Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Akkor majd egy következő alkalommal kipróbálom a 2.-ban 100.-ig húzatom dolgot is.

Persze csak akkor ha nem lesz sok a ford szám.

Áttételekből, sebességből ki tudnád számolni az egyes fokozatokhoz tartozó max. sebességet, nem kellene feleslegesen kínozni a gépet tiltásig.:)

Link to comment
Megosztás:

1. Opelnek nem ismerek olyan hosszú váltóját, hogy 5ben 3000nél 120-at menjen (max k sokat csal az óra)

2. 5-ben nem tudod kiforgatni végig a motort, hacsak nem valami kiélezett mocid van :)

Ettől függetlenül a matematikai teljesen egyenes arányosság tényleg nem igaz a sebesség fordulatszám fügvényre. ;)

Link to comment
Megosztás:

1. Opelnek nem ismerek olyan hosszú váltóját, hogy 5ben 3000nél 120-at menjen (max k sokat csal az óra)

2. 5-ben nem tudod kiforgatni végig a motort, hacsak nem valami kiélezett mocid van :)

Ettől függetlenül a matematikai teljesen egyenes arányosság tényleg nem igaz a sebesség fordulatszám fügvényre. ;)

Kicsit bovebben lehetne? Hol veszik el a fordulat? Hozza nem ertokent, en is ugy gondoltam eddig mint Istvan.

Link to comment
Megosztás:

Ettől függetlenül a matematikai teljesen egyenes arányosság tényleg nem igaz a sebesség fordulatszám fügvényre. ;)

Nem értem miért. Ha feltételezem, hogy a gumik nem pörögnek ki, nem látom miért nem élne az arányosság? :) ;)

Megelőztél.... azt nem mondtam, hogy matematikailag pont azonos, de jó közelítéssel használható. Ennél sokkal többet csal a fordulatszámmérő (az analóg ;) ) meg a sebességmérő. Szerintem.

Link to comment
Megosztás:

Akkor az valszeg 110 alatt van, ha GPS-el nézed.

Pl. nagyobb sebességeknél már változik a gumi geometriája a keréken. Picit, de ahhoz már elég,

hogy ne teljesüljön a matematika. :)

sztem egyszerűen többet mér, hogy ne menj gyorsan és ne halj meg

(mert a halott ügyfél nem vesz alaktrészt meg ujautót)

Link to comment
Megosztás:

Azt már többen emlegették hogy az opeles sebességmérők csalnak... :)

Nekem 5.ben 3000-nél a mutató picivel van 120 alatt.

Én pont most "mértem be" az órám gps-el. 50-nél 46-ot mutat a gps, 90-nél 84-85-öt, 130-nál 122-123-at.

205/45r16-al.

Jaaa, és 20 km-en 600 méter difi volt a mutatott és a valós megtett út között.

Módosítva : Yahher
Link to comment
Megosztás:

Biztos hogy megy 120-at az a Vectra 3000nél ötödikben? Nem csak óra szerint?

Javítok egyébként, csak a négyhengeres motorokhoz szerelt kéziváltókat ismerem

(bár még azok is tudnak néha meglepit okozni), és azok között még nem láttam

olyan áttételezésűt, ami menne ténylegesen 120-at 3000nél.

Link to comment
Megosztás:

Biztos hogy megy 120-at az a Vectra 3000nél ötödikben? Nem csak óra szerint?

Javítok egyébként, csak a négyhengeres motorokhoz szerelt kéziváltókat ismerem

(bár még azok is tudnak néha meglepit okozni), és azok között még nem láttam

olyan áttételezésűt, ami menne ténylegesen 120-at 3000nél.

Ami azt illeti, szerintem ha nem is pont annyit, de nagyon ott van. 1 perc alatt 2 km... és nem a számláló, hanem az útmenti táblák szerint. Ja, és ez is négyhengeres motor. :) (de ha valaki tudna egy gps-t, amivel lemérhetnénk... )

Na de ha már astra f... úgy néz ki, hogy már el is adták a kereskedésből... remélem jó gazdája lesz. Remélem használni fogja a CDL és XM1 nyújtotta előnyöket, és a vadonatúj fékek is biztonságot fognak adni neki.

Link to comment
Megosztás:

Ami azt illeti, szerintem ha nem is pont annyit, de nagyon ott van. 1 perc alatt 2 km... és nem a számláló, hanem az útmenti táblák szerint. Ja, és ez is négyhengeres motor. :) (de ha valaki tudna egy gps-t, amivel lemérhetnénk... )

Na de ha már astra f... úgy néz ki, hogy már el is adták a kereskedésből... remélem jó gazdája lesz. Remélem használni fogja a CDL és XM1 nyújtotta előnyöket, és a vadonatúj fékek is biztonságot fognak adni neki.

Jajj, a táblákra ne adj, mi gyártunk és helyezünk ki ilyeneket, elég sokat. Az a mondjuk 200 métert néha 150 vagy 250...

Link to comment
Megosztás:

Ami azt illeti, szerintem ha nem is pont annyit, de nagyon ott van. 1 perc alatt 2 km... és nem a számláló, hanem az útmenti táblák szerint. Ja, és ez is négyhengeres motor. ;) (de ha valaki tudna egy gps-t, amivel lemérhetnénk... )

Na de ha már astra f... úgy néz ki, hogy már el is adták a kereskedésből... remélem jó gazdája lesz. Remélem használni fogja a CDL és XM1 nyújtotta előnyöket, és a vadonatúj fékek is biztonságot fognak adni neki.

Ez a legrosszabb mérési módszer. :)

Biztos azért sikerült ilyen gyorsan eladni az Astrát, mert benne volt a BC. ;)

Link to comment
Megosztás:

Ma megdöbbentő dolgot olvastam a Blikk-ben. Autófeltörési módszerekről van szó az egyik cikkben és az Astrákról azt írták, elég csak az első ajtó kerék felőli részét erősen megrúgni és nyitva a zár. Azt nem írták melyik Astra típust és milyen felszereltségűt. Nem sok hitelt adok az ilyen típusú újságoknak, mindenesetre elgondolkodtató.

Link to comment
Megosztás:

Ma megdöbbentő dolgot olvastam a Blikk-ben. Autófeltörési módszerekről van szó az egyik cikkben és az Astrákról azt írták, elég csak az első ajtó kerék felőli részét erősen megrúgni és nyitva a zár. Azt nem írták melyik Astra típust és milyen felszereltségűt. Nem sok hitelt adok az ilyen típusú újságoknak, mindenesetre elgondolkodtató.

Belerugsz bármelyik oldalsó ablakba és máris be tud anélkül menni hogy nyitva lenne az ajtó.

-Ha risztó van benn az ilyenektől talán védve van az autó.

-Ha profi akarja elvinni az meg nem fogja rugdosni a kocsi ajtaját hanem szimplán kinyitja :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.