Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Üdv itt megint. de most már tényleg befizetek valamit az opelklubnak mert megint több lett a meló. A kocsi közben megérte a 220.000 km-t.

Van egy gondom. nyáron sose csinálta csak most, hogy barom erőtlenül indul több henger nem jár, sőt olyan mintha szétszaladt volna a 60 ló.Már nem hajtom etanollal

C14NZ motor, 94 es évjáratú a gép.

Hőgomba vagy lambda szonda? (Termosztát volt cserélve 20.000 kmrel előbb már, plusz nem hűl vissza jól melegszik) Idáig nyáron 5 litert evett, meg most legutoljára 5,5 et (na ez most biztos több lesz)

Az is kérdés hogy ez egyvezetékes nálam vagy kettő.

Köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Üdv itt megint. de most már tényleg befizetek valamit az opelklubnak mert megint több lett a meló. A kocsi közben megérte a 220.000 km-t.

Van egy gondom. nyáron sose csinálta csak most, hogy barom erőtlenül indul több henger nem jár, sőt olyan mintha szétszaladt volna a 60 ló.Már nem hajtom etanollal

C14NZ motor, 94 es évjáratú a gép.

Hőgomba vagy lambda szonda? (Termosztát volt cserélve 20.000 kmrel előbb már, plusz nem hűl vissza jól melegszik) Idáig nyáron 5 litert evett, meg most legutoljára 5,5 et (na ez most biztos több lesz)

Az is kérdés hogy ez egyvezetékes nálam vagy kettő.

Köszönöm.

Üdv.....lehet hogy csak sima páralecsapódás az elosztófedélben...

Link to comment
Megosztás:

Üdv itt megint. de most már tényleg befizetek valamit az opelklubnak mert megint több lett a meló. A kocsi közben megérte a 220.000 km-t.

Van egy gondom. nyáron sose csinálta csak most, hogy barom erőtlenül indul több henger nem jár, sőt olyan mintha szétszaladt volna a 60 ló.Már nem hajtom etanollal

C14NZ motor, 94 es évjáratú a gép.

Hőgomba vagy lambda szonda? (Termosztát volt cserélve 20.000 kmrel előbb már, plusz nem hűl vissza jól melegszik) Idáig nyáron 5 litert evett, meg most legutoljára 5,5 et (na ez most biztos több lesz)

Az is kérdés hogy ez egyvezetékes nálam vagy kettő.

Köszönöm.

az ECU-é kettő, a műszeregységé 1 vezetékes

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Érdeklődnék hogy Opel Astra F felszereltségi szintek között mi a különbség? Gondolok itt a GT felszereltségre, sehol nem találtam róla leírás csak annyit hogy 15" aluval jött ki. Tudtok esetleg valamit arról hogy miben különbözik a többitől? (CD,CDX stb..)

Előre is köszi!

Link to comment
Megosztás:

Én annyit tudok, hogy a GL az légzsák + állítható vezetőülés . Mert az enyim forgalmijába az van írva, tévesen :D

asszem erről már volt itt szó, sztem meg évjáratfüggő IS, enyim GL (92es), nem is ismeri a légzsák fogalmát....

GL az nem Grand Limuzin ? (magyarul fapad)

GLS meg Grand Limuzin Special?

Link to comment
Megosztás:

asszem erről már volt itt szó, sztem meg évjáratfüggő IS, enyim GL (92es), nem is ismeri a légzsák fogalmát....

GL az nem Grand Limuzin ? (magyarul fapad)

GLS meg Grand Limuzin Special?

de. GL a semmi(bizonyos évjárat után, a semmi tartalmaz egy vezető oldali lufit is). GLS a semmi + valami, CD már valami, ez az nélkül, CDX a valami ez azzal, aztán meg úgyis tökmindegy, nekem is GL feliratom van 4automat-villanyablak+sportybelső+fordulatszámmérő+bőrkormány+mindenamibelekerült pakkhoz. :lol:
Link to comment
Megosztás:

de. GL a semmi(bizonyos évjárat után, a semmi tartalmaz egy vezető oldali lufit is). GLS a semmi + valami, CD már valami, ez az nélkül, CDX a valami ez azzal, aztán meg úgyis tökmindegy, nekem is GL feliratom van 4automat-villanyablak+sportybelső+bőrkormány+mindenamibelekerült pakkhoz. :lol:

Nekem meg FCC-m van. 2 lufi, szervo, fordulatszám mérő, színes üveg, kagylóülés elöl (nem gsi) síboxos, fejtámlás hátul, TID, manuális naptető. Kb ennyi volt gyárilag.

Azóta meg hát.... sok idő eltelt. ;) :D

Link to comment
Megosztás:

Nekem a GL egy lufit+állítható vezető oldali ülést+színezett üveget jelent. Más nincs benne. Még hitel sem... :evilgrin:

Nekem is GL forgalmi szerint. Szervó+ 2 lègzsák + klíma + ködlámpa + távirányítös központizár + szinezett üveg + állítható vezetőülès + szürke-fekete belső

Link to comment
Megosztás:

Ma az M6-oson ballagtam 80-al amikor hátulról rámrontott egy újkori Vectra vagy 120-al. Éppen két nagyívű kanyarban voltunk én a jobb oldalon.

Igen meglepődött amikor mellém ért, és az öreg Astra a 80-ról úgy elrúgta magát, hogy a két kanyar után már 50 méterrel volt mögöttem. Felgyorsultam 160-ig, aztán leléptem a gázról... :D

Link to comment
Megosztás:

Ma az M6-oson ballagtam 80-al amikor hátulról rámrontott egy újkori Vectra vagy 120-al. Éppen két nagyívű kanyarban voltunk én a jobb oldalon.

Igen meglepődött amikor mellém ért, és az öreg Astra a 80-ról úgy elrúgta magát, hogy a két kanyar után már 50 méterrel volt mögöttem. Felgyorsultam 160-ig, aztán leléptem a gázról... :D

Ne is mond most értem haza a Hungexpóról , állandóan kerülget mindenki 130-nál aztán az emelkedőn meg lemaradnak a belső sávban és egy 60lovas tonnás bódéról beszélünk...most vagy nekem táltosodtak meg a lovaim vagy nem tudják nyomni a gázt... :omg:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.