Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

...vagy ha kevesebbet akkor elalszik?

Ezeket próbáld meg először!

jaja akkor nem látni ha ezek nem mennek.

de akkor se látni,ha a tompi van csak rajta...

csak akkor látható,ha a fűtés max-on megy és ha a hátsó ablak fűtés van rányomva.

külön-külön is érvényes...

tehát nem kell,h mind a 2ő 1xerre legyen ráhúzva.

de 1ütt kicsit jobban láható

Link to comment
Megosztás:

jaja akkor nem látni ha ezek nem mennek.

de akkor se látni,ha a tompi van csak rajta...

csak akkor látható,ha a fűtés max-on megy és ha a hátsó ablak fűtés van rányomva.

külön-külön is érvényes...

tehát nem kell,h mind a 2ő 1xerre legyen ráhúzva.

de 1ütt kicsit jobban láható

Na, majd jönnek a szakik és tudnak biztosabbat is mondani, de én maradok az előző tippemnél. Valahogy le is lehet mérni a töltést...de az is lehet hogy mégis egy új vagy erősebb aksi a megoldás.(?) Nem értek igazából hozzá, csak tippelgetek. :D ;)

Link to comment
Megosztás:

aha akkor te vmi autó villamossági műszerezésű beállítottságú,türelmes,nem idegeskedő ember vagy?? :D

na ja ha van kedv akkor no para :P

elég villamossági, ahogy elnéztem a kadett-ját. ilyet nem veszel boltban.

Építésztechnikusként végeztem anno, most pedig postás vagyok a klasszikus értelemben... ;) Az elektronikát nem tanultam...

Link to comment
Megosztás:

igazából nem vettem észre még,h vmi problémát csinált volna,csak az a tudat,h miért lehet azt látni :D

de figyeljük majd,h mik a tézisek :D

..esetleg, netán-tán a kapcsoló is hibás lehet hiszen közös a hátsóablakfűtés és a ventilátor fokozatkapcsolója..de ez is csak egy gyenge tipp ;) :P

Link to comment
Megosztás:

..esetleg, netán-tán a kapcsoló is hibás lehet hiszen közös a hátsóablakfűtés és a ventilátor fokozatkapcsolója..de ez is csak egy gyenge tipp ;) :P

állítólag maga a kapcsoló nem hibásodhat meg..

:D

lehet szénkefe lesz a ludas...

vagy mi...

én is csak találgatni tok...

jó lenne ha vki tapasztalt volna ilyen jellegű hibát,és meg lehetne oldani... :D

Link to comment
Megosztás:

Mérj töltést több állapotban. (alapjárat, fordulat, többféleképpen terhelve)

Aztán vésd be az eredményeket. :P

köszi Tápi,de sajnos mint mondtam nem vok ilyen jellegű vadász/elektromos/,tehát műszerem sincs amivel ezt végre tudnám hajtani :D

de ha esetleg vkivel tudok méretni akkor bekűldöm ide az adatokat ;)

Link to comment
Megosztás:

köszi Tápi,de sajnos mint mondtam nem vok ilyen jellegű vadász/elektromos/,tehát műszerem sincs amivel ezt végre tudnám hajtani :D

de ha esetleg vkivel tudok méretni akkor bekűldöm ide az adatokat ;)

Ugye nem mondod, hogy egy ilyen nagyon megterheli a költségvetést?!

http://elektroexpressz.hu/shop_artdet.php?...ikk=unas_626422

Bármelyik obipraktikerteszkóósanhelyibarkácsboltban kapsz.

A tekerentyűt be kell állítani a 20V-os méréshatárra és a tapintókat az akksi két pólusára.

Link to comment
Megosztás:

Aksi, generátor...valami ott nem klappol, szerintem, nem bir tölteni annyit amennyit elhasznál. Viszont ha magasabb fordulaton elalszik a lámpa, akkor nincs nagy baj....szerintem. :D

Igen, én is azt hittem... Aztán egyszercsak generátor meghalt, ottmaradtam az út szélén.

Néha-néha jött elő nekem véletlenszerűen (de ált. alapjáraton), fordulatszámot növelve mindig elaludt.

