Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Sziasztok! Segítség kellene!

Az istenért se találok hosszbordásszíjhoz feszítőgörgőt ( 8v ) a neten, egyet találtam 16 ezerért, -.- annyiba került a komplett szervóm. Ez miatt nem tudom beépíteni már 1 hónapja, nem tudna valaki segíteni hogy hol nézzem meg ? Környék bontói (VP megye), vatera , teszvesz , racingbazár kilőve...

:-(

Szia, nekem van ilyen feszítőm ránézzek neked? Esetleg postai úton el tudom juttatni ha érdekel írj privát üzit tudok küldeni róla képet meg az árat megbeszélhetjük.

Link to comment
Megosztás:

Valószínü,hogy állandóan belső keringetés van,mert nagyobb gázadásnál csökken a vákum.Teljes gáznál nincs vákum.Ezért van az,hogy erőteljes kigyorsítás után tud visszazáródni a csappantyú,és eröteljesebb lesz a beáramló levegő amit a ventillátor fúj az utastérbe.

Pedig akkor csinál ilyen jelenségeket, ha be van kapcsolva. Illetve úgy működik, hogy amikor bekapcsolod, erősödik a befúvás erőssége, kikapcsolásnál természetesen gyengül és puffogó hangot ad ki kikapcsolásnál. Lehet valami nem jó nálad és egyfolytában be van "kapcsolva", tehát átereszt a kapcsolód pl, mivel vákuumos megoldású és mikor bekapcsolod, akkor kinyitod a vákuumcsövet a keringető zárólapjáig íg a vákuum behúzza, kikapcsolásnál pont fordítva.

Nekem pl már eléggé kopott a gomb mechanikája, ezért sziszegő hang hallható, ha nincs terhelve a motor, vagy alapjáraton jár. Mikor gázt adok, akkor alábbhagy a sziszegés.

Nem lehet az,hogy valahol lecsúszott a vákumcsö vagy repedt?Nálam egy megrepedt vákumcsö okozott sziszegést az utastérben,ami gázadásra megszűnt(kisebb vákum).

Nagyon szépen köszönöm :)

Hogyan lehet a legkönnyebben ezekhez a csövekhez hozzáférni, hogy megnézhessem mi újság? Honnan kell elkezdeni a bontást, hogy rájuk láthathassak?

Előre is köszönöm!

Peti

Link to comment
Megosztás:

Nagyon szépen köszönöm :)

Hogyan lehet a legkönnyebben ezekhez a csövekhez hozzáférni, hogy megnézhessem mi újság? Honnan kell elkezdeni a bontást, hogy rájuk láthathassak?

Előre is köszönöm!

Peti

A pollenszűrőnél megy be a cső. A középkonzol lebontása pedig a GyIK-ban le van írva.

Link to comment
Megosztás:

Ez a Csikós egyre nagyobb hülyeségeket tud leírni:

http://totalcar.hu/tesztek/2012/10/11/opel_mokka_az_opelnek_is_kell_egy_duster/1/

Szerinte kár, hogy nem minden autóba építenek hegymeneti indulást segítő automatikát... Hát akkor mi a francnak kell jogosítvány a sok hülye embernek?!

Egyre jobban csalódok az Opelban. Még ha világdivat is, minek kell minden autót egyre magasabbra és keskenyebbre tervezni? Mi a francnak kell, hogy a Csikós feje fölött még vagy 15 centi levegő legyen? Undorító, gnóm formák jönnek ki.

Ma is álltam egy parkolóban és az enyém volt a leglaposabb kocsi a széles határban.... Ez mondjuk kimondottam melengette a szívemet.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Hátsóablakfűtés kapcsolóban cserélt már valaki izzót?

Nekem mostanában elfelejtett világítani.

Én egyszer cseréltem az elején,de pontosan nem emlékszek rá!

Ha minden igaz akkor a kapcsolónak a kupakját kell levenni és úgy tudod kicserélni!Az meg úgy jön le,hogy alul van egy kis rés és ott kell benyúlni és akkor tudod magadfelé lehúzni a kupakot mintha bekapcsolnád az ablakfűtést.Nekem így rémlik. Nem hiszem,hogy esetleg hátúlról kellene cserélni.

De hátha ír majd még valaki aki jobban tudja.

