Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karosszéria


gsi.tamás

Recommended Posts

Héló!

Astra Caravannál a rugótányér a hátsónyúlványra hogy van felrögzítve? Csak az a döntött lemez lett hozzá hegesztve a nyúlványhoz, vagy maga a tányér is? Ha leveszem a rugót, akkor el tudom hajtani annyira, hogy kitakarítsam a rozsdát alóla???

A felső rugótányér rá van hegesztve a rugótányér merevítőre (döntött lemezre), és a rugótányér merevítő van felhegesztve a nyúlványra. Azt nem valószínű, hogy fogod tudni hajtogatni.

Link to comment
Megosztás:

Külföldi papíros kasztnit is lehet cserélni? Mert akkor talán... de magyar papírost olcsón... nem hinném, kitartják az árakat. :P

Nem hinném hogy olyan egyszerű lenne, mert akkor cserélnék külföldi papiros kasztnit majd később mocit és kijátszottam a regadót. :D

Héló!

Astra Caravannál a rugótányér a hátsónyúlványra hogy van felrögzítve? Csak az a döntött lemez lett hozzá hegesztve a nyúlványhoz, vagy maga a tányér is? Ha leveszem a rugót, akkor el tudom hajtani annyira, hogy kitakarítsam a rozsdát alóla???

Szokott ott rozsda lenni?

349316-20111001-DbUkrf.jpg :P

Én úgy láttam hogy csak maga a lemez van odahegesztve de ahogy Atis is írta nem lehet elhajtani.

Link to comment
Megosztás:

Nem hinném hogy olyan egyszerű lenne, mert akkor cserélnék külföldi papiros kasztnit majd később mocit és kijátszottam a regadót. :D

Szokott ott rozsda lenni?

:P

Én úgy láttam hogy csak maga a lemez van odahegesztve de ahogy Atis is írta nem lehet elhajtani.

Nekem is hasonló állapotba volt, mint neked a képen. Én a rugótányér és a nyúlvány közé be tudtam dugni a kezemet. Nemrég volt cserélve, kb 2-3 hónapja. 6000Ft volt az a darab lemez, és ötezer volt a munkadíj.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is hasonló állapotba volt, mint neked a képen. Én a rugótányér és a nyúlvány közé be tudtam dugni a kezemet. Nemrég volt cserélve, kb 2-3 hónapja. 6000Ft volt az a darab lemez, és ötezer volt a munkadíj.

Én meg szerintem Öcsibácsi után szabadon...vágok ode egy 3 centi magas 80X80-as zártszelvény szeletet, 5-ös lemezből egy kört, és a közepébe hegesztek másfél colos csőből egy kis darabot.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Szeretném lecserélni egy 94 előtti astrán az első lökhárítót és a hűtőrácsot. tudnátok leírást adni a le és felszerelés menetéről, a felfogatások helyéről és módjáról?

Köszönettel:

Lajos

Link to comment
Megosztás:

Nem hinném hogy olyan egyszerű lenne, mert akkor cserélnék külföldi papiros kasztnit majd később mocit és kijátszottam a regadót. :D

Sokan csinálták ezt!

Volt egy magyar papíros kocsi, kintről hoztak egy ugyan olyat (szín nem érdekes), aztán az okmányirodában bejelentették, hogy motorcserét végeztek. 2 hónap múlva jött a kasznicsere, és bent is volt a kocsi.

Ezért jött az, hogy kasznit lehet cserélni, de csak és kizárólag vadi új a gyár által eladott kasznira amiről papír, meg mindened van.

Ezzel meg is lőtték az egész dolgot, mert a gyár rendszerint csupasz kasznit nem ad el, mivel neki többet fial egészben eladni az új kocsit. Ennek ellenére rendszeresen megjelenik a duenen sx4 komplett kaszni (fényezetlenül, csak merítve) 4-5 db, most volt nemrégiben spash kaszni is...

Szóval külföldit csak a fentebb már vázolt módon lehet megoldani.ű

Vagy a külföldit beregisztrálni itthon, forgalmit, rendszámot szerezni rá, majd motort cseréltetni, de ennek semmi értelme.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Szeretném lecserélni egy 94 előtti astrán az első lökhárítót és a hűtőrácsot. tudnátok leírást adni a le és felszerelés menetéről, a felfogatások helyéről és módjáról?

