Stevy Elküldve Július26, 2015 Megoszt Elküldve Július26, 2015 Hirdettek nemrégen facen. Nekem díszléc ellenére meg van pár helyen nyomorgatva... :( Ne állj közel autókhoz! Én inkább gyalogolok 5 percet a parkoló üres részéből, de kisebb az esély a nyomorgatásra. Ahol meg 2 autó közé kell állni, oda tolatva szoktam, és nagyon közel a nekem jobbra állóhoz, hogy esélye ne legyen beszállni jobbról (anyósülés)senkinek, így balról elég nagy táv lesz, hogy a sofőr ajtót ne bakják neki. 3 ajtós kocsi mellé sosem állok! Sose lehet tudni ,hogy jó e. Volt olyan hogy akkora hely volt hogy egy motor befért volna szinte aztán a hájas nyanya rányitott úgy hogy ott álltam az autó hátuljánál... Meg most ház előtt is senki nem állt csak én, de az öregnek oda kellett állni a 20 centire ,hogy alig tudjon kiszállni és rányomja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július27, 2015 Megoszt Elküldve Július27, 2015 Arra se sok esélyt adnak, hogy el tudjon menekülni az ember a hülyék elől. Jóideje a hiperekben a leghátsó, legtávolabbi, sosem használt helyekre állok be ferdén parasztosan. 10-ből 9-szer ott is állnak mellettem mire kimegyek. Üres a parkoló, az autóm és a legközelebbi autó között 30 méteren keresztül minden üres. Szemben szintén. Akkor is mellém áll. Valami mágneses terük van a magányosan parkoló autóknak, és vonzzák a parkolni akarókat, más ötletem tényleg nincs... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július27, 2015 Megoszt Elküldve Július27, 2015 Arra se sok esélyt adnak, hogy el tudjon menekülni az ember a hülyék elől. Jóideje a hiperekben a leghátsó, legtávolabbi, sosem használt helyekre állok be ferdén parasztosan. 10-ből 9-szer ott is állnak mellettem mire kimegyek. Üres a parkoló, az autóm és a legközelebbi autó között 30 méteren keresztül minden üres. Szemben szintén. Akkor is mellém áll. Valami mágneses terük van a magányosan parkoló autóknak, és vonzzák a parkolni akarókat, más ötletem tényleg nincs... :D Tényleg így van, pont most álltam be egy bolt elé a legtávolabbi részre az üres parkolóba egy ipse szorossan mellém állt mire kijöttem. Szerintem az emberek félnek egyedül, ezért szoktak pölö a seggembe autózni kilómétereken keresztül pedig előzhetnének, és ezért állnak az üres parkolóba másik autó mellé. Tudod mint a nagyfeszültségű kábelen ha ül egy seregély, a második tuti mellé száll le. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Július27, 2015 Megoszt Elküldve Július27, 2015 Nem értem, hogy miért hűt gyengén a klíma... :D Az a zöld cucc a klímafolyadék... :D A hűtő bordáit meg megerőltetés nélkül nyomta be ennyire. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július27, 2015 Megoszt Elküldve Július27, 2015 Nem értem, hogy miért hűt gyengén a klíma... :D Az a zöld cucc a klímafolyadék... :D A hűtő bordáit meg megerőltetés nélkül nyomta be ennyire. :) Most akkor ereszt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Július27, 2015 Megoszt Elküldve Július27, 2015 Most akkor ereszt? Aha. 1 éve volt töltve, most már csak bekapcsol, de nem nagyon hűt. Csak a klímaszag van meg. 20 fokos külső hőmérsékletnél még hűt valamennyit, de a kánikulában csak szag volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július27, 2015 Megoszt Elküldve Július27, 2015 Aha. 1 éve volt töltve, most már csak bekapcsol, de nem nagyon hűt. Csak a klímaszag van meg. 20 fokos külső hőmérsékletnél még hűt valamennyit, de a kánikulában csak szag volt. A vízhűtőbe tojást kell ütni, ebbe próbálj meg egy kis lisztet. Hátha bundás lesz már eCCer :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Július27, 2015 Megoszt Elküldve Július27, 2015 A vízhűtőbe tojást kell ütni, ebbe próbálj meg egy kis lisztet. Hátha bundás lesz már eCCer :D Csak ezen nincsen kiegyenlítőtartály. Csak kettő töltőszelep. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július28, 2015 Megoszt Elküldve Július28, 2015 Ezüst sprével játszik a hülyegyerek.... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Július28, 2015 Megoszt Elküldve Július28, 2015 Hja, ez akcijós most a Tescóban. :D :icon13: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július28, 2015 Megoszt Elküldve Július28, 2015 Hja, ez akcijós most a Tescóban. :D :icon13: Már régóta megvan , van arany is de arról lebeszéltem magam. :icon6: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Július28, 2015 Megoszt Elküldve Július28, 2015 Nekem meg megjöttek cromaxban a cuccok a váltókulisszához. Ha nem most jutott volna eszembe, akkor vettem volna még kulisszatömítést és szimeringet. Mert vettem föstéket oszt lefényezem a két hátsó rugót is, amiket szerváltam occóé. Aztán eszembe jutott, hogy a kapcsolóvillát is lekéne. Csak ha meg leszedem, akkor vége a tömítésnek felül. :D Jameg ha már ott vótam cromaxban, rákérdeztem, hogy ugyanmár, csak azt lehet kapni, ami a webáruházon van fent vagy lehet ritkább cuccokat is? Aszondja ami van EPC-ben, azt eddig tudtak hozni. Mondom oké, fényszórómosó szivattyú van-e? :D - Micsoda? - F Astra fényszórómosó szivattyúmotor. - Hozd be a forgalmidat légyszíves. (behozom, írkál firkál) Aszondja, félve mondom ki: Negyvennyolcezer a gyári. 45 az utángyártott. :huh: Aztán megkérdezte, hogy ez hol van, két motor van a tartályban? Mondom nem, külön tartálya van és szivattyúja. Mert amúgy az a vicces, hogy hátsó szélvédőmosó szivattyúként szerepelt az EPC alkatrészrendelőben, míg a sima EPC-ben fényszórómosó szivattyúként. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Július28, 2015 Megoszt Elküldve Július28, 2015 Nagyobb nyomású lehet mint az ablaktörlő? Vagy mitől ilyen horrorisztikus? Esetleg nézd meg a Saab 900/9-3-hoz valót, azokban sokban van gyárilag. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Július28, 2015 Megoszt Elküldve Július28, 2015 Nagyobb nyomású lehet mint az ablaktörlő? Vagy mitől ilyen horrorisztikus? Esetleg nézd meg a Saab 900/9-3-hoz valót, azokban sokban van gyárilag. Nagyobb nyomású. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Július28, 2015 Megoszt Elküldve Július28, 2015 A kettő csillapító cseréje hogy a legegyszerűbb? Gyári szegecselést nincs kedvem tönkretenni. Váltókar amúgy. A segédkar és a stift cseréje felesleges volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Július28, 2015 Megoszt Elküldve Július28, 2015 A fémnyszóróé mindig nagyobb nyomású, mert ott a nyomással viszi le a koszt. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július28, 2015 Megoszt Elküldve Július28, 2015 A kettő csillapító cseréje hogy a legegyszerűbb? Gyári szegecselést nincs kedvem tönkretenni. Váltókar amúgy. A segédkar és a stift cseréje felesleges volt. Hol-merre? :icon14: Hol van ott szegecs? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Július28, 2015 Megoszt Elküldve Július28, 2015 Ezekbe már nem lapátos volt? A Vekibe még olyan volt. A fémnyszóróé mindig nagyobb nyomású, mert ott a nyomással viszi le a koszt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Július28, 2015 Megoszt Elküldve Július28, 2015 Hol-merre? :icon14: Hol van ott szegecs? :rolleyes: Van az a golyó tudod, alul. Leveszed a borítást a karról és látod a műanyag mechanikát. Ott van egy golyós működtetés, ami átviszi a váltókar mozgását a motortérbe a kulisszához. Na abban a golyós cuccban van kettő darab gumigyűrű. Ez a csillapító. Azokat kéne cserélnem. Amúgy nekem a menetirány szerinti merőleges tengelyre van szegecselve fémesen a váltókar alsó része. Ugye ha mozgatod a kart előre és hátra, akkor az az alsó tengely mozog előre hátra és az oldalirányú mozgásokat egy szegecselt tengely oldja meg. De itt egy kép: A gumigyűrűt kéne cserélnem és a "csap helye" ami nekem szegecselt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Július28, 2015 Megoszt Elküldve Július28, 2015 Van az a golyó tudod, alul. Leveszed a borítást a karról és látod a műanyag mechanikát. Ott van egy golyós működtetés, ami átviszi a váltókar mozgását a motortérbe a kulisszához. Na abban a golyós cuccban van kettő darab gumigyűrű. Ez a csillapító. Azokat kéne cserélnem. Amúgy nekem a menetirány szerinti merőleges tengelyre van szegecselve fémesen a váltókar alsó része. Ugye ha mozgatod a kart előre és hátra, akkor az az alsó tengely mozog előre hátra és az oldalirányú mozgásokat egy szegecselt tengely oldja meg. De itt egy kép: A gumigyűrűt kéne cserélnem és a "csap helye" ami nekem szegecselt. nekem az eredeti GMes gumi alá is kellet tekernem cuccot, hogy elég "vastag" legyen Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július28, 2015 Megoszt Elküldve Július28, 2015 Van az a golyó tudod, alul. Leveszed a borítást a karról és látod a műanyag mechanikát. Ott van egy golyós működtetés, ami átviszi a váltókar mozgását a motortérbe a kulisszához. Na abban a golyós cuccban van kettő darab gumigyűrű. Ez a csillapító. Azokat kéne cserélnem. Amúgy nekem a menetirány szerinti merőleges tengelyre van szegecselve fémesen a váltókar alsó része. Ugye ha mozgatod a kart előre és hátra, akkor az az alsó tengely mozog előre hátra és az oldalirányú mozgásokat egy szegecselt tengely oldja meg. De itt egy kép:http://pics.coldline.hu/pics/106593-20101014-Mbo15z.jpg A gumigyűrűt kéne cserélnem és a "csap helye" ami nekem szegecselt. De régi kép ez :lol: Nem lehet szegecselt. Illetve nem kéne szegecseltnek lennie. Egy patentes csap van benne, aminek a patent része rá van csattintva a váltókar hengeres részére. Oldalra lepattint, aztán kihúz. Ha tényleg szegecses, akkor először szerezd be a csapot ami oda való, aztán valahogy gyilkold ki a szegecset, nem odavaló. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Július28, 2015 Megoszt Elküldve Július28, 2015 De régi kép ez :lol: Nem lehet szegecselt. Illetve nem kéne szegecseltnek lennie. Egy patentes csap van benne, aminek a patent része rá van csattintva a váltókar hengeres részére. Oldalra lepattint, aztán kihúz. Ha tényleg szegecses, akkor először szerezd be a csapot ami oda való, aztán valahogy gyilkold ki a szegecset, nem odavaló. Cseréltetek Karcsival? Grat! :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Július28, 2015 Megoszt Elküldve Július28, 2015 Van az a golyó tudod, alul. Leveszed a borítást a karról és látod a műanyag mechanikát. Ott van egy golyós működtetés, ami átviszi a váltókar mozgását a motortérbe a kulisszához. Na abban a golyós cuccban van kettő darab gumigyűrű. Ez a csillapító. Azokat kéne cserélnem. Amúgy nekem a menetirány szerinti merőleges tengelyre van szegecselve fémesen a váltókar alsó része. Ugye ha mozgatod a kart előre és hátra, akkor az az alsó tengely mozog előre hátra és az oldalirányú mozgásokat egy szegecselt tengely oldja meg. De itt egy kép: A gumigyűrűt kéne cserélnem és a "csap helye" ami nekem szegecselt. De régi kép ez :lol: Nem lehet szegecselt. Illetve nem kéne szegecseltnek lennie. Egy patentes csap van benne, aminek a patent része rá van csattintva a váltókar hengeres részére. Oldalra lepattint, aztán kihúz. Ha tényleg szegecses, akkor először szerezd be a csapot ami oda való, aztán valahogy gyilkold ki a szegecset, nem odavaló. ja én is kiszedtem, nekem sem volt "odavarrva", viszont nem a fém csap volt elkopva, hanem a műanyag fészek.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július28, 2015 Megoszt Elküldve Július28, 2015 Cseréltetek Karcsival? Grat! :icon1: Neeem, csak be vagyok próbálva. Isten ments hogy rám bárki is cserélve legyen. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Július28, 2015 Megoszt Elküldve Július28, 2015 Neeem, csak be vagyok próbálva. Isten ments hogy rám bárki is cserélve legyen. ;) Akkor itt is lesznek poénos komment törlések? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts