Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karosszéria


gsi.tamás

Recommended Posts

Sziasztok!

Tudom hogy ez nem hirdetőtábla , de nincs valakinek egy felesleges Vauxhall első díszrácsa? :D

Nagyon tetszik nekem, elég lenne csak a rács része, esetleg csere értékegyeztetéssel az enyém opel emblémás jó állapotú!

Ha valakinek esetleg lenne megköszönném ha írna ;)

Petya

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tudom hogy ez nem hirdetőtábla , de nincs valakinek egy felesleges Vauxhall első díszrácsa? :D

Nagyon tetszik nekem, elég lenne csak a rács része, esetleg csere értékegyeztetéssel az enyém opel emblémás jó állapotú!

Ha valakinek esetleg lenne megköszönném ha írna ;)

Petya

Nem elég a rács belső része, le kell lombozzalak. Más az egész.

Link to comment
Megosztás:

Helló mindenkinek!

Ajtó kédergumik leváló gumi tömítéseit milyen ragasztóval lehet rendesen visszarakni úgy, hogy többé ne jöjjön le?

Kétoldalú ragasztót ajánlottak nekem. A palma tex az elkenődik, elnyúlik, és undorító lesz tőle az egész, tehát ez nem jó.

Csak mert a hátsó ajtóknál kezdenek leválni, és minek dobjam ki őket ha ezen kívül hibátlanok...

Link to comment
Megosztás:

Helló mindenkinek!

Ajtó kédergumik leváló gumi tömítéseit milyen ragasztóval lehet rendesen visszarakni úgy, hogy többé ne jöjjön le?

Kétoldalú ragasztót ajánlottak nekem. A palma tex az elkenődik, elnyúlik, és undorító lesz tőle az egész, tehát ez nem jó.

Csak mert a hátsó ajtóknál kezdenek leválni, és minek dobjam ki őket ha ezen kívül hibátlanok...

Én pillanatragasztóval tettem vissza.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tudnátok nekem segíteni egy kérdésben! Nekem egy 92-es F astram van! És szeretnék a csomagtér ajtóra egy GSI szárnyat mert nagyon jól néz ki!

Meg is találtam már csak még nem merem megvenni , először inkább kérdezek!

Felrakható az enyémre fúrás faragás nélkül? Úgy hallottam szóbeszédből hogy állítólag kell még plussz két lyukat fúrni csomagtér ajtóra ??? Ez igaz?

El tudná nekem mondani valaki hogy kerül az fel oda?

Köszönöm előre is! :)

üdv.: Dávid

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tudnátok nekem segíteni egy kérdésben! Nekem egy 92-es F astram van! És szeretnék a csomagtér ajtóra egy GSI szárnyat mert nagyon jól néz ki!

Meg is találtam már csak még nem merem megvenni , először inkább kérdezek!

Felrakható az enyémre fúrás faragás nélkül? Úgy hallottam szóbeszédből hogy állítólag kell még plussz két lyukat fúrni csomagtér ajtóra ??? Ez igaz?

El tudná nekem mondani valaki hogy kerül az fel oda?

Köszönöm előre is! :)

üdv.: Dávid

Igaz, mivel lejjebb lóg, így lejjebb is vannak rögzítései. Úgy rémlik, van aki csak a sima szárny csavarjaival tette föl, a plusz rögzítést pedig ragasztással oldotta meg. A csavar az igazi, de ha sikával fölragasztod az is ott marad. (Csak nem akard többet leszedni)
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Rakok egy linket a tetőkárpit ujrahuzásárol, nem tudja valaki hogy amit rátesz az milyen kárpit anyag és hogy hol lehet venni?? ill. ragasztó milyen?

Az kárpit anyag egy un. sztrecces anyag amin van egy vékony szivacs réteg amit különböző vastagsággal lehet kapni!Az hogy sztreccses az fontos mert csak így fogod tudni szépen belehajtani az ívekbe ! Az hogy van rajta még egy szivacs réteg az két szempontból is előnyös! 1 Pluszban segít a hírtelen íveket ugrásokat bevenni, 2 némelyest még szigetel is!

A ragasztó az mindenképpen hőállónak kel hogy legyen ha nem akarod hogy a dugóban egy forró nyári napon a fejedre ne essen! Amint láttad mind a két felét be kell fújni (Tulajdonképpen ugyan ilyen a PALMATEX is) Tehát az is jó :

http://ragasztas.hu/fa-es-karpitosipar/karpitos-termekek/

Ezeket lehet szórópisztollyal is fújni de vannak propán buci gázosak is! :

http://www.argep.hu/trend/RAGA/Ragaszto-spray.html

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne,hogy a sedánnál a tanktöltő nyílás komplett javítása nagyságrendileg milyen költség?

Kívülről már kezd felhólyagosodni a fényezés,belső lemezen már pergő rozsda van,málik.A doblemezt éppnek látom...

Mostanában akarom megcsináltatni,jó lenne,ha nem vernének át!Kicsit visszalapoztam,úgy láttam a fotók alapján nem kis meló.Válaszokat előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne,hogy a sedánnál a tanktöltő nyílás komplett javítása nagyságrendileg milyen költség?

Kívülről már kezd felhólyagosodni a fényezés,belső lemezen már pergő rozsda van,málik.A doblemezt éppnek látom...

Mostanában akarom megcsináltatni,jó lenne,ha nem vernének át!Kicsit visszalapoztam,úgy láttam a fotók alapján nem kis meló.Válaszokat előre is köszönöm!

