Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Múlthéten csütörtökön, amikor egy széthajtogatott kulcskarikával történő hibakódolvasási próbálkozás közepette szikraeső indult meg a biztitáblából és elsötétedett a beltér, nem a mázlista jutott eszünkbe :lol:

majd holnap megmutatom hol van az érzékelő :D

Link to comment
Megosztás:

Az utolsó tizenvalahány kommentet érdemes elolvasni.

http://astraferi.freewb.hu/uzenofal/

Aztán ha valakinek x14xe van, próbálja már ki hogy nála megy, és csak én vagyok a birka. :-P

Sosem hallottam még ilyenről...csak a sebességet szokta kiírni 53Km/h-ig hibakódok ha vannak ( nem a motorvezérlőben tároltak) és kijelzőteszt, de attól még lehet.

Link to comment
Megosztás:

A kijelzőnek vannak saját hibakódjai, azokat mutogatja, ha nincs összeköttetés a rádióval, vagy fönthagytad a külső hőmérséklet jeladót a padkán, stb. Ne akarjatok a tid-en motorvezérlőt olvasni. Szúrsz a diag csatiba egy elm-et 2000ft-ért és sokszor részletesebb leírást kapsz, mint amit egy tid valaha meg tud jeleníteni.

Link to comment
Megosztás:

A kijelzőnek vannak saját hibakódjai, azokat mutogatja, ha nincs összeköttetés a rádióval, vagy fönthagytad a külső hőmérséklet jeladót a padkán, stb. Ne akarjatok a tid-en motorvezérlőt olvasni. Szúrsz a diag csatiba egy elm-et 2000ft-ért és sokszor részletesebb leírást kapsz, mint amit egy tid valaha meg tud jeleníteni.

Még mindíg gémkapocs... :D

Link to comment
Megosztás:

Mert rossz lyukba dugtátok. De amúgy egyszer én végigpróbáltam mindet nem történt semmi. :rolleyes: A 10 pines csatiban.

Szombaton szerintem a konnektort is megpróbáltam volna kivillogtatni ha valaki ad hozzá eszközt :D 10 pines nem rémlik, szerintem azzal sose volt diszkó náluk se. Hiányzik belőle a röhögtetés funkció.
Link to comment
Megosztás:

Mert rossz lyukba dugtátok. De amúgy egyszer én végigpróbáltam mindet nem történt semmi. :rolleyes: A 10 pines csatiban.

Egyébként mire számítottál, hogy be tudod kapcsolni vele K.I.T.T valami extra funkcióit? :D

https://hu.wikipedia.org/wiki/KITT

Egyébként hüleséget csináltál, me

"Füstfüggöny (Smoke Release): Kitt kipufogójából sűrű füstöt ereszt ki, hogy megtévessze támadóit."

Te meg képes voltál megszelepszárszimeringezni......lamer..... :omg: :D

Link to comment
Megosztás:

Vettem ma klímafertőtlenítőt és tisztítót :D

klimatisztito.jpg

Ez ilyen automata cucc. Motor beindít, klíma be, ablakoknak fent kell lennie, majd elhelyezem és megnyom a tetején egy gomb. Ezután elkezdi adagolni és ajtók becsuk. 15 perc járatás után ajtók kinyit és szellőztet. Persze belső keringetésre is kell rakni a szellőzést és maximum befúvásra. A tököm sem kínlódik a csöves szutyokkal. :D 2230Ft volt. :D

Illetve megjött a komfortindex cucc is (pöccintés és hármat indexel abba az irányba).

