Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA G-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


spuri

Recommended Posts

Ha meg vagy vele elégedve akkor nem volt drága! Saját döntésed volt, nem kell másokkal foglalkozni és rágódni rajta!

Megvagyok elégedve vele régi vágyam volt!!! :)

És tőletek is rengeteg segítséget kaptam már, remélem még sokszor fogok is!!! Szerintem ez egy Remek közösség!!! :)

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Eljött az ideje, hogy lecseréljem a swiftemet, és nem kevés agyalgatás után egy G Astra Caravan mellett tettük le a voksot. Viszont elkövettem azt a hibát, hogy elkezdtem neten és minden egyéb helyen információk után túrni, aminek egyenes arányú következménye az lett, hogy most már semmivel sem vagyok képben... :)
Szívem szerint azt mondanám, hogy az 1.6-os 16V motor mellett szavazok, de annyira sok negatív véleményt és tapasztalatot hallottam róluk szerelőktől és tulajoktól egyaránt (trafó, egr szelep, olajzabálás, és nem egy esetben folyamatos szerelőhöz hordozgatós sosincsvége-rémtörténet), hogy kissé félek tőle. A régi 8V (X16SZR) lehet, hogy agyonüthetetlen, de tartok tőle, hogy egy kissé gyenge lenne ehhez a kasztnihoz, a Z16SE már talán jobb választás lehet...
Évi 10-15-nél többet nem igazán tennék bele, javarészt városban használva.
Melyiket tanácsolnátok, és ha esetleg egy-egy autót nem lenne lehetőségem szerelőnél bevizsgáltatni a vásárlás előtt, mire érdemes figyelni?

Előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Eljött az ideje, hogy lecseréljem a swiftemet, és nem kevés agyalgatás után egy G Astra Caravan mellett tettük le a voksot. Viszont elkövettem azt a hibát, hogy elkezdtem neten és minden egyéb helyen információk után túrni, aminek egyenes arányú következménye az lett, hogy most már semmivel sem vagyok képben... :)

Szívem szerint azt mondanám, hogy az 1.6-os 16V motor mellett szavazok, de annyira sok negatív véleményt és tapasztalatot hallottam róluk szerelőktől és tulajoktól egyaránt (trafó, egr szelep, olajzabálás, és nem egy esetben folyamatos szerelőhöz hordozgatós sosincsvége-rémtörténet), hogy kissé félek tőle. A régi 8V (X16SZR) lehet, hogy agyonüthetetlen, de tartok tőle, hogy egy kissé gyenge lenne ehhez a kasztnihoz, a Z16SE már talán jobb választás lehet...

Évi 10-15-nél többet nem igazán tennék bele, javarészt városban használva.

Melyiket tanácsolnátok, és ha esetleg egy-egy autót nem lenne lehetőségem szerelőnél bevizsgáltatni a vásárlás előtt, mire érdemes figyelni?

Előre is köszönöm!

Ebben az esetben jó lehet a 8V is,hacsak nem telepakolva használod mindennap,amúgy tényleg nagyon megbízható,de csak kinntről hozott jöhet szóba,de abból is kevés a kombi <_<

Módosítva : csicsó
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Eljött az ideje, hogy lecseréljem a swiftemet, és nem kevés agyalgatás után egy G Astra Caravan mellett tettük le a voksot. Viszont elkövettem azt a hibát, hogy elkezdtem neten és minden egyéb helyen információk után túrni, aminek egyenes arányú következménye az lett, hogy most már semmivel sem vagyok képben... :)

Szívem szerint azt mondanám, hogy az 1.6-os 16V motor mellett szavazok, de annyira sok negatív véleményt és tapasztalatot hallottam róluk szerelőktől és tulajoktól egyaránt (trafó, egr szelep, olajzabálás, és nem egy esetben folyamatos szerelőhöz hordozgatós sosincsvége-rémtörténet), hogy kissé félek tőle. A régi 8V (X16SZR) lehet, hogy agyonüthetetlen, de tartok tőle, hogy egy kissé gyenge lenne ehhez a kasztnihoz, a Z16SE már talán jobb választás lehet...

Évi 10-15-nél többet nem igazán tennék bele, javarészt városban használva.