Ez nagyon változó, mert van hogy ez már csak a jéghegy csúcsa és nem csak a külső hanem a belső lemez is kuka, sőt általában bellülről rohad kifele. Annyit megtehetsz hogy lekapod a kereket és alánézel lesz ott sár a csövek fölött lepucolod és akkor látni bellül milyen.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne,hogy a sedánnál a tanktöltő nyílás komplett javítása nagyságrendileg milyen költség?

Kívülről már kezd felhólyagosodni a fényezés,belső lemezen már pergő rozsda van,málik.A doblemezt éppnek látom...

Mostanában akarom megcsináltatni,jó lenne,ha nem vernének át!Kicsit visszalapoztam,úgy láttam a fotók alapján nem kis meló.Válaszokat előre is köszönöm!

Bár az enyém nem sedan, de a tankbeöntőnél nagy különbség nem lehet. Ebből kiindulva tehát, ha csak kis bibi van akkor elég egy javító készlet, egy négyszög alakú részt kivágnak, befoltozzák, csiszolás, és az egész sárvédő elem fényezésével kész.

Így saccperkábé:

Fényezés 25 k

Lakatos 25 k

Ha ennél többre van szükség akkor, határ a csillagos ég! Lehet komplett elemcsere is bontóból például.

Link to comment
Megosztás:

Bár az enyém nem sedan, de a tankbeöntőnél nagy különbség nem lehet. Ebből kiindulva tehát, ha csak kis bibi van akkor elég egy javító készlet, egy négyszög alakú részt kivágnak, befoltozzák, csiszolás, és az egész sárvédő elem fényezésével kész.

Így saccperkábé:

Fényezés 25 k

Lakatos 25 k

Ha ennél többre van szükség akkor, határ a csillagos ég! Lehet komplett elemcsere is bontóból például.

Volt már rá példa.....ismerős a kép? :D

962355-20130321-v4HnUc.jpg

Link to comment
Megosztás:

Bár az enyém nem sedan, de a tankbeöntőnél nagy különbség nem lehet. Ebből kiindulva tehát, ha csak kis bibi van akkor elég egy javító készlet, egy négyszög alakú részt kivágnak, befoltozzák, csiszolás, és az egész sárvédő elem fényezésével kész.

Így saccperkábé:

Fényezés 25 k

Lakatos 25 k

Ha ennél többre van szükség akkor, határ a csillagos ég! Lehet komplett elemcsere is bontóból például.

Köszi a választ!

Ma voltam egy mesternél,14 k a lakatos meló(külső javító készlet+belső foltozás),22k a fényezés.Sokallom,de ezek szerint ez ennyi...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Cseréltem hangszórókat. Jól is szólna, hogyha nem rezonálna-zörögne be az ajtókárpit. 1-1 patent hiányzik mindkét oldalról., az ajtók hátsó 3 bolhájából a középsők:

14189359_1_644x461_opel-astra-f-karpit-iii-kerulet_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Tehát ami be van karikázva, az nincs benne. De ha berakom, az ajtó zárja megszűnik működni. Szóval ha ez bent van, a nyelv, amivel belülről lehet nyitni/zárni a kocsit, egyszerűen nem tud mozogni, úgy beszorul. A központi sem nyitja, de még kézzel is brutális erővel lehet csak megmozdítani. Hozzáteszem, a kocsi Classic GL, szóval elvileg gyárilag beszerelt központi van benne.

Másik kérdésem: A kárpit rezonálását milyen módszerrel lehetne megszüntetni? Gondoltam, hogy valami hangfalba való szivacs táblát berakok a lemez-kárpit közé, de gondolom az összegyűjtené a párát...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Cseréltem hangszórókat. Jól is szólna, hogyha nem rezonálna-zörögne be az ajtókárpit. 1-1 patent hiányzik mindkét oldalról., az ajtók hátsó 3 bolhájából a középsők:

14189359_1_644x461_opel-astra-f-karpit-iii-kerulet_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Tehát ami be van karikázva, az nincs benne. De ha berakom, az ajtó zárja megszűnik működni. Szóval ha ez bent van, a nyelv, amivel belülről lehet nyitni/zárni a kocsit, egyszerűen nem tud mozogni, úgy beszorul. A központi sem nyitja, de még kézzel is brutális erővel lehet csak megmozdítani. Hozzáteszem, a kocsi Classic GL, szóval elvileg gyárilag beszerelt központi van benne.

Másik kérdésem: A kárpit rezonálását milyen módszerrel lehetne megszüntetni? Gondoltam, hogy valami hangfalba való szivacs táblát berakok a lemez-kárpit közé, de gondolom az összegyűjtené a párát...

A baj biztosan ott lesz ,hogy mikor rápattintod a kárpitot, beszorítja a rudazatot, ez lehet attól hogy meghajlott pöcöknek a rúdja , vagy meghajlott az egész kárpit. A gond az hogy valamilyen módon azt a kis rudat a kárpit hozzászorítja az ajtó lemezéhez, ezt kellene meghekkelned...mikor feltennéd a kárpitot nézd meg hogy mibe akadhat el/mi szoritja össze.....

A kárpitrezgéshez csak annyit hogy énis kis szívacsdarabokkal oldottam meg, bár teljesen ez sem oldotta meg a problémát,párát nem gyújti össze ;)

Petya

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Van egy 93-as F astra caravánom és ahogy olvasgattam szó volt a hátsó müanyag dob betétről. A kérdésem az lenne ilyet hol lehet venni pesten? Mert én sehogy se találok csak ferdehátuhoz. Lehet én vagyok a béna de megköszöném ha ebbe tudna valaki segiteni.

üdv.: Iminyo

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.