Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

az útjeladó a sebességmérő órában van

nekem pont ez volt a bajom, hogy nem ment az 1es(a gyújt.elosztó felöli), de kérdezgettem, de senki nem mondott semmit, muszáj volt magam....

lényeg annak a hengernek a beömlőjéről szerzi ez a nyamvadt a vákuumot magának, ha falsot szív, akkor az a hegger túl sok levegőt kap, nekem ez főleg alapjáraton volt érezhető, hogy dadogott, kis fordulaton meg ki-ki hagyott(gondolmo ha huzatva van, akkor már nem számít az a kis levegő többet)

nézd meg a vákuum csövek tömítettségét

pl ha megy a gép, akkor kapcsold ki/be a belső levegő keringetést, elméletileg ha van vákuum, akkor cuppannia kell

sztem azokat mindenképp érdemes cserélni(rotor,fej,gyertya,kábel)

Nem akarok akadékoskodni, de a gyújtáselosztó felöli henger az a 4-es.
Link to comment
Megosztás:

Helló mindenkinek!

Az ablaktörlőmmel van egy kis problema!

Kb. 5perc használat után folyamatos sebességre kapcsol!

Tehát nincs szakaszos és gyors fokozat és kikapcsolni se tudom! Csak ha leveszem a gyújtást!

Hallom, hogy kattog a relé,az valószínű jó!

Ha van ötlet, várom szeretettel!

Köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Helló mindenkinek!

Az ablaktörlőmmel van egy kis problema!

Kb. 5perc használat után folyamatos sebességre kapcsol!

Tehát nincs szakaszos és gyors fokozat és kikapcsolni se tudom! Csak ha leveszem a gyújtást!

Hallom, hogy kattog a relé,az valószínű jó!

Ha van ötlet, várom szeretettel!

Köszönöm!

Én a bajuszkapcsolóra gyanakodnék.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. az lenne a kérdésem valakihez aki jól ért az elektromos dolgokhoz hogy, van a motorkábelköteg és az ecunál van a 3x3as csati ahonnan a fordulatszámérőt is kell behúzni. szóval én most cseréltem motort a kocsimban, 14si helyett kapott egy c20ne-t meg egy ahhoz tartozó kábel köteget amire át kellet tegyem a régiről a csatlakozót minden színek volt párja kivéve egyet az 1.4es csatlakozóján kék vezeték piros csíkkal a c20ne kötegen meg fehér vezeték piros csíkkal. működik az autó tökéletesen.minden műszer vízhőfok benzin stb. de azért érdekelne ha valaki tudja hogy az minek lehet a vezetéke?vagy ha valaki az összesnek tudná a funkcióját annak még jobban örülnék.azért kellet csatlakozót cseréljek mert a c20ne kötegen nem egy db 3x3as hanem 3db kis csati volt. a válaszokat elörre is köszönöm

Link to comment
Megosztás:

Azért a hangminőséget ne hasonlítsuk össze :rolleyes:

hát ne is (nekem megfelel, igaz egy drágább darabon van), de azért az transzmitter kicsivel könnyebben lehet zenét cserélni, meg kicsit több is fél rá, meg kisebb......

sztem ár/érték arányban ez a legjobb megoldás

Link to comment
Megosztás:

hát ne is (nekem megfelel, igaz egy drágább darabon van), de azért az transzmitter kicsivel könnyebben lehet zenét cserélni, meg kicsit több is fél rá, meg kisebb......

sztem ár/érték arányban ez a legjobb megoldás

Igény függö. Én is használtam pár félét, amikor összevissza autókban ültem, de ha rendes zenét szeretnék, nem csak valami háttérzajt, akkor inkább irkálok cd-t. Ha mégsem, akkor AUX bemenet+telefon. Mostanában meg már egy USB-s, vagy memóriakártyás fejegység sem kerül olyan sokba, hogy megérje ezekkel az izékkel szenvedni. (10 alatt lehet kapni már USB-s, SD-kártyás, MP3-as fejeket) Nem egy Alpine, de a transmittert még mindig veri. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Igény függő. Én is használtam pár félét, amikor összevissza autókban ültem, de ha rendes zenét szeretnék, nem csak valami háttérzajt, akkor inkább irkálok cd-t. Ha mégsem, akkor AUX bemenet+telefon. Mostanában meg már egy USB-s, vagy memóriakártyás fejegység sem kerül olyan sokba, hogy megérje ezekkel az izékkel szenvedni. Szerintem persze. Nálam a transmitter, az a kicsit tovább modernizált Kazetta-3.5Jack adapter :D Működget, meg valaki boldogan használja, mert dejó, mindenki más meg sír rajta, hogy milyen hangok jönnek ki a szerencsétlenből.

