Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Akkor hagyom. Úgyis folytatnom kell a semmittevést. :D

csak meg ne erőltesd magad közben :D

Átvilágít úgyemlékszem. Sokat szívtak vele azok a perverzek akik még azt is beledezték :D

:lol: :lol:

ja, átvilágít, de ha teszel bele terelőlemezkét, akkor megoldható (egy haverom megcsinálta, kellet neki 1 egész nap mire tökéletesítette :D :( )

viszont az összképben nagyon is jól mutat, ha minden ugyanolyan színű! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek.

Ismét a segítségeteket kérem:

A kábelkötegeket szeretném kicserélni mert más motort teszek bele és ezzel van abs,ködlámpa, stb

A problémám az,hogy nem tudom, hogy honnan (merre) szedjem ki a kábelezést mert az egyik végén a jeladók csatlakozójai vannak és a másik vége pedig megy a nagy csatlakozóra a müszerfal alá és a lyukat aminn át lehetne húzni, azt én nem találom valami nagynak.

http://kepfeltoltes.hu/view/100213/DSCN589...ltoltes.hu_.jpg

Köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

:lol: :lol: :(

nem gondoltam, hogy ilyen jó tma kerekedik ki belőlle :D :D

Hát ha ezt előre tudom, hogy ide jutunk el, akkor inkább kérdés nélkül vettem volna egy új világítás kapcsolót!!! :D

Lassan már kérdezni sem merek, mert félek a következményektől.... :D

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek.

Ismét a segítségeteket kérem:

A kábelkötegeket szeretném kicserélni mert más motort teszek bele és ezzel van abs,ködlámpa, stb

A problémám az,hogy nem tudom, hogy honnan (merre) szedjem ki a kábelezést mert az egyik végén a jeladók csatlakozójai vannak és a másik vége pedig megy a nagy csatlakozóra a müszerfal alá és a lyukat aminn át lehetne húzni, azt én nem találom valami nagynak.

http://kepfeltoltes.hu/view/100213/DSCN589...ltoltes.hu_.jpg

Köszönöm!

Szerintem húzd az utastér fele, a csövekből mindenképpen ki kell venni a kábelkötegeket, a gumi átvezető alatt meg viszonylag nagy lyukat találsz. De ha necces, a legtöbb csatiból ki lehet húzni a lábakat. Csak nagyon szar helyen van, valahol a biztidoboz mögött, nehéz hozzáférni.

Link to comment
Megosztás:

Szasztok skacok,

az alap Astra 1,4 akku az ugye 44 Ah, jobb pozitív normál sarus? (44Ah /360 v. 320 inditóteljesítményű van benne és 4 év után döglődik..Unixnál vettem)

Tudnátok egy jó márkát- nem túl drágán ajánlani? 54 v 56Ah ban utaznék...

Banner,Exide,Bosch,Varta stb

Szerintem tök mindegy,hogy bal vagy jobb pozitív,az astrában lehet játszani a kábelel annyit,hogy mindekettő jó legyen.

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek.

Ismét a segítségeteket kérem:

A kábelkötegeket szeretném kicserélni mert más motort teszek bele és ezzel van abs,ködlámpa, stb

A problémám az,hogy nem tudom, hogy honnan (merre) szedjem ki a kábelezést mert az egyik végén a jeladók csatlakozójai vannak és a másik vége pedig megy a nagy csatlakozóra a müszerfal alá és a lyukat aminn át lehetne húzni, azt én nem találom valami nagynak.

http://kepfeltoltes.hu/view/100213/DSCN589...ltoltes.hu_.jpg

Köszönöm!

Ha a nagy csatlakozó nem fér át (ami esélyes) akkor a másik irányba kell áthúzni. Ha az utastér felé húzod a jeladók cstlakozói egyenként biztos könnyebben átférnek. Valahogy gyárilag is betették.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! lenne hozzátok egy kerdésem :lol: mijen feszültségi értékekkel mukodik egy ac-pompa, lemértem a kábelt ahonnan kapja az áramot és 6,5 mili voltot mutatott, van egy c14 se f astrám - egy hete nem akar indulni az autom mindha nem kapna benzint,indittaskor meg nem hallom hogy a benzin pompa zugna. ha több napig nem bajlodom vele akkor be indul de röktön meg is áll utanna. valaki tudna segitteni hogy mi lehet koszi :lol: . G.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! lenne hozzátok egy kerdésem :lol: mijen feszültségi értékekkel mukodik egy ac-pompa, lemértem a kábelt ahonnan kapja az áramot és 6,5 mili voltot mutatott, van egy c14 se f astrám - egy hete nem akar indulni az autom mindha nem kapna benzint,indittaskor meg nem hallom hogy a benzin pompa zugna. ha több napig nem bajlodom vele akkor be indul de röktön meg is áll utanna. valaki tudna segitteni hogy mi lehet koszi :( . G.

