Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Autógáz - LPG az Astrában


uhuhu

Recommended Posts

A kicsi kép jó, de ha rákattintasz az már nem. ;)

40e-et lehet megért, de amennyiért én linkeltem, az sok. Én a simát 21500-ért vettem.

Az olajárok azért húzósak. Neked mennyit mondtak rá? Nekem helyben 7500Ft-ért akarták adni titerjét... Majd szerintem 2.5 vagy 5l-est veszek, de ha valaki tudna olcsóbb helyet mondani a bácsgépkernél, az lenne a jó. :)

Ha litereset az 6240Ft/l

2,5l-esből 4826Ft/l

5l-esből 4572Ft/l

20ért vettem 5L-t. Amúgy 25-ért adják keszin, de mivel most szereltettem be, odaadták 20ért. Igen, úgy már stimmel a kép :) Kérdésem még volna a több gázos tapasztalattal lévőkhöz... Amikor gázzal megy az autó, alapjáraton nektek is morgósabb? Illetve ti is halljátok, hogy olyan mintha szárazabban járna a motor? Tudom, hogy a benzinhez képest szárazabban ég, de ez hallható is, vagy csak bemesélem magamnak?

Link to comment
Megosztás:

20ért vettem 5L-t. Amúgy 25-ért adják keszin, de mivel most szereltettem be, odaadták 20ért. Igen, úgy már stimmel a kép :) Kérdésem még volna a több gázos tapasztalattal lévőkhöz... Amikor gázzal megy az autó, alapjáraton nektek is morgósabb? Illetve ti is halljátok, hogy olyan mintha szárazabban járna a motor? Tudom, hogy a benzinhez képest szárazabban ég, de ez hallható is, vagy csak bemesélem magamnak?

:) Nekem nem tudsz boltolni 5l-t 20e-ért? ;)

Igen hangosabb. Pl a gázinjektorok is nagyon katakolnak ám. Nézd csak meg. Szerintem azt hallod. ;)

Link to comment
Megosztás:

Ha megyek a 2000-es szervízre és odaadják annyiért akkor hozok. Igaz, hogy addig még van 1945km, de hol tudunk összefutni ? :) Bár ha több embernek kellene, 2-3-4, akkor szerintem még nagyobb esély van rá, hogy odaadják... Nah, majd meghallgatom, de tegnap nagyon nem volt nagyon időm szemügyre venni. Ma reggel meg csak hallgatóztam :)

Link to comment
Megosztás:

Üdv urak!

Megkaptam a 3. ajánlatot, ez egy elég jónevű debreceni műhely. Mit gondoltok, árban és a leírás, ajánlat alapján róluk?

"Az Opel Astra átalakítása az alábbiak szerint valósulhat meg:

- A gépkocsi sorozatátalakítási engedélye jelenleg az NKH-nál engedélyezés alatt van. Ez azt jelenti, hogy kb. 2 hét múlva rendelkezésre áll majd a sorozatátalakítási tervdokumentáció, ezért egyedi tervet nem kell készítenünk.

A sorozatátalakítási engedély Zavoli gyártmányú gázrendszerrel lesz érvényes.

- Cégünk a Zavoli (olasz) gyár szekvenciális gázbefecskendezős rendszerét szereli. A gépkocsi átalakítása a szekvenciális gázbefecskendezős rendszerrel, a pótkerék helyére beépített tartállyal (600x250 nettó 45L), ajándék szintjelző szenzorral, 2 év garanciával bruttó 169.000.- forintba kerül.

- Miután az Astra szelepállítása hidraulikus (automata), ezért a felsőkenő rendszer beépítését nem javasolom Önnek.

- Az átalakítást követően a gépkocsit díjköteles műszaki szemlére kell vinni az NKH-hoz. A műszaki szemle díja jelenleg 1.770.- forint. A szemle után a műszaki érvényesség nem változik, kizárólag a gázrendszert vizsgálják, és záradékolják az átalakítás tényét a műszaki adatlapon.

- A műszaki szemle utáni forgalmi engedély cserét 6.000.- forintért végzi el az Okmányiroda.

Az átalakítást 1 munkanap alatt el tudjuk végezni. Az átalakításra 2 év kilométer megkötés nélküli garanciát vállalunk."

Tehát az első majd 300e-es, a második 225e-es után ez összesen: 176770 Ft + ha kérek felsőkenőt, az kb 25000 plusz, 201770 Ft.

A 45L nettó ezek szerint a nagyobbik tartály? Tehát 36-38L körül belecsorog ebbe is?

Szia!

Én megfontolnám inkább a Landit.

