Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karosszéria


gsi.tamás

Recommended Posts

Honnan is lehet ezt a dobbetétet rendelni ?

Emlékeim szerint egy Veszprém melletti cég gyártja.

Kedvet kaptam én is Heningtől B) B)

Hali.

A multkor volt szó a hátsó dobbetétről. Ma voltam a RIDER nél, 4500 Huf-/ pár ért megkapjuk . Sedan, ötajtós, és caravan ugyanaz. Ha valakit érdekel, szivesen elviszem neki Soltvadkertre. Vagy bármi mást, ami esetleg kell neki innen.

rider

Amugy 10-15 % kedvezmény hajlandoak adni egy linkért a MOTE oldalán ha felvesszük velük a kapcsolatot.

Üdv. Tiv.

Itt a válasz :D .

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kinéztem egy F-es Astrát megvételre, ez egy 96 év végi, fehér, sedán, elvileg 130.000 km van az autóban. Ahogy megtudtam ezek az F-es Astrák nagyon hajlamosak a rozsdásodásra. Ezen is már vannak rozsdás helyek. Pl. jobb első sárvédő, ill. az ajtók alsó részein rozsdás pöttyök már megjelentek. Tényleg annyira rohadnak? És ha szépen ki vannak lakkatolva akkor is visszajön a rozsda, nem lehet vele semmit se kezdeni? Vagy ez az egész csak túlzás és úgyanúgy rozsdásodik mint egy bármelyik 12 éves autó és semmivel sem rosszabb ?

Előre is köszönöm a segítségeteket!

Link to comment
Megosztás:

Kinéztem egy F-es Astrát megvételre, ez egy 96 év végi, fehér, sedán, elvileg 130.000 km van az autóban. Ahogy megtudtam ezek az F-es Astrák nagyon hajlamosak a rozsdásodásra. Ezen is már vannak rozsdás helyek. Pl. jobb első sárvédő, ill. az ajtók alsó részein rozsdás pöttyök már megjelentek. Tényleg annyira rohadnak? És ha szépen ki vannak lakkatolva akkor is visszajön a rozsda, nem lehet vele semmit se kezdeni? Vagy ez az egész csak túlzás és úgyanúgy rozsdásodik mint egy bármelyik 12 éves autó és semmivel sem rosszabb ?

Az első sárvédő miatt én nem aggódnék. Rosszabb esteben bontóban jóállapotú beszerez, régi le, új fel és kész.

Ajtó már picit macerásabb. Látni kellene, hogy néz ki. Ha csak felületi pöttyök, akkor az sem vészes.

A tipikus hely inkább a hátsó sárvédőperem, meg a tank környéke (gumiborítás alatt). Ez már kicsit bonyolultabb (drágább) megcsináltatni. Ha ezek a részek rendben vannak, akkor annyira nem lehetett szomorú sorsa az autónak, ha viszont itt is roszdásodik, akkor lehet hogy máshol is, így elég alaposan át kellene nézni.

A nem szokványos helyen előtörő rozsdásodások esetleg törés utáni nem megfelelő javításból is eredhetnek, erre sem árt figyelni.

Link to comment
Megosztás:

Hali! A bal oldali B oszlopon el van szakadva a gumiperem /kb. 10centi hosszan/ -aminek nekicsukódik az ajtó-, ezt milyen úton-módon lehet cserélni? Érdemes bontóban nézni,vagy inkább boltit vegyek? Köszi!

Hello!

Sajnos nekem is aktuális lesz egy ilyen csere, ha megtudsz majd valamit az árakról és a beszerelésről kérlek írd majd le ide is, hogy okuljak.

Link to comment
Megosztás:

A csomagtérben a kárpitot mennyire nehéz felszedni? Sok helyen van rögzítve? Macerás kiszedni? Azt szeretném megnézni, hogy mennyire rozsdás a csomagtér, ill. a tornyoknál, dobnál mi a helyzet (vásárlás előtt vagyok, 96-os, 4 ajtós F-es Astra). Az utastérben a padlószönyeget nehéz felszedni?

Link to comment
Megosztás:

A csomagtérben a kárpitot mennyire nehéz felszedni? Sok helyen van rögzítve? Macerás kiszedni? Azt szeretném megnézni, hogy mennyire rozsdás a csomagtér, ill. a tornyoknál, dobnál mi a helyzet (vásárlás előtt vagyok, 96-os, 4 ajtós F-es Astra). Az utastérben a padlószönyeget nehéz felszedni?

A csomagtérben nem gáz felszedni,elöl már macerásabb,de nem ott rohad az astra általában.

Hátul alul,rugótányéroknál a nyúlvány,sárvédőívek és a tankbeömlő belül.Ezek inkább a gócpontok.