Simán csak az akkuról , vagy működés közben a generátorról műkszik 12-14Voltal. A relé kattan amikor ráadod a gyujtást? Ott van a jobb lábtérben a burkolat mögött. Ha kihúzod a relét, és összekötöd a 30-87-ös kapcsokat a foglalatban akkor el kell indulnia a pumpának amennyiben jó.

308435.jpg

Ott az a lila kocka a kép közepén. Kihúod, az alján ott vannak a 30-87-ös számok a lábak mellett, ennek megfelelően egy dróttal összekötöd az aljzatban a sarkokat.

Most nem vagyok 100%-osan biztos a 87-ben, lehet hogy 85. Valaki erősítsen meg mielőtt rövidzárlatot csinálunk! :lol:

Link to comment
Megosztás:

85 és 86 láb a relé mágnestekercs kivezetései jól írtad 30-87-et kell áthidalni, egyébként rajta van a relé oldalán a lábkiosztása.

A képen egy C14NZ vagy X14NZ ecu-t láthatunk (csatikról ismertem fel), C14SE-nél lila csatik vannak. :lol:

Link to comment
Megosztás:

85 és 86 láb a relé mágnestekercs kivezetései jól írtad 30-87-et kell áthidalni, egyébként rajta van a relé oldalán a lábkiosztása.

A képen egy C14NZ vagy X14NZ ecu-t láthatunk (csatikról ismertem fel), C14SE-nél lila csatik vannak. :lol:

Kösz a megerősítést, és tényleg C14NZ. Egyenlőre. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Köszi szépen a válaszokat! le ellenörzöm a napokban, kösz még egyszer :lol:

Ha C14SE-d van akkor nem is fogod hallani a relé kattanását a gyujtás ráadásakor. Ezzel én már egyszer megszívtam, mivel én is azt hittem hogy kattannia kell. Mivel ezekbe a hengerenkénti befecskendezés van azért egy 3 Bar-os puma van a tankba. Ahogy ráindítasz akkor indul a pumpa is.

szemben a sima NZ-vel ahol központi a befecskendezés ott valami 1,2 bar környéki az üzemanyagnyomás. Ott van hogy indít gyujtás ráadásakor a relé és ha elérte a nyomást akkor kikapcsol amig nem indítasz. Szóval lesd meg hogy ha rövidrezárod akkor indul e a pumpa. Üzemanyagszürőnél kösd le a csővet és zárd össze a sarukat. Ha spricel a benya akkor első körben gyanakodhatsz a relélre is. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Elkészült az önindító felújítás. Hát nem volt egy egyszerű menet. JOhnny, ha gondolod csinálok róla egy leírást a hétvégén és esetleg be lehetne tenni a GYIK-ba. Biztos nem lesz túl profi, mert ez volt az első ilyen munkám, és ehhez is inkább csak aszisztáltam, de talán valakinek így is hasznára lehet. Készült pár fotó is, persze azok sem műtermi minőségűek. Egyébként 2000 HUF-ba fájt az alkatrész, használtan. A munkadíj haveri alapon ment. Így jobban jártam, mint a neten kínált felújított önindítók 16e körüli vételára. Egyébként Bosch önindító van benne, és egy kopott perselyben lötyögő tengely verte szét a belső fogazású MŰANYAG!!! fogaskereket. Csoda, hogy még indult, szerintem már csak napjai voltak. Most kb. olyan lett a hangja, mint haverom GSX-ének az önindítója (olyan susogós :lol: ) Ezt én most még előnyként aposztrofálom, aztán majd a gyakorlat megmutatja. Az indítás határozottan jobb lett. Kíváncsi vagyok, hogy az izzítógyertya csere mennyit javít még a helyzeten. Lehet, hogy akkor majd már ajtónyitásra is indul magától, még a reggeli hidegben is? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.