Továbbá venni fogok klímahűtőt, csak sokallom a 32 ezret a nissens hűtőre. Így majd SPzolival boltolunk egyet. Bár ahol vettem a fertőtlenítő spray-t, ott 26-ért tudná adni. Az már barátibb, de amit spzoli írt, az még barátibb. :D

Egyik kollégám a Sapánál kiderült, hogy autószerelő egyébként, tehát megvan az új szerelőm is. Kértem is tőle árajánlatot az első fékekre. Mindkét nyereg felújítása és új tárcsa és betét. Brembo és textar párossal természetesen. :)

Link to comment
Megosztás:

Spzolinál mindig baráti árak vannak :D

Más:



Ezt a hülye csörgő/zörgő hangot mi a bánat okozhatja? Teljesen kikészít :S

Már cseréltem csapszeget és összekötő rudat a váltón, megmozgattam, megrángattam, megzsíroztam minden idevonatkozó alkatrészt, de csak megmaradt. Érdekes, hogy a motortérből hallgatva nem hallatszik, vagy elnyomja a motor zaja. Ha a rudat lefelé nyomom picit akkor abbamarad, ha felfelé húzom akkor erősödik a zaj. Ha össze van szerelve a váltó, akkor ha "támaszkodok" a karon valamelyest elhallgat.

Vettem ma klímafertőtlenítőt és tisztítót :D

Ez ilyen automata cucc. Motor beindít, klíma be, ablakoknak fent kell lennie, majd elhelyezem és megnyom a tetején egy gomb. Ezután elkezdi adagolni és ajtók becsuk. 15 perc járatás után ajtók kinyit és szellőztet. Persze belső keringetésre is kell rakni a szellőzést és maximum befúvásra. A tököm sem kínlódik a csöves szutyokkal. :D 2230Ft volt. :D

Illetve megjött a komfortindex cucc is (pöccintés és hármat indexel abba az irányba).

Továbbá venni fogok klímahűtőt, csak sokallom a 32 ezret a nissens hűtőre. Így majd SPzolival boltolunk egyet. Bár ahol vettem a fertőtlenítő spray-t, ott 26-ért tudná adni. Az már barátibb, de amit spzoli írt, az még barátibb. :D

Egyik kollégám a Sapánál kiderült, hogy autószerelő egyébként, tehát megvan az új szerelőm is. Kértem is tőle árajánlatot az első fékekre. Mindkét nyereg felújítása és új tárcsa és betét. Brembo és textar párossal természetesen. :)

Link to comment
Megosztás:

Spzolinál mindig baráti árak vannak :D

Ezt a hülye csörgő/zörgő hangot mi a bánat okozhatja? Teljesen kikészít :S

Már cseréltem csapszeget és összekötő rudat a váltón, megmozgattam, megrángattam, megzsíroztam minden idevonatkozó alkatrészt, de csak megmaradt. Érdekes, hogy a motortérből hallgatva nem hallatszik, vagy elnyomja a motor zaja. Ha a rudat lefelé nyomom picit akkor abbamarad, ha felfelé húzom akkor erősödik a zaj. Ha össze van szerelve a váltó, akkor ha "támaszkodok" a karon valamelyest elhallgat.

Nem a váltótartó baknak van hangja és behozza a rúd? Minden fordulatszámon hallani? Nekem 120-körül a rüki felhúzókatikája kezd el rezegni.

Link to comment
Megosztás:

A bak oda van rendesen csavarozva a motorhoz, meg a bölcsőhöz is, bár a gumi ágyazásban el tud mozogni a belső része. Meg aztán bak csere elött is volt már ez a jelenség.

Egy dolgot nem cseréltem/néztem még, a bakon lévő elforduló kar két oldalán a gömbfejeket (a javítókészletben vannak, de először nem tudtam mire valóak). Mondjuk azt a berohadt tengelyt nem tudom kiszedni, alulról meg kimondottan izgalmas lesz hozzáférni :D

Nem a váltótartó baknak van hangja és behozza a rúd? Minden fordulatszámon hallani? Nekem 120-körül a rüki felhúzókatikája kezd el rezegni.

Link to comment
Megosztás:

A bak oda van rendesen csavarozva a motorhoz, meg a bölcsőhöz is, bár a gumi ágyazásban el tud mozogni a belső része. Meg aztán bak csere elött is volt már ez a jelenség.

