Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

"Amúgy nekem már több, mint 10e km eltelt az AGR szelep tisztítása óta és semmi baja"

Ha eddig nem volt, majd most ezután lesz. :D

És egyre sűrűbben, logaritmikus gyorsasággal... :)

Aztán a harmadik-negyedik tisztítós móka után cserélheted is, mert annyira kikopik

a koromtól a tengely szára, hogy folyamatosan meg fog akadni kitisztítva is.

Fontos a környezetvédelmi norma is, de azt meg az AGR nélkül is teljesíti. ;)

Link to comment
Megosztás:

"Amúgy nekem már több, mint 10e km eltelt az AGR szelep tisztítása óta és semmi baja"

Ha eddig nem volt, majd most ezután lesz. ;)

És egyre sűrűbben, logaritmikus gyorsasággal... :)

Aztán a harmadik-negyedik tisztítós móka után cserélheted is, mert annyira kikopik

a koromtól a tengely szára, hogy folyamatosan meg fog akadni kitisztítva is.

Fontos a környezetvédelmi norma is, de azt meg az AGR nélkül is teljesíti. ;)

Tudom, ezt megbeszéltük anno és igazat is adok nektek, de engem zavart a lejtmeneti önteszteléses sárga lámpicsek. Elvittem tesztkörre ősszel: hazafelé hosszú lejtmenet -> lámpicsek - 0400 hibakód. Kivettem még aznap a lemezt azóta sem pilácsolt.

Ha újból előjön akkor kitisztítom és lezárom, de addig úgy vagyok vele, hogy használom így.

Addig meg azzal nyugtatom magam hogy picivel még kevesebbet ártok a környezetnek :D

Link to comment
Megosztás:

Helló!

Érdeklödnék tetőcsomagtartó ügyében. Egy f astra 1.4i 5 ajtós ferdehátum van. Néztem a tetőn van két müanyag-gumi csik, ezen van két pár kb. 10-15 cm müanyag lap. A jelőlés alapján be kellene nyomni és eltolni a jelőlés szerinti irányba. Utána lehetne feltenni a cs.tartót. Én próbáltam, de csak lefelé sikerült nyomni, de jelőlés irányában nem csuszott el. Lehetséges, hogy megszorult ( rozsda, deformáció, stb?). Segítségeteket kérném, hogy mi lenne a megoldás?

A tetőcsomagtartó ritkán kellene, elemes - kis helyigányűre gondoltam a vaterán láttam ilyet. Mert nem tudtam csinálni a tetővel semmit addig tanácstalan vagyok.

Elöre is nagyon köszönöm a segítségeket.

Link to comment
Megosztás:

Helló!

... Néztem a tetőn van két müanyag-gumi csik, ezen van két pár kb. 10-15 cm müanyag lap. A jelőlés alapján be kellene nyomni és eltolni a jelőlés szerinti irányba. Utána lehetne feltenni a cs.tartót. Én próbáltam, de csak lefelé sikerült nyomni, de jelőlés irányában nem csuszott el. Lehetséges, hogy megszorult ( rozsda, deformáció, stb?). Segítségeteket kérném, hogy mi lenne a megoldás? ...

Próbálkozz tovább! Én még nem találkoztam olyan Astrával, amin könnyen mozdult volva el a kupak, de úgy működik, ahogy leírtad. Szóval szerintem nincs semmi deformáció vele, csak ilyen nehezen működő.

Link to comment
Megosztás:

Helló!

Érdeklödnék tetőcsomagtartó ügyében. Egy f astra 1.4i 5 ajtós ferdehátum van. Néztem a tetőn van két müanyag-gumi csik, ezen van két pár kb. 10-15 cm müanyag lap. A jelőlés alapján be kellene nyomni és eltolni a jelőlés szerinti irányba. Utána lehetne feltenni a cs.tartót. Én próbáltam, de csak lefelé sikerült nyomni, de jelőlés irányában nem csuszott el. Lehetséges, hogy megszorult ( rozsda, deformáció, stb?). Segítségeteket kérném, hogy mi lenne a megoldás?

A tetőcsomagtartó ritkán kellene, elemes - kis helyigányűre gondoltam a vaterán láttam ilyet. Mert nem tudtam csinálni a tetővel semmit addig tanácstalan vagyok.

Elöre is nagyon köszönöm a segítségeket.

Adhatsz neki WD40-et, és ha már lenyomtad, egy kis csavarhúzóval benyúlsz ott ahol egy kis ovális lukat látsz a lemezkén (benyomva), oda beakasztod és eltolod a nyíl irányába. Ez tutti! :)

Link to comment
Megosztás:

Hello Emberek!

