Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Sziasztok!

Vettem magamnak karácsonyra bontott első ablakemelőket kábelekkel. Egy egész napon keresztül raktuk be öcsémmel, mire minden működött. Majd szétfagytunk) Akkor koppantunk, amikor a bal első kárpitba bele akartam tenni a dupla kapcsolót.,... fujj de nagyot!!!!

Szóval arra már rájöttem, hogy hiába barmolom a kárpit műanyagát, abba sohasem tudom a duplagombos egységet belerakni.

Kérdésem: lehet-e beszerezni valahonnan olyan "fészket" v. műanyag bölcsőt, amibe belemegy a duplagombos egység, vagy az egész kárpitot cserélnem kell? Nem tudtok véletlenül olyan vegyesboltot, ahol ilyesmi kapható?

A legjobb persze az lenne, ha az eredeti kárpitot megtarthatnám és csak a már kioperált fogadó műanyagot kellene cserélnem....

Hát mindössze ennyi a bajom...

Köszönöm segítségeteket!!

Én úgy csináltam meg, hogy vettem egy ugyan olyan kapcsolót, mint ami az anyósülés felöli oldalon! Így mint két oldalon ugyan ott van az ablakemelő kapcsolója, a hátránya annyi, hogy a bal oldalival nem tudod írányítani a jobb oldalit... de meg marad az okos elektronika is(bármilyen autóvillamosági szerelő megcsinálja) Persze ez csak akkor valósítható meg, ha nem elektromos a tükör az autódba...mert akkor ott van a kapcsoló, ahova az ablakemelő kapcsolóját tennéd...bal oldalt! És megmarad a kárpit is:) zotya975-é is jó, de itt nem kell faragcsálni!

Persze ez csak egy ötlet a sok közül!

itt egy kép: http://kep.ivpicture.hu/32134.jpg

Link to comment
Megosztás:

Én úgy csináltam meg, hogy vettem egy ugyan olyan kapcsolót, mint ami az anyósülés felöli oldalon! Így mint két oldalon ugyan ott van az ablakemelő kapcsolója, a hátránya annyi, hogy bal oldal nem tudod írányítani a jobb oldalit... de meg marad az okos elektronika is(bármilyen autóvillamosági szerelő megcsinálja) Persze ez csak akkor valósítható meg, ha nem elektromos a tükör az autódba...mert akkor ott van a kapcsoló, ahova az ablakemelő kapcsolóját tennéd...bal oldalt! És megmarad a kárpit is:) zota975-é is jó, de itt nem kell faragcsálni!

Persze ez csak egy ötlet a sok közül!

itt egy kép: http://kep.ivpicture.hu/32134.jpg

Én is tervezem az elektromos áramos üvegeket előre, nekem ez a megoldás jobban tetszik. Nem kell faragni sem...ráadásul szimmetrikus is lesz.

Más tészta: én is szemezek ezzel a bödönös dologgal. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Ja ha már szereltem megcsináltam a karterszűrő duncosüveg helyét. Klikk ide! Csak most nincs kedvem folytatni a projektet, most nyűgi vagyok, majd holnap. Ja a képen amibe megy a a ződ csati az mi a túró? Ott a homlokfalnál, egy cső is megy bele.

Zotya! Nem lesz jó az üveg felfogatásod, mert a teli üvegnek súlya van! Az a 2 szál 8-as menetes rúd akkora kiálláson lehajlik, és verheted a fejed a falba....

Inkább ezt javaslom: http://kepfeltoltes.hu/081227/RIMG0127.1_w...ltoltes.hu_.jpg

Bár ez nem kartergázszűrő de "duncos"üveg... :rolleyes:

Ja, és mégegy dolog, nem jó akármilyen műanyag cső a vékonyabbik (belső átm. 6 ) csatlakozáshoz, mert ott komoly vákuum keletkezik és összelapul, főleg ha meleg lesz. Oda 6-os gumi benzincső kell, autósboltban kapható. Ha gyenge anyagokkal dolgozol, "amit otthon találsz a sufniban" akkor elveszik az eredmény, de dolgoztál jó sokat!