olyan nekem is volt(kazetta vs jack), de az mp3 lejátszom szar volt, plussz mindig lemerült

én belevettem azt is, hogy nem kell az új rádió berakásával szarakodni, egy CAR400-as szépen bemegy a régi helyére, egy USBs csoda meg nem igazán, vagyis ami belemegy az nem 2HUF

ja meg én nem akartam elrontani a gyári képet a gépsárkányról egy occsó USB cuccal(ami csodakéken világít), mondjuk az új blaupötyök se tetszenek, de ez már egy másik történet.....

Link to comment
Megosztás:

hát ne is (nekem megfelel, igaz egy drágább darabon van), de azért az transzmitter kicsivel könnyebben lehet zenét cserélni, meg kicsit több is fél rá, meg kisebb......

sztem ár/érték arányban ez a legjobb megoldás

Én még normális transzmittert nem láttam, már bocsi. Szerintem annál egy bármilyen usb-s fejegység jobb megoldás, és azok sem drágák már.

Link to comment
Megosztás:

olyan nekem is volt(kazetta vs jack), de az mp3 lejátszom szar volt, plussz mindig lemerült

én belevettem azt is, hogy nem kell az új rádió berakásával szarakodni, egy CAR400-as szépen bemegy a régi helyére, egy USBs csoda meg nem igazán, vagyis ami belemegy az nem 2HUF

ja meg én nem akartam elrontani a gyári képet a gépsárkányról egy occsó USB cuccal(ami csodakéken világít), mondjuk az új blaupötyök se tetszenek, de ez már egy másik történet.....

Az én JVC nemtúldrága akármim egy darab átalakítóval bement a régi helyére. Mediamarkt parkolójában raktuk be haverral, ott vettem az átalakítót is.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. az lenne a kérdésem valakihez aki jól ért az elektromos dolgokhoz hogy, van a motorkábelköteg és az ecunál van a 3x3as csati ahonnan a fordulatszámérőt is kell behúzni. szóval én most cseréltem motort a kocsimban, 14si helyett kapott egy c20ne-t meg egy ahhoz tartozó kábel köteget amire át kellet tegyem a régiről a csatlakozót minden színek volt párja kivéve egyet az 1.4es csatlakozóján kék vezeték piros csíkkal a c20ne kötegen meg fehér vezeték piros csíkkal. működik az autó tökéletesen.minden műszer vízhőfok benzin stb. de azért érdekelne ha valaki tudja hogy az minek lehet a vezetéke?vagy ha valaki az összesnek tudná a funkcióját annak még jobban örülnék.azért kellet csatlakozót cseréljek mert a c20ne kötegen nem egy db 3x3as hanem 3db kis csati volt. a válaszokat elörre is köszönöm

ha az emlekezetem nem csal akkor az a klimae... de kell 3.nak lenni...

Link to comment
Megosztás:

ha az emlekezetem nem csal akkor az a klimae... de kell 3.nak lenni...

Ebben nincs klima,vagy csak bevan húzva a vezeték neki?! igazából össze kötöttem a fehér pirossat a kék pirosal (közte egy 5ös biztivel nehogy valami baj legyen.)de semmi nem történt :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! HELP ME!

Van a páromnak egy 94-es F Astrája. Az autó nagyon jó, szeretjük. Következő a baj. 3 éve vásároltuk az autót, van benne utólagosan beépített riasztó indításgátlóval. Egyik nap a saját távirányítójával próbáltam kinyitni, azonban az esti élesítés után már reggel nem nyitott a riasztó és a központi sem. Csak kulccsal tudtam kinyitni a központit, de a riasztó éles maradt. A központi kulccsal azóta is szépen működik minden ajtóra.

Ez egy "Fighter" névre hallgató riasztó, amelynek a motortérben a kürtjére egy zárszerkezet van szerelve, amelybe egy kis kulcsot dugva és elforgatva hatástalanítható az egész riasztó. Így tettem én is, most hatástalan a riasztó, csak kulccsal nyitható és zárható a központi, távirányítóra nincs reakció.

Megvan mindkét távirányító, azt hittem csak elemhiba, vagy valami más, de egyik távirányítóra sem reagált még új elemekkel sem. Egyszer csak beélesedett és utána soha többet nem kapcsolt. Megnéztem a műszerfal alatt egy "Fighter Car Alarm" feliratú kis dobozka van beszerelve, amin 9 db csatlakozóhely van és van egy szám rajta: CKF20.

Javítható, vagy mi lehet a gondja?

Jó lenne ha működne a riasztó, de a távirányító fontosabb, mert a nejem használja az autót és a női kényelmes kezeknek jbbb lenne csak egy gombnyomásra nyitni-zárni az ajtókat.

A központizár részéhez nem lehetne betanítani külön egy távirányítót ami riasztó nélkül működne? Bár a legjobb az lenne ha riasztana is, de ha minden kötél szakad elég a központit működtető távirányító.

Milyen lehetőségeim vannak? Ez fájdalmas árban?

Köszönettel!

Link to comment
Megosztás:

Igény függö. Én is használtam pár félét, amikor összevissza autókban ültem, de ha rendes zenét szeretnék, nem csak valami háttérzajt, akkor inkább irkálok cd-t. Ha mégsem, akkor AUX bemenet+telefon. Mostanában meg már egy USB-s, vagy memóriakártyás fejegység sem kerül olyan sokba, hogy megérje ezekkel az izékkel szenvedni. (10 alatt lehet kapni már USB-s, SD-kártyás, MP3-as fejeket) Nem egy Alpine, de a transmittert még mindig veri. :rolleyes:

Épp fejegységcsere előtt állok mert a hangminőséggel már nem vagyok megelégedve és pont ezzel a márkával szemezek... Nem tudod véletlen melyik típus lenne a legjobb vétel? Vagy jó lenne az is ha tudna valaki mutatni egy oldalt ahol tesztek vannak fejegységekről, és szubjektív véleményeket is olvashatnék mielőtt kidobok több 10 rugót. Előre is kösz, bocs az OFF-ért. :)

Link to comment
Megosztás:

Épp fejegységcsere előtt állok mert a hangminőséggel már nem vagyok megelégedve és pont ezzel a márkával szemezek... Nem tudod véletlen melyik típus lenne a legjobb vétel? Vagy jó lenne az is ha tudna valaki mutatni egy oldalt ahol tesztek vannak fejegységekről, és szubjektív véleményeket is olvashatnék mielőtt kidobok több 10 rugót. Előre is kösz, bocs az OFF-ért. :)

Ha ilyenben gondolkozol, szerintem menj el egy autó-hifishez, ahol meg tudod hallgatni, meg végignyomkorászni, hogy mi is tetszik neked. Tudom hogy a falban máshogy fog szólni, mint az autóban, de még mindig többet tudsz meg belõle, mint ha a tuningszterejóban elolvasod, hogy más mit hall. :D
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. az lenne a kérdésem valakihez aki jól ért az elektromos dolgokhoz hogy, van a motorkábelköteg és az ecunál van a 3x3as csati ahonnan a fordulatszámérőt is kell behúzni. szóval én most cseréltem motort a kocsimban, 14si helyett kapott egy c20ne-t meg egy ahhoz tartozó kábel köteget amire át kellet tegyem a régiről a csatlakozót minden színek volt párja kivéve egyet az 1.4es csatlakozóján kék vezeték piros csíkkal a c20ne kötegen meg fehér vezeték piros csíkkal. működik az autó tökéletesen.minden műszer vízhőfok benzin stb. de azért érdekelne ha valaki tudja hogy az minek lehet a vezetéke?vagy ha valaki az összesnek tudná a funkcióját annak még jobban örülnék.azért kellet csatlakozót cseréljek mert a c20ne kötegen nem egy db 3x3as hanem 3db kis csati volt. a válaszokat elörre is köszönöm

c20ne kötegen meg fehér vezeték piros csíkkal. --> Automata valto

14se kék vezeték piros csíkkal ---> utszakasz jelado

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.