Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

E85 a gyakorlatban


mélykék76

Recommended Posts

Nem valószínű, hogy a benya szűrő miatt állt meg a géped... (de lehetséges persze attól még), de nekem több ezer km-t ment a gépem etanollal, mire kicseréltem a benyaszűrőt... jó pár oldallal előbbre tettem is fel képet, hogy nézett ki, de attól még ment az autó... :rolleyes:

Várom kíváncsian mi volt a gond, mert szerintem ha elkezd eldugulni a szűrő akkor magas fordulaton nem megy az autó... Olyan cumó nincs, ami hirtelen dugítaná el. Ha jól tévedek!

Még én se cseréltem szűrőt, ezért az aggódás, igaz felesbe tolom. Sőt ha jól tudom akkor panaszkodhat az ECU az üzemanyag nyomásra(vagy láttam ilyen hibakódot).

Link to comment
Megosztás:

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Sajnos előfordulhat, hogy hirtelen eldugul annyi trutyit old le de ez nagyban függ attól, hogy hol tankolsz és milyen üzemanyagot. Egyik ismerős autójánál az benzin pumpa előtti durva szűrő dugult el, valami "csikóhal" maradvány volt benne. :rolleyes: Tank alja meg tele volt trutyival kimostuk az egészet.

Link to comment
Megosztás:

Nem valószínű, hogy a benya szűrő miatt állt meg a géped... (de lehetséges persze attól még), de nekem több ezer km-t ment a gépem etanollal, mire kicseréltem a benyaszűrőt... jó pár oldallal előbbre tettem is fel képet, hogy nézett ki, de attól még ment az autó... :rolleyes:

Szombaton délelött állt meg a kocsi,de nem volt szűrőm.Este is probáltam beindítani,meg hétfön is,de nem történt semmi.Ma kicseréltem a szürőt és egyből beindult.Tehát biztos hogy a szűrő volt a baja.....

Link to comment
Megosztás:

Szombaton délelött állt meg a kocsi,de nem volt szűrőm.Este is probáltam beindítani,meg hétfön is,de nem történt semmi.Ma kicseréltem a szürőt és egyből beindult.Tehát biztos hogy a szűrő volt a baja.....

Jaaaaaaaaaaaaa....és szombaton éreztem hogy már nem megy rendesen felül az autó,de nem tudtam már mit kezdeni vele.Kellett a kocsi,mert tájékozodási verseny volt Surányban :rolleyes: Így kénytelenek voltunk Ákos kocsijával befejezni <_< :D

Link to comment
Megosztás:

Gratula, így kell ezt csinálni... :rolleyes:

Télen majd a mínuszokban kb. 5-ikre fog ezzel a módszerrel beindulni és utána még kb. 1-2 percet járatni kell a mocit, hogy biztonságosan leállás nélkül eltudjál indulni. Persze aki tankol hozzá egy kis benyát annak könnyebben fog indulni, de én szeretek küzdeni tesztelni a technikát a végletekig. <_<

Link to comment
Megosztás:

Gratula, így kell ezt csinálni... :rolleyes:

Télen majd a mínuszokban kb. 5-ikre fog ezzel a módszerrel beindulni és utána még kb. 1-2 percet járatni kell a mocit, hogy biztonságosan leállás nélkül eltudjál indulni. Persze aki tankol hozzá egy kis benyát annak könnyebben fog indulni, de én szeretek küzdeni tesztelni a technikát a végletekig. <_<

akkor érdemes egy tartalék aksit beszerezni... :D

Link to comment
Megosztás:

ha a tűrés széle nem jó neki, miért nincs kisebb tűrés?

mert akkor kb minden 6-végtelen éves autós checklámpával gurulna az utakon :rolleyes:

Még én se cseréltem szűrőt, ezért az aggódás, igaz felesbe tolom. Sőt ha jól tudom akkor panaszkodhat az ECU az üzemanyag nyomásra(vagy láttam ilyen hibakódot).

nincs ellenőrizve az üa nyomás <_<

Link to comment
Megosztás:

mert akkor kb minden 6-végtelen éves autós checklámpával gurulna az utakon <_<

Ezt próbáltam bemutatni a sánta de még jár asszociációval... Meg az üzemanyag minőséggel miegymás. Szal kell, de ettől még a keverék szegény. Ami nem igazán jó, de semmi nem tökéletes :rolleyes: :D

De megoldást kell találni, nem feladni... én bízom Gabi kütyüjébe.. bár nem válaszolt a PDA vezérlés megoldására miegymás, de vhogy megleszek nélküle :D -_- B)

Link to comment
Megosztás:

Ezt próbáltam bemutatni a sánta de még jár asszociációval... Meg az üzemanyag minőséggel miegymás. Szal kell, de ettől még a keverék szegény. Ami nem igazán jó, de semmi nem tökéletes :rolleyes: <_<

De megoldást kell találni, nem feladni... én bízom Gabi kütyüjébe.. bár nem válaszolt a PDA vezérlés megoldására miegymás, de vhogy megleszek nélküle ;) :D -_-

Esetleg még lehetne rá rakni egy Bluetooth portot és akkor lehetne mondjuk symbianos telefonokon keresztül is programozni, online!!

