Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karosszéria


gsi.tamás

Recommended Posts

Hétvégén leszedtem a tetőcsomi lécet. Elég tanulságos, hiába nyomatom végig a csíkot gőzborotvával hetente, a belső rész kajak tele volt mindenféle akármivel.

Alatta pár helyen már hiányos volt a festék is, szóval utolsó elötti pillanat volt. A kosz csak autópolírral jött le, más nem oldotta...

Kapott festéket, utána az egészet lekentem kaucsuk-bitumen alvázvédővel, ezzel több bajom nem lesz. :blink:

Link to comment
Megosztás:

Hétvégén leszedtem a tetőcsomi lécet. Elég tanulságos, hiába nyomatom végig a csíkot gőzborotvával hetente, a belső rész kajak tele volt mindenféle akármivel.

Alatta pár helyen már hiányos volt a festék is, szóval utolsó elötti pillanat volt. A kosz csak autópolírral jött le, más nem oldotta...

Kapott festéket, utána az egészet lekentem kaucsuk-bitumen alvázvédővel, ezzel több bajom nem lesz. :blink:

Kép esetleg? hol, hogyan van rögzítve? Érdekelne engem is lehet a dolog..

Link to comment
Megosztás:

:blink: ez vhogy nem világos,de majd megszakértem... ennyi tartja? akkor a csomagok hogy nem szállnak el.. (bár nekem még egyszer se volt fenn ilyen alkalmatosság)

Nem a léc a teherviselő elem. Az csak design. Van alatta egy fém sín arra kell rácsúsztatni a dolgot.

Link to comment
Megosztás:

Anyag kb 3+3 Sárvédő ív+ doblemezív. Munkadíj kb ugyan ennyi / oldal + fényezés.

http://www.bob.n1.hu/ itt nézz szét.

A 3000Ft-s küszöb csere olyan is lehet. Ha az ember egyedül nekiáll és normálisan megcsinálja (ajtó, első sárvédő le) az kb. 1 nap.

Én biztos annyiért nem csrélném le senkinek, mert az egyik legszopatósabb munka :blink:

A vezéelés csere meg 13 papír, érdekes árak vannak B)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.