Ja, és mégegy, a zöld csatis kütyü a tűzfalon a MAP szenzor.

Link to comment
Megosztás:

A "ződ csatis izé" a MAP szenzor, az ufo alakú pedig a tankszellőztetés vákumszelepe. :rolleyes:

A MAP szenzorra nem csak egy elektromos csati és egy vákuumcső megy? Mert itt mintha több vákuumcső is menne bele (vagy csak a kép csal), és nekem ennél rejtettebb helyen van a MAP-szenzorom.

Link to comment
Megosztás:

A MAP szenzorra nem csak egy elektromos csati és egy vákuumcső megy? Mert itt mintha több vákuumcső is menne bele (vagy csak a kép csal), és nekem ennél rejtettebb helyen van a MAP-szenzorom.

"Biztostutiszáz", hogy ez a MAP. Felette van egy műanyag takarólemez.

A kép elég csalóka, mert csak 1 vákumcső megy rá.

Link to comment
Megosztás:

Zotya! Nem lesz jó az üveg felfogatásod, mert a teli üvegnek súlya van! Az a 2 szál 8-as menetes rúd akkora kiálláson lehajlik, és verheted a fejed a falba....

Inkább ezt javaslom: http://kepfeltoltes.hu/081227/RIMG0127.1_w...ltoltes.hu_.jpg

Bár ez nem kartergázszűrő de "duncos"üveg... :rolleyes:

Ja, és mégegy dolog, nem jó akármilyen műanyag cső a vékonyabbik (belső átm. 6 ) csatlakozáshoz, mert ott komoly vákuum keletkezik és összelapul, főleg ha meleg lesz. Oda 6-os gumi benzincső kell, autósboltban kapható. Ha gyenge anyagokkal dolgozol, "amit otthon találsz a sufniban" akkor elveszik az eredmény, de dolgoztál jó sokat!

Ja, és mégegy, a zöld csatis kütyü a tűzfalon a MAP szenzor.

Igen, csak az a baj, hogyha lejjebb megyek a tűzfalon ott már nem férek hozzá másik oldalról csak itt fenn ahol a perem van. Ha meg is fúrom, a másik oldalról nem tudom feltekerni az anyát. Van a közelben még egy fix pont a generátor feszítés füle, de az felejtős, mert gondolom eléggé rázkódik. Talán még azt lehetne csinálni hogy .:

1.: kombinálom a menetes szárat egy ráhúzott rézcsővel, megfelelő méretre leszabva merevíti, mert a cső nagyobb felületen fekszik fel, de ekkor nem tudom megfelelő pozícióba hajlítani a konzolt.

2..teszek a menetes szár alá egy háromszöget, amivel kitámaszkodik a tűzfalhoz annélkül, hogy azt megfúrnám. pölö vannak pár forintért polc konzolok különböző méretben lemezből préselve, lefestve biztos tudod mire gondolok.

A vékonyabbik csőnek fel akarom használni az eredeti csövet, elég hosszú, lehúzom a szelepfedélről, ott ledugózom, és odahajlítom a duncosüveg tetejéhez. Egyenlőre -6 fok van odakinn, úgyhogy alszik a projekt, csak a duncosüveget tökéletesítem. :)

Link to comment
Megosztás:

Igen, csak az a baj, hogyha lejjebb megyek a tűzfalon ott már nem férek hozzá másik oldalról csak itt fenn ahol a perem van. Ha meg is fúrom, a másik oldalról nem tudom feltekerni az anyát. Van a közelben még egy fix pont a generátor feszítés füle, de az felejtős, mert gondolom eléggé rázkódik. Talán még azt lehetne csinálni hogy .:

1.: kombinálom a menetes szárat egy ráhúzott rézcsővel, megfelelő méretre leszabva merevíti, mert a cső nagyobb felületen fekszik fel, de ekkor nem tudom megfelelő pozícióba hajlítani a konzolt.