Melyiket tanácsolnátok, és ha esetleg egy-egy autót nem lenne lehetőségem szerelőnél bevizsgáltatni a vásárlás előtt, mire érdemes figyelni?

Előre is köszönöm!

Trafó. EGR szelep (már amelyiken van) nem csak 1.6-osnál probléma, talán az olajat tényleg jobban csipegeti, de ez is változó, illetve az olajtól is függ. Szerintem ha A-ból B-be eljutásra kell, és számít a fogyasztás is, elég lehet egy 1.4-es twinport motoros, vagy ha kicsit erősebbet szeretnél, akkor 1.6-os, már csak az a kérdés, hogy mennyit szánsz rá (ezek újabbak). A régebbiek lehet valamivel egyszerűbbek, de általában magasabb fogyasztással lehet számolni, főleg sok város esetén ezt is érdemes figyelembe venni.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Eljött az ideje, hogy lecseréljem a swiftemet, és nem kevés agyalgatás után egy G Astra Caravan mellett tettük le a voksot. Viszont elkövettem azt a hibát, hogy elkezdtem neten és minden egyéb helyen információk után túrni, aminek egyenes arányú következménye az lett, hogy most már semmivel sem vagyok képben... :)

Szívem szerint azt mondanám, hogy az 1.6-os 16V motor mellett szavazok, de annyira sok negatív véleményt és tapasztalatot hallottam róluk szerelőktől és tulajoktól egyaránt (trafó, egr szelep, olajzabálás, és nem egy esetben folyamatos szerelőhöz hordozgatós sosincsvége-rémtörténet), hogy kissé félek tőle. A régi 8V (X16SZR) lehet, hogy agyonüthetetlen, de tartok tőle, hogy egy kissé gyenge lenne ehhez a kasztnihoz, a Z16SE már talán jobb választás lehet...

Évi 10-15-nél többet nem igazán tennék bele, javarészt városban használva.

Melyiket tanácsolnátok, és ha esetleg egy-egy autót nem lenne lehetőségem szerelőnél bevizsgáltatni a vásárlás előtt, mire érdemes figyelni?

Előre is köszönöm!

Nekem 1.6 16V van.Trafónak még nem volt baja.150 ezer km van benne.Állítólag a nem belevaló gyertya öli meg.EGR nincs benne gyárilag.Olajat nem zabálja.1L/10 ezer km.Van annyi eladó mint égen a csillag,csak ki kell fogni egy jót.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Trafó. EGR szelep (már amelyiken van) nem csak 1.6-osnál probléma, talán az olajat tényleg jobban csipegeti, de ez is változó, illetve az olajtól is függ. Szerintem ha A-ból B-be eljutásra kell, és számít a fogyasztás is, elég lehet egy 1.4-es twinport motoros, vagy ha kicsit erősebbet szeretnél, akkor 1.6-os, már csak az a kérdés, hogy mennyit szánsz rá (ezek újabbak). A régebbiek lehet valamivel egyszerűbbek, de általában magasabb fogyasztással lehet számolni, főleg sok város esetén ezt is érdemes figyelembe venni.

800e lenne kb. a határ, ennél többet sajna nem tudok áldozni rá, pedig láttam pár nagyon fittnek tűnő fiatalabb darabot 1,2m körül. :)

Természetesen számít a fogyasztás is, de azért nem árt, ha egy-egy előzés nem okoz gondot, no meg alapjáraton sem vagyok az a kifejezett nyugdíjas sofőr :) Hosszabb távon tervezek a leendő autóval, ezért szeretném a lehető legjobb döntést hozni a motorválasztással is, elkerülendő, hogy talicskával hordjam bele a pénzt, mert mindig van valami nyűgje...

Erről mi a véleményetek? http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_caravan_1.6_sport.klima.friss_muszaki-8890459

Kissé mondjuk gyanús az évjárat/km és az új váltószoknya :)

Link to comment
Megosztás:

A kormány túl fényesre kopott és a dudagomb is odavan - ez a futott km tuti nem igaz. Nekem furcsa az üléskárpit mintázata és a hozzá nem passzoló ajtókárpit. A Z16SE (85 LE) 2000 szeptemberétől volt elérhető, ahogy a 'Sport' elnevezésű felszereltség is, az autó meg '99-es a leírás szerint... A karosszéria amúgy egyben levőnek tűnik, személy szerint nem utaznék le érte.

