Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

E85 a gyakorlatban


mélykék76

Recommended Posts

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Sziasztok!

Tudom, hogy nem Opel, de kíváncsi vagyok a véleményetekre.Az unokatesómnak van egy 2007-es 1.3-as Swiftje. 100% etanollal jár átalakító nélkül

és azt mondja, hogy nem érez változást mert a computer utánaállítja a gyújtást. Talán egy picit többet eszik a gép de ennyi. Ugyan úgy megy, húz, stb. Szerintetek nem teszi tönkre a motorját , hogy így átalakító nélkül használja az autót?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tudom, hogy nem Opel, de kíváncsi vagyok a véleményetekre.Az unokatesómnak van egy 2007-es 1.3-as Swiftje. 100% etanollal jár átalakító nélkül

és azt mondja, hogy nem érez változást mert a computer utánaállítja a gyújtást. Talán egy picit többet eszik a gép de ennyi. Ugyan úgy megy, húz, stb. Szerintetek nem teszi tönkre a motorját , hogy így átalakító nélkül használja az autót?

A legegyszerűbb ha egy hosszabb etap után, kiveszitek a gyertyákat és megnézitek a színét. Ha barna akkor nincs semmi baja a keveréknek és egészéges.

Segítség

Hallottam már olyat hogy a régi Swiftek átalakítás nélkül mennek etanollal, szóval nem újkeletű dolog, az hogy meddig, arról még nem mondtak infót. <_<

Link to comment
Megosztás:

A legegyszerűbb ha egy hosszabb etap után, kiveszitek a gyertyákat és megnézitek a színét. Ha barna akkor nincs semmi baja a keveréknek és egészéges.

Segítség

Hallottam már olyat hogy a régi Swiftek átalakítás nélkül mennek etanollal, szóval nem újkeletű dolog, az hogy meddig, arról még nem mondtak infót. <_<

Köszi! Megnézzük akkor a gyertyákat! :wacko:

Link to comment
Megosztás:

A legegyszerűbb ha egy hosszabb etap után, kiveszitek a gyertyákat és megnézitek a színét. Ha barna akkor nincs semmi Hallottam már olyat hogy a régi Swiftek átalakítás nélkül mennek etanollal, szóval nem újkeletű dolog, az hogy meddig, arról még nem mondtak infót. <_<

Azért némi átalakítás ott is volt, de nem kellett hozzá különösebb beruházás. Klikk ide!

Link to comment
Megosztás:

És a ki sportolni akar? <_<

Annak jó az, ha állandóan a képébe világít a sport mód led? :wacko:

Tudom, hogy nem Opel, de kíváncsi vagyok a véleményetekre.Az unokatesómnak van egy 2007-es 1.3-as Swiftje. 100% etanollal jár átalakító nélkül

és azt mondja, hogy nem érez változást mert a computer utánaállítja a gyújtást. Talán egy picit többet eszik a gép de ennyi. Ugyan úgy megy, húz, stb. Szerintetek nem teszi tönkre a motorját , hogy így átalakító nélkül használja az autót?

Persze, egy ideig megy, alig érezhető változás nélkül (merthogy van, csak azzal max nem dicsekszik).

Aztán bontsa majd szét a katalizátorát, és megnézheti mennyire égett szét. Van ilyenről képem, az is

ugyanilyen suziból. Majd jön neki is a "katalizátor hatásfok csökkenés" hibakód nemsokára.

Persze ha addig nem törik el neki valamelyik kipuff szelep, vagy nem csöppen el a gyertyája. Ezek után

már a teljes motorgenerál jön jó eséllyel. Egy kis útmutató:

http://e85power.hu/download/e85hasznalat.pdf

Link to comment
Megosztás:

Persze, egy ideig megy, alig érezhető változás nélkül (merthogy van, csak azzal max nem dicsekszik).

Aztán bontsa majd szét a katalizátorát, és megnézheti mennyire égett szét. Van ilyenről képem, az is

ugyanilyen suziból. Majd jön neki is a "katalizátor hatásfok csökkenés" hibakód nemsokára.

Persze ha addig nem törik el neki valamelyik kipuff szelep, vagy nem csöppen el a gyertyája. Ezek után

már a teljes motorgenerál jön jó eséllyel. Egy kis útmutató:

http://e85power.hu/download/e85hasznalat.pdf

Uhh! <_< Akkor ezt gyorsan közlöm vele holnap reggel, mert még kb. 1 max. 2 hete jár így. Annyit nemigen ér neki!

Köszi az infót! :wacko:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Megdöbbentő eredményeket kaptam a hétvégi hosszú kiránduláson!

Itthon (Db) megtankoltam a gépet és szombat reggel elindultunk Pestre. 3 személy+csomagok. Itt hozzátenném, h mire bepakoltuk a cuccokat, addigra felakadt a feneke a padkára, ahova előző nap betolattam. A tempó olyan volt, amit a 4-es engedett. Volt ahol 130-140, de leginkább a 110 tempót tartottam. Persze ahol táblázva volt kisebb sebesség, azt betartottuk. Pilisnél álltam meg tankolni. Ekkor jött az első meglepetés. 14,16 liter fért bele. Nem tudtam lassú csorgatással sem többet rakni bele. A napi számláló meg 197 km-en állt. <_<

Mire hazaértem Debrecenbe, már majdnem eléri a mutató a negyed jelzést, amikor kb 35 liter körül fér bele. Most 430 km van benne tiltank óta, mert Pilisnél megint nulláztam a számlálót.

Teljesen elcsodálkoztam ezen a fogyasztás adatokon. :wacko:

Link to comment
Megosztás:

Környezetvédelmi témá: nemsokára a gödöllői SZIE klímavédelmi tanszékének iránymutatásai alapján az E85power átalakító fogja mérni a CO2 megtakarítás mértékét. A mért értékek az utolsó km-en megtakarított CO2 grammban, az indulás óta megtakarított CO2 kg-ban, és az összes megtakarított CO2 tonnában (görgetett egyenleg). Nemsokára ez is benne lesz az újabb SW-ekben.

Link to comment
Megosztás:




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.