Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karosszéria


gsi.tamás

Recommended Posts

Voltam bent az autósboltban, zárszett iránt érdeklődni. Aztmondta nekem a boltos hogy Unixnál nem létezik olyan szett amiben bennevan a gyújtáskapcsoló+a két ajtó+a csomiajtó zárja. Külön külön leeht őket venni de akkor két kulcsom lesz a kocsihoz, ami sok.

Valami megoldás létezik-e ilyen esetre? :D

Jelenleg úgy néz ki a dolog hogy kaptam egy kulcsot a kocsihoz, ami a gyújtáskapcsolóba stimmel és a kesztyűtartót be tudom zárni vele. Ezenkívül semmi mást. A többi zárban nem tudom elfordítani a kulcsot. Ez akkor cumi ha egyszer lemerül az akksim vagy a szórakozó központim végleg bemondja az unalmast... -.-

Link to comment
Megosztás:

Voltam bent az autósboltban, zárszett iránt érdeklődni. Aztmondta nekem a boltos hogy Unixnál nem létezik olyan szett amiben bennevan a gyújtáskapcsoló+a két ajtó+a csomiajtó zárja. Külön külön leeht őket venni de akkor két kulcsom lesz a kocsihoz, ami sok.

Valami megoldás létezik-e ilyen esetre? :D

Jelenleg úgy néz ki a dolog hogy kaptam egy kulcsot a kocsihoz, ami a gyújtáskapcsolóba stimmel és a kesztyűtartót be tudom zárni vele. Ezenkívül semmi mást. A többi zárban nem tudom elfordítani a kulcsot. Ez akkor cumi ha egyszer lemerül az akksim vagy a szórakozó központim végleg bemondja az unalmast... -.-

Keresd Dinit! :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Vagy 2 éve nem jártam erre, ennyit pihent az Astrám a pinyóban. ( természetesen időnként megjárattam, de belement 2ekm ennyi idő alatt)

El kellene vinnem lakatoshoz, a jobb első sárvédő elemem elég tropa. Beszéltem lakatossal, gyárit ajánlott, felhívtam a Csergőt, még jó, h ültem, 34e a gyári ára. Ennek kb a felét vagyok rá hajlandó áldozni, a zsír új Yarishoz is ugyanennyi az elem, nem hogy egy 94-es géphez...

1.: Kérdés, bontóban érdemes-e keresgélni/ki lehet-e fogni értelmes gyári elemet, ha igen, akkor tudnátok-e címet ajánlani?

2.: Vegyek utángyárottat feléért, és a lakatos majd odahekkeli (mert ugye az nem pontos)?

3.: Csinálja meg a meglévő elemet?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Vagy 2 éve nem jártam erre, ennyit pihent az Astrám a pinyóban. ( természetesen időnként megjárattam, de belement 2ekm ennyi idő alatt)

El kellene vinnem lakatoshoz, a jobb első sárvédő elemem elég tropa. Beszéltem lakatossal, gyárit ajánlott, felhívtam a Csergőt, még jó, h ültem, 34e a gyári ára. Ennek kb a felét vagyok rá hajlandó áldozni, a zsír új Yarishoz is ugyanennyi az elem, nem hogy egy 94-es géphez...

1.: Kérdés, bontóban érdemes-e keresgélni/ki lehet-e fogni értelmes gyári elemet, ha igen, akkor tudnátok-e címet ajánlani?

2.: Vegyek utángyárottat feléért, és a lakatos majd odahekkeli (mert ugye az nem pontos)?

3.: Csinálja meg a meglévő elemet?

1: simán, aprópénz, esetleg magánembertől, ha szerencséd van találsz ugyanolyan színűt és még fényezni sem kell

2: nem érdemes, tényleg nem pontos

3: a tropa nem tudom mit jelent pontosan, de ha nagyobb a baj ezt sem érdemes

Link to comment
Megosztás:

1: simán, aprópénz, esetleg magánembertől, ha szerencséd van találsz ugyanolyan színűt és még fényezni sem kell

2: nem érdemes, tényleg nem pontos

3: a tropa nem tudom mit jelent pontosan, de ha nagyobb a baj ezt sem érdemes

1.: fényezés nem érdekel, nem vagyok egy spúr alak, de most már vagy fél órája ezen morgok, h mi kerül benne ennyibe? :D Elkezdek keresni bontót. Csak tudnám mitől lehet megkülönböztetni az utángyárottat a gyáritól. Nehogy egy bontott utángyártottat vegyek. :D

2.: ok, kilőve. :P

3.: nem az ív rohad, hanem az elem alja, ahol az első ajtó van, egy 20cm hosszan. Tudod, a szélvédőről bennt lefolyik a víz. Volt lakatosnál már, és a baromállatja nem fújta le semmivel, csak a fekete gyári védő festék volt csak rajta. ;) Persze, mikor észrevettem, már késő volt.