2..teszek a menetes szár alá egy háromszöget, amivel kitámaszkodik a tűzfalhoz annélkül, hogy azt megfúrnám. pölö vannak pár forintért polc konzolok különböző méretben lemezből préselve, lefestve biztos tudod mire gondolok.

A vékonyabbik csőnek fel akarom használni az eredeti csövet, elég hosszú, lehúzom a szelepfedélről, ott ledugózom, és odahajlítom a duncosüveg tetejéhez. Egyenlőre -6 fok van odakinn, úgyhogy alszik a projekt, csak a duncosüveget tökéletesítem. :)

Zotya!

Ne tódozz, fótozz! :rolleyes: Amilyen megoldást javasoltam az előző linkemen annak itt a beépített formája. Ennél egyszerűbbet és masszívabbat nemigen készíthetsz és csak egy laposvas (20 * 3 mm-es) és egy csőbilincs (átm. 100-as) kell hozzá, nomeg egy AWAB bilincs. Ne mondd, hogy nincs hely hozzá, mert a lányom kocsijában mint láthatod még ott van a klíma kütyüje is (freon szőrő, feltöltő) és mégis befér kényelmesen és biztonságosan. Nem a gombhoz kell a kabátot készíteni, hanem fordítva! Nem a meglévő csődarabjaidhoz kell az elhelyezést igazítani, hanem a megfelelő helyen elhelyezett készülékhez kell csatlakozót és csövet szabni! Akkor lesz eredmény! :)

http://kepfeltoltes.hu/081228/RIMG0178.1_w...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/081228/RIMG0181.1_w...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/081228/RIMG0182.1_w...ltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Zotya!

Ne tódozz, fótozz! :) Amilyen megoldást javasoltam az előző linkemen annak itt a beépített formája. Ennél egyszerűbbet és masszívabbat nemigen készíthetsz és csak egy laposvas (20 * 3 mm-es) és egy csőbilincs (átm. 100-as) kell hozzá, nomeg egy AWAB bilincs. Ne mondd, hogy nincs hely hozzá, mert a lányom kocsijában mint láthatod még ott van a klíma kütyüje is (freon szőrő, feltöltő) és mégis befér kényelmesen és biztonságosan. Nem a gombhoz kell a kabátot készíteni, hanem fordítva! Nem a meglévő csődarabjaidhoz kell az elhelyezést igazítani, hanem a megfelelő helyen elhelyezett készülékhez kell csatlakozót és csövet szabni! Akkor lesz eredmény! :)

http://kepfeltoltes.hu/081228/RIMG0178.1_w...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/081228/RIMG0181.1_w...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/081228/RIMG0182.1_w...ltoltes.hu_.jpg

Á ne má! Olyan büszke voltam, hogy beszabtam azt a két darab menetes szárat a homlokfalhoz, és akkor még rá se raktam semmit, már vegyem is le. :rolleyes: Az az igazság, hogy most egy árva petákot, se tudok kikunyerálni a családi költségvetésből ilyen célra, ezért volt adott a távolság, amilyen messze tudtam menni a szelepfedéltől, meg az injektor fedéltől. Konkrétan ekkora volt a cső amit szereztem.Ne tudd meg miket be kellett vállalnom az injektor tisztító megvásárlása miatt is. Csak ugye azt egyszerűbb volt beadni, mert ugye rángat a kocsi vmit tenni kell. De a bödön szökségességét megmagyarázni az asszonynak, pedig erősen műszaki beállítottságu, nem egyszerű.:) Most úgyis várnom kel egy napot, mert addíg szárad a tömítés az üvegen, addig dolgozok a felfüggesztésen, majd dobok fel képet.

