Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Sziasztok!

Valakinek esetleg nem sikerült a H Astra üléseit befaragni valahogy az F-be? Van egy pár ilyen ülésem, de nem tudom jó donor-e vagy felejtsem el.... Ha ez a megoldás kivitelezhetetlen, akkor mit tudnék belevarázsolni? Az F astra ülések többnyire már elég leharcoltak, tehát nincs értelme a cserének. Várom a tanácsokat!

Előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

szét ne vágd! melegítsd meg (víz nélkül) aztán ónt neki, rosszabb nem lehet (na jó lehet, ha mondjuk szétcsúszik)

Az a baj hogy at eredeti forrasztás már sohasem lesz jó, mert ugye vizókövesedett ahogy szivárgott, ha újra akarom forrasztani midnképpen vágnom kéne, ezért akarom ragasztani. Ugye a külső részét le tudom takarítani teljesen. De a vizet sem tudom leereszteni belőle csak úgy mert az egyik a bejövő szakaszon van és itt nem tudok kiengedni vizet.

Sziasztok!

Valakinek esetleg nem sikerült a H Astra üléseit befaragni valahogy az F-be? Van egy pár ilyen ülésem, de nem tudom jó donor-e vagy felejtsem el.... Ha ez a megoldás kivitelezhetetlen, akkor mit tudnék belevarázsolni? Az F astra ülések többnyire már elég leharcoltak, tehát nincs értelme a cserének. Várom a tanácsokat!

Előre is köszönöm!

Üdv, a H-nak az övfeszítő patron indítása milyen, elektromos? Mert az F-ben mechanikus ez azért gondot okozhat. Úgy általában meg fejre kell állítani a két ülést és meg kell nézni hogyan lehet áttenni fizikailag az F üléssínt a H-ülés aljára mert ugye ennek kell passzolnia a padlólemezen található 4 csavarlyukba.

Link to comment
Megosztás:

Az a baj hogy at eredeti forrasztás már sohasem lesz jó, mert ugye vizókövesedett ahogy szivárgott, ha újra akarom forrasztani midnképpen vágnom kéne, ezért akarom ragasztani. Ugye a külső részét le tudom takarítani teljesen. De a vizet sem tudom leereszteni belőle csak úgy mert az egyik a bejövő szakaszon van és itt nem tudok kiengedni vizet.

Üdv, a H-nak az övfeszítő patron indítása milyen, elektromos? Mert az F-ben mechanikus ez azért gondot okozhat. Úgy általában meg fejre kell állítani a két ülést és meg kell nézni hogyan lehet áttenni fizikailag az F üléssínt a H-ülés aljára mert ugye ennek kell passzolnia a padlólemezen található 4 csavarlyukba.

erre mondják, hogy "halmozottan hátrányos helyzetű" :D

mondjuk ha "nyomás" alatt van és szivárog, akkor a gyurmát sem tudod igazán beletömködni a likba, csak ki kéne az vhol nyitni, az elejét meg lezárni

Link to comment
Megosztás:

erre mondják, hogy "halmozottan hátrányos helyzetű" :D

Hát jah..az a szomorú hogy ezt már egyszer kifizettem a csőszerelőnek aki csinálta a fűtés-vízszerelést, azonnal nem derült ki a szivárgás a pince még földes volt, meg hát költözéskor az ember nem a pincében nézegeti a csöveket, aztán amikor észrevettem hívtam, meg is igérte hogy jön, na ennek már vagy 10 éve. <_< Meg igazából olyan brigád volt hogy örültem hogy már elmennek, az első "Mestert" alapból elzavartam. :D Nem sok mindent csinált más a házamon, de szinte mindent én fejeztem be, javítottam ki. Először nem értettem miért dolgoznak ilyen trehányul a szakemberek, aztán lehúztam 5 évet az építőiparban és már értem. :omg: :D Ez végülis olyan mint az autószerelés, vagy a mester jár jól, vagy a megrendelő, de ketten egyszerre sohasem. :D Ha mindent rendesen megcsinálnak tönkremegy a vállalkozás annyira le vannak nyomva az árak, ha összehányják talán kijönnek nyereséggel, de akkor az a munka olyan is. Van a harmadik verzió amior talán mindenki jól jár, ha a szakember annnyi pénzt tud fogni az anyagon, hogy megéri neki jól dolgozni, mert már azon megvan a haszna. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Hát jah..az a szomorú hogy ezt már egyszer kifizettem a csőszerelőnek aki csinálta a fűtés-vízszerelést, azonnal nem derült ki a szivárgás a pince még földes volt, meg hát költözéskor az ember nem a pincében nézegeti a csöveket, aztán amikor észrevettem hívtam, meg is igérte hogy jön, na ennek már vagy 10 éve. <_< Meg igazából olyan brigád volt hogy örültem hogy már elmennek, az első "Mestert" alapból elzavartam. :D Nem sok mindent csinált más a házamon, de szinte mindent én fejeztem be, javítottam ki. Először nem értettem miért dolgoznak ilyen trehányul a szakemberek, aztán lehúztam 5 évet az építőiparban és már értem. :omg: :D Ez végülis olyan mint az autószerelés, vagy a mester jár jól, vagy a megrendelő, de ketten egyszerre sohasem. :D Ha mindent rendesen megcsinálnak tönkremegy a vállalkozás annyira le vannak nyomva az árak, ha összehányják talán kijönnek nyereséggel, de akkor az a munka olyan is. Van a harmadik verzió amior talán mindenki jól jár, ha a szakember annnyi pénzt tud fogni az anyagon, hogy megéri neki jól dolgozni, mert már azon megvan a haszna. :rolleyes:

