Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Az en kerdesem is idevag: ha eltekerem a kormanyt nyugalmi helyzetebol kb 20 fokot akramerre, hallok egy "szortyogo", "nyoszorgo", "sziszego" hangot, igaz egeszen hallkan, olyat mindhogyha a hidraulika rendszerben csordogalna az olaj.... dehat ez tudomasom szerint nem kene hallatszodjon csak ha levego is van ott.... Ha valakinek lenne otlete hogy mitevo legyek mielott elmegyek egy szervizbe, mit nezzek meg, vagy ha masnal is igy van es normalis ez, szoval orulnek barmi velemenynek.

Szortyogást-sziszegést én még nem figyeltem meg az enyémen, illetve másén sem nagyon. Inkább amolyan elektromotor visítást....

Link to comment
Megosztás:

Helo

Lenne egy kis problémám:

2003 Caravan 1.7 DTI motorral szerelve.......

M3 autópályán 130 km-es tempoval, 1 órányi autózás után gyorsulásná berángat a motor.

Mi lehet ez?

Haldoklik a turbóm?.....Rossz az üzemanyag? ( tisztitó adalékot is kipróbáltam és rátankoltam, de megmaradt a hiba)

Köszönöm a segítséget

Link to comment
Megosztás:

Olaj, olajszűrő, levegőszűrő, gázolaj szűrő új.

A fenti hiba csak hosszabb használat után jelentkezik.

Alapjáraton, egyenletes sebességnél nem jött még elő a hiba.

Huzatásnál 2000-es ford.szám felett meleg motornál berángat, majd jár tovább.......és ez igy megy mig le nem hűl a moci. Én hírtelen a turbóra gondoltam hogy túlhevűl. Vagy valamelyik elektronika?

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Hali!

A probléma a következő: Ha leengedem az ablakot 1/4-ig, félig, szóval nem teljesen, akkor nyekereg valami az ablaknál, mondjuk, ha belemegyek valami kátyúba, szóval ha rázkódik az autó. Ha megfogom a leengedett ablak felső végét és próbálom jobbra-balra (menetirányra merőlegesen) mozgatni, akkor elő tudom idézni a hangot. Leginkább, ahhoz hasonlít, amikor az ember egy elvetemedett, szoruló faajtót próbál kinyitni és az ajtó és a tok surlódása tud ilyen nyikorgó hangot kiadni. Nem tudom pontosabban meghatározni. Ami még érdekes, hogyha csak egy milimétert is megmozdítom felfelé az ablakot, akkor elmúlik.

Találkozott már valaki ilyesmivel?

Link to comment
Megosztás:

Hali!

A probléma a következő: Ha leengedem az ablakot 1/4-ig, félig, szóval nem teljesen, akkor nyekereg valami az ablaknál, mondjuk, ha belemegyek valami kátyúba, szóval ha rázkódik az autó. Ha megfogom a leengedett ablak felső végét és próbálom jobbra-balra (menetirányra merőlegesen) mozgatni, akkor elő tudom idézni a hangot. Leginkább, ahhoz hasonlít, amikor az ember egy elvetemedett, szoruló faajtót próbál kinyitni és az ajtó és a tok surlódása tud ilyen nyikorgó hangot kiadni. Nem tudom pontosabban meghatározni. Ami még érdekes, hogyha csak egy milimétert is megmozdítom felfelé az ablakot, akkor elmúlik.

Találkozott már valaki ilyesmivel?

Igen, ez nálam is megvan, 7-8cm környékén tesz így, ha kicsit lejjebb engedem, megszűnik.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lehet, hogy rossz helyen kérdezem, de szeretném tudni, hogy a gyári és a gyári beszállító által gyártott alkatrészek között (hátsó lámpa) mi a különbség, az árán kívül? Ill. tud-e valaki segíteni abban, hogy lökhárító javítás mennyire lesz esztétikus? Esetleg tud-e valaki egy megbízható lökhárítóst?

Köszönöm a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Állandóan SERVIZBE KELL MENNEM !!!!!!!!! :evil:

A problém: 1.4-s 3 ajtós autó! Hátulra beengedem a havert és alul megmozdul az ülés alatt vagy nem tudom a légzsák kábele!

ÉSSSS kigyulad a műszerfalon a piros lámpa!!!!!! ÉS csak a szervizes gyerek tudja lekapcsolni! Ő aszongya hogy előfordul hogy ha a kábel elmozdul akkor a számítógép tilt! És ennyi!!!! (((CSAK MÁR KÉSZ VAGYOK MERT IGY ANYAGILAG NEM JÓ!!!!)))))

Valakinek volt hasonló problémája????

Link to comment
Megosztás:

a vezetősin filcce kiszárad, és attól nyikorog az ablak.

én ilyenkor szétszedem az ajtót, és szilikonsprével befujom a sineket az ajtóban...

Huhh, ezt a szétszedést meg lehetne ejteni valamelyik hétvégén néhány doboz/üveg ser társaságában, mert egyedül nem merek nekiállni lebontani a kárpitot. Amikor szerelték a hifimet, akkor láttam, hogy nem egyszerű feladat és nem szeretném összekaristolni az ajtókárpitot.

Hálás lennék a segítségért.

Annyi még infónak, hogy az ablak közepére néha még húz is valami fekete csíkot, olyan mintha valami gumit kenne szét.

Link to comment
Megosztás:

Huhh, ezt a szétszedést meg lehetne ejteni valamelyik hétvégén néhány doboz/üveg ser társaságában, mert egyedül nem merek nekiállni lebontani a kárpitot. Amikor szerelték a hifimet, akkor láttam, hogy nem egyszerű feladat és nem szeretném összekaristolni az ajtókárpitot.

Hálás lennék a segítségért.

Annyi még infónak, hogy az ablak közepére néha még húz is valami fekete csíkot, olyan mintha valami gumit kenne szét.

Én egyszer már nekikészültem az ajtókárpit leszedésnek, de végülis nem szedtem szét mégsem, mert kiderült, nem is az ablak nyekergett nekem (az is nyekereg, de az messze nem olyan erősen, mint az ajtó záram tette). De egyébként uhu-éknál szétszedték nmár az ajtómat, és elvileg be is sprézték, de semmi hatása nem lett. Ugyanúgy nyekereg így is az ablak, de ez engem nem annyira zavar.

Link to comment
Megosztás:

Hello,

a tegnap a szervizben megallapitottak hogy szivarog a kormanyszervom; kb 4 deci hianyzott belole, azt kipotoltak, es megszunt az a szorcsogo hang amirol meseltem egy par hozzaszolassal fennebb. Szerintetek ki kene cserelni a kormanymuvet vagy hasznaljam igy, es idonkent toltsek utana? Kaptam egy arajalnlatot,(kb 400.000 HUF) de azt nem vallalom be , inkabb eladom az autot. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Hello,

a tegnap a szervizben megallapitottak hogy szivarog a kormanyszervom; kb 4 deci hianyzott belole, azt kipotoltak, es megszunt az a szorcsogo hang amirol meseltem egy par hozzaszolassal fennebb. Szerintetek ki kene cserelni a kormanymuvet vagy hasznaljam igy, es idonkent toltsek utana? Kaptam egy arajalnlatot,(kb 400.000 HUF) de azt nem vallalom be , inkabb eladom az autot.  :lol:

nem egészen értem pontosan melyik része halt meg a rendszernek, de pl. az opelbonto.hu-n megnézem és g astra kormányművet 15 000-ért adnak.

Mondjuk a a kérdés, hogy mennyi idő alatt szivárgott el az a 4 deci...mert ha fél év és semmi egyéb bajt nem okoz akkor maradhat az utántöltögetés....nem?

Link to comment
Megosztás:

nem egészen értem pontosan melyik része halt meg a rendszernek, de pl. az opelbonto.hu-n megnézem és g astra kormányművet 15 000-ért adnak.

Mondjuk a a kérdés, hogy mennyi idő alatt szivárgott el az a 4 deci...mert ha fél év és semmi egyéb bajt nem okoz akkor maradhat az utántöltögetés....nem?

Szerintem is utána kéne nézni bontóban a rossz alkatrésznek. Mert ha szivárog az olaj, az talán még nem az egész kormánymű cseréjét jelenti... Márkaszervízben esetleg azért mondhattak teljes kormányműcserét, mert asszem újabban már csak TRW2-es kormányművet (vmelyik modellévtől, talán 2001 v. 2002-től kezdve) lehet rendelni, és annak más pl az olajtartálya is, mint a régi TRW1-nek, ami lehet hogy neked van... De most lehet, hogy hülyeséget mondtam. Inkább kérdezz rá uhu-nál.

Link to comment
Megosztás:

Állandóan SERVIZBE KELL MENNEM !!!!!!!!!  :evil:  

A problém: 1.4-s 3 ajtós autó! Hátulra beengedem a havert és alul megmozdul az ülés alatt vagy nem tudom a légzsák kábele!

ÉSSSS kigyulad a műszerfalon a piros lámpa!!!!!! ÉS csak a szervizes gyerek tudja lekapcsolni! Ő aszongya hogy előfordul hogy ha a kábel elmozdul akkor   a számítógép tilt! És ennyi!!!! (((CSAK MÁR KÉSZ VAGYOK MERT IGY ANYAGILAG NEM JÓ!!!!)))))

Valakinek volt hasonló problémája????

A légzsák / övfeszítő lámpa az amiről szó van most? Ha igen, nézd meg ezt:

http://www.opelforum.hu/viewtopic.php?p=39...E9gzs%E1k#39267

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.