Link to comment
Megosztás:

1.: fényezés nem érdekel, nem vagyok egy spúr alak, de most már vagy fél órája ezen morgok, h mi kerül benne ennyibe? :D Elkezdek keresni bontót. Csak tudnám mitől lehet megkülönböztetni az utángyárottat a gyáritól. Nehogy egy bontott utángyártottat vegyek. :D

2.: ok, kilőve. :P

3.: nem az ív rohad, hanem az elem alja, ahol az első ajtó van, egy 20cm hosszan. Tudod, a szélvédőről bennt lefolyik a víz. Volt lakatosnál már, és a baromállatja nem fújta le semmivel, csak a fekete gyári védő festék volt csak rajta. ;) Persze, mikor észrevettem, már késő volt.

Fényezést azért írtam meg szerintem tök felesleges. Nem a spúrságon múlik. Ha azt mondod gyárit szeretnél akkor jóeséllyel olyat is kapsz. De én sem tudom mik az egyedi ismertetőjelek.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Vagy 2 éve nem jártam erre, ennyit pihent az Astrám a pinyóban. ( természetesen időnként megjárattam, de belement 2ekm ennyi idő alatt)

El kellene vinnem lakatoshoz, a jobb első sárvédő elemem elég tropa. Beszéltem lakatossal, gyárit ajánlott, felhívtam a Csergőt, még jó, h ültem, 34e a gyári ára. Ennek kb a felét vagyok rá hajlandó áldozni, a zsír új Yarishoz is ugyanennyi az elem, nem hogy egy 94-es géphez...

1.: Kérdés, bontóban érdemes-e keresgélni/ki lehet-e fogni értelmes gyári elemet, ha igen, akkor tudnátok-e címet ajánlani?

2.: Vegyek utángyárottat feléért, és a lakatos majd odahekkeli (mert ugye az nem pontos)?

3.: Csinálja meg a meglévő elemet?

Én az utángyártottra szavazok,ha anyagilag nem vagy elengedve.Azt nem a feléért veszed,kb 5500 huf és mégis csak új.

A lakatos meg hekkelje oda. :D

Nekem a bal eleje volt cserés utángyártottra,az index alatt áll kicsit furán

http://zocsa001.extra.hu/DSC00073.JPG

http://zocsa001.extra.hu/DSC00059.JPG

Link to comment
Megosztás:

Én az utángyártottra szavazok,ha anyagilag nem vagy elengedve.Azt nem a feléért veszed,kb 5500 huf és mégis csak új.

A lakatos meg hekkelje oda. :D

Csergőben 17e az új utángyárott... :D

Egyelőre nézek gyári bontottat. Ha nem rohad sehol, akkor az tuti jó lesz. :P

Link to comment
Megosztás:

Én az utángyártottra szavazok,ha anyagilag nem vagy elengedve.Azt nem a feléért veszed,kb 5500 huf és mégis csak új.

A lakatos meg hekkelje oda. :D

Nekem a bal eleje volt cserés utángyártottra,az index alatt áll kicsit furán

5500 maga az elem, de mennyi volt az egész móka? Nemkizárt hogy ennyiért talál egy jóállapotú bontottat, hazamegy leszedi a másikat felteszi ezt és senki észre nem veszi hogy cserélve volt.

Miért fontos hogy új? Ha egy tizenéves autón van egy darab új elem, ami még nem is áll jól, az olyan jó? :D

Link to comment
Megosztás:

5500 maga az elem, de mennyi volt az egész móka? Nemkizárt hogy ennyiért talál egy jóállapotú bontottat, hazamegy leszedi a másikat felteszi ezt és senki észre nem veszi hogy cserélve volt.

Miért fontos hogy új? Ha egy tizenéves autón van egy darab új elem, ami még nem is áll jól, az olyan jó? :D

Nekem 20 körül volt anyaggal,beszerzéssel,festéssel,szereléssel.

Azt nem tudom,hogy milyen színű az autója,de persze nem kizárt,hogy talál hozzá bontottat. :D

Link to comment
Megosztás:

Nekem 20 körül volt anyaggal,beszerzéssel,festéssel,szereléssel.

Azt nem tudom,hogy milyen színű az autója,de persze nem kizárt,hogy talál hozzá bontottat. :D

Patacsinál 7e a gyári bontott. Színt passzolom, a kocsi az a csúnya türkizkéknek. Eléggé full extra lenne, ha a szín is stimmelne. :D

Én úgy vagyok vele, h inkább a gyári hibátlan bontott, mint az utángyárott új.

Link to comment
Megosztás:

Patacsinál 7e a gyári bontott. Színt passzolom, a kocsi az a csúnya türkizkéknek. Eléggé full extra lenne, ha a szín is stimmelne. :D

Én úgy vagyok vele, h inkább a gyári hibátlan bontott, mint az utángyárott új.

A türkizkék nem csúnya :D

Amúgy üdv megint itt :P

Link to comment
Megosztás:

Alig több mint 5000 az utángyári, de elég sokat kell hekkelni vele, mire hasonlóan áll kábéra, mint a gyári. Eléggé el vannak

méretezve. :D Én is most vettem egy ilyet, még a rögzítőcsavarok lyukait is át kellett fúrkodni, mert majdnem egy centit tévedtek

a gyárban :D Mondjuk az előző is ugyanilyen volt a másik oldalra, az azért kevesebb munkát adott :P

Link to comment
Megosztás:

Hello! Tudnátok tanácsot adni elektromos ablakemelővel kapcsolatban?