B) :D

De lehet akár Wifi Komatibilis is! :D

Link to comment
Megosztás:

Esetleg még lehetne rá rakni egy Bluetooth portot és akkor lehetne mondjuk symbianos telefonokon keresztül is programozni, online!!

:rolleyes: <_<

De lehet akár Wifi Komatibilis is! :D

Semmi gond, pillanatok alatt bele tudom tervezni ezeket, csak lenne rá fizetőképes kereslet... -_- B)

Link to comment
Megosztás:

"Szakértők szerint a feltárt mező legkorábban a következő évszázad közepén merül ki."

Mindenki csak olvasni tud, gondolkodni nem? :rolleyes: csak kicsit számolni kéne tudni :D

"mintegy kétmilliárd hordónyi olajat rejt magában"

"A világ kőolajfogyasztása jelenleg napi 84 millió hordó körül mozog a Nemzetközi Energiaügynökség (IEA) adatai szerint"

<_<

Link to comment
Megosztás:

Mindenki csak olvasni tud, gondolkodni nem? :rolleyes: csak kicsit számolni kéne tudni :D

"mintegy kétmilliárd hordónyi olajat rejt magában"

"A világ kőolajfogyasztása jelenleg napi 84 millió hordó körül mozog a Nemzetközi Energiaügynökség (IEA) adatai szerint"

<_<

Hja épp számolni akartam, hogy az mennyi időre elég, de vmelyik szám nem stimmel...

Link to comment
Megosztás:

Mindenki csak olvasni tud, gondolkodni nem? :rolleyes: csak kicsit számolni kéne tudni B)

"mintegy kétmilliárd hordónyi olajat rejt magában"

"A világ kőolajfogyasztása jelenleg napi 84 millió hordó körül mozog a Nemzetközi Energiaügynökség (IEA) adatai szerint"

<_<

De a nem csak ez a mező van a világon!!! :D -_-

Link to comment
Megosztás:

Ez most nem etanol-topic? Karcsi hol vagy??? :D

az etanolban van kőolaj-származék -_-

amúgy is, talán Karcsi bácsi :rolleyes: <_<

Valóban van benne. De azért ez a topic nem azért van, hogy a mindenkori olajkitermelésről, és az alakuló árakról folyjon a beszélgetés. Szóval legyen vége az OFF-nak.

Link to comment
Megosztás:

egyrészt

másrészt a cikkben legalább 2 mezőt írtak

meg vannak azért tartalékok bőven, csak azt ugye nem lehet az emberek orrára kötni

hát persze :rolleyes:

számold ki, hány ilyen óriásmező kellene, hogy a jövő évszázad közepéig elég legyen a mostani fogyasztás

mellett (ami növekvő ütemű amúgy) a kőolaj :D házi feladat -_-

érdemes elgondolkozni, vajon miért keresik annyira a technológiákat a 10-11km-es mélytengeri fúrásokra

mostanság... a kőolajkitermelés manapság éri el azt az állapotot, hogy muszáj menni a nehezen kitermelhető

mezőkre is. ezek a hírek arra valók, hogy az olajtársaságok részvényeit szinten tartsák, vagy éppen emeljék.

mert kevesen tudnak gondolkodni <_<

részemről akkor itt vége az offnak, csak gondoltam szinten tartom az alternatív energiaforrások iránti

figyelmet, a fals hírek ellenében B)

Link to comment
Megosztás:

hát persze :rolleyes:

számold ki, hány ilyen óriásmező kellene, hogy a jövő évszázad közepéig elég legyen a mostani fogyasztás

mellett (ami növekvő ütemű amúgy) a kőolaj -_- házi feladat B)

érdemes elgondolkozni, vajon miért keresik annyira a technológiákat a 10-11km-es mélytengeri fúrásokra

mostanság... a kőolajkitermelés manapság éri el azt az állapotot, hogy muszáj menni a nehezen kitermelhető

mezőkre is. ezek a hírek arra valók, hogy az olajtársaságok részvényeit szinten tartsák, vagy éppen emeljék.

mert kevesen tudnak gondolkodni <_<

részemről akkor itt vége az offnak, csak gondoltam szinten tartom az alternatív energiaforrások iránti

figyelmet, a fals hírek ellenében :D

Inkább azt kéne kitalálni, hogy Tesla milyen energiaforrást talált fel...lehet h jobban járnánk... :D

Idézet:

3.Tesla találmányai:

Pierce Arrow, a korszak luxusautója:

1930-ban New York lakói nagy csodának voltak szemtanúi. A korszak nagy luxusautója, a Pierce Arrow hangtalanul (ill. nagyon csendesen) suhant végig az utcán. Ez Tesla autója volt. Ekkor a nagy feltaláló már 70 éves volt. Ezt az autót tulajdonképpen egy 1800 fordulat/perc maximális fordulat- számra képes villanymotor hajtotta. Azonban a legnagyobb csoda az áramellátásban volt. Ugyanis nem akkumlátort alkalmazott, hanem egy máig ismeretlen működési elvű vákuumcsövet. Ez a szerkezet a műszerfal mellett volt, és két hosszabb cső állt ki belőle. Állítólag, mikor ezeket benyomta, a 60x25x15 méretű cső annyi energiát termelt, amennyi a villanymotort el tudta látni. Tesla ezt az autót nagy tömegben is szerette volna gyártani, azonban a világválság gátat szabott elképzeléseinek.

Link to comment
Megosztás:




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.