Egy dolgot nem cseréltem/néztem még, a bakon lévő elforduló kar két oldalán a gömbfejeket (a javítókészletben vannak, de először nem tudtam mire valóak). Mondjuk azt a berohadt tengelyt nem tudom kiszedni, alulról meg kimondottan izgalmas lesz hozzáférni :D

Nekem az a berohadt tengely volt megkopva pontosabban a műanyag perselye. Kiszerelve, rendesen feltámasztva tudtam csak kiütni. Végülis ha szárazok azok a gömbfejek, lehetséges hogy az rezonáll. Én kotyogást ott nem vettem észre, csak kimostam belőle a régi zsírt és újjal megkenve raktam össze.

1919732-20150723-eg4K8t.jpg

Azt nem tudja valaki, hogy azt a műanyag harangot hogyan lehet leszedni a fordító kar két végéről a gömbfejek alól? Próbáltam kitekerni őket, de nagyon nem mertem szorítani nehogy megsérüljön a felülete. Vagy csak simán vágjam le, sokat úgysem számítt?

Link to comment
Megosztás:

Na meglett a bűnös, pontosabban bűnösök:

WP_002002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A fészek maga tök jó állapotban van, de a rajta lévő gumigyűrű teljesen tropa. Szerencsére a javítókészletben volt, úgyhogy áttettem erre, mert az "automega" fészek elég trágya minőségű. Kapott egy adag CLS zsírt, meg új zégereket, így már olyan mint az álom.
Mondjuk a forgókar kiszerelése nélkül, alulról csináltam az egészet, kimondott kellemes dolog volt :D

Link to comment
Megosztás:

Na meglett a bűnös, pontosabban bűnösök:

A fészek maga tök jó állapotban van, de a rajta lévő gumigyűrű teljesen tropa. Szerencsére a javítókészletben volt, úgyhogy áttettem erre, mert az "automega" fészek elég trágya minőségű. Kapott egy adag CLS zsírt, meg új zégereket, így már olyan mint az álom.

Mondjuk a forgókar kiszerelése nélkül, alulról csináltam az egészet, kimondott kellemes dolog volt :D

Hmm...nekem itt semmi kottyanás nem volt.

Link to comment
Megosztás:

Nálam sem volt számottevő, de pont elég volt ahhoz hogy zizegjen meg támolyogjon az egész. Meg a benne lévő zsír is kipergett, az ott semmit nem kent márt.

A tengely kiütésével meg sem próbálkoztam, pedig az mozog pár mm-t, de nyaralás előtt 2 nappal nem akartam eltörni a konzolt :D

Link to comment
Megosztás:

Nálam sem volt számottevő, de pont elég volt ahhoz hogy zizegjen meg támolyogjon az egész. Meg a benne lévő zsír is kipergett, az ott semmit nem kent márt.

A tengely kiütésével meg sem próbálkoztam, pedig az mozog pár mm-t, de nyaralás előtt 2 nappal nem akartam eltörni a konzolt :D

Én is pont ezért ütöttem ki kiszerelve, érdekes hogy be tud rohadni, pedig sok víz nem éri.

Link to comment
Megosztás:

Valaki tudja hol lehetne olcsón venni díszlécet ? Már meguntam a sok barmot aki rányitja...

Hirdettek nemrégen facen.

Nekem díszléc ellenére meg van pár helyen nyomorgatva... :( Ne állj közel autókhoz! Én inkább gyalogolok 5 percet a parkoló üres részéből, de kisebb az esély a nyomorgatásra. Ahol meg 2 autó közé kell állni, oda tolatva szoktam, és nagyon közel a nekem jobbra állóhoz, hogy esélye ne legyen beszállni jobbról (anyósülés)senkinek, így balról elég nagy táv lesz, hogy a sofőr ajtót ne bakják neki. 3 ajtós kocsi mellé sosem állok!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.