Üdv.:zozo

Link to comment
Megosztás:

Én egyszer cseréltem az elején,de pontosan nem emlékszek rá!

Ha minden igaz akkor a kapcsolónak a kupakját kell levenni és úgy tudod kicserélni!Az meg úgy jön le,hogy alul van egy kis rés és ott kell benyúlni és akkor tudod magadfelé lehúzni a kupakot mintha bekapcsolnád az ablakfűtést.Nekem így rémlik. Nem hiszem,hogy esetleg hátúlról kellene cserélni.

De hátha ír majd még valaki aki jobban tudja.

Üdv.:zozo

Pontosan így kell, csipesszel ki lehet húzni az izzót.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, 2.0 8V motorra van értelme olajhűtőt tenni? Gondolkozom rajta, találtam is 1-2 darabot, egyébként mi kellene a beépítéshez? A hűtő a csövek, meg láttam még valami adapter az olajszűrőhöz? Vagy gyárilag van valami hely neki?

Nem hiszem, hogy akkora igénybevételnek teszed ki azt a motort, hogy szüksége van rá. Adapter annyit tesz, hogy az olajszűrő és a blokk közé rakod, amire rácsatlakoznak a hűtő csövei. Am meg termosztátos a gyári hűtő, tehát csak akkor kapcsol, ha már nagyon melege van. Szvsz felesleges.

Link to comment
Megosztás:

Nem hiszem, hogy akkora igénybevételnek teszed ki azt a motort, hogy szüksége van rá. Adapter annyit tesz, hogy az olajszűrő és a blokk közé rakod, amire rácsatlakoznak a hűtő csövei. Am meg termosztátos a gyári hűtő, tehát csak akkor kapcsol, ha már nagyon melege van. Szvsz felesleges.

Köszönöm a korrekt választ.

Link to comment
Megosztás:

Ez a Csikós egyre nagyobb hülyeségeket tud leírni:

http://totalcar.hu/t...l_egy_duster/1/

Szerinte kár, hogy nem minden autóba építenek hegymeneti indulást segítő automatikát... Hát akkor mi a francnak kell jogosítvány a sok hülye embernek?!

Egyre jobban csalódok az Opelban. Még ha világdivat is, minek kell minden autót egyre magasabbra és keskenyebbre tervezni? Mi a francnak kell, hogy a Csikós feje fölött még vagy 15 centi levegő legyen? Undorító, gnóm formák jönnek ki.

Ma is álltam egy parkolóban és az enyém volt a leglaposabb kocsi a széles határban.... Ez mondjuk kimondottam melengette a szívemet.

sztem Te nem érted se a viczet, se az iróniát..."Emelkedőn Való Elindulást Segítő Hosszúnevű Rendszer".....

az hogy SUV divat van az más tészta

Link to comment
Megosztás:

Srácok! Valaki tudna linkelni/mutatni egy képet az első ajtókárpit belső! oldaláról? Gondolkodom új hangszóróban, ha lehetne, komponens szett, hogy ki tudjam használni a csipogónak kialakított helyet, de ha sehova se tudom rakni a hangváltót, marad a többutas.

Link to comment
Megosztás:

Srácok! Valaki tudna linkelni/mutatni egy képet az első ajtókárpit belső! oldaláról? Gondolkodom új hangszóróban, ha lehetne, komponens szett, hogy ki tudjam használni a csipogónak kialakított helyet, de ha sehova se tudom rakni a hangváltót, marad a többutas.

Én az előző Astrámnál beletettem az ajtóba a hangváltót. Kétoldalu ragasztóval felragasztottam az ajtó elejébe, a belső oldalra, a hangszóró mellé. Ott nem érte víz, évekig hibátlanul működött.

Link to comment
Megosztás:

Srácok! Valaki tudna linkelni/mutatni egy képet az első ajtókárpit belső! oldaláról? Gondolkodom új hangszóróban, ha lehetne, komponens szett, hogy ki tudjam használni a csipogónak kialakított helyet, de ha sehova se tudom rakni a hangváltót, marad a többutas.

képen nincs, de "rengeteg" hely van ott egy hangváltóhoz, mondjuk én inkább vmi maradandóbbal rögzíteném(pl gyors kötöző) de bőven oda fér

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.