Köszönettel:

Lajos

A lököst fogja a motor felől két nagy csavar a hűtő alatt és oldalt 2-2-kisebb. Alá kell hasalni úgy látod. Valamint ha még nem padkáztad meg, allul is lesz patent, vagy csavar de ez általában már hiányzik. A hűtőmaszkot csak fém patentek fogják lent és fent 4-4- a fényszóró alatti nyúlványát 1-1. Egyszerűen csak le kell húzni, persze valószínűleg valahol valami törni fog. Segíthet ha a patentekhez szilikont fújsz de ez sem garancia a sérülésmentes leszedésre.

Link to comment
Megosztás:

Sokan csinálták ezt!

Volt egy magyar papíros kocsi, kintről hoztak egy ugyan olyat (szín nem érdekes), aztán az okmányirodában bejelentették, hogy motorcserét végeztek. 2 hónap múlva jött a kasznicsere, és bent is volt a kocsi.

Ezért jött az, hogy kasznit lehet cserélni, de csak és kizárólag vadi új a gyár által eladott kasznira amiről papír, meg mindened van.

Ezzel meg is lőtték az egész dolgot, mert a gyár rendszerint csupasz kasznit nem ad el, mivel neki többet fial egészben eladni az új kocsit. Ennek ellenére rendszeresen megjelenik a duenen sx4 komplett kaszni (fényezetlenül, csak merítve) 4-5 db, most volt nemrégiben spash kaszni is...

Szóval külföldit csak a fentebb már vázolt módon lehet megoldani.ű

Vagy a külföldit beregisztrálni itthon, forgalmit, rendszámot szerezni rá, majd motort cseréltetni, de ennek semmi értelme.

Így már valóban semmi értelme. :D

Vesz másikat, ez meg megmarad donornak! :P

Link to comment
Megosztás:

Sokan csinálták ezt!

Volt egy magyar papíros kocsi, kintről hoztak egy ugyan olyat (szín nem érdekes), aztán az okmányirodában bejelentették, hogy motorcserét végeztek. 2 hónap múlva jött a kasznicsere, és bent is volt a kocsi.

Ezért jött az, hogy kasznit lehet cserélni, de csak és kizárólag vadi új a gyár által eladott kasznira amiről papír, meg mindened van.

Ezzel meg is lőtték az egész dolgot, mert a gyár rendszerint csupasz kasznit nem ad el, mivel neki többet fial egészben eladni az új kocsit. Ennek ellenére rendszeresen megjelenik a duenen sx4 komplett kaszni (fényezetlenül, csak merítve) 4-5 db, most volt nemrégiben spash kaszni is...

Szóval külföldit csak a fentebb már vázolt módon lehet megoldani.ű

Vagy a külföldit beregisztrálni itthon, forgalmit, rendszámot szerezni rá, majd motort cseréltetni, de ennek semmi értelme.

F Astra nincs véletlenül?? :D :P

Link to comment
Megosztás:

A lököst fogja a motor felől két nagy csavar a hűtő alatt és oldalt 2-2-kisebb. Alá kell hasalni úgy látod. Valamint ha még nem padkáztad meg, allul is lesz patent, vagy csavar de ez általában már hiányzik. A hűtőmaszkot csak fém patentek fogják lent és fent 4-4- a fényszóró alatti nyúlványát 1-1. Egyszerűen csak le kell húzni, persze valószínűleg valahol valami törni fog. Segíthet ha a patentekhez szilikont fújsz de ez sem garancia a sérülésmentes leszedésre.

Köszönöm, remélem minden menni fog.

Üdv.

Link to comment
Megosztás:

Azt kb sejtettem.... Amúgy sok vásárló lenne rá, az egyszer biztos!

Más téma:

Ennek jól elszaladtak otthonról.... Ennek is... Meg ennek is... Ennek meg pláne.... :D :P :P

Őket se az eszükért szeretik. Kérni lehet érte akár mennyit, de az közel se biztos, hogy meg is fogják kapni azt az összeget. Főleg akkor amikor tudsz venni 2T trbit 50-100-150 ezerért is. Egy gyüjtő jobban jár ha megvesz egyet 100 ezerért, és rákölt pl 400 ezret, akkor is felébe van még csak és ugyan olyan állapotú lesz, ha nem jobb.