ASTRA F jobb első ablak, becsukással van problémám.

Gombnyomásra majdnem jól működik: ha a gombbal csukom, akkor is marad egy pár mm rés.

De, amikor a közp. zárral zárok, és automatikusan elkezd emelkedni, nem tud teljesen bezáródni, 1-2-3 cm-nyire nyitva marad.

Lehet, hogy csak szorul valahol és nincs ideje teljesen becsukódni?

Esetleg zsírozni kéne az emelőszerkezetet?

Van 5letetek? Köszi, előre is.

Link to comment
Megosztás:

Valamelyik nap sikerült a sterimóval a fehér, színrefújt lökösröl lekapni a festéket, egy körömnyi területen. :rolleyes:

Nem gondoltam, hogy ilyen könnyen lejön!

Előbb egy kisebb rész jött le. Azt hittem valami mütyi került oda. Lecsapatom! Hát sikerült egy nagyobb részt leszedni! ;)

Mivel érdemes javítani? A szokásos árnyalatú fehér karaván.

Link to comment
Megosztás:

Akkor az lehet hogy nem is gyárilag fújt lökös, hanem a gyári mattot fújták le, mert arról szokott így mállani a festék. :rolleyes:

Nem hiszem, hogy utólag fújt. Mindenhol tökéletes, a tükrök is. Csak itt az eleje eléggé bogaras volt, és kicsit erősen, közelről nyomtam neki.

Szóval javított már valaki ilyet?

Link to comment
Megosztás:

Nem hiszem, hogy utólag fújt. Mindenhol tökéletes, a tükrök is. Csak itt az eleje eléggé bogaras volt, és kicsit erősen, közelről nyomtam neki.

Szóval javított már valaki ilyet?

Kérdés: sötét vagy világos alatta a lökös? :rolleyes:

Amúgy a rendes menete a javításnak a teljes fényezés, ugyanis ha egyik helyen lejött a festék, máshol is fog valszeg.

De azért is kérdezem a lökös fajtát, mert ha sötét, azt nem is érdemes nagyon nekiállni, mert mindig is le fogja dobni

a festéket...

Link to comment
Megosztás:

Valamelyik nap sikerült a sterimóval a fehér, színrefújt lökösröl lekapni a festéket, egy körömnyi területen. :rolleyes:

Nem gondoltam, hogy ilyen könnyen lejön!

Előbb egy kisebb rész jött le. Azt hittem valami mütyi került oda. Lecsapatom! Hát sikerült egy nagyobb részt leszedni! ;)

Mivel érdemes javítani? A szokásos árnyalatú fehér karaván.

Én a hűtőmaszkról mostam le ,nem olyan régen egy húszforintosnyi területen.

A jobb első lámpa alatt,az avataromon látszik is.

Link to comment
Megosztás:

Kérdés: sötét vagy világos alatta a lökös? :rolleyes:

Amúgy a rendes menete a javításnak a teljes fényezés, ugyanis ha egyik helyen lejött a festék, máshol is fog valszeg.

De azért is kérdezem a lökös fajtát, mert ha sötét, azt nem is érdemes nagyon nekiállni, mert mindig is le fogja dobni

a festéket...

Hát ez sajnos fekete!

Amúgy egy haverom körbenézte a kasznit UH rétegvastagságmérővel.

Nem látszik, hogy újra lenne festve.

Remélem a lököst sem fújták le külön. Teljesen azonosnos árnyalatú a kasznival.

Link to comment
Megosztás:

Nem hiszem, hogy utólag fújt. Mindenhol tökéletes, a tükrök is. Csak itt az eleje eléggé bogaras volt, és kicsit erősen, közelről nyomtam neki.

Szóval javított már valaki ilyet?

Javítani, még nem javítottam, de a festékboltban a Lyány :rolleyes: azt mondta, hogy Műanyagot csak speciális alapozóval kezelve szabad fújni, különben ledobja a festéket.

Az is lehet hogy csak el akarta adni a régóta raktáron lévő löttyöt. ;)

Tény a fényezhető lökös mintha keményebb lenne a simától , vagy csak én érzem így?

Link to comment
Megosztás:

Ha a fekete lökös van a fény alatt, akkor az a gyárilag matt, fényezetlen lökös. És azt hiába is fényezed, hiába is alapozod

műanyag alapozóval, mindig is le fogja dobni a festéket ;) Ugyanis az egy szilikonos műanyag, puha is nagyon. Ez a két

tényező önmagában is azt jelenti, hogy nem lesz tartós rajta a fény, pláne hogy együtt szerepelnek :rolleyes:

A gyárilag fényezhető lökös kemény, rideg anyagból készül, és már elő is van alapozva a festéshez. Az világos színű egyébként.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.