800e lenne kb. a határ, ennél többet sajna nem tudok áldozni rá, pedig láttam pár nagyon fittnek tűnő fiatalabb darabot 1,2m körül. :)
Természetesen számít a fogyasztás is, de azért nem árt, ha egy-egy előzés nem okoz gondot, no meg alapjáraton sem vagyok az a kifejezett nyugdíjas sofőr :) Hosszabb távon tervezek a leendő autóval, ezért szeretném a lehető legjobb döntést hozni a motorválasztással is, elkerülendő, hogy talicskával hordjam bele a pénzt, mert mindig van valami nyűgje...
Erről mi a véleményetek? http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_caravan_1.6_sport.klima.friss_muszaki-8890459
Kissé mondjuk gyanús az évjárat/km és az új váltószoknya :)

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_caravan_1.6_16v_club_klima.el.ablak.multikormany-8943998

Szerintetek mi lehet a bukta benne? Gyanúsan olcsónak tűnik a többi hirdetéshez viszonyítva....

céges autó lehetett,a kormány meg a kézifékbőr többről árulkodik,mint 232 ezer km <_<

2001-ben már J-s rendszám volt?sógié 2004-es JFK :huh:

Link to comment
Megosztás:

céges autó lehetett,a kormány meg a kézifékbőr többről árulkodik,mint 232 ezer km <_<

2001-ben már J-s rendszám volt?sógié 2004-es JFK :huh:

Dehogyis, itt többen írták, hogy fele ennyivel is elkezd mállani a váltó és kézifékborítás. Ebből nem lehet megítélni.

Gondolom cserélték a rendszámot valamiért, 2001-ben H körül jártunk.

Link to comment
Megosztás:

Dehogyis, itt többen írták, hogy fele ennyivel is elkezd mállani a váltó és kézifékborítás. Ebből nem lehet megítélni.

Gondolom cserélték a rendszámot valamiért, 2001-ben H körül jártunk.

Az is lehet.hogy mégis kintről behozott kocsi,csak odaírták hogy Magyarországi.Vagy kivonták a forgalomból,aztán visszahelyezték.A rendszám az nem sokat árul el.Nekem 150 ezernél mállik a kézifék meg a váltószoknya.

Link to comment
Megosztás:

Dehogyis, itt többen írták, hogy fele ennyivel is elkezd mállani a váltó és kézifékborítás. Ebből nem lehet megítélni.

Gondolom cserélték a rendszámot valamiért, 2001-ben H körül jártunk.

A kézifékborítás és a kormány állapota is csak tájékoztató jellegű. Sok városi használatnál jóval hamarabb tönkremennek - Zafiránkban még nincs 150e km, de mindkét elég rossz állapotban van már. A sok város meglátszik rajtuk.

A rendszámot nem mindegy, hol kapja meg a kocsi. Ismerősöm Astrája 2007-es (budapesti) KX-es rendszámmal, az enyém 2008-as, KU-val kezdődő (vidéki). A 2000-2001-es évek a H-s rendszámok időszaka volt.

Link to comment
Megosztás:

Bakker, nekem ez a J-s rendszám fel sem tűnt... Bele sem merek gondolni, milyen könnyen át tudják verni a fejemet a dealerek... :( Anyós Ibizája 2002-es I-s rendszámmal. Egyébként abban még 100e sincsen, és olyan rojtos a váltószoknya, mintha valaki direkt akarta volna kivégezni :)
http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_caravan_1.6_16v_comfort_137_000_km-8909358 ez is egész élhető vételnek tűnik, de lassan már akkor se hinném el, hogy semmi baja, ha szalonból venném :S

Módosítva : DogG
Link to comment
Megosztás:

Bakker, nekem ez a J-s rendszám fel sem tűnt... Bele sem merek gondolni, milyen könnyen át tudják verni a fejemet a dealerek... :( Anyós Ibizája 2002-es I-s rendszámmal. Egyébként abban még 100e sincsen, és olyan rojtos a váltószoknya, mintha valaki direkt akarta volna kivégezni :)

