Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Ahoj!

Igaz vectra, de szerintem az astra is ugyanaz. Szóval adott a full comfortos villanyablak, mind a 4 fel-le automata, becsípésgátló, zárásra felhúzás. (ha elfordítva tartom a kulcsot)

Az a problema, hogy pár napja egyszercsak a bal hátsó zárásra nem megy fel. Egyébként hibátlanl működik, fel-le megy automatán, ill. a többi 3-at felhúzza.

Volt már valakinek ilyen?

Eltört a komfortszál vezeték. Szokásuk a hátsó ajtóknál, hogy eltörnek az átvezetőben. Próbáld meg azt, hogy kibogózod a csatlakozót (astránál az övcsévélő mögött van) és azt a szálat letesteled. Ha nem megy fel, akkor eltört.

Link to comment
Megosztás:

Én meg már hónapok óta megfigyeltem azt az érdekes jelenségez hogy a bal tükröm mindíg befordul állandóan ki kell állítani. Aztán ma vettem észre hogy valami áthallás van a vezetőoldali tükörtől, mert ha ezt állítom fel-le akkor az anyósoldali befelé mozdul. De ha utánna az anyósoldalit visszaállítom akkor a vezetőoldali nem mozog vele együtt. Számítógépből kiberhelt csatival van bekötve a 9 szálas tükörállító kapcsoló....és szerintem az összes jelőlést már leszedtem róla. Szóval valszeg így marad. :D

Link to comment
Megosztás:

Én meg már hónapok óta megfigyeltem azt az érdekes jelenségez hogy a bal tükröm mindíg befordul állandóan ki kell állítani. Aztán ma vettem észre hogy valami áthallás van a vezetőoldali tükörtől, mert ha ezt állítom fel-le akkor az anyósoldali befelé mozdul. De ha utánna az anyósoldalit visszaállítom akkor a vezetőoldali nem mozog vele együtt. Számítógépből kiberhelt csatival van bekötve a 9 szálas tükörállító kapcsoló....és szerintem az összes jelőlést már leszedtem róla. Szóval valszeg így marad. :D

Vw tükröt csináltál :D Ott ha állítod a jobbost állítja a balost is(asszem), de fordítva nem.

Link to comment
Megosztás:

Vw tükröt csináltál :D Ott ha állítod a jobbost állítja a balost is(asszem), de fordítva nem.

Jó de ha le-fel állítom a vezetőoldalit az utasoldali mindig befele mozdul. Majd ha lesz kedvem leveszem a kárpitot, lehet a csatinál van valami gond elég közel voltak egymáshoz a forrasztások.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Sajnos cserélnem kellett az antennát, mert eltört. Csak egy utángyártottat kaptam,de megteszi, de van egy kis gondom.

Az eredeti kábelről letört a csatlakozó. Az utángyártott antenna kábelének pedig ilyen a vége:

zxRJXSX.jpg

Van olyan csatlakozó, amit rá tudnék szerelni egy kábelvégre és ezzel össze tudnám csatlakoztatni?

nem akarom kivenni végig az eredeti kábelt, hogy azt is cseréljem.

Módosítva : huan
Link to comment
Megosztás:

Lehet kapni elektronikai boltban szerelhető Opel antennacsatlakozót ;)

Sziasztok!

Sajnos cserélnem kellett az antennát, mert eltört. Csak egy utángyártottat kaptam,de megteszi, de van egy kis gondom.

Az eredeti kábelről letört a csatlakozó. Az utángyártott antenna kábelének pedig ilyen a vége:

Van olyan csatlakozó, amit rá tudnék szerelni egy kábelvégre és ezzel össze tudnám csatlakoztatni?

nem akarom kivenni végig az eredeti kábelt, hogy azt is cseréljem.

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Egy kis segítséget kérnék. Utólag szerelek be központi zárat és a két hátsó ajtónál még csak-csak megoldottam a motor és a pálca helyét, de a két első kifogott rajtam :)

A képen látható helyre tudnám elhelyezni a pálcát és alá valahová a motort, de nem tudom jó-e vagy elfér-e a kárpittól?

http://kepfeltoltes.hu/view/150606/2015-06-06_19.43.51_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Vagy Ti hogyan oldottátok meg?

Köszi

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Egy kis segítséget kérnék. Utólag szerelek be központi zárat és a két hátsó ajtónál még csak-csak megoldottam a motor és a pálca helyét, de a két első kifogott rajtam :)

A képen látható helyre tudnám elhelyezni a pálcát és alá valahová a motort, de nem tudom jó-e vagy elfér-e a kárpittól?

http://kepfeltoltes.hu/view/150606/2015-06-06_19.43.51_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Vagy Ti hogyan oldottátok meg?

Köszi

Nekem nem vonórúd van az univerzális motor végén hanem egy kampó, és össze van akasztva a mechanikával, ahova az eredeti rúd is csatlakozik azzal a résszel. De szerintem elfér itt is, viszont ha nincs meg a fólia az érdemes pótolni az ajtón.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Nekem nem vonórúd van az univerzális motor végén hanem egy kampó, és össze van akasztva a mechanikával, ahova az eredeti rúd is csatlakozik azzal a résszel. De szerintem elfér itt is, viszont ha nincs meg a fólia az érdemes pótolni az ajtón.

Megnézem amit mondtál nem is olyan rossz ötlet. Remélem kivitelezhető. Persze a fóliát pótolom valamivel :)

Köszi

Gondolom nincs képed róla, hogyan is csatlakozik?

Módosítva : melafoto
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Keresgéltem a neten, de sehol nem találtam meg, hogy kell kicserélni a szivargyújtóvilágításnak az izzóját. A középkonzol izzóit már sikerül leírás alapján kicserélni, de a szivargyújtóval megakadtam. Valaki tudna ebben segíteni? Köszi :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Keresgéltem a neten, de sehol nem találtam meg, hogy kell kicserélni a szivargyújtóvilágításnak az izzóját. A középkonzol izzóit már sikerül leírás alapján kicserélni, de a szivargyújtóval megakadtam. Valaki tudna ebben segíteni? Köszi :)

Én kivettem a kardánboxot és úgy cseréltem.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Keresgéltem a neten, de sehol nem találtam meg, hogy kell kicserélni a szivargyújtóvilágításnak az izzóját. A középkonzol izzóit már sikerül leírás alapján kicserélni, de a szivargyújtóval megakadtam. Valaki tudna ebben segíteni? Köszi :)

Ha jó hosszú kezed van, befekszel az anyósoldali lábtérbe, benyúlsz a középkonzol mögé, és ki tudod tapintani az izzófoglalatot. Kihúzod hátrafelé, és máris hozzáférsz a foglalathoz, kicseréled az izzót, és visszadugod foglalatostul a helyére.

Link to comment
Megosztás:

Ha jó hosszú kezed van, befekszel az anyósoldali lábtérbe, benyúlsz a középkonzol mögé, és ki tudod tapintani az izzófoglalatot. Kihúzod hátrafelé, és máris hozzáférsz a foglalathoz, kicseréled az izzót, és visszadugod foglalatostul a helyére.

Csak ehhez tudnia kell hogy mit csinál...mert ugye ha nem látod mi az csak tapogatással elég nehéz felismerni a dolgokat. :D Bár pár dolog adja magát. :D

Link to comment
Megosztás:

Ha jó hosszú kezed van, befekszel az anyósoldali lábtérbe, benyúlsz a középkonzol mögé, és ki tudod tapintani az izzófoglalatot. Kihúzod hátrafelé, és máris hozzáférsz a foglalathoz, kicseréled az izzót, és visszadugod foglalatostul a helyére.

Nekem így kivenni eddig mindig sikerült, de visszatenni a foglalatot a helyére soha nem sikerült még.

Link to comment
Megosztás:

Szép napot Uraim!

Ismét a segítségetek kérném! A minap "vágtáztunk" az M7-en a jó öreg Astrával. Mivel klíma nincsen, csak az utastéri ventilátor ment 2. fokozaton. Megálltunk a velencei pihenőnél, majd pár perc után indultunk tovább. Csakhogy azóta a ventilátor kizárólag a 4. fokozatban hajlandó működni! 1-2-3 fokozatban semmi, 4. fokozat ok!

