Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Hát elég gáz, hogy ezzel is erőltetik a hibrid technológia fenntartását.

2020-ban meg majd arról szólnak a hírek, hogy a mocsok autógyártók miatt lett az amúgy értékes fémkészletből

veszélyes hulladék, meg az akkuk gyártása, nem megfelelő felhasználása során baromi nagy környezetszennyezés :rolleyes:

Ez is érdekes próbálkozás. Kíváncsi leszek, ennek milyen gyártástechnológiai háttere lesz :)

Link to comment
Megosztás:

együtt szokott elkopni, és ezzel együtt érdemes cserélni szettben a kinyomót is).

1esben, meg 2 esben nem csinálja, csak 3 ból 4 be, meg 4 ből 5 be. megkérdeztem az egyik autószerelő ismim azt mondta hogy megfog halni a kuplunkgom, ha óvatosan bánok vele, akkor még egy darabig jó, de ha nyírom akkor hamar cserés lesz.

az elakadásjelzőmet meg majd megnézem. köszike :rolleyes: mindenkinek:)

Érdekes, mert szerintem 1-2-be nagyobb a kuplung igénybevétele, mint 3-4-5-be.

Link to comment
Megosztás:

Érdekes, mert szerintem 1-2-be nagyobb a kuplung igénybevétele, mint 3-4-5-be.

Alig bírtam 3 személlyel hegymenetben elindulni, de Szombaton teljes kuplungcsere volt s most azt kell mondjam szinte 2x az ereje a motornak! :)

Stiftet is cseréltünk így most van + 2 sebességem az eddigiekhez képest :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Azért az eszem megáll, hogy a pofátlanságnak nincs határa:

katt

Láttam már digitalizált F kézikönyvet is itt, de ez azért már durva. :rolleyes:

Arra gondoltam, alul kérdésként belinkelem neki azt az angol oldalt, hogy ugye innen van az infó? Sztetek mennyire lenne ideges? :)

Link to comment
Megosztás:

Alig bírtam 3 személlyel hegymenetben elindulni, de Szombaton teljes kuplungcsere volt s most azt kell mondjam szinte 2x az ereje a motornak! :)

Stiftet is cseréltünk így most van + 2 sebességem az eddigiekhez képest :rolleyes:

menyibe volt a kuplungcsere? mondjuk más kuplunk kell a dízelbe mint a benzinesbe igaz?

de azért árban nagyából ottvan nem??

Link to comment
Megosztás:

Hát elég gáz, hogy ezzel is erőltetik a hibrid technológia fenntartását.

2020-ban meg majd arról szólnak a hírek, hogy a mocsok autógyártók miatt lett az amúgy értékes fémkészletből

veszélyes hulladék, meg az akkuk gyártása, nem megfelelő felhasználása során baromi nagy környezetszennyezés :)

http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:200....17.&372064

Mintha csak látták volna, hogy erről beszéltünk. :rolleyes:

Lehet hogy egyelőre csak sz*rkavarás, de majd kimászunk belőle. Megoldunk problémákat és csinálunk helyette másokat, aztán majd azokat is megoldjuk és lesznek még mások, és így tovább.

Link to comment
Megosztás:

http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:200....17.&372064

Mintha csak látták volna, hogy erről beszéltünk. :rolleyes:

Lehet hogy egyelőre csak sz*rkavarás, de majd kimászunk belőle. Megoldunk problémákat és csinálunk helyette másokat, aztán majd azokat is megoldjuk és lesznek még mások, és így tovább.

Lehet olvassák a fórumot. :) De hát ha vki belelássa magát a történelembe, az látja, a gőzgépről sem álltak át sec-perc a robbanómotorra. Sőt ha jól emlékszem vki olyat is mondott, hogy a levegőnél nehezebb tárgy soha nem fog a levegőbe emelkedni.

Link to comment
Megosztás:

http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:200....17.&372064

Mintha csak látták volna, hogy erről beszéltünk. :)

Lehet hogy egyelőre csak sz*rkavarás, de majd kimászunk belőle. Megoldunk problémákat és csinálunk helyette másokat, aztán majd azokat is megoldjuk és lesznek még mások, és így tovább.

Semmi újdonságot nem tartalmaz a cikk. Attól hogy elkezdték erőltetni ezt az akkus hibrid-villanyautós vonalat, még nem lesz kevésbé

szar technológia, az egyik legnagyobb pazarlás a természeti kincsekkel a gőzgép óta :) És persze az atomhulladékot kivéve az egyik

legveszélyesebb és legnagyobb mennyiségű veszélyes hulladék képző dolog lesz... (mondjuk az atomhulladékot is jócskán növeli, főleg

a rossz hatásfoka miatt).

Nem újdonság egyébként, hogy az EU olyan irányvonalat követ, ami minden emberi észnek és logikának ellene megy. Magyar gazdák

pl azért kapnak pénzt, hogy ne termesszenek cukorrépát. Ráadásul annyit, hogy ebből vígan megélnek munka nélkül is, a föld meg

had gazosodjon addig is. Ahelyett hogy ezt a pénzt arra fordítanák, hogy nagyobb-szebb-jobb etanolgyártó üzemet építenének a

cukorrépa gazdaságra, állattenyésztést bővítenének a feldolgozás során keletkező hulladék eltakarítására (takarmány készül belőle),

és így olcsóbb lehetne a bioetanol, a hús, és lenne sok új munkahely :) Nem mellesleg pedig szinte 0 melléktermék maradna belőle :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

ARRÓL NEM IS BESZÉLVE, HOGY EGY JÓ RÖNÓKOCSI AZ MÁR VALAMI

:rolleyes: :) :) :) :D

mert olyan nincs és nem is lesz soha :D

bezinesbe is dízelesbe is mind szar, elektromossághoz azokban se értettek, na akkor ha full villamos lesz akkor lesznek még csak bajok azokkal a renaultokkal, bár csak embléma hibáról van szó :D

Link to comment
Megosztás:

Ahol a bowden a pedálhoz csatlakozik.

Nekem csak ideig óráig segített, levettem a pedált, kiakasztottam a bowdwnt, és rendesen megkenetem gépzsírral mínden mozgó, forgó részt. Azóta csönd van. Kiveszel egy sasszeget, egy anyát kitekersz, és ki lehet húzni a pedál tengelyét.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.