Ki tudja, hol van az 1.4 16V motoron a kopogás-érzékelő??

(Na, túl vagyok a váltórúd-szimering-cserén, de csak mikor visszaraktam a kulisszát, vettem észre, hogy fordítva raktam vissza a váltórudat - mármint a villáját - így a stiftet is fejjel lefele raktam vissza: hülye aki nemnormális. Viszont még nem esett ki....)

Link to comment
Megosztás:

Szívósor alatt közvetlenül a motorblokkba csavarva. Nem mindegy hogy egy vagy kétvezetékes.

Szia!

Azt esetleg nem tudod, melyik így csináld-ban van benne a motorunk? Nekem ez van meg:Opel Astra/Opel Astra Caravan Benzines:60/75/90/115/150 LE Dízel: 57 LE 1991 szeptembertől

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nagyon köszi a tetőléces segítséget, még lenne egy problémám.

Most vettem egy astra f 1.4i 5 ajtós/ferdehátú autót.

Na szóval van a kocsiban egy grundig car 200 r.magnó kód nélkül, helyette egyelöre kapok egy blau 300-t.

Az előző tulaj azt mondta, hogy nem tudja a kódot ill. a márkaszervíz szerint nem ez a készülék volt a járgányba. A régi tulaj kiszerelte a kalaptartóban lévő hangszórókat is. Nem szaporítom a szavakat, segítséget kérnék, hogy a ferdehátum kalaptartójába milyen hangszórót vegyek ?cm ill. az ajtóba.

A másik kérdésem, ha leírná vki, hogy tudom kiszedni ill. átcserélni a két magnót. Kevés időm volt és kaptam kölcsön 2 db (lemezes kiszedőt), de nem tudtam bedúgni a magnó és a keret mögé öket. Négy lyuk van az előlapon, lehet, hogy ide kell valami villás kütyü. Milyen technikával kell kiszednem ez érdekelne???Irtam a tunungba is, de itt talán előbb kapok választ!

Elöre is nagyon köszönöm a segítségeket!!!

Link to comment
Megosztás:

kell 2 db un. kiemelővilla abba a 4 db lukba, de meg lehet oldani csavarhúzóval vagy bármivel...csak lehet, hogy szopi....az enyémet anno központzár kiemelőjével berheltük ki :)

jah és nem ferdehátú, hanem csapotthátú

asszem vmi 8 centis a hátsó hangszóró ami a műanyag részen van...ha arra gondolsz...és talán ovál az alakja de ez sem biztos

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Azt esetleg nem tudod, melyik így csináld-ban van benne a motorunk? Nekem ez van meg:Opel Astra/Opel Astra Caravan Benzines:60/75/90/115/150 LE Dízel: 57 LE 1991 szeptembertől

Nincs olyan Így Csináld amiben benne van az X14XE, az ahhoz túl modern :D

Kopogásérzékelő nekem kétvezetékes van rajta, de szerintem aknából van csak esély jól hozzáférni. Amúgy óvatosan birizgáld mert mindenképpen nyomatékkulccsal kell visszarakni.

Mellesleg szerintem nem is nagyon kell basztatni -én is fölöslegesen cseréltem egy éve- nagyon ritkán romlik el - valószínűleg jelezné a computer, nekem anno más csörgött nem a motor (szerencsére :))

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

F astra 1.4i van és haldoklik az akksim. Milyet érdemes bele venni??

Most egy perion 44Ah van, de tanácsolták lehet , hogy érdemes 50-55 Ah-t belerakni.

Bosch, Varta, Banner, Delphi - sima vagy gondozásmentes???

Családi autókázásra lenne használva, nem napi állandó használatra.

Köszi!!!

Link to comment
Megosztás:

Na visszatértem urak!

Megvan a kis gsi astrám nagyon faja szerkezet élvezet vezetni :) , csak hideg van benne pedíg most volt szerelőnél mielött elhoztam mindent megnéztek rajta megcsinálták termosztát csere is volt szal nem vágom.

Érdemes lenne szétszedni a középkonzolt, megnézni, hogy minden úgy működik-e, mint ahogy kell, s ott okés a helyzet, akkor neki lehet állni kimosni vízkőoldóval a fűtőradiátort.

Link to comment
Megosztás:

Érdemes lenne szétszedni a középkonzolt, megnézni, hogy minden úgy működik-e, mint ahogy kell, s ott okés a helyzet, akkor neki lehet állni kimosni vízkőoldóval a fűtőradiátort.

Jajj bocs azt nem írtam bele, hogy olyan 70celsius-nál feljebb nem megy a vízhőfok. Szal nem hinném hogy a fűtéssel van gáz.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.