Olyat már hallottam/tapasztaltam, hogy 1-2 fokozatban semmi, 3-4 fokozatban ok - előtét ellenállás kipurcant, csere és minden rendben. De ilyet, mint ez, még nem hallottam. Lehet, hogy ez is előtét ellenállás hiba? Tudnátok tanácsot adni?

Köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Szép napot Uraim!

Ismét a segítségetek kérném! A minap "vágtáztunk" az M7-en a jó öreg Astrával. Mivel klíma nincsen, csak az utastéri ventilátor ment 2. fokozaton. Megálltunk a velencei pihenőnél, majd pár perc után indultunk tovább. Csakhogy azóta a ventilátor kizárólag a 4. fokozatban hajlandó működni! 1-2-3 fokozatban semmi, 4. fokozat ok!

Olyat már hallottam/tapasztaltam, hogy 1-2 fokozatban semmi, 3-4 fokozatban ok - előtét ellenállás kipurcant, csere és minden rendben. De ilyet, mint ez, még nem hallottam. Lehet, hogy ez is előtét ellenállás hiba? Tudnátok tanácsot adni?

Köszönöm!

sztem biztos, lehet túl meleg volt és kikapcsoltátok és nem hűtötte semmi, oszt megártott neki

ha jól emléxem azt a légáram hűti

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Találtam kettő csatit a váltókarnál. Ezek mire jók? Az egyik fekete a másik zöld színű és 5 érintkezős. Képet nem sikerült töltenem.

Ülésfűtés kapcsoló csatlakozói. Az ülésfűtés csatijait megtalálod az ülések alatt.

sztem biztos, lehet túl meleg volt és kikapcsoltátok és nem hűtötte semmi, oszt megártott neki

ha jól emléxem azt a légáram hűti

Ha kikapcsolták, akkor nem nagyon tud melegedni az ellenállástömb, mivel akkor nem folyik át rajta áram. Egyébként kiment benne a hőbizti. Csere.

Link to comment
Megosztás:

Ülésfűtés kapcsoló csatlakozói. Az ülésfűtés csatijait megtalálod az ülések alatt.

Ha kikapcsolták, akkor nem nagyon tud melegedni az ellenállástömb, mivel akkor nem folyik át rajta áram. Egyébként kiment benne a hőbizti. Csere.

jó de meleg és nincs hűtése

én ezzel a hőbiztivel a hőlégfúvón szívtam meg ugyan így, használtam melegen letettem(kikapcsoltam) aztán nem indult el újra, nagy nehezen szereztem biztit és kicseréltem benne, ebbe nem lehet egyébként?

Link to comment
Megosztás:

jó de meleg és nincs hűtése

én ezzel a hőbiztivel a hőlégfúvón szívtam meg ugyan így, használtam melegen letettem(kikapcsoltam) aztán nem indult el újra, nagy nehezen szereztem biztit és kicseréltem benne, ebbe nem lehet egyébként?

Sokan csak átkötik a bizti helyét és ennyi.

Link to comment
Megosztás:

oh az nagyon korrekt, mondjuk én is nehezen tudtam szerezni hőbiztit, de kb 1-2száz/db volt

de ha az menne ki, akkor egyik fokozat se menne, nem?

Nem. Az ellenálláskupac az csak az első három fokozatért felelős, a negyedik fokozatnál direktben kapja a 12V-ot a szellőztető ventilátor. Ezért működik neki is csak abban a fokozatban.

Link to comment
Megosztás:

jó de meleg és nincs hűtése

én ezzel a hőbiztivel a hőlégfúvón szívtam meg ugyan így, használtam melegen letettem(kikapcsoltam) aztán nem indult el újra, nagy nehezen szereztem biztit és kicseréltem benne, ebbe nem lehet egyébként?

A nagyobb teljesítményű hőlégfúvókat lehet fűtés nélkül is üzelemtetni, úgy illik lehűteni a cekaszt. :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.