Nekem Zavoli van 2010.október óta. Az átlag fogyim 50ekm alatt 10,2L. Cseréltek már kétszer injektort is. Az 1.8 zafira is elmegy 8 literrel... Nem sok helyen szerelik...

Ha minden képpen gázosítani akarsz akkor megfontolnám a felsőkenőt is, de ha 1.6-os akkor inkább lebeszélnélek róla. (nekem tavaly szétégett a 2. hengerben a kipufogó szelepem)

Üdv

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Én megfontolnám inkább a Landit.

Nekem Zavoli van 2010.október óta. Az átlag fogyim 50ekm alatt 10,2L. Cseréltek már kétszer injektort is. Az 1.8 zafira is elmegy 8 literrel... Nem sok helyen szerelik...

Ha minden képpen gázosítani akarsz akkor megfontolnám a felsőkenőt is, de ha 1.6-os akkor inkább lebeszélnélek róla. (nekem tavaly szétégett a 2. hengerben a kipufogó szelepem)

Üdv

viszont neked nem volt felsőkenőd ugye?

miért szereti a gáz az 1.4-t jobban, mint az az 1.6-t?

Link to comment
Megosztás:

Ennyit megér a Zavoli gázszett? Vagy menjek rá itt is a LandiRenzora? Ami náluk is műszakis történet lenne.

Másik: a nettó 45L-esbe megy 35-38L ha jól emlékszem?

Kollegámnak Zavoli az 1.6-os Astrában, gondja nem volt vele lassan 2 éve, mióta neki megvan. (gázzal vette)

Ha a nickedben a DB Debrecen, akkor én mennék egyenesen Terdikhez. http://goo.gl/maps/rqSPp

Link to comment
Megosztás:

Üdv! Igen, debreceni vagyok. Eddig a Szotyori utca volt az ász állítólag. Ki ez, mi ez a Terdik? Kit kell keresni, milyen céget?

Ők szerelnek Landit? Normálisak, megbízhatóak, árban jók?

Sajnos a keresztnevét nem tudom, de ő az, aki már akkor ezzel foglalkozott, amikor pl. a sámsonin lévők még kósza gondolatok sem voltak. Hát igen, nincs csicsa weblapja, meg stb. Elmész a címre emberi időben, megmondod neki, hogy mit szeretnél és ő majd mond rá valamit.

Link to comment
Megosztás:

Maglódin 246 a gáz :icon10:

Remélem alámegy a Jászberényi úti kút 2ft-tal ahogy szokta, így már azért elég jó hogy csak 5ft-ra vagyunk az emelés előtti állapottól...

Én Budakalászon 247-ért tankoltam szombaton.

Nálunk Zalaegerszegen még mindig 286Ft/l (M7 Balatonlette 289Ft) .... Mi ez ha nem lehúzás.

Link to comment
Megosztás:

Én Budakalászon 247-ért tankoltam szombaton.

Nálunk Zalaegerszegen még mindig 286Ft/l (M7 Balatonlette 289Ft) .... Mi ez ha nem lehúzás.

Ez az. Mátészalkán is 286,9 a MOL-nál, holott Debrecenben meg 247. De holnap megy le a benya megint 8 huffal, kíváncsi vagyok, követi-e a gáz.

Link to comment
Megosztás:

Péntektől újabb 6 Ft a benya. Ha ezután sem fog változni, akkor nem csalódunk hungarisztánban.

Nálunk Zalaegerszegen január óta stabilan 286Ft/l. Amikor utoljára tankoltam, mondtam nekik, hogy Bp-en olcsóbb 40Ft-al, erre a szokásos válasz, Bp+-en könnyebb tankolj ott... Mondtam nekik, hogy nyugi, ezért tankolok mindig nálatok annyit, hogy éppen felérjek Bp-re. Olyan jól ki szoktam számolni, hogy 1-2l-nél sosem marad több benne. Volt amikor a kút előtt ~1km-el váltott át benzinre. :D

Link to comment
Megosztás:

Ha most rakatnék gázt az autómba ac stag ot rakatnék , ("a szar lengyel"),sokkal jobb és sokkal finomabban hangolható öntanuló és szinte soha sincs vele semmi probléma. Én úgymond landi ellenes vagyok mert annyi apró kis szar hibája van hogyha túl vagy a gariidőn még egy garnitúra gáz árát ráköltheted. A régi injektorok darabja 25-30 a négy közel ugyanakkor megy tönkre,gáznyomásérzékelő 25e ami van hogy 1 évet is kibír. Most zavoli van benne de simán váltanék.