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_caravan_1.6_16v_comfort_137_000_km-8909358 ez is egész élhető vételnek tűnik, de lassan már akkor se hinném el, hogy semmi baja, ha szalonból venném :S

Azért minden tizenéves autónak van valami nyűgje.Amúgy nem néz ki rosszul.Nem tudom Svájcban mennyit mennek,de kevésnek tűnik az a kilométer.Bár nem nagy ország az a Svájc:)

Link to comment
Megosztás:

DogG, on 12 May 2015 - 10:25 PM, said:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_caravan_1.6_16v_comfort_137_000_km-8909358 ez is egész élhető vételnek tűnik, de lassan már akkor se hinném el, hogy semmi baja, ha szalonból venném :S

Legalább a kilométeróra állást írná le rendesen. 137-ezer van benne szerinte, a kép szerint meg inkább 140-ezer. Vagy a hirdetés feladása óta beleugrott majdnem 3-ezer?

Link to comment
Megosztás:

Legalább a kilométeróra állást írná le rendesen. 137-ezer van benne szerinte, a kép szerint meg inkább 140-ezer. Vagy a hirdetés feladása óta beleugrott majdnem 3-ezer?

igen, ez nekem is feltűnt. kíváncsi vagyok, ha elmegyek megnézni az autót, vajon 137 lesz-e már az órában... :D

Link to comment
Megosztás:

Legalább a kilométeróra állást írná le rendesen. 137-ezer van benne szerinte, a kép szerint meg inkább 140-ezer. Vagy a hirdetés feladása óta beleugrott majdnem 3-ezer?

Elfelejtette, hogy milyen km állást adott meg a hekkernek. :D

Nyilvánvaló, hogy egy 14 éves kombiban 200 fölött van jócskán.

Link to comment
Megosztás:

Hát, nem mondanám, hogy über segítőkész emberke vette fel a telefont... Érdemes lehet megnézni ezt a kocsit, ha nem engedik szerelőhöz vinni?
"Nem járunk szervizbe, mert rosszak a tapasztalataink, van műhely, szerelőt hozhat, aki megnézi..."

Link to comment
Megosztás:

Elfelejtette, hogy milyen km állást adott meg a hekkernek. :D

Nyilvánvaló, hogy egy 14 éves kombiban 200 fölött van jócskán.

Azért ez nem annyira nyilvánvaló, az enyém '98-as, és 138e van benne kb. (óra szerint 67e-vel vettem, de ismerős volt a csóka, és elmondta az összes nyűgjét, hogy a "törésmentes" az erős túlzás és 30e-t tekertek rajta... Viszont nagyon el akarta adni, és végül az akkori piaci ára alatt 400e-vel hoztam el :D ), anyósé 2002-es, szalonból, első tulaja, kilencven-párezer van benne. De az tény, hogy egy kereskedőnek magyarországon ezt én sem igazán hiszem el

Link to comment
Megosztás:

Hát, nem mondanám, hogy über segítőkész emberke vette fel a telefont... Érdemes lehet megnézni ezt a kocsit, ha nem engedik szerelőhöz vinni?

"Nem járunk szervizbe, mert rosszak a tapasztalataink, van műhely, szerelőt hozhat, aki megnézi..."

Attól függ milyen szerelőhöz vinnéd... :) Ha márkaszervizbe, ott úgysem néznek túl sokat, csinálnak egy rétegvastagság mérést, esetleg, ha eszükbe juttatod, hogy az átvizsgálási csomagban benne van, akkor ránéznek tech2-vel és mérnek lengéscsillapító és fékhatást. (nekem, ha nem kérdezek rá, elsunnyogták volna - Schiller Opel)

Mivel kereskedőtől veszed (?), fél évig neki kell bizonyítania, hogy egy hiba nem állt fenn a vásárlás időpontjában, szóval jobb esélyed van alkudozni, vagy visszacsinálni az egészet, ha pár nappal később kiderülne valami nagyobb gond, amit a kereskedő elhallgatott, persze ez mindig macera.

