Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

opel16v-nek:Külön-külön mértük a kijelzőt és a rádiót,így tudtuk kiszűrni,hogy mekkkora a fogyasztása a kijelzőnek.A rádiónak is szerintem elég sok az a60egynehány mA amit mértünk/vagy ez korrekt?/.A kolléga aki a méréseket végezte sajna nem autóvil.-es így nagyoncsak el kéne mélyednünk az elektronikában...-egyenlőre nincs ötletem......

egyhapsi-nak:ha bekapcsolod a világítást természetesen gyengül a kijelző fénye azért,hogy sötétben ne bántsa a szemed olyannyira.

Link to comment
Megosztás:

opel16v-nek:Külön-külön mértük a kijelzőt és a rádiót,így tudtuk kiszűrni,hogy mekkkora a fogyasztása a kijelzőnek.A rádiónak is szerintem elég sok az a60egynehány mA amit mértünk/vagy ez korrekt?/.A kolléga aki a méréseket végezte sajna nem autóvil.-es így nagyoncsak el kéne mélyednünk az elektronikában...-egyenlőre nincs ötletem......

egyhapsi-nak:ha bekapcsolod a világítást természetesen gyengül a kijelző fénye azért,hogy sötétben ne bántsa a szemed olyannyira.

Szerintem még a 60 is sok picit a rádiónak.

A gázpedál felett be van kötve egy barna színű testvezeték. Az a helyén van? (Vagy az a szivargyújtóhoz megy? B))

Link to comment
Megosztás:

Szerintem még a 60 is sok picit a rádiónak.

Sztem is, nekem kb. az autó full áramfelvétele ennyi, mióta benne van a BC (előtte nem mértem).

Az a rádió nem úgy van bekötve véletlenül, hogy mindig működjön, levett gyújtásnál is? Mert már tapasztaltam olyat, hogy némelyik rádió, ha így kötik be, akkor nem kapcsol le teljesen a kikapcsoláskor.

Link to comment
Megosztás:

A 23.dik biztin levő cuccok valamelyike a fantomfogyasztó.Ezt ugy találtuk meg hogy akksisaru le/negatív/,teszter az áramkörbe és egyenként kivettük a biztiket...A 23.-nál megszünt a fogyasztás.Ezen van a belső-,ill. a csom.tér világitás,az elakadásjelző,a rádió és ez az ominózus agyamramenőőő kijelző!Amikor a kijelzőt mértük akkor a rádiónak lehúztuk a csatiját,amikor a rádiót mértük akkor meg a kijelző csatiját húztuk le.A kijelző egyébként önmagában bír nem tom pontyosan kb:250-300mA-al.Gyújtáskapcsolóval ez ugyibár össze van kötve?Nem lóghat meg az áram azon keresztül??Azóta úgy használom az autót,hogy ha állok kiveszem a binyót hogy a magnó se egyen.Egyébként igen,úgy van kötve hogy gyújtás nélkül is szóljon a rádió,lehet hogy csak a vezetékét kéne felcserélnünk,mert így a végfok állandóan áram alatt van és ezért a nagy fogyasztás/GONDOLOM ÉN/

Link to comment
Megosztás:

...Egyébként igen,úgy van kötve hogy gyújtás nélkül is szóljon a rádió,lehet hogy csak a vezetékét kéne felcserélnünk,mert így a végfok állandóan áram alatt van és ezért a nagy fogyasztás/GONDOLOM ÉN/

Sztem jól gondolod B)

A kijelző csak akkor ehet ennyit, ha világít a háttérvilágítása. Azt megvártad, amíg kikapcsol?

Link to comment
Megosztás:

Nem kell semmi gyújtás meg ilyesmi. Le kell húzni róla a csatlakozót, és megmérni az ellenállását a szondának.

Az ugyanis egy sima ellenállás, ami hőre változtatja az értékét.

Szia ,

az ellenállás értékek jók,

a légszűrő ház utáni gégecsőben van egy érzékelő , annak mi a feladata ?

levettem róla a csatlakozót , kicsulladt a check lámpa , de nem változott a motor alapjárati fordulatszáma

illetve levettem az AGR szelepről is a csatlakozót, akkor is kigyulladt a sárga lámpa , de a motor járása nem változott

Link to comment
Megosztás:

Igen, csak ha leveszed az akksisarut, akkor a visszatételnél világít egy darabig.

Így van, erre figyelni kell, különben nem hiába mérte azt a nagy áramot B)

az ellenállás értékek jók,

a légszűrő ház utáni gégecsőben van egy érzékelő , annak mi a feladata ?

Levegő hőmérséklet szenzor (IAT). Annak is mérd meg az ellenállását.

Akkor az a légtömegmérő. :D

nem nyert B) ezekben a motorokban nincs légtömegmérő.

Link to comment
Megosztás:

Így van, erre figyelni kell, különben nem hiába mérte azt a nagy áramot B)

Levegő hőmérséklet szenzor (IAT). Annak is mérd meg az ellenállását.

nem nyert B) ezekben a motorokban nincs légtömegmérő.

érdekes , a Csergő szerint kapható légtömegmérő 7200 ft , vagy az IAT -ra gondoltak ?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.