Link to comment
Megosztás:

A felső rugótányér rá van hegesztve a rugótányér merevítőre (döntött lemezre), és a rugótányér merevítő van felhegesztve a nyúlványra. Azt nem valószínű, hogy fogod tudni hajtogatni.

Köszi! Nem sikerült elhajlítani... :D Körbe lett drótkefézve, és le lett kenve ecsettel, meg kifújva alvázvédővel... A kettő közé még megpróbálok alvázvédőt fecskendezni egy vékony tűvel. Elvileg érhet valamit, ha utána szépen le lesz ragasztva alvázvédővel. más mocsok nem fog odajutni.

Link to comment
Megosztás:

Egyébként benzintankot is lerozsdátlanítottam... Sikerült a legkisebb rozsdát is eltávolítani kefével meg rozsdamaróval... mivel 1 napig maróztam, és éjszakára kint hagytam a bekent tankot, így másnap mintha vadi új lemezből lett volna... első ránézésre! Csillogott, meg minden fekete, barna rozsdafolt eltűnt róla, hiszen az éjjel rácsapódott pára folyamatos áztatást biztosított a savazáshoz. Tényleg szép lett! Aztán jött a meglepi. Ahol a rögzítő pánt volt, ott 3 tűhegnyi luk keletkezett. Az anyag el van vékonyodva... majd szét vetett az ideg! hőlégfúvó elő, meg az ón és egy kis forrasztóvízzel megkenve egész jól eltűntek a lukak. Aztán egy autószerelő simerőssel beszéltem, aki azt tanácsolta, hogy kenjem le cinkromátos alapozóval a lemezt, aztán ha megszáradt rakjak rá kittet. simogassam el, és belemegy a kis lukacskákba, kitölti azokat, és ha valamelyik véletlenül át is lukad, akkor sem folyik ki az üzemanyag. Aztán utána ismét alapozás, és végül festés. Kitelés már megszáradt+ :D Tökéletes lett! :P festve nem is fog látszani! Mondjuk szerintem megy rá az alvázvédőből... lehet még kipróbálom a belsejében azt a műgyantás vacakot is. Elvileg légmentesen zárja a felületet. Kíváncsi lettem. : )a tanknak egyébként sehol máshol nincsen semmi baja... :S Ezért kár lenne kukázni idő előtt!

Valószínűleg a rávert sólétől vált ilyen szarrá.

Link to comment
Megosztás:

Egyébként benzintankot is lerozsdátlanítottam... Sikerült a legkisebb rozsdát is eltávolítani kefével meg rozsdamaróval... mivel 1 napig maróztam, és éjszakára kint hagytam a bekent tankot, így másnap mintha vadi új lemezből lett volna... első ránézésre! Csillogott, meg minden fekete, barna rozsdafolt eltűnt róla, hiszen az éjjel rácsapódott pára folyamatos áztatást biztosított a savazáshoz. Tényleg szép lett! Aztán jött a meglepi. Ahol a rögzítő pánt volt, ott 3 tűhegnyi luk keletkezett. Az anyag el van vékonyodva... majd szét vetett az ideg! hőlégfúvó elő, meg az ón és egy kis forrasztóvízzel megkenve egész jól eltűntek a lukak. Aztán egy autószerelő simerőssel beszéltem, aki azt tanácsolta, hogy kenjem le cinkromátos alapozóval a lemezt, aztán ha megszáradt rakjak rá kittet. simogassam el, és belemegy a kis lukacskákba, kitölti azokat, és ha valamelyik véletlenül át is lukad, akkor sem folyik ki az üzemanyag. Aztán utána ismét alapozás, és végül festés. Kitelés már megszáradt+ :D Tökéletes lett! :P festve nem is fog látszani! Mondjuk szerintem megy rá az alvázvédőből... lehet még kipróbálom a belsejében azt a műgyantás vacakot is. Elvileg légmentesen zárja a felületet. Kíváncsi lettem. : )a tanknak egyébként sehol máshol nincsen semmi baja... :S Ezért kár lenne kukázni idő előtt!

