Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Hirdettek nemrégen facen.

Nekem díszléc ellenére meg van pár helyen nyomorgatva... :( Ne állj közel autókhoz! Én inkább gyalogolok 5 percet a parkoló üres részéből, de kisebb az esély a nyomorgatásra. Ahol meg 2 autó közé kell állni, oda tolatva szoktam, és nagyon közel a nekem jobbra állóhoz, hogy esélye ne legyen beszállni jobbról (anyósülés)senkinek, így balról elég nagy táv lesz, hogy a sofőr ajtót ne bakják neki. 3 ajtós kocsi mellé sosem állok!

Sose lehet tudni ,hogy jó e. Volt olyan hogy akkora hely volt hogy egy motor befért volna szinte aztán a hájas nyanya rányitott úgy hogy ott álltam az autó hátuljánál... Meg most ház előtt is senki nem állt csak én, de az öregnek oda kellett állni a 20 centire ,hogy alig tudjon kiszállni és rányomja.

Link to comment
Megosztás:

Arra se sok esélyt adnak, hogy el tudjon menekülni az ember a hülyék elől. Jóideje a hiperekben a leghátsó, legtávolabbi, sosem használt helyekre állok be ferdén parasztosan. 10-ből 9-szer ott is állnak mellettem mire kimegyek. Üres a parkoló, az autóm és a legközelebbi autó között 30 méteren keresztül minden üres. Szemben szintén. Akkor is mellém áll. Valami mágneses terük van a magányosan parkoló autóknak, és vonzzák a parkolni akarókat, más ötletem tényleg nincs... :D

Link to comment
Megosztás:

Arra se sok esélyt adnak, hogy el tudjon menekülni az ember a hülyék elől. Jóideje a hiperekben a leghátsó, legtávolabbi, sosem használt helyekre állok be ferdén parasztosan. 10-ből 9-szer ott is állnak mellettem mire kimegyek. Üres a parkoló, az autóm és a legközelebbi autó között 30 méteren keresztül minden üres. Szemben szintén. Akkor is mellém áll. Valami mágneses terük van a magányosan parkoló autóknak, és vonzzák a parkolni akarókat, más ötletem tényleg nincs... :D

Tényleg így van, pont most álltam be egy bolt elé a legtávolabbi részre az üres parkolóba egy ipse szorossan mellém állt mire kijöttem. Szerintem az emberek félnek egyedül, ezért szoktak pölö a seggembe autózni kilómétereken keresztül pedig előzhetnének, és ezért állnak az üres parkolóba másik autó mellé. Tudod mint a nagyfeszültségű kábelen ha ül egy seregély, a második tuti mellé száll le. :D

Link to comment
Megosztás:

Aha. 1 éve volt töltve, most már csak bekapcsol, de nem nagyon hűt. Csak a klímaszag van meg. 20 fokos külső hőmérsékletnél még hűt valamennyit, de a kánikulában csak szag volt.

A vízhűtőbe tojást kell ütni, ebbe próbálj meg egy kis lisztet. Hátha bundás lesz már eCCer :D

Link to comment
Megosztás:

Nekem meg megjöttek cromaxban a cuccok a váltókulisszához. Ha nem most jutott volna eszembe, akkor vettem volna még kulisszatömítést és szimeringet. Mert vettem föstéket oszt lefényezem a két hátsó rugót is, amiket szerváltam occóé. Aztán eszembe jutott, hogy a kapcsolóvillát is lekéne. Csak ha meg leszedem, akkor vége a tömítésnek felül. :D

Jameg ha már ott vótam cromaxban, rákérdeztem, hogy ugyanmár, csak azt lehet kapni, ami a webáruházon van fent vagy lehet ritkább cuccokat is? Aszondja ami van EPC-ben, azt eddig tudtak hozni.

Mondom oké, fényszórómosó szivattyú van-e? :D

- Micsoda?

- F Astra fényszórómosó szivattyúmotor.

- Hozd be a forgalmidat légyszíves.

(behozom, írkál firkál)

Aszondja, félve mondom ki: Negyvennyolcezer a gyári. 45 az utángyártott. :huh:

Aztán megkérdezte, hogy ez hol van, két motor van a tartályban? Mondom nem, külön tartálya van és szivattyúja. Mert amúgy az a vicces, hogy hátsó szélvédőmosó szivattyúként szerepelt az EPC alkatrészrendelőben, míg a sima EPC-ben fényszórómosó szivattyúként.

Link to comment
Megosztás:

Hol-merre? :icon14: Hol van ott szegecs? :rolleyes:

Van az a golyó tudod, alul. Leveszed a borítást a karról és látod a műanyag mechanikát. Ott van egy golyós működtetés, ami átviszi a váltókar mozgását a motortérbe a kulisszához. Na abban a golyós cuccban van kettő darab gumigyűrű. Ez a csillapító. Azokat kéne cserélnem.

Amúgy nekem a menetirány szerinti merőleges tengelyre van szegecselve fémesen a váltókar alsó része. Ugye ha mozgatod a kart előre és hátra, akkor az az alsó tengely mozog előre hátra és az oldalirányú mozgásokat egy szegecselt tengely oldja meg.

De itt egy kép:

106593-20101014-Mbo15z.jpg

A gumigyűrűt kéne cserélnem és a "csap helye" ami nekem szegecselt.

Link to comment
Megosztás:

Van az a golyó tudod, alul. Leveszed a borítást a karról és látod a műanyag mechanikát. Ott van egy golyós működtetés, ami átviszi a váltókar mozgását a motortérbe a kulisszához. Na abban a golyós cuccban van kettő darab gumigyűrű. Ez a csillapító. Azokat kéne cserélnem.

Amúgy nekem a menetirány szerinti merőleges tengelyre van szegecselve fémesen a váltókar alsó része. Ugye ha mozgatod a kart előre és hátra, akkor az az alsó tengely mozog előre hátra és az oldalirányú mozgásokat egy szegecselt tengely oldja meg.

De itt egy kép:

A gumigyűrűt kéne cserélnem és a "csap helye" ami nekem szegecselt.

nekem az eredeti GMes gumi alá is kellet tekernem cuccot, hogy elég "vastag" legyen

Link to comment
Megosztás:

Van az a golyó tudod, alul. Leveszed a borítást a karról és látod a műanyag mechanikát. Ott van egy golyós működtetés, ami átviszi a váltókar mozgását a motortérbe a kulisszához. Na abban a golyós cuccban van kettő darab gumigyűrű. Ez a csillapító. Azokat kéne cserélnem.

Amúgy nekem a menetirány szerinti merőleges tengelyre van szegecselve fémesen a váltókar alsó része. Ugye ha mozgatod a kart előre és hátra, akkor az az alsó tengely mozog előre hátra és az oldalirányú mozgásokat egy szegecselt tengely oldja meg.

De itt egy kép:

http://pics.coldline.hu/pics/106593-20101014-Mbo15z.jpg

A gumigyűrűt kéne cserélnem és a "csap helye" ami nekem szegecselt.

De régi kép ez :lol:

Nem lehet szegecselt. Illetve nem kéne szegecseltnek lennie. Egy patentes csap van benne, aminek a patent része rá van csattintva a váltókar hengeres részére. Oldalra lepattint, aztán kihúz. Ha tényleg szegecses, akkor először szerezd be a csapot ami oda való, aztán valahogy gyilkold ki a szegecset, nem odavaló.

Link to comment
Megosztás:

De régi kép ez :lol:

Nem lehet szegecselt. Illetve nem kéne szegecseltnek lennie. Egy patentes csap van benne, aminek a patent része rá van csattintva a váltókar hengeres részére. Oldalra lepattint, aztán kihúz. Ha tényleg szegecses, akkor először szerezd be a csapot ami oda való, aztán valahogy gyilkold ki a szegecset, nem odavaló.

Cseréltetek Karcsival? Grat! :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Van az a golyó tudod, alul. Leveszed a borítást a karról és látod a műanyag mechanikát. Ott van egy golyós működtetés, ami átviszi a váltókar mozgását a motortérbe a kulisszához. Na abban a golyós cuccban van kettő darab gumigyűrű. Ez a csillapító. Azokat kéne cserélnem.

Amúgy nekem a menetirány szerinti merőleges tengelyre van szegecselve fémesen a váltókar alsó része. Ugye ha mozgatod a kart előre és hátra, akkor az az alsó tengely mozog előre hátra és az oldalirányú mozgásokat egy szegecselt tengely oldja meg.

De itt egy kép:

A gumigyűrűt kéne cserélnem és a "csap helye" ami nekem szegecselt.

De régi kép ez :lol:

Nem lehet szegecselt. Illetve nem kéne szegecseltnek lennie. Egy patentes csap van benne, aminek a patent része rá van csattintva a váltókar hengeres részére. Oldalra lepattint, aztán kihúz. Ha tényleg szegecses, akkor először szerezd be a csapot ami oda való, aztán valahogy gyilkold ki a szegecset, nem odavaló.

ja én is kiszedtem, nekem sem volt "odavarrva", viszont nem a fém csap volt elkopva, hanem a műanyag fészek....

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.