A flashlube meg azért ajánlott nem hidrotőkés autóba, mert száraz a gáz,(nem folyadék) és hogy a szelep ne kopogjon a szelepülésen és ne verődjön be .Meg azokba az autókba ahol kerámia a szelepülés pl:ford focus na meg persze a japánokba is ajánlott toyota, suzuki. A szelepszorulást nem a gáz okozza hanem az hogy: tankoljuk tele benzinnel mert sosem lehet tudni........

Na ez a hülyeség ,kipárolog az etanol (az a több mint 10 %) a többi szerves összetevő a benzinből szépen lerakódik az injektorban a gyanta és reggeli indításnál szépen rápriccolja a szelepre és oda is ragad. Na ezt csak a hf. felújításkor tudod letakarítani. A flashlube hogy ezt megakadályozza arra pont nem jó. Pont annyi benzin elég az autóba hogy max 1/4 ig legyen és kijárni mindig max a piros 3/4 ig hogy a szivattyúnak legyen hűtése . Én két tank gázhoz tankolok 3000 ért benzint.

Link to comment
Megosztás:

Ha most rakatnék gázt az autómba ac stag ot rakatnék , ("a szar lengyel"),sokkal jobb és sokkal finomabban hangolható öntanuló és szinte soha sincs vele semmi probléma. Én úgymond landi ellenes vagyok mert annyi apró kis szar hibája van hogyha túl vagy a gariidőn még egy garnitúra gáz árát ráköltheted. A régi injektorok darabja 25-30 a négy közel ugyanakkor megy tönkre,gáznyomásérzékelő 25e ami van hogy 1 évet is kibír. Most zavoli van benne de simán váltanék.

A flashlube meg azért ajánlott nem hidrotőkés autóba, mert száraz a gáz,(nem folyadék) és hogy a szelep ne kopogjon a szelepülésen és ne verődjön be .Meg azokba az autókba ahol kerámia a szelepülés pl:ford focus na meg persze a japánokba is ajánlott toyota, suzuki. A szelepszorulást nem a gáz okozza hanem az hogy: tankoljuk tele benzinnel mert sosem lehet tudni........

Na ez a hülyeség ,kipárolog az etanol (az a több mint 10 %) a többi szerves összetevő a benzinből szépen lerakódik az injektorban a gyanta és reggeli indításnál szépen rápriccolja a szelepre és oda is ragad. Na ezt csak a hf. felújításkor tudod letakarítani. A flashlube hogy ezt megakadályozza arra pont nem jó. Pont annyi benzin elég az autóba hogy max 1/4 ig legyen és kijárni mindig max a piros 3/4 ig hogy a szivattyúnak legyen hűtése . Én két tank gázhoz tankolok 3000 ért benzint.

Landi alkatrész árak....

Az alkatrészek árai a következők:

· injektor 12.815,- Ft/2 db

· Nyomásszenzor 20.740,- Ft

· Multiszelep 26.835,- Ft

· LPG ECU 30.495,- Ft

· reduktor 18.855,- Ft

· kapcsoló 10.370,- Ft

· gázszelep 7.020,- Ft

· töltőszelep 4.720,- Ft

· hőfok jeladó 4.640,- Ft

Én mindig tele tankolom a kocsit, mivel ha megnézed a fogyimat fogy mellé bőven benzin... Amúgy ha ráragad, akkor meg majd leég. És a szelepfészekben szokott a szelep megszorulni. De oda elvileg az meg nem juthat.

Link to comment
Megosztás:

Landi alkatrész árak....

Az alkatrészek árai a következők:

· injektor 12.815,- Ft/2 db

· Nyomásszenzor 20.740,- Ft

· Multiszelep 26.835,- Ft

· LPG ECU 30.495,- Ft

· reduktor 18.855,- Ft

· kapcsoló 10.370,- Ft

· gázszelep 7.020,- Ft

· töltőszelep 4.720,- Ft

· hőfok jeladó 4.640,- Ft

Én mindig tele tankolom a kocsit, mivel ha megnézed a fogyimat fogy mellé bőven benzin... Amúgy ha ráragad, akkor meg majd leég. És a szelepfészekben szokott a szelep megszorulni. De oda elvileg az meg nem juthat.

ez az új J injektor ára azzal nem is nagyon van baj de mondjál már légyszi árat a régi med injektorra az is ilyen jó áron van? :icon13:

Majd csinálok már egy pár képet megszorult szelepekről hogy hogy néz ki a szelepszár amikor csak direktgázon járnak hónapok óta és azért indították be benzinen mert kifogyott a gáz.

Kár volt a benzinnel próbálkozni.... Nem egy két hf et kellett már e miatt felújítani. -_-

Link to comment
Megosztás:

×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.