Valószínűleg a rávert sólétől vált ilyen szarrá.

Nekem a forrasztóónos lyuktömítés benzineskannánál nem vált be.

Link to comment
Megosztás:

Egyébként benzintankot is lerozsdátlanítottam... Sikerült a legkisebb rozsdát is eltávolítani kefével meg rozsdamaróval... mivel 1 napig maróztam, és éjszakára kint hagytam a bekent tankot, így másnap mintha vadi új lemezből lett volna... első ránézésre! Csillogott, meg minden fekete, barna rozsdafolt eltűnt róla, hiszen az éjjel rácsapódott pára folyamatos áztatást biztosított a savazáshoz. Tényleg szép lett! Aztán jött a meglepi. Ahol a rögzítő pánt volt, ott 3 tűhegnyi luk keletkezett. Az anyag el van vékonyodva... majd szét vetett az ideg! hőlégfúvó elő, meg az ón és egy kis forrasztóvízzel megkenve egész jól eltűntek a lukak. Aztán egy autószerelő simerőssel beszéltem, aki azt tanácsolta, hogy kenjem le cinkromátos alapozóval a lemezt, aztán ha megszáradt rakjak rá kittet. simogassam el, és belemegy a kis lukacskákba, kitölti azokat, és ha valamelyik véletlenül át is lukad, akkor sem folyik ki az üzemanyag. Aztán utána ismét alapozás, és végül festés. Kitelés már megszáradt+ :D Tökéletes lett! :P festve nem is fog látszani! Mondjuk szerintem megy rá az alvázvédőből... lehet még kipróbálom a belsejében azt a műgyantás vacakot is. Elvileg légmentesen zárja a felületet. Kíváncsi lettem. : )a tanknak egyébként sehol máshol nincsen semmi baja... :S Ezért kár lenne kukázni idő előtt!

Valószínűleg a rávert sólétől vált ilyen szarrá.

Ez egészen addig működhet amíg nem lesz nyomás vagy vákuum a tankban. Már pedig az előfodulhat.. :P Szóal én sem jósolok neki sokat. Kitt helyett esetleg valami műgyantás fémragasztó de az is csak ha a lemez túloldalára azaz a tank belselyébe is befolyik és kicsit el van dolgozva.

Ennyire gyakori ez a tank rozsdásodás az astráknál? Lehet kellene valami megelőzés nekem is ezügyben.

Link to comment
Megosztás:

Ez egészen addig működhet amíg nem lesz nyomás vagy vákuum a tankban. Már pedig az előfodulhat.. :D Szóal én sem jósolok neki sokat. Kitt helyett esetleg valami műgyantás fémragasztó de az is csak ha a lemez túloldalára azaz a tank belselyébe is befolyik és kicsit el van dolgozva.

Ennyire gyakori ez a tank rozsdásodás az astráknál? Lehet kellene valami megelőzés nekem is ezügyben.

Ja ugye általában kerül sár a kasztni és a tank közé, és ott szépen elkezd dolgozni...leveszed, megnézed, szerintem alvázvédő is mehetne rá.

Link to comment
Megosztás:

Ez egészen addig működhet amíg nem lesz nyomás vagy vákuum a tankban. Már pedig az előfodulhat.. :P Szóal én sem jósolok neki sokat. Kitt helyett esetleg valami műgyantás fémragasztó de az is csak ha a lemez túloldalára azaz a tank belselyébe is befolyik és kicsit el van dolgozva.

Ennyire gyakori ez a tank rozsdásodás az astráknál? Lehet kellene valami megelőzés nekem is ezügyben.

Időben lépj, mert úgy jársz, mint én! :S Kicsi rozsdafoltnak indult, aztán kiderült, hogy a túloldalon van a vége.. .:S Ha kilukad, akkor kap egy jobb állapotú bontottat. Addig meg elmegy ez egy darabig... :D Főleg, hogy 5-10 liternél több sosincs benne.... Az autó gázos, így nem nagyon használom benzinnel, csak hidegben induláskor.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.