Pedig azt mondják, hogy Győr az ország legfejlettebb régiója! :confused:

Nekem 14 éve újította fel a házat (amikor megvettük) egy kőműves és szedett - vedett brigádja. A baj a brigáddal volt, de a kis kőműves szó nélkül javította nekem amiket elrontottak. Az is igaz, hogy minden nap a körmükre néztem.

A vízszerelést egy ember vállalta, a villanyszerelést egy másik a gázt egy harmadik ember a fűtést egy negyedik cég és azóta is jó.

A kocsimat is helyben javíttatom, van egy lakatosom és egy szerelőm, 9 éve dolgoznak rajta... :lol: De a kocsi mindig menetkész.

Mindig nagyra értékeltem ahogy bátran nekifogsz az autó szétvágásához, aztán az összehegesztéséhez.

Én nem merném.

Ellenben a rézcső nekem nem akadály. Van gázlámpám, cínem, forrasztózsírom, fűrészem, a fittingeket pedig kapom a boltból. Pofon egyszerű.

Kérj kölcsön egy forrasztólámpát és végezz próbát egy réz fittingen a satuban. Olvass utána! Pár száz forintból kijössz és utána nincs para!

Link to comment
Megosztás:

Pedig azt mondják, hogy Győr az ország legfejlettebb régiója! :confused:

Nekem 14 éve újította fel a házat (amikor megvettük) egy kőműves és szedett - vedett brigádja. A baj a brigáddal volt, de a kis kőműves szó nélkül javította nekem amiket elrontottak. Az is igaz, hogy minden nap a körmükre néztem.

A vízszerelést egy ember vállalta, a villanyszerelést egy másik a gázt egy harmadik ember a fűtést egy negyedik cég és azóta is jó.

A kocsimat is helyben javíttatom, van egy lakatosom és egy szerelőm, 9 éve dolgoznak rajta... :lol: De a kocsi mindig menetkész.

Mindig nagyra értékeltem ahogy bátran nekifogsz az autó szétvágásához, aztán az összehegesztéséhez.

Én nem merném.

Ellenben a rézcső nekem nem akadály. Van gázlámpám, cínem, forrasztózsírom, fűrészem, a fittingeket pedig kapom a boltból. Pofon egyszerű.

Kérj kölcsön egy forrasztólámpát és végezz próbát egy réz fittingen a satuban. Olvass utána! Pár száz forintból kijössz és utána nincs para!

Hát fejlett, az lehet, de itt is kevés munkával szeretnek sok pénzt keresni gyorsan. A házat én csináltam ástam-betonoztam-falaztam burkoltam..stb villanyt, vízet-gázt szerelt más, és a tető nagy részét is "szakember" <_< csinálta. Persze az autót bátran szerelem, mert ha nem végzek vele akkor sincs semmi, el tudok járni cangával-busszal-kismocival, csak ugye ha megbontom a házban a vízet és nem jön össze valami akkor cumi van. :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Hát fejlett, az lehet, de itt is kevés munkával szeretnek sok pénzt keresni gyorsan. A házat én csináltam ástam-betonoztam-falaztam burkoltam..stb villanyt, vízet-gázt szerelt más, és a tető nagy részét is "szakember" <_< csinálta. Persze az autót bátran szerelem, mert ha nem végzek vele akkor sincs semmi, el tudok járni cangával-busszal-kismocival, csak ugye ha megbontom a házban a vízet és nem jön össze valami akkor cumi van. :icon1:

na mondjuk annyi gyerekkel (+asszony) az ember óvatos duhaj :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ismeri valaki Csergő-éknél az "Ident Opel" megnevezésű termékeket? A "hivatalos" leírás: "A gyári Opel dobozban található termékkel megegyező, de márkajelzés nélküli termék esetében „Ident Opel” márka jelölést használunk."