Link to comment
Megosztás:

A csomagtérben nem gáz felszedni,elöl már macerásabb,de nem ott rohad az astra általában.

Hátul alul,rugótányéroknál a nyúlvány,sárvédőívek és a tankbeömlő belül.Ezek inkább a gócpontok.

Köszönöm! Az ajtókon megjelentek már kicsi rozsda pöttyök az ajtók alsó felén. (fehér szinű az autó). Ehhez, hogy ezt meg tudjam, hogy mekkora a baj, le kell szednem az ajtókárpitot? Nehéz leszedni az ajtókárpitot? Vagy ha megkapirgálom kívülről a rozsdát már kiderűl?

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm! Az ajtókon megjelentek már kicsi rozsda pöttyök az ajtók alsó felén. (fehér szinű az autó). Ehhez, hogy ezt meg tudjam, hogy mekkora a baj, le kell szednem az ajtókárpitot? Nehéz leszedni az ajtókárpitot? Vagy ha megkapirgálom kívülről a rozsdát már kiderűl?

A kicsi rozsdapöttyök annyira nem vészesek...szinte egy olyan autó sincs amelyiknek hibátlan az ajtaja és semmi kavicsfelverődés nincs rajta. És ha már pici lepattogzóás van akkor az idővel minimálisan rozsdásodni is kezd.

Egyébként meg lehet hogy egy sötét színű autón fel sem tűnne. A fehéren minden apró karc, felverődés meglátszik. Ez egyben előny is meg hátrány is B)

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm! Az ajtókon megjelentek már kicsi rozsda pöttyök az ajtók alsó felén. (fehér szinű az autó). Ehhez, hogy ezt meg tudjam, hogy mekkora a baj, le kell szednem az ajtókárpitot? Nehéz leszedni az ajtókárpitot? Vagy ha megkapirgálom kívülről a rozsdát már kiderűl?

Ezért ne szedd szét az ajtót,többet ér esetleg az egész ajtót cserélni,fehéret lehet találni a bontóban.

Link to comment
Megosztás:

Ma néztem meg a kiszemelt F-es Astrát. Alapvetően minden rendben van vele. A tükröknél viszont észrevettem, hogy a bal oldali tükör berezonál folyamatosan ha jár a motor. Mit lehet vele tenni? Bontoba nézni egy másikat? Vagy talán még menthető? Nem szívesen cserélném le, mert színre is van fújva, meg fűthető is. Gondolom nem olyan olcsó ha cserélni kell.

Link to comment
Megosztás:

Ma néztem meg a kiszemelt F-es Astrát. Alapvetően minden rendben van vele. A tükröknél viszont észrevettem, hogy a bal oldali tükör berezonál folyamatosan ha jár a motor. Mit lehet vele tenni? Bontoba nézni egy másikat? Vagy talán még menthető? Nem szívesen cserélném le, mert színre is van fújva, meg fűthető is. Gondolom nem olyan olcsó ha cserélni kell.

elég csak a burkot cserélni, a fűtés független tőle

Link to comment
Megosztás:

Ma néztem meg a kiszemelt F-es Astrát. Alapvetően minden rendben van vele. A tükröknél viszont észrevettem, hogy a bal oldali tükör berezonál folyamatosan ha jár a motor. Mit lehet vele tenni? Bontoba nézni egy másikat? Vagy talán még menthető? Nem szívesen cserélném le, mert színre is van fújva, meg fűthető is. Gondolom nem olyan olcsó ha cserélni kell.

Nekem is csinálja: nekem a belső fém keret van 1 helyen eltörve.

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok!

Már régóta játszom a gondolattal, hogy tetőablakot csináltatok a gépre, viszont egy cimborám szerint az vagy gyári legyen, vagy beázik...

Mi a véleményetek, tényleg túl kockázatos?

Kell az neked,hogy a jóisten is lássa ki ül a volánnál? B)

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok!

Már régóta játszom a gondolattal, hogy tetőablakot csináltatok a gépre, viszont egy cimborám szerint az vagy gyári legyen, vagy beázik...

Mi a véleményetek, tényleg túl kockázatos?

Hello!

Én is játszottam a gondolattal, de a tetőkárpit javítása után erről lemondtam: a tetőn kb. 30 centinként keresztmerevítő bordák futnak végig. Nem tudom, milyen széles a tetőablak, de szvsz ezekből legalább egyet keresztül kellene vágni a beépítés miatt, ez pedig tovább rontana a karosszéria amúgy sem túl híres merevségén. Ha a nyári meleg miatt gondolkozol ilyen beavatkozáson, akkor inkább az erre szánt pénzt költsd fóliázásra. B)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.