Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Szerintem egyik kereskedő se olyan görény, hogy ilyet megtenne

Na igen... talán tényleg nem... ráadásul túl könnyen bizonyítható a dolog, mert ugye a komputer jelzi. A légzsák ráadásul nem az a kategória, hogy "...ja, tényleg, el is felejtettem mondani, hogy az nincs benne..."

Voltál már szervízben Helkis? Mi derült ki az alvázszám alapján, és mit mond a komputer?

Link to comment
Megosztás:

Szeva!

Járjak messze a valóságtól, de lehet-magyar kereskedőről lévén szó- miután biztos volt benne, hogy megveszed szedték ki a lufit. Állítólag egész jó ára van...

:blink:

naaaaa. látod, hogy nem is vagy olyan nagyon megsértődve, hogy kitöröltesd a nickedet.... B)

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek, beléptem a klubba! :D

Az áldozat egy szerény 1.2-es 16szelepes Astra G lett, de az örömhöz némi üröm is vegyül elsőre..

Kereskedőnél lett véve a kocsi, a megtekintett állapot után adtam foglalót a kereskedő intézte a hitelt és az átírást is. ez tegnap volt. tegnap el is hoztam az autót. de akkor hirtelen biztosításért kellett rohangálni, majd pihentem a huzavonát, reggel meló (most is onnan írok.), így nem maradt időm arra hogy visszamenve rákérdezzek, hogy most miért világít folyamatosan a légzsák ikonja a műszerfalon??

neten utánakeresetem, és általában van ilyen elektromos gondja a G Astráknak, eddig ok. de akkor miért volt jó még szombaton a próbaúton? akkor volt a megtekintett állapot, azóta csak átvételkor láttam az autót és belekerült a szombati naphoz képest 26Km. a neten olyat olvastam még, ami elképsztő, de nem lehetetlen ,mert magyarországon vagyunk, hogy esetleg nincs is benne már légzsák!! lehet ilyen? természetesen elviszem egy szakmai kivizsgálásra a kocsit holnap, akkor többet tudok majd.

-hogy lehet megnézni hogy benne vannak a zsákok és csak valami elektromos kütyü rossz a kocsiban?

előre is köszi!

A típushiba oldaláról úgy tudom, hogy pl. a vezető ülés alatti csatlakozóval szokott a gond lenni az övfeszítőnél, amit szintén légzsák hibaként jelez a masina, de ezt is csak szervízben tudják kiolvasni illetve kitörölni a hibát, ha helyre lett állítva a csatlakozás, ez általában annak a következménye, hogy túl sokat volt állítgatva az ülés.... B)

uhuhu javíts ki ha tévednék.. :blink:

Link to comment
Megