Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Autógáz - LPG az Astrában


uhuhu

Recommended Posts

Szia!

Nincs mit.

Dunakeszin 1 nap alatt berakják.Igaz ők a Lovato easyt ,mert arra van tip engedélyük.Itt olyan emberkék jönnek össze akiknek kisebb nagyobb gondjuk van.De azt ne felejtsük el ,hogy mennyien nincsenek itt!!! Mondjuk attól még lehet problémájuk.:-D

Egyenlőre nekem apróbb kicsi "úgymond" esztétikai hibám van volt(gyorsitási lyuk alapjárat pulzáció) de nem bántam meg.

Engem igen is kárpotol a 234-es tankolás ezen kisebb hibákért.

Persze ezt mindenki maga dönti el.

Dunakeszit merem ajánlani semmi negativ tapasztalatom nincs velük.Egyenlőre.

Üdv

a lyuk és a pulzálás a helytelen beállítás miatt van :)

ha csinálnánk egy benzines ecu reset-et akkor helyre állna... egy darabig...

majd megint "meghülyíti" a gázos ecu

mindezt addig fogja csinálni amíg nincs rendesen felprogramozva a gázos ecu.

Link to comment
Megosztás:

:)

180kmnél aludt el a harmadik led :)

100-130nál szokott :)

rájöttem hogy valszeg nem fogok pályán menni

mert hiába megyek 110-120 akkor is 7.7 evett meg

most valszeg 7lesz

kevesebb fogyi +3E a zsebbe marad

időbe meg minimális plusz

más

nincs probléma a landival

csak be kell állítani normálisan... nem tróger módon automata programozni :)

Nekem pályán 110-120-nál sem eszik 7-nél többet... (igaz 1 személy)

Link to comment
Megosztás:

:)

én önmagam két személyt teszek ki :)

+ Elekné

+tele a csomitartó :)

Én max pár könyvet viszek, annyi a cuccom.

Lehet nekem is jobb lenne, ha nem pályáznék, de ha M7 helyett a Balaton parton megyek, az halál. :)

Link to comment
Megosztás:

a lyuk és a pulzálás a helytelen beállítás miatt van :) ha csinálnánk egy benzines ecu reset-et akkor helyre állna... egy darabig... majd megint "meghülyíti" a gázos ecu mindezt addig fogja csinálni amíg nincs rendesen felprogramozva a gázos ecu.

Szia MC-elek!

Először is köszönöm a válaszod!

Majdnem biztos s ,hogy igazad van.Opeles barátom is erre a következtetésre jutott.

A lyuk esetében arra(ahogy te is jól sejted),hogy a motorvezérlés nem kezeli le rendesen a gázos ecu infóit.

A pulzálás szntén csak annyi ,hogy talán a twinport rendszer kavar be még kicsit.

A pulzálást gy képzeld el ,hogy kb max 100 lehet mert a mutato alig alig mozdul inkább a motor hangján hallom a változást.

A lyukról nincs mit mondani.Mintha kihagyna a gyújtás de a másodperc tört részéig és már megy is :-D

Köszi még1szer.

Megpróbálom elmagyarázni az itteni(Dunakeszi) szervizben ahol berakták.Ha megy :-(

Még valami eszembe(fejembe) jutott.Gyertya nem keverhet be?

Merthogy azt is cserélték a gázbeszerelés alkalmával és valózinű sokak által szido BOSCH ment bele.

Üdv

NZX

Link to comment
Megosztás:

Szia MC-elek!

Először is köszönöm a válaszod!

Majdnem biztos s ,hogy igazad van.Opeles barátom is erre a következtetésre jutott.

A lyuk esetében arra(ahogy te is jól sejted),hogy a motorvezérlés nem kezeli le rendesen a gázos ecu infóit.

A pulzálás szntén csak annyi ,hogy talán a twinport rendszer kavar be még kicsit.

A pulzálást gy képzeld el ,hogy kb max 100 lehet mert a mutato alig alig mozdul inkább a motor hangján hallom a változást.

A lyukról nincs mit mondani.Mintha kihagyna a gyújtás de a másodperc tört részéig és már megy is :-D

Köszi még1szer.

Megpróbálom elmagyarázni az itteni(Dunakeszi) szervizben ahol berakták.Ha megy :-(

Még valami eszembe(fejembe) jutott.Gyertya nem keverhet be?

Merthogy azt is cserélték a gázbeszerelés alkalmával és valózinű sokak által szido BOSCH ment bele.

Üdv

NZX

ugyan ez van nálam is :)

tudom miről beszélsz :)

nem hinném hogy a gyertya miatt lenne és azt se hogy twinport miatt

inkább az automata programozás miatt

keszin kérd hogy a Barna nézzen rá a vasra...

de ha csináltok egy ecu tanult érték resetet akkor jó lesz ... addig amíg a gázos ecu meg hülyíti a benzinest...

elvileg segíthet egy félórás aksi sarú levétel is ... én még nem próbáltam úgy

Link to comment
Megosztás:

Szia!

De mi bajod a landival? Még pl a skodások is meg tudják csinálni, és szinte minden gázautó szerviz...

Én Pécsen tettetem bele, ~200km.

De Zalaegerszegen is le tudták szervizelni: 20km.

Neked: http://www.landirenz...rek/partnereink

Dunakeszi: 130Km

Debrecen: 140km

Nálatok van: Birincsik Autógáz szerviz

Igazából semmi bajom nincs a Landival, csak Én azt hittem az egy megbízható, jól működő szet, de ahogy itt olvasgattam rájöttem hogy ezzel sincs kevesebb baj mint bármelyik másikkal!

Mivel ahogy írtam is nincs kedvem és időm 140 km-et utazni néhány perces finomhangolások miatt!

Birincsik-ről mivel jót nem tudok mondani így inkább nem is mondok semmit!

A másik nagy problémám még az is hogy maga az autó sem biztos hogy nálam marad sokáig, mert sajnos kicsit csalódás. Az utolsó probléma után megfogadtam (kb. 10 ezer km-el és 5 hónappal ezelőtt) hogy ha valami komolyabb baj még lesz vele, akkor piac! Sajnos nem nagyon megbízható ez a Can-Bus. Sosem hagy unatkozni!

Link to comment
Megosztás:

ugyan ez van nálam is :)

tudom miről beszélsz :)

nem hinném hogy a gyertya miatt lenne és azt se hogy twinport miatt

inkább az automata programozás miatt

keszin kérd hogy a Barna nézzen rá a vasra...

de ha csináltok egy ecu tanult érték resetet akkor jó lesz ... addig amíg a gázos ecu meg hülyíti a benzinest...

elvileg segíthet egy félórás aksi sarú levétel is ... én még nem próbáltam úgy

Szia!

Nagy kösz a jó tanácsokért !!!!!!!

Így járok el és természetesen megírom a fejleményeket .

Remélem csak pozitivumokat tudok majd írni :-D

Üdv

Link to comment
Megosztás:

asszem ugyan úgy vezérli a benzines ecu,hiába gázüzemen van

Mit vezérel ugyan úgy?

Az a helyzet, h megyek folyamatos gázüzemben megállás nélkül, és egyszer csak úgy 200km után elkezd felmenni benzinmutató. Megállok, megszellőztetem a benzintankot, és jó nagy levegőt vesz.

Amikor napi 25km-t megyek heteken keresztül, nem történik ilyen.

Nem értem mitől lesz vákuum a tankban, amikor órákon keresztül csak a gáztartályból táplálkozik? Ennyi benzint szerintem nem tud kipumpálni a csövekbe, meg a szűrőbe. És ha mégis, miért csak órák múlva teszi? (Ráadásul már-már misztikus, h mindig ugyanabban a pihenőben sikerült megálni, és elvégezni a szellőztetést. Tehát mondhatom hogy a jelenség meglepő pontossággal mndig annyi idő/távolság után jelentkezik)

Szóval ez mitől van?

Link to comment
Megosztás:

Igazából semmi bajom nincs a Landival, csak Én azt hittem az egy megbízható, jól működő szet, de ahogy itt olvasgattam rájöttem hogy ezzel sincs kevesebb baj mint bármelyik másikkal!

Mivel ahogy írtam is nincs kedvem és időm 140 km-et utazni néhány perces finomhangolások miatt!

Birincsik-ről mivel jót nem tudok mondani így inkább nem is mondok semmit!

A másik nagy problémám még az is hogy maga az autó sem biztos hogy nálam marad sokáig, mert sajnos kicsit csalódás. Az utolsó probléma után megfogadtam (kb. 10 ezer km-el és 5 hónappal ezelőtt) hogy ha valami komolyabb baj még lesz vele, akkor piac! Sajnos nem nagyon megbízható ez a Can-Bus. Sosem hagy unatkozni!

CIM modulos, kábelrögzítős visszahíváson voltál?? Vagy mik voltak a problémáid?:) Nekem bevált amúgy és a Can-bussal semmi gáz nem volt eddig ( kopp-kopp és most lesz 8 éves a kocsi):)!

Link to comment
Megosztás:

Mit vezérel ugyan úgy?

Az a helyzet, h megyek folyamatos gázüzemben megállás nélkül, és egyszer csak úgy 200km után elkezd felmenni benzinmutató. Megállok, megszellőztetem a benzintankot, és jó nagy levegőt vesz.

Amikor napi 25km-t megyek heteken keresztül, nem történik ilyen.

Nem értem mitől lesz vákuum a tankban, amikor órákon keresztül csak a gáztartályból táplálkozik? Ennyi benzint szerintem nem tud kipumpálni a csövekbe, meg a szűrőbe. És ha mégis, miért csak órák múlva teszi? (Ráadásul már-már misztikus, h mindig ugyanabban a pihenőben sikerült megálni, és elvégezni a szellőztetést. Tehát mondhatom hogy a jelenség meglepő pontossággal mndig annyi idő/távolság után jelentkezik)

Szóval ez mitől van?

nem értesz :)

hogy miért megy fel azt nem tudom,lehet hogy folyamatosan megy az AC

én arról beszélek hogy a benzines és a gázos ecu együtt dolgozik

és hiába mész Te gázon akkor is megy a benzines ecu és vezérli a tankszellőztető szelepet

Link to comment
Megosztás:

Szia Ezermester!

Ha esetleg tudsz és nem titkos a Barnána valami elérhetőségét azt megköszönném!

Nekem jó ha akár maszekban is rátekint a vasra.

MEEEK Hálálnám. :D

Üdv

nincs info

a munkafelvevőnél mondjad hogy neked a Barnát ajánlották ,és nem-e lehet ne e :)

Link to comment
Megosztás:

CIM modulos, kábelrögzítős visszahíváson voltál?? Vagy mik voltak a problémáid? :) Nekem bevált amúgy és a Can-bussal semmi gáz nem volt eddig ( kopp-kopp és most lesz 8 éves a kocsi) :)!

A válasz privátban ment! Ide kicsit off lett volna!

Link to comment
Megosztás:

szlovákiai tankolás 2.0 verzio álá zafira B egynyóc.

357 km után takoltam 29.97 litert kerregésig / 8,3 liter / 100 km.

fizettem: 21.25 eurot, ami 0.709 euto/ liter

az OTP vont: 6.106 Ft ot ami 287,3 Ft / euro árfolyamon

így 1 liter gáz 203,7 Ft.

a 29.97 liter gázért 6.106 Ft ot fizettem

így 100 km költsége: 1.691 Ft

ha magyarországon ( esztergomban) tankolok ( az esik útba) ott 1 liter gáz: 257 Ft ( 256,9)

ott ugyanezért a tankolásért 7702 Ft ot fizettem volna

különbség: 1.600 Ft ( 4 Ft hijján )

ha csak ennyit tankolnék 1 héten ( de sajnos többet tankolok ) akkor a megtakaritásom ( 1600 X 4 hét ) 6.400 Ft !

hát ennyi :)

UI: közbe kiderült, hogy a gázolaj 427 Ft kint.... itthon esztergomi kutat nézve: 439.9 Ft..... hogy hogynem, a Civicbe holnaptól szlovák gázolaj lesz.....

Link to comment
Megosztás:

Péntektől (!?) megint olcsóbb lesz a lónyál 10 huffal, kíváncsi vagyok a gázasok mikor és hogyan reagálnak erre.

Hát ahogy a múlt héten úgy inkább ne...

Egyébként már péntek óta ennyi (direkt néztem hogy na most majd végre csökken a gáz is, aztán fenét), csak kicsit lógott/gyűrött volt a kiírás és nem tudtam eldönteni hogy 231 vagy 237... megállni meg lusta voltam.

Link to comment
Megosztás:

×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.