Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Na szépen vagyunk, nem mondom! Ha éjszaka kiszállok pisilni és meglát egy ilyen "népművészeti agyagedény" akkor azért is megbüntet.(?) :D ...megmondanám neki hogy "hiszen észrevett, látott, nem? Akkor hol a hiba?" :D

;) van benne igazság :P

de a "mások"-nak mondhatod szerintem.

Link to comment
Megosztás:

van egy olyan sejtésem hogy ki kell cserélnem a gyújtó kábeleimet. :D Ahol rögzítve vannak a szelepdeknihez áthúz a kis fém lemezre. Meg a kábelek közt is lehet látni kis kék íveket. :P Az a kábelek miatt van? (gondolom) Ja meg a trafón, ott a vasmag meg a közepén lévő, tekercs borítás közt lehet látni. De csak nagyon sötétben, éppen hogy. más még nem látta az övén? ;)

Link to comment
Megosztás:

van egy olyan sejtésem hogy ki kell cserélnem a gyújtó kábeleimet. :D Ahol rögzítve vannak a szelepdeknihez áthúz a kis fém lemezre. Meg a kábelek közt is lehet látni kis kék íveket. :P Az a kábelek miatt van? (gondolom) Ja meg a trafón, ott a vasmag meg a közepén lévő, tekercs borítás közt lehet látni. De csak nagyon sötétben, éppen hogy. más még nem látta az övén? ;)

én is 2hónapja cseréltem...

duplaszilikonos zsír szettet vettem.

15körül volt.

de legalább most cool :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Tudnátok nekem segíteni abban, hogy mit takar az F 95 , és az F 171 hibakód. Ha a kijelzőn a 2 gombot lenyomvatartom akkor adja be. Köszi.

Az F95 a rádióval kapcsolatos (pl. nem a gyári rádió van benne, és nem tud kommunikálni vele), az F171 meg a hőmérsékletkijelző érzékelőjének a hibája.

Itt le vannak írva, igaz olaszul, de azért érthető.

Link to comment
Megosztás:

Nos, megnéztem, sajna nincs kábelem behúzva a fordulatszámmérőhöz. Ha jól sejtem az anyósülésnél van egy csati, amiről mennek a jelek az órára. A csatiba 7 kábel megy be, 6 ki. És ha jól emlékszem azt mondtátok a zöld kábel a fordulatjel tulajdonosa, az kell elnyisszantani és arról lehet vinni a jelet.

A gond viszont, hogy a műszeregységnél sincs a 8-as likban olyan kis rézsaru, amit alaposan megnézve arra jutottam, nem igazán biztos hogy itthon meg tudnám csinálni. Esetleg lehet ilyet valahonnan szerezni vagy otthon valahogy össze kell ügyeskednem?

Link to comment
Megosztás:

Nos, megnéztem, sajna nincs kábelem behúzva a fordulatszámmérőhöz. Ha jól sejtem az anyósülésnél van egy csati, amiről mennek a jelek az órára. A csatiba 7 kábel megy be, 6 ki. És ha jól emlékszem azt mondtátok a zöld kábel a fordulatjel tulajdonosa, az kell elnyisszantani és arról lehet vinni a jelet.

A gond viszont, hogy a műszeregységnél sincs a 8-as likban olyan kis rézsaru, amit alaposan megnézve arra jutottam, nem igazán biztos hogy itthon meg tudnám csinálni. Esetleg lehet ilyet valahonnan szerezni vagy otthon valahogy össze kell ügyeskednem?

Ha valamikor jársz erre (vagy Fehérváron), adok egyet.

Link to comment
Megosztás:

Ha valamikor jársz erre (vagy Fehérváron), adok egyet.

Köszi a szívélyes ajánlatot, előfordulhat hogy élek vele. :D

Holnap reggel felhívom a fehérvári bontót és ha van műszerük, amilyen nekem kell, akkor délelőtt repülök is érte. És akkor esetleg megköthetnénk az üzletet is. Csak az a baj, hogy még nem tudom biztosra, megyek-e. De szeretnék. ;)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Tegnap/ma összeraktuk az SE-t, X16SZR-ből.

A probléma h az ac-hoz nem megy 12v, de leginkább semennyi. A relénél megvan mind a 12v.

Ha valaki tud vmilyen megoldást kérem ossza meg :D

Az ac egy NE-ből való...lehet h a gond az h nem NE a relé? ;)

köszi :P

Link to comment
Megosztás:

Tegnap/ma összeraktuk az SE-t, X16SZR-ből.

A probléma h az ac-hoz nem megy 12v, de leginkább semennyi. A relénél megvan mind a 12v.

Ha valaki tud vmilyen megoldást kérem ossza meg :D

Az ac egy NE-ből való...lehet h a gond az h nem NE a relé? ;)

Ha a pumpa előtti csatinál a vezetékben nincs 12, akkor valószínűleg nem a pumpa a hibás. Ha a relé előtt meg van akkor erősen a relé a gyanús. Vagy vezetékszakadás utána.

Link to comment
Megosztás:

Ha a pumpa előtti csatinál a vezetékben nincs 12, akkor valószínűleg nem a pumpa a hibás. Ha a relé előtt meg van akkor erősen a relé a gyanús. Vagy vezetékszakadás utána.

a relé csatijában ottvan a 12v..kipróbáltam az sehez kapott relével, meg a sajátommal is, de nem volt különbség.Az enyém természetesen jó volt elötte, mivel müködött.

Szerezzek egy 3.relét? XE relét tudok szerezni holnap...

vagy esélyesebb a szakadás? ;) :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.