Minőségben ugyanolyan minőségű termékek mint az eredeti GM cuccok? Érdemes ezekkel foglalkozni, pl. hengerfej felújítás esetén, vagy inkább maradjak az eredeti GM cuccoknál?

Köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Na, apámék ötajtósájában letört a bal hátsó rugó egyik karimája. Érezhető változás nincs, reméljük haza tudnak menni vele 200 km-re. Nincs valakinek ilyen elfekvőben?

ha sikerült kiszedni a letört darabot, akkor a következő műszakin lesz vele baja legközelebb. :D
Link to comment
Megosztás:

Egy korrekt vizesem van ha kell majd Zotya.

Kösz, ha odaérek majd kereslek. :icon1:

ha sikerült kiszedni a letört darabot, akkor a következő műszakin lesz vele baja legközelebb. :D

Nekem is el volt törve az egyik, műszakinál azt raktam a tankbeömlő oldalára gondoltam ott nem fér be az ürge feje, nem tudja megnézni. De rafkós volt egyból felnyúlt kitapogatta a törött véget. Azt mondja nem látta hogy el van törve a rugó? Mondom nem igen nézegettem. Hát nem maga szedte le a tankot és festett le mindent feketére? Ja mondom de..... :omg: Na és hogyan tudta lefesteni a rugótányért ha bent volt a rugó? Hátőőőőizééééééé...azóta törhetett el a karika meg valahogy kiesett. :D

Link to comment
Megosztás:

Megvan a kitört darab :) parkolóban pattant el valami, oszt ott volt leesve. Szóval akkor nem akkora gáz, csak hát mégis keresek egy bontottat bele neki.

Nem vész, nyugodtan el lehet lenni vele. Zotya törött hátsó rugókkal vette az autót, és évekkel később tudta meg, hogy egy karika hiányzik belőlük. Az enyém is egy fél évig törött bal hátsóval járt mire észrevettem. Apróért lehet lőni másikat, de ahogy észrevettem, ezek törnek mint a ropi. Gyáriból eltörtem vagy 3-at. A Szivák ott van tőled vagy 5 percre, nekem ő csinált kovácsolt rugókat nemdrágán, de azok bírták a cuccolást. Szerintem egész jó karácsonyi ajándék két kovácsolt rugó. :D
Link to comment
Megosztás:

Nem vész, nyugodtan el lehet lenni vele. Zotya törött hátsó rugókkal vette az autót, és évekkel később tudta meg, hogy egy karika hiányzik belőlük. Az enyém is egy fél évig törött bal hátsóval járt mire észrevettem. Apróért lehet lőni másikat, de ahogy észrevettem, ezek törnek mint a ropi. Gyáriból eltörtem vagy 3-at. A Szivák ott van tőled vagy 5 percre, nekem ő csinált kovácsolt rugókat nemdrágán, de azok bírták a cuccolást. Szerintem egész jó karácsonyi ajándék két kovácsolt rugó. :D

Én is így jártam, szóval Gabibácsi ne aggódj. :D

Link to comment
Megosztás:

Megvan a kitört darab :) parkolóban pattant el valami, oszt ott volt leesve. Szóval akkor nem akkora gáz, csak hát mégis keresek egy bontottat bele neki.

Ami max kár tud benne lenni az az hogy a törött rugóvég ( ha pont úgy törik) elvássa a rugó alatti gumicsöcsöt. Ebből viszont csak gyárit találtam 6 ezerért, szóval visszaraktam a régit.

1673105-20141207-iylojC.jpg

Link to comment
Megosztás:

Megvan a kitört darab :) parkolóban pattant el valami, oszt ott volt leesve. Szóval akkor nem akkora gáz, csak hát mégis keresek egy bontottat bele neki.

Én már 3 rugót fogyasztottam el eddig, de csak elől. Én újat vettem az Unixnál, vagy a Bárdinál.

Ha jól emlékszem 7000 Ft körül voltak.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.