Ettől függetlenül az ilyen hozzállás alapból gyanús, csak akkor nézd meg, ha van időd és nincs túl messze.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Attól függ milyen szerelőhöz vinnéd... :) Ha márkaszervizbe, ott úgysem néznek túl sokat, csinálnak egy rétegvastagság mérést, esetleg, ha eszükbe juttatod, hogy az átvizsgálási csomagban benne van, akkor ránéznek tech2-vel és mérnek lengéscsillapító és fékhatást. (nekem, ha nem kérdezek rá, elsunnyogták volna - Schiller Opel)

Mivel kereskedőtől veszed (?), fél évig neki kell bizonyítania, hogy egy hiba nem állt fenn a vásárlás időpontjában, szóval jobb esélyed van alkudozni, vagy visszacsinálni az egészet, ha pár nappal később kiderülne valami nagyobb gond, amit a kereskedő elhallgatott, persze ez mindig macera.

Ettől függetlenül az ilyen hozzállás alapból gyanús, csak akkor nézd meg, ha van időd és nincs túl messze.

A szerelőm márkafüggetlen, és akad néhány dealer, aki instant megőszül, ha megtudja, hogy hozzá vinnék a vasat, mert meglehetősen alapos :) Ennek a figurának a hozzáállása nem igazán tetszik, csak az autó :) Nincsenek messze, valamelyik nap szemrevételezem, hátha... Egyelőre nem nagyon találtam túl sok szimpatikus eladósorban levőt a keretemen, pedig annyi van belőlük mindenfelé... :(

Link to comment
Megosztás:

Elfelejtette, hogy milyen km állást adott meg a hekkernek. :D

Nyilvánvaló, hogy egy 14 éves kombiban 200 fölött van jócskán.

Anyósom 2005-ös H Astra caravanjában van vagy 80 ezer km.68 ezerrel vette 5 éve.1 héten egyszer lemegy vele a telekre ami 5 km-re van.Dolgozni gyalog jár.Ott pusztul szegény kocsi a lakótelepen.

Link to comment
Megosztás:

És tervezi hogy beadja egy kereskedésbe?

Gondolom nem.

Nem tervezi,mert sajnálja az elbukott pénzt.Svájci frank hitelre vette.Azt találta ki,hogy én adjam el az enyémet vegyek neki egy kisebb kocsit,az övét meg nekem adja.Nem mentem bele.Mondtam neki adja el a sajátját,és vegyen magának amit akar.Nem akarok arra is költeni egy rakás pénzt.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Új vagyok, azért léptem be a fórumba, mert leendő Astra tulajdonos vagyok, kiszemeltem egy példányt:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_2.0_16v_sport-8928656

Valaki tud valamit erről az autóról? Felhívtam a hirdetőt, aki nagyon készséges volt, egyébként rendkívül szimpatikus a telefonban, és elmondott mindent az autóról: vannak kisebb problémák, a motor elképzelhető, hogy tuningolt, sajnos ennyire nem ért hozzá. Nagyon jók a fékek. A hátsó lökhárító valószínűleg egy pótolt és színrefújt darab, mert pattog róla a lakk. A kocsi papírjai érvényesek, habár a rendszám alapján lekérdezve a következő adatokat kaptam:

Rendszám: LFW-402
Gyártmány: OPEL
Típus: ASTRA GCC 2.0
Szin: KÖZÉPSZÜRKE
A jármu körözés alatt áll? NEM
A kötelezo gépjármu-felelosségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Forgalmi adatok: -
Egyéb: A lekérdezett jármu nincs forgalomban
Az utolsó sor miatt mégegyszer megkérdeztem, hogy a kocsi biztosan érvényes forgalmival rendelkezik-e, és azt a választ kaptam, hogy igen, 2016 decemberig. Holnap személyesen is megnézem, de sajnos én sem értek speciálisan az Astrákhoz, csak amennyit saját kútfőből is meg tudok állapítani, hogy nagyon zörög vagy netán rettenetesen szétült-széttaposott vagy sem. Ha első ránézésre tetszik, még hétfőn elmennék vele egy ismerős autószerelőhöz akiben megbízok, hogy nézze át. Viszont ha valaki már most lát valami gyanúsat a dologban, ami miatt nem venné meg, az kérem jelezze, hagy legyek egy kicsit tájékozottabb én is!
Előre is köszönöm, ha kapok válaszokat!
Üdv:
Barnabás
Módosítva : BarnabasOlah
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.