Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

hali!

A hűtővizem kb 10km-után éri el a kék sáv tetejét :-S Szerintetek problem?

Üdv, az sem mindegy hogy város, vagy pölö autópályás 10kilóméter. Nekem városban talán 4-5 kilóméter után megy ki a kékből. Ha el is hagyja a kéket akkor szerintem nincs gond. Álló helyzetben szokták tesztelni a termosztátot hideg motort elindítva 10-15 perc mulva hirtelen forrósodik a hűtő ha jó.

Link to comment
Megosztás:

Üdv, az sem mindegy hogy város, vagy pölö autópályás 10kilóméter. Nekem városban talán 4-5 kilóméter után megy ki a kékből. Ha el is hagyja a kéket akkor szerintem nincs gond. Álló helyzetben szokták tesztelni a termosztátot hideg motort elindítva 10-15 perc mulva hirtelen forrósodik a hűtő ha jó.

Városi menetben, de max a kék fölé megy épp hogy és ott is marad végig. 90-et csak akkor haggya el ha kb 20 percet járatom álló helyzetben,de a normál 95-öt még nem érte el egyszer sem.

Link to comment
Megosztás:

Városi menetben, de max a kék fölé megy épp hogy és ott is marad végig. 90-et csak akkor haggya el ha kb 20 percet járatom álló helyzetben,de a normál 95-öt még nem érte el egyszer sem.

Igazából ez a műszer csak tájékoztató jellegű, nem biztos hogy ha leolvasod hogy pölö 90 fok akkor a hűtőfolyadék ténylegesen ennyi. Új autókon nincs is szám csak kék-fehér-meg piros mező. Normál működéskor a víz felmegy 92-fokig itt nyit a termosztát és beáramlik a folyadék a hűtőbe ekkor a mutató visszaesik, majd lassan ismét emelkedik. Dugóban nagy melegben megindul a venti nem is tudom talán 98 fok körül. Megálláskor a vízhőfok emelkedik ha gyorsan mész csökken, a mutató fel-le mászkál. Próbáld ki amit leírtam tesztelni álló helyzetben hideg motornál. Ha a hűtő egyből langyosodik akkor ki kell cserélni a termosztátot.

Link to comment
Megosztás:

7 éves trasporteremben sincs ... :)

A 2008-as T4-es volt szolgálati tranyómban még volt, de az olyan mutatós műszer volt, hogy ha 20 percig járattam egy helyben, a mutató akkor is 90 fokot mutatott. Ettől függetlenül a hűtőventilátor beindult lehűteni a vizet. :D A 2011-es T5-ben meg már nem is volt.

Link to comment
Megosztás:

Lehet, de én opeleket szoktam nézegetni...

Ezek a gyönyörűségek, elolvadok... Az egyetlen (az anyagiakon kívül) ami visszatart az a rengeteg elektronika és computer... ...valamint a méregdrága alkatrészek, de gyönyörűek... :) Csak azt nem értem, miért kell az a kopogós kőkemény műszerfal például egy H Astrába? Az F-be még kellemes volt, de ez a jövő? A kőkemény műanyag? :( Egy ilyen szép kasztnihoz hogyan lehet ilyen kőkemény belső teret csinálni? Az F után a H Astra volt a legszebb, de volt alkalmam vezetni, a belső tér (főleg a műszerfal) olyan rideg, hogy hihetetlen. :( Viszont az 1.3 dízel nagyon tetszett, keveset fogyaszt és egész szépen (lendületesen) használható városban... Sokan meg azt szidják...

Módosítva : hening
Képpel idézés.
Link to comment
Megosztás:

Ezek a gyönyörűségek, elolvadok... Az egyetlen (az anyagiakon kívül) ami visszatart az a rengeteg elektronika és computer... ...valamint a méregdrága alkatrészek, de gyönyörűek... :) Csak azt nem értem, miért kell az a kopogós kőkemény műszerfal például egy H Astrába? Az F-be még kellemes volt, de ez a jövő? A kőkemény műanyag? :( Egy ilyen szép kasztnihoz hogyan lehet ilyen kőkemény belső teret csinálni? Az F után a H Astra volt a legszebb, de volt alkalmam vezetni, a belső tér (főleg a műszerfal) olyan rideg, hogy hihetetlen. :( Viszont az 1.3 dízel nagyon tetszett, keveset fogyaszt és egész szépen (lendületesen) használható városban... Sokan meg azt szidják...

Biztos elfogult vagyok, de nekem az F után nem tetszik sem a G sem a H, a G kivülről még elmegy de a műszerfal már egyiknél sem jön be. :icon1:

Link to comment
Megosztás:

S az újak is eltörtek? Milyen márkák?

Törött bizony! Pedig nem rallyzok..., se nem szállítok sódert.

Márka? Nem márkát veszek hanem rugót a bótból. Sőt most már emlékszem, hogy az egyik csergős volt. Az pedig a jobbak közé tartozik ha igaz.

Ezzel együtt sem költöttem még el egy fél új Astra árát a kocsira a 9 év alatt.

Link to comment
Megosztás:

Lyalyhát mi érkezett a póstán? :D

Természetesen egy gyári klímakompresszor. :) Holnap meg alufelnik lesznek meg. Gyári Irmscher Softstar 16"-os 7" széles. :D Dáwid holnap megöl lábbal lurdyban. :D

Klímakompi nem érint, a 7 széles meg nem fér be, ehhez is már peremeztünk. :D Ha az Irmscher kupakokat vinnéd, akkor ugrálnék a motorháztetődön, és szinkronizáltatnám Márkkal hogy NÁJN NÁJN NÁÁÁÁJN!!!! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Klímakompi nem érint, a 7 széles meg nem fér be, ehhez is már peremeztünk. :D Ha az Irmscher kupakokat vinnéd, akkor ugrálnék a motorháztetődön, és szinkronizáltatnám Márkkal hogy NÁJN NÁJN NÁÁÁÁJN!!!! :lol:

Kupak nem lesz sajna. De lehet felni se. :D Most írt Marci, hogy van dóga ölég. :D De azért holnap felnézek lurdyba. :)

Link to comment
Megosztás:

Lassan már csak a futómű és a motor lesz vissza. :icon1: ;)

Persze csak gyári cuccokkal, mint mindenkinek itt. :D

Futómű még nem lett felújítva, ámbár a motor már átesett egy félgenerálon. Igazából a karosszériával lesznek nagy melók.

De ne vicceljük el: Tényleg gyári CDX+-t akarok belőle csinálni. :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.