Link to comment
Megosztás:

Á ne má! Olyan büszke voltam, hogy beszabtam azt a két darab menetes szárat a homlokfalhoz, és akkor még rá se raktam semmit, már vegyem is le. :rolleyes: Az az igazság, hogy most egy árva petákot, se tudok kikunyerálni a családi költségvetésből ilyen célra, ezért volt adott a távolság, amilyen messze tudtam menni a szelepfedéltől, meg az injektor fedéltől. Konkrétan ekkora volt a cső amit szereztem.Ne tudd meg miket be kellett vállalnom az injektor tisztító megvásárlása miatt is. Csak ugye azt egyszerűbb volt beadni, mert ugye rángat a kocsi vmit tenni kell. De a bödön szökségességét megmagyarázni az asszonynak, pedig erősen műszaki beállítottságu, nem egyszerű.:) Most úgyis várnom kel egy napot, mert addíg szárad a tömítés az üvegen, addig dolgozok a felfüggesztésen, majd dobok fel képet.

Oké, megértelek. Javaslom halaszd el az akciót jobb időkre.

Link to comment
Megosztás:

Valamit megmozdíthattál. Azt nem nézted, hogy kanyarban csinálja-e jobban?

Nekem igen, főleg balkanyarokban, tuti hogy az AC-nél van a gond.

A tankot mindenképp le fogom majd szedni tavasszal. Meg találtam ezt az oldalt, itt is irnak érdekes dolgokat. Konkrétan azt írják, hogy a pumpa szálítási mennyisége erősen a tápfeszültségtől függ. Tehát hiába néztem én álló autónál meg azt, hogy gond nélkül kinyomatom az összes benyát a tankból, attól még gyorsításkor, bekapcsolt fényszórókkal, fűttés, irányjelző stb esetén leeshet annyira a pumpa tápja, hogy kevés benyát szállít a motorhoz. De ez még mindíg nem magyarázza, miért csak kevés benyánál, csinálja. Talán mert ha nem merül teljesen a pumpa a benyába vmennyire csökken a nyomása, és ekkor éri el a kritikus szállítási mennyiséget? De ez megint csak találgatás. Amúgy csinálta kanyarban, egyenesben, hideg, meleg motornál, nincs összefüggés. Ami biztos.:1..kevés benzinnél 10-15 liter alatt. 2 egyesben, kettesben induláskor. És nem állandóan, hanem pölö 30 indulásból kétszer.Ha túljutottam a rángatáson nyomhattam hármasban padlót tiltásig ment ezerrel. Én még mindíg gyanakszom, esetleg a szennyezett ü.anyagra, úgyhogy most kutat váltok.

Link to comment
Megosztás:

A tankot mindenképp le fogom majd szedni tavasszal. Meg találtam ezt az oldalt, itt is irnak érdekes dolgokat. Konkrétan azt írják, hogy a pumpa szálítási mennyisége erősen a tápfeszültségtől függ. Tehát hiába néztem én álló autónál meg azt, hogy gond nélkül kinyomatom az összes benyát a tankból, attól még gyorsításkor, bekapcsolt fényszórókkal, fűttés, irányjelző stb esetén leeshet annyira a pumpa tápja, hogy kevés benyát szállít a motorhoz. De ez még mindíg nem magyarázza, miért csak kevés benyánál, csinálja. Talán mert ha nem merül teljesen a pumpa a benyába vmennyire csökken a nyomása, és ekkor éri el a kritikus szállítási mennyiséget? De ez megint csak találgatás. Amúgy csinálta kanyarban, egyenesben, hideg, meleg motornál, nincs összefüggés. Ami biztos.:1..kevés benzinnél 10-15 liter alatt. 2 egyesben, kettesben induláskor. És nem állandóan, hanem pölö 30 indulásból kétszer.Ha túljutottam a rángatáson nyomhattam hármasban padlót tiltásig ment ezerrel. Én még mindíg gyanakszom, esetleg a szennyezett ü.anyagra, úgyhogy most kutat váltok.

Bár nekem szerencsére hasonló problémám még nem volt, de elviekben a szivattyú szállítása erősen függ a "ráfolyás" magasságától (angolul: head). Nyilván úgy méretezik az AC-t, hogy a legaljáról is fel tudjon szívni. Ha valamely körülmény nem a gyári értéket adja (tápfesz, szívó oldali csővezeték ellenállás, nyomó oldali vezeték ellenállás, szivattyú kopás) akkor időlegesen keveset szállíthat. Erre utal az is, hogy csak indulásoknál torpan neked. U.i. akkor van a legnagyobb a fogyasztásod! Nekem 1-2 padlógáznál símán belefut a 40 liter / 100 km-be, 3-4-5 ben nem tudok ilyen számokat kicsikarni belőle.

Link to comment
Megosztás:

Oké, megértelek. Javaslom halaszd el az akciót jobb időkre.

Ha mégis folytatod, gondold meg a másik lehetőséget is, hogy a blokkra erősíted mint én tettem a sajátomon. Egyetlen csavar tartja bomba biztosan, a motoremelőfül helyére szerkesztett konzolon. Pedig itt is sűrűn vannak a kütyük, körül kb 20 mm hely van, és még a motor mozgását is figyelembe kellett vennem. Például egy próba erejére teljes fékezéssel indítottam (volna) a kocsit úgy, hogy a motor a szilenteken elcsavarodjon legalább 25 mm-t a fékrásegítő dob irányába. Így sem ütközik semmibe, és együtt mozog a motorral. (A korai szűrő megoldásomat ne figyeld! Az már a múlté. A jelenlegiben elég sok fejlesztésem van már benne. De ha te is akarsz fejleszteni, nem állok az utadba. :rolleyes:

http://kepfeltoltes.hu/080902/RIMG0237.1_w...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/080902/RIMG0238.1_w...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/080902/RIMG0241.1_w...ltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ötletet kérnék tőletek az aláírásomban szereplő járgányra. Minden nap használom, mindig pöcre indul általában. Úgy havonta 1x úgy dönt, hogy nem indul, istennek se. Semmi füst, semmi olyan hang mintha el akarna indulni, aksi jó, hogy akár percekig is tudná forgatni.

Először elvitettem szervizbe. Mire bevitték ott már simán indult. nem is csináltak vele semmit. Elmentem az Opel szervizbe azt mondták hagyjam ott, reggel szgépre kötve indítják, ha nem indul akkor látni fogják miért nem, ha indul akkor meg 4 ezer Ft :) Nem hagytam ott, majd megpróbálom kitalálni, hogy mi a baja.

Következő alkalom mikor nem indult, motorházban benzincső le, indítás, nyomja a lét rendesen, vissza és indul az autó :rolleyes:

Azóta már kétszer nem indult (karácsony másnapján indultam volna vendégségbe) De ha lehúzom a benzincsövet és visszarakom utána indul.

Szerintetek hogy folytassam, hogy rájöjjek mi okozza ezt a hibát?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ötletet kérnék tőletek az aláírásomban szereplő járgányra. Minden nap használom, mindig pöcre indul általában. Úgy havonta 1x úgy dönt, hogy nem indul, istennek se. Semmi füst, semmi olyan hang mintha el akarna indulni, aksi jó, hogy akár percekig is tudná forgatni.

Először elvitettem szervizbe. Mire bevitték ott már simán indult. nem is csináltak vele semmit. Elmentem az Opel szervizbe azt mondták hagyjam ott, reggel szgépre kötve indítják, ha nem indul akkor látni fogják miért nem, ha indul akkor meg 4 ezer Ft :) Nem hagytam ott, majd megpróbálom kitalálni, hogy mi a baja.

Következő alkalom mikor nem indult, motorházban benzincső le, indítás, nyomja a lét rendesen, vissza és indul az autó :rolleyes:

Azóta már kétszer nem indult (karácsony másnapján indultam volna vendégségbe) De ha lehúzom a benzincsövet és visszarakom utána indul.

Szerintetek hogy folytassam, hogy rájöjjek mi okozza ezt a hibát?

Hi!

Sztem próbáld meg azt, hogy beindítod, motorháztető felnyit, és megmozgatod a motortérben az összes elektromos csatlakozást (gyertyakábelekhez ne nyúlj!). Ha valamelyiknél leáll, vagy megtorpan a motor járása, ott kontakthiba van, meg kell csinálni. Okozhat ilyet az AC-relé is, nekem menet közbeni leállást is okozott (anyósoldali lábtérburkolat alatt található). A Te kocsidban van AGR szelep is, elég sok probléma forrása tud lenni, célszerű lenne lefalazni, amíg működőképes (van erről egy külön topic). Nem vagyok biztos benne, hogy a benzincső levétele és némi benzin kiengedése oldja meg a motor problémáját, lehet, hogy ha annyi időt várnál vele beindulna anélkül is.

Egyéb ötletem most nincs.

Link to comment
Megosztás:

Bár nekem szerencsére hasonló problémám még nem volt, de elviekben a szivattyú szállítása erősen függ a "ráfolyás" magasságától (angolul: head). Nyilván úgy méretezik az AC-t, hogy a legaljáról is fel tudjon szívni. Ha valamely körülmény nem a gyári értéket adja (tápfesz, szívó oldali csővezeték ellenállás, nyomó oldali vezeték ellenállás, szivattyú kopás) akkor időlegesen keveset szállíthat. Erre utal az is, hogy csak indulásoknál torpan neked. U.i. akkor van a legnagyobb a fogyasztásod! Nekem 1-2 padlógáznál símán belefut a 40 liter / 100 km-be, 3-4-5 ben nem tudok ilyen számokat kicsikarni belőle.

Elmentem az asszony elé, szinte minden elinduláskor produkálta a hibát, rátankolta 5-ezerért (22.31 liter) a hiba megszünt. Most van időm, összerakom a régi pumpám, csak annyi baja volt, hogy a leesett előszűrő miatt felszítta a koszt, és elakadt a kerék. Aztán majd ha jó idő lesz visszacserélem, és egyből kiderül a pimpa hibás-e. Érdekes, hogy az ember egy idő után mennyire érzi a motor minden rezdülésést, ugy vittem a kocsit ezzel a hibával, hogy az asszony alig vette észre, hogy gond van. :)

Ha mégis folytatod, gondold meg a másik lehetőséget is, hogy a blokkra erősíted mint én tettem a sajátomon. Egyetlen csavar tartja bomba biztosan, a motoremelőfül helyére szerkesztett konzolon. Pedig itt is sűrűn vannak a kütyük, körül kb 20 mm hely van, és még a motor mozgását is figyelembe kellett vennem. Például egy próba erejére teljes fékezéssel indítottam (volna) a kocsit úgy, hogy a motor a szilenteken elcsavarodjon legalább 25 mm-t a fékrásegítő dob irányába. Így sem ütközik semmibe, és együtt mozog a motorral. (A korai szűrő megoldásomat ne figyeld! Az már a múlté. A jelenlegiben elég sok fejlesztésem van már benne. De ha te is akarsz fejleszteni, nem állok az utadba. :)

http://kepfeltoltes.hu/080902/RIMG0237.1_w...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/080902/RIMG0238.1_w...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/080902/RIMG0241.1_w...ltoltes.hu_.jpg

Az az igazság, hogy én alapból ezen a környéken gondolkodtam, nem hittem hogy el szabad vinni a szűrőt ilyen messze az áramlási veszteség miatt. Ugy gondoltam minnél rövidebb a cső annál jobb.

Sziasztok!

Ötletet kérnék tőletek az aláírásomban szereplő járgányra. Minden nap használom, mindig pöcre indul általában. Úgy havonta 1x úgy dönt, hogy nem indul, istennek se. Semmi füst, semmi olyan hang mintha el akarna indulni, aksi jó, hogy akár percekig is tudná forgatni.

Először elvitettem szervizbe. Mire bevitték ott már simán indult. nem is csináltak vele semmit. Elmentem az Opel szervizbe azt mondták hagyjam ott, reggel szgépre kötve indítják, ha nem indul akkor látni fogják miért nem, ha indul akkor meg 4 ezer Ft :) Nem hagytam ott, majd megpróbálom kitalálni, hogy mi a baja.

Következő alkalom mikor nem indult, motorházban benzincső le, indítás, nyomja a lét rendesen, vissza és indul az autó :rolleyes:

Azóta már kétszer nem indult (karácsony másnapján indultam volna vendégségbe) De ha lehúzom a benzincsövet és visszarakom utána indul.

Szerintetek hogy folytassam, hogy rájöjjek mi okozza ezt a hibát?

Első körben azt kel tisztázni, hogy ven-e benya, ill gyujtás. Az első elég könnyű kiszűrni bontás nélkül, ha nem ég el az ü.anyag akkor 10-15 másodperces indítózás után erősen benzinszagú a kipuf. A gyujtás ráadásakor várj az indítózással, és halgasd a tankban megy -e a pumpa. Amikor leáll a kesztyűtartó felől fog kattanni a relé. aztán kezdj el indítózni. Nekem ilyen hibám volt, mielőtt behalt az AC.

Link to comment
Megosztás:

Az az igazság, hogy én alapból ezen a környéken gondolkodtam, nem hittem hogy el szabad vinni a szűrőt ilyen messze az áramlási veszteség miatt. Ugy gondoltam minnél rövidebb a cső annál jobb.

Nincs az a távolság motortéren belül ami áramlási problémát jelentene, ha nem szűkíted le a csőkeresztmetszetet. Viszont alapvető fontosságú a masszív felépítés és a gáztömör szerelés, valamint a hő és vákuum / nyomásállóság.

Gondolj bele, milyen rázkódás éri a kütyüt a motortól és az úttól.....

Link to comment
Megosztás:

A vékonyabbik csőnek fel akarom használni az eredeti csövet, elég hosszú, lehúzom a szelepfedélről, ott ledugózom, és odahajlítom a duncosüveg tetejéhez.

A motor szelepdekni és a tűzfal közötti távolság induláskor, gyorsításkor, motorfékezéskor kb 25 mm-t változik (+/- 12,5 mm)!

Nehogy a motor letépje a csöveidet!

Link to comment
Megosztás:

Nincs az a távolság motortéren belül ami áramlási problémát jelentene, ha nem szűkíted le a csőkeresztmetszetet. Viszont alapvető fontosságú a masszív felépítés és a gáztömör szerelés, valamint a hő és vákuum / nyomásállóság.

Gondolj bele, milyen rázkódás éri a kütyüt a motortól és az úttól.....

Megnéztem az előbb a tüzfalon a menetesszárakat, hát elég ratyi, felejtős a dolog. Csak hát az első felindulás, ezért nem jó hirtelen nősülni. Később már nem lehet leszerelni a selejtes feleséget. :rolleyes: Széttekertem a csöveket, adtam nekik epokittel, gáztömörség rendben lesz. Holnapig köt a radiátoron. A cső hosszát persze figyelem. :)

Tegnap sikerült elnézni egy táblát, így feljelentettek megállni tilosban való parkolásért. Mennyibe lesz ez nekem?

Hát szerintem 10 ezrekben mérhető, ha megjön a csekk menj be sírni, nincs pénz, sok a gyerek, első botlás, az ügyintéző is csak ember, hátha enged vmennyit. Úgyis sok a behajtanivaló, ha látja hogy kp-ben perkállná, lehet kevesebb lesz.

Link to comment
Megosztás:

én is ezen gondolkoztam, hogy mocitérben a mocitól külön rögzíteni eléggé sok + fejtörést okoz... eléggé tud ugrálni a moci, főleg neki mivel neki rángat is néha.

valahol a blokkon kell rögzíteni, hozzáférhető helyen... mivel ez a gáztömör dolog fontos, így masszív dolog kell, mert mással nemnagyon lehet megoldani a megfeelelő tömörséget... és házilagos mivoltából, lassan bele kell törődnöm, hogy márpedig ez befőttesüveg lesz :rolleyes:

végülis az a lényeg, hogy minden olyan cső, ami a szívó oldalra megy rá, és a kartergázzal keveredhet az átmenjen ezen a szűrőn igaz?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.