Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Szerintem is legalább 55-öst vegyél!

Lehet nagyobbat is! Generátortól függetlenül! Ugyanis ugyanúgy fel tudja tölteni a 100-ast is a 70-es generátor, csak lassabban. :D

Akinek meg vitázni támad kedve, az végezzen el egy gyorsított fizika tanfolyamot előtte. :D

Ezt én elhiszem Gabi,de egy 1.4-es benyásba nem kell harckocsiakksi azé! :(

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Szerintetek ez kb. mi lehet?

Hidegen minden rendben az autóval.

Melegen meg jö csőstül a baj.

Alapjáraton lefullad. Jó esetben újra lehet indítani, de sokszor nem.

Menet közben gázadásra néha nem reagál... majd pár másodper után szép egyenletessen újra van kakaó.

Megállok vele pár percre, utána csak nehezen indul újra.

Tegnap meg olyan szinten halt be, hogy indulás után semmi féle gázadást nem reagált le, magyarúl hiába nyomtam a gázpedált, semmi...

Ott hagytam az autót az utca alján, majd ma reggel pöcre indúlt és a szerelőig úgy ment, mintha új lenne :roll: :roll: :roll:

Elektromos Ac , Benzin szivattyú , valami vezérlési gond vagy mi a jó ég lehet :?: :?:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Szerintetek ez kb. mi lehet?

Hidegen minden rendben az autóval.

Melegen meg jö csőstül a baj.

Alapjáraton lefullad. Jó esetben újra lehet indítani, de sokszor nem.

Menet közben gázadásra néha nem reagál... majd pár másodper után szép egyenletessen újra van kakaó.

Megállok vele pár percre, utána csak nehezen indul újra.

Tegnap meg olyan szinten halt be, hogy indulás után semmi féle gázadást nem reagált le, magyarúl hiába nyomtam a gázpedált, semmi...

Ott hagytam az autót az utca alján, majd ma reggel pöcre indúlt és a szerelőig úgy ment, mintha új lenne :roll: :roll: :roll:

Elektromos Ac , Benzin szivattyú , valami vezérlési gond vagy mi a jó ég lehet :?: :?:

Motorhibalámpácska nem világít?

Link to comment
Megosztás:

van égő a motor kontrollban?

Mert indítás utáni hirtelen leálláskor azért világítani szokott... szerintem...

Gyújtáson akkor világít a motor kontroll, csak nem jelez hibát?

Így van hibát nem jelez. Egy hete volt motordiagnosztikán, és semmi féle hibát nem tudtak kiolvasni. Azt mondták, hogy semmi baja az autónak... :( :D

Link to comment
Megosztás:

c14NZ a motor

Hát elég nehéz kérdés.

Én első körben adnék neki adalékot (protec) hátha az innyektor szelepek ragadnak le vagy vizes a benzin és ellenőrizném a motortérben az elektromos csatlakozásokat.

Aztán lehetne benzinnyomást ellenőrizni, Ac relét ellenőrintni, esetleg üzemenyagszűrőt cserélni.

Ha ezekután is megvan a hiba akkor az üzemanyagrendszer hibáját kilőhetjük.

Ha elektromos hiba netán motorvezérlő akkor nehéz lesz megtalálni. Gázadásra nem reagál - érdemes lenne talán a folytószelep potit megnézni.

A gont az, hogy ha kontakthiba van akkor azt csak akkor lehet motordiagnosztikával megtalálni ha éppen fennáll a hiba. Ha valamlyik érzékelő elszáll azt azért jeleznie kellene a lámpácskának.

Én is csak találgatni tudok.

Remélem többiek többet tudnak segíteni.

Link to comment
Megosztás:

Johnny!

Nem azt mondtam, hogy akkor tele lehet vágni a csomitartót akkuval,

hanem hogy nagyon is előnyös egy 66-80-as akku a kisebb autóknál

is. Nekem is az van az Astrában, így sosem gond az IE állomások és

a rajt előtti sorbanállás, indítgatás. :( Így még marad kraft benne a

gyorsra is, hogy kielégítő legyen a gyújtás, és utána etapon visszatölti.

Link to comment
Megosztás:

wzsolt: az utánfutó indexvisszajelzőjének tényleg megvan a helye a műszerfalban, csak általában nincs benne égő, nem biztos, hogy megvan a vezetéke, ráadásul más az index elektronikája az utánfutósokban, mert az a visszajelző egy külön lábára lenne kötve, de az a láb csak a kimondottan utánfutóshoz való indexelektronikán van meg. Az enyémmel is ez a gondom, utólag lett rátéve vonóhorog, így egy külön kis dobozt tettek a műszerfalra, ami a visszajelzést csinálja, de én meg levettem ezt a dobozt, mert nem túl esztétikus. Majd szereznem kell olyan elektronikát, ami utánfutóshoz való, és akkor nekem is a műszerfalban jelzi vissza.

Amúgy az "Így csináld..."-ban benne van az elektromos rajza az utánfutócsatinak.

Link to comment
Megosztás:

Hali!

VAn egy digitális ford.szám.mérőm amit még a daciámhoz építettem.

Nagyon lól működött is benne.

Dacia el opel vesz.ford szám mérőt beleraknám,csak nem todom hova kössem a bemenetet.

A daciában a megszakító vezetékére volt kötve a trafónál.

Na ezt az opel trafójánál nem találom.

Aki tud segítsen

köszi

Link to comment
Megosztás:

Hali!

VAn egy digitális ford.szám.mérőm amit még a daciámhoz építettem.

Nagyon lól működött is benne.

Dacia el opel vesz.ford szám mérőt beleraknám,csak nem todom hova kössem a bemenetet.

A daciában a megszakító vezetékére volt kötve a trafónál.

Na ezt az opel trafójánál nem találom.

Aki tud segítsen

köszi

Valahogy azt érzem, hogy hamarosan előjön a legesztétikusabb megoldás, a ford.számmérős km.óra beépítése, ha Astáról van szó.Én bizti nem furkálnám szét a műszerfalamat.

Link to comment
Megosztás:

Johnny!

Nem azt mondtam, hogy akkor tele lehet vágni a csomitartót akkuval,

hanem hogy nagyon is előnyös egy 66-80-as akku a kisebb autóknál

is. Nekem is az van az Astrában, így sosem gond az IE állomások és

a rajt előtti sorbanállás, indítgatás. :D Így még marad kraft benne a

gyorsra is, hogy kielégítő legyen a gyújtás, és utána etapon visszatölti.

Ok ok,pedig már láttam lelki szemeimmel,ahogy berakom a 160Ah-ás akksit a kályhámba! :(

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.