Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Ha jól emlékszem, a rendszeres téli alvázmosást kifejezetten javasolják.

De utána asszem viaszozni is kell, pont a védőréteg miatt. :roll:

Nincs erre valami hivatolos álláspont?

Márkaszervízben mosnak motort? Ha igen, akkor hogy?

Link to comment
Megosztás:

Miért nem örülnek? Az egy zárt rendszerű fizetős, kézi automosó. Olajat, szutykot, veszélyes anyagot máshonnan is lemosol a kocsidról.

POntosan ez a gond mivel vizvisszaforgatós rendszerűek,igy az a szenny benne kering,és ezzel mosod a kasznit is.A viz csere meg nagyon drága,ha olajos szenny van benne veszélyesnek számít.

Link to comment
Megosztás:

Mondom:

opel használati könybe le van írva, ha motort meg alvázat mosol, akkor utánna be kell kenni vmi védő trugyival

hazamegyek mondok oldalszámot :(

Motormosásnál tényleg írja a könyv, hogy konzerváló viasszal be kell fújni utána, de alvázmosáshoz nem !!!

Azt csak akkor kell javítani ha megsérült, de azt csak durva behatástól tud (kavicsoktól nem - attól inkább a festék jön le az ívekről)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

2000 évj. Z16SE G ASTRA-n 105.000 km revizión ma frissítettek szoftvert (nem kértem, "visszahívásos" ), állítólag az EGR (AGR) szelep működésében lesz változás.....

Kérdésem, hogy valakinek csináltak -e már szoftverfrissítést az autóján és milyen eredménnyel járt?

Link to comment
Megosztás:

POntosan ez a gond mivel vizvisszaforgatós rendszerűek,igy az a szenny benne kering,és ezzel mosod a kasznit is.A viz csere meg nagyon drága,ha olajos szenny van benne veszélyesnek számít.

Hát ez nem egészen igaz mert pont ezért olyan húzos 1 mosó megépítése. Ami visszaforgatós rendszerű mosó azt elég komoly olaj és homokfogó műtárgyal tisztítják. A lényeg az, hogy ha tényleg visszajönne a szutyok akkor ott nem sokan állnának sorba kocsit mosni. Nem?

Link to comment
Megosztás:

Ami visszaforgatós rendszerű mosó azt elég komoly olaj és homokfogó műtárgyal tisztítják.
Homok,sár igaz de olaj,egyéb vegyi anyagot nem tud kiszürni.Egy kis mennyiségig nem lehet észrevenni/több m3 viz/,viszont mikor cserélik, mert időnként kell akkor ha olajos a teteje akkor igen kemény pénzbe kerül az elszállítása,megsemmisitése mivel összes vizet annak veszik!
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Bocs, hogy egy problémával kezdek, de eléggé sürgős lenne a dolog.

"Brake Pad" hibával riogat a computer. Azóta le lettek cserélve az első tárcsák, fékbetétek (rájuk is fért rendesen), de a fenti hibát folyamatosan jelzi a gép.

A kérdés az, hogy maga az érzékelő ment tönkre, vagy csak rosszul van bekötve? A riasztás magától elmúlik, vagy töröltetni kell a computerből?

Előre is köszi a segítséget.

Oles

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nekem egy 99-es 1.4 90LE G Astrám van.

A következő problémával fordulok hozzátok! Észrevettem, hogy kb. 2 napja nem világít a hátsó szélvédő felső részén lévő pótféklámpa!

Szerintetek mi lehet az oka?

Viszont a két hátsó féklámpa világít

Köszi a segítséget előre is

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A következő dologban kérném a segítségeteket:

Opel Astra-G tip. autóba szeretnék utólag előre ködlámpát építeni.

- Szerintetek ki vannak kábelezve előre a G Astrák első ködlámpa csatlakozói , elő van készítve a kábelezés?

- Ha esetleg elő van kábelezve, milyen szinten?

- Külön biztosítékot kell-e utólag beleszerelnem?

- Ha esetleg ki van kábelezve, a lámpakapcsolócsere után már müxik is ha összekötöm a kábeleket a lámpán?

- A lámpák rögzítése ki van alakítva?

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv.

Ui.: Lehet utángyártott első ködlámpát kapni G Astrához?

Link to comment
Megosztás:

sziasztok egy kérdésem volna 4éves 1.2-es astrámnak teljesen dízel hangja van 120000km van benne a szervízben azt mondták vezérműlánc csere 95000 pénzért elvittem más szerelőhöz szétszedték a vezérműlánc jó csuszka jó hidrotőkék fele beragadva kivették kipucolták kocsit összerakták érezhetően jobban megy de maradt a dízel hang meg vagyok lőve nem tudom mi baja segítséget kérnék valakitől

Link to comment
Megosztás:

Néha meglehet mondani,de!nem ez a lényeg.

A munkájára garanciát vállaló szerelő ezt nemteszi,mert mint tudjuk

ma csak 1-rossz holnap már??.és akkor jön

na ez a marha elcseszte egy valag pénzért.

tényleg elkell dönteni hogy mi a drága?

És vajon nem a ritka olajcserétöl vagy rossz olajtól mentek tönkre

a tőkék?

üdv.feri

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, üdv mindenkinek!

Eddig passzívan olvasgattam a fórumot, meg kell mondanom sok hasznos infot találtam. Most viszont a segítségetekre lenne szükségem. 5 éves G astra caravan 1.6 16v autóval dübörgök az utakon, kb másfél éve hajtom. Van benne 130K és az eddigi apróbb hibáit mindet orvosolni tudtam. Jó karban van a vas, költök rá ha kell. Szóval a lényeg. Debrecen-Siófok útvonalon, autópályán olyan 170-180-as tempónál a vízhőfok mutató szépen lekúszott, mintha kihűlt volna a moci. :shock: Tempó egyből visszafogva, erre szépen visszamegy 90 fokra. Megállok, checkolok mindent, de semmit sem találtam. Vízszint normális, fűtés megy ha bekapcsolom, folyás sehol. Elindulok, minden ok, de ha jobban kihúzatom, akkor megint "lefagy" a motor, a mutató lefekszik balra, ja és a fűtés ilyenkor is megy rendesen. Begurultam a siófoki Opelhez, de még ők sem hallottak ilyesmiről, egyenlőre nem volt műszeres vizsg., majd talán otthon. Ez tegnap történt, ma eléggé kímélve jártam vele, így minden normális, de majd kíváncsi leszek hazafelé mit mutat a pályán. Semmi egyéb jelenség nem volt, a hangja is rendben van, úgyhogy teljesen vakon vagyok. Ja, a külső hőfok olyan /+ :( / 18 fok körül volt és most raktam be egy direkt légszűrőt. Lehet ez kavarta meg a sz@rt?? :oops:

További fejleményekről beszámolok holnap. Várom a válaszotokat, előre is köszönöm!!!

A nap süssőn rátok, meg a pék!

Dolington

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.