Én is úgy voltam vele: ..."akkor nincs nagy baj". Két hétig játszottam, aztán lehetett menteni.

Azt tanácsolom, mérjétek ki gyorsan a generátort, mielőtt Te is meglepődsz ;)

Link to comment
Megosztás:

...vagy csak az ékszij csúszik el és azért nem tölt eleget? Talán az is lehet.

Lehet nem keveset tölt, hanem sokat. Tapasztalataim szerint, ha nincs töltés, akkor vagy egyfolytában világít a lámpa vagy még gyújtáson sem, mert nincs gerjesztése. Ha túláram van (elszáll egy dióda), akkor csak "parázslik" a töltéslámpa. Minden fain, csak a generátor vagy 15-16V-tal tölt. Örülhetsz, ha csak pár izzó száll el. Szerintem Delco Remy generátornál elég sanszos. Legalábbis nekem így volt.

Link to comment
Megosztás:

Ugye nem mondod, hogy egy ilyen nagyon megterheli a költségvetést?!

http://elektroexpressz.hu/shop_artdet.php?...ikk=unas_626422

Bármelyik obipraktikerteszkóósanhelyibarkácsboltban kapsz.

A tekerentyűt be kell állítani a 20V-os méréshatárra és a tapintókat az akksi két pólusára.

nahát a válaszodban benne is van a válasz,miszerint hogy kellene beállítani a műszert :D

és nem az 1000ft-ról szól a fáma,hanem a tudatlanságomról ;)

Link to comment
Megosztás:

nah am vki azt mondja meg h az mééé van,hogy:

-fűtés max-on

-hátsó ablak fűtés megy...

-és a mű falon a töltés lámpa halványan (naon halványan)látható.

ez miért lehet?

Meg kell mérni a töltést, de lehet akár testkábel hiba is... nem árt

ebben a korban lecserélni a fő testkábelt, ami a generátor felől megy az akkura,

vagy legalább jól megpucolni és ellenőrizni az ellenállását :D

Ha megszűnik akkor ékszíj vagy tárcsa, ha nem akkor generátor

ez így nem ok. ugyanis attól is megszűnik, ha a generátor gerjesztése

rossz, és egyszercsak felgerjeszti magát mégis ;)

Link to comment
Megosztás:

Meg kell mérni a töltést, de lehet akár testkábel hiba is... nem árt

ebben a korban lecserélni a fő testkábelt, ami a generátor felől megy az akkura,

vagy legalább jól megpucolni és ellenőrizni az ellenállását ;)

Nem okoskodni akarok, de nekem nincs a generátortól az akksiig vezetó testkábelem. A motortól viszont igen. :D Azt tényleg meg lehetne nézni. :P

Link to comment
Megosztás:

Nem okoskodni akarok, de nekem nincs a generátortól az akksiig vezetó testkábelem. A motortól viszont igen. :D Azt tényleg meg lehetne nézni. ;)

Nekem sincs csak a kitámasztó kar (vagy micsoda) két végén, igaz azt a múltkori szíjcserénél le is cseréltem egy értelmesebben forrasztottra és egy számmal vastagabbra ha már úgyis bontva van, ne kelljen mégegyszer azért szétszedni.

Link to comment
Megosztás:

Nem okoskodni akarok, de nekem nincs a generátortól az akksiig vezetó testkábelem. A motortól viszont igen. :D Azt tényleg meg lehetne nézni. :P

Nem is azt mondtam, hogy a generátortól, hanem a generátor felől ;)

Mert azt én is tudom, hogy minden motortípuson máshol van a testkábel rögzítési pontja. :D

De közel szokott lenni a generátorhoz :D

Link to comment
Megosztás:

Nem is azt mondtam, hogy a generátortól, hanem a generátor felől :D

Mert azt én is tudom, hogy minden motortípuson máshol van a testkábel rögzítési pontja. ;)

De közel szokott lenni a generátorhoz :P

Akkójóvanakkóóóó. :D

Csak azért írtam, nehogy a nem hozzáértő a generátoron keresse. :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.