Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

írták már nekembis mikor itt rácsodálkoztam, hogy felszereltséget jelent

Így van. Ugyanolyan felszereltségjelzés, mint a CDX, CD, GL, GLS és a CDX+. GL a fapad, GLS nem annyira, CDX a full extra és a CDX+ a full extra + bőr belső (mint az enyém :D ).

A legjobb évjárat a 96-97-es széria. 98-tól már vannak öszvér megoldások villanyablak terén, 2000-es szériától meg a gyári klíma esélytelen és a villanyablak valamint a központi zár is utólagos.

A magyar gyártású Astrákkal nincs baj, csak azokban kevés az extra, mert ugye a magyar vásárlók pénztárcájának megfelelően lettek vásárolva újonnan.

Link to comment
Megosztás:

dehogynem. aztmondtad h majd tavasszal kifújod a valeoimat :D am csak félig vagyok lusta, mint mondtam azért nem baszkódok vele, mert a minőségi depo indexekben 2x leszedése után már kikopott a menet, most is csak a szentlélek tartja a hején, még1 cserét nem bírna ki :P

ui.: jó szar kép lett, majd lefotózom neked normálisan, h a lényeg is látszódjon rendesen :D

Az nem üzlet, azt még az előtt mondtam, hogy beszéltünk volna a depókról. Máskor meg majd jobb helyre állsz, kevésbé retkes autóval, azt' akkor jó lesz a kép :D (A valeokra meg van más ötletem. Olyan fekete lesz, besz.rsz. :D )

Link to comment
Megosztás:

Kíváncsi lennék a véleményetekre.

Nagyságrendileg mekkora összeget lehet kérni egy jó motoros, jó váltós, szervós, tetőablakos 1.4 60Le-s Astráért? Küszöböknél és hátul a kerékívnél a jól ismert korrózió jelen van.

Sajnos nincs annyi időm, hogy elbontsam, pedig például a fényszórók is nagyon patent állapotban vannak...

Szerintetek?

Link to comment
Megosztás:

Kíváncsi lennék a véleményetekre.

Nagyságrendileg mekkora összeget lehet kérni egy jó motoros, jó váltós, szervós, tetőablakos 1.4 60Le-s Astráért? Küszöböknél és hátul a kerékívnél a jól ismert korrózió jelen van.

Sajnos nincs annyi időm, hogy elbontsam, pedig például a fényszórók is nagyon patent állapotban vannak...

Szerintetek?

Ez bizony lényeges jellemzője egy kocsinak!

Nézz körül a neten miheztartás céljából ( és nem végett)!

Link to comment
Megosztás:

A kellemetlen vitákat megelőzni kívánom, ezért is kérdezlek titeket. Ugye, más az, hogyha magánszemélynek adom el donornak, és nyilván más, ha a bontó veszi be, mert ő kaszálni szeretne rajta (és minden bizonnyal fog is). Csak hát időm, az kevés van.

Interneten szétnézve, kapásból a bontásra szántak között szemezgetve motorhibás, külföldi papíros, illetve motor-váltó nélküli példányokat korrózió mértékétől függően (és ezek tetszőleges kombinációjával) úgy ~60-90 ezer forint magasságában találtam.

Azt gondolom, hogy ha egy 1,4-es autó átírását és műszaki vizsgáját, plusz egy vezérlés,- és olajcserét betakar, amit érte kapok, az nem egy valóságtól elrugaszkodott elképzelés. De ha már egy átírást plusz műszakit fedez, már szinte elégedett lennék...

Link to comment
Megosztás:

A kellemetlen vitákat megelőzni kívánom, ezért is kérdezlek titeket. Ugye, más az, hogyha magánszemélynek adom el donornak, és nyilván más, ha a bontó veszi be, mert ő kaszálni szeretne rajta (és minden bizonnyal fog is). Csak hát időm, az kevés van.

Interneten szétnézve, kapásból a bontásra szántak között szemezgetve motorhibás, külföldi papíros, illetve motor-váltó nélküli példányokat korrózió mértékétől függően (és ezek tetszőleges kombinációjával) úgy ~60-90 ezer forint magasságában találtam.

Azt gondolom, hogy ha egy 1,4-es autó átírását és műszaki vizsgáját, plusz egy vezérlés,- és olajcserét betakar, amit érte kapok, az nem egy valóságtól elrugaszkodott elképzelés. De ha már egy átírást plusz műszakit fedez, már szinte elégedett lennék...

Műszakival együtt ha nagyon le van harcolva 200-körül elmegy szerintem. Mi is ennyiért vettünk működőképes de elhanyagolt 1.4 5 ajtósat, igaz szervó nélkül. Sajna az hogy jó motor jó váltó nem árképző, mert ezt csak Te tudod róla a vevő úgysem hiszi el. Évjárat kilóméter meg a ránézésre hogyan mutat ami számítt, meg a friss műszaki.

Link to comment
Megosztás:

Műszakival együtt ha nagyon le van harcolva 200-körül elmegy szerintem. Mi is ennyiért vettünk működőképes de elhanyagolt 1.4 5 ajtósat, igaz szervó nélkül. Sajna az hogy jó motor jó váltó nem árképző, mert ezt csak Te tudod róla a vevő úgysem hiszi el. Évjárat kilóméter meg a ránézésre hogyan mutat ami számítt, meg a friss műszaki.

No éppen ez az, a vizsga decemberben lejár. Jó befektetés lenne vizsgáztatni és utána eladni, csak éppen ezt jelenleg nem tudom kivitelezni.

Link to comment
Megosztás:

No éppen ez az, a vizsga decemberben lejár. Jó befektetés lenne vizsgáztatni és utána eladni, csak éppen ezt jelenleg nem tudom kivitelezni.

Hát akkor olyan 150-160 körül mehet el szerintem.

Még kep két réteg pirosat bellül (csak mert ebből van sok) és két réteg feketét kívül és kettő kész. De már nagyon unom a másik kettőt majd jövőre csinálom meg.

1665077-20141127-IwerJ5.jpg

Ráadásul 7 éves gumik 3 mili profilmélységgel és esőben csúszik mint az állat. Lehet fent sem hagyom őket.

Link to comment
Megosztás:

Ilyen gumikkal vettem az astrát annó. Kopott mint a fene, de olyan 3 évesen le is cseréltem őket, aztán kuka.

Újan tettem fel őket amikor vettem a kocsit 2008-ban azóta mentem olyan 90 ezer kilómétert (persze télen nem ezzel) 3 mili körül vannak, csak csúsznak esőben mint a takony. Azért nem hiszem hogy olyan combos a c14nz hogy kettőben még kipörög. :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.