Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Ez teljesen rendben van. Mondtam, hogy elolvastam a szabályzatot, a moderációs szabályzatot, az etikai irányelveket. Ami nincs rendben: felteszek tök normálisan egy kérdést, sőt, még a kérdésbe beleágyazom azt is, hogy ha tévednék, akkor bocsánat, erre lenézően/magas lóról/flegmán : gyik, ha elolvasnád. Nincsen GYIK. Nem tudok mit elolvasni. Amit pedig elolvastam, abban nincs olyan,hogy minden más, OPEL-en kívüli autómárka offtopic. Amit pedig kivágtál ide nekem, az egyáltalán nem arról szól, amire kérdésem eredetileg irányult.Elviselek én sokmindent, az ugratástól a szívatáson át mindent, sőt, még a kioktatást is, ha rosszul tudok valamit....de az ilyen hányaveti kis megjegyzések azért nálam is beteszik a kaput. Ennyi, és nem több, a következő hozzászólásodra - mivel gondolom, lesz - inkább nem válaszolnék, ha nem gond.

Nos ha neked az jött le elnézésed, egyáltalán nem állt szándékomban (#11977 h.sz.: "..ne vedd sértegetésnek vagy hasonlónak...") -és itt megjegyezném ha ilyen lennék igencsak kivágtak volna már egy autós klubból, innentől és eddig sem nem vitázok sem veled - sem mással ilyen tekintetben.

De mindettől függetlenül ha úgy gondolod nem kötelező egymáshoz szólnunk, nem rajtam múlik.

Link to comment
Megosztás:

Offhoz meg annyit, hogy másik márka említését én sem találom annak, de az arról való társalgást már igen. Veszekedni meg nem kell, de legfőképp nem itt. <_<

Osztom véleményed.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Szerintetek mennyi az esélye ha én laikussan elmegyek egy bontoba és vásárolok egy 14se hengerfejet és a többi sallangot hozzá, hogy megszívom vele, mert ratyi? Mit kell nézni az ilyen alkatrészeken? Tudom az lenne a tuti ha egy járó gépről szereznék egyet,de még is mi az amit nagyon meg kell vizsgálni rajta? Bár mindenképpen a hengerfejet fel szeretném újítatni mielött a lovakat az utra dolgozza majd!

vagy jobban járok ha ezt a dolgot egy hozzáértő emberre bizom aki már látott ilyen átalakítást?

Előre is Köszi a válaszolat!

Link to comment
Megosztás:

Szerintetek mennyi az esélye ha én laikussan elmegyek egy bontoba és vásárolok egy 14se hengerfejet és a többi sallangot hozzá, hogy megszívom vele, mert ratyi? Mit kell nézni az ilyen alkatrészeken? Tudom az lenne a tuti ha egy járó gépről szereznék egyet,de még is mi az amit nagyon meg kell vizsgálni rajta? Bár mindenképpen a hengerfejet fel szeretném újítatni mielött a lovakat az utra dolgozza majd!

vagy jobban járok ha ezt a dolgot egy hozzáértő emberre bizom aki már látott ilyen átalakítást?

Én bementem, elmondtam mit kérek és adtak. Rá sem néztem. De ez olyan bontó volt hogy ha valami nem stimmel, akkor visszaviszem és kicseréli. Ez a jobb bontóknál alap, ha ilyenbe mész szerintem nincs mitől félned. Persze összejöhetnek rosszul a dolgok, de akármilyen hozzáértő megy oda nem fogja helyben lenyomáspróbázni a hengerfejet. Ugyanígy csak próbával derül ki milyen a pumpa az injektorok, a gyújtás, stb...

Link to comment
Megosztás:

Nem tom idevaló-e de Győrben a Hipertecsonál van ingyenes lengéscsillapitómérés nem tom mikor kezdenek reggel 8-kor még nem volt ott senki. Esetleg ha vkit érdekel. <_<

Újpesten..vagy az még a 13.ker váci úti tacskónál is van most egy lengéscsillapító, fékerő mérés.. Unix csinálja, és kapsz egy kártyát.. 10% kedvezményre jogosít..

Link to comment
Megosztás:

Egyik ismi mondta,hogy X14XE corsába raktak normális kuplungot meg jól lekönnyített lendkereket és igen durva lett!

Nyomatékból veszít így, de tényleg dinamikusabb lesz felső fordulaton <_<

Amúgy C16XE vagy X16XE (nem XEL) lendkerék kell, az alapból gyárilag vékony és könnyebb, de ahhoz

a saját kuplungja is kell (ez erősebb is, mert ezek a mocik 110LE-sek is voltak). Nekem is ilyen tárcsa és

szerkezet van az astrában.

Link to comment
Megosztás:

Nyomatékból veszít így, de tényleg dinamikusabb lesz felső fordulaton :huh:

Amúgy C16XE vagy X16XE (nem XEL) lendkerék kell, az alapból gyárilag vékony és könnyebb, de ahhoz

a saját kuplungja is kell (ez erősebb is, mert ezek a mocik 110LE-sek is voltak). Nekem is ilyen tárcsa és

szerkezet van az astrában.

Na ha majd kuplungcsere lesz soron, visszatérünk rá. <_<

Link to comment
Megosztás:

Neked ez a megoldás nem lenne jó az 1.8-ra, mert arra nem jó az 1.6 cucca.

Azt hittem nekem írod. :huh:

Viszont egyvalami nem tetszik a pirosban, ezzel kapcsolatban. Tegnap mentem vele, és a fehérben megszokott hogy ha elveszem a gázról a lábam akkor elég jól elkezd lassulni az autó. Hát itt nem. Igaz nem nagy fordulatokról van szó de motorfék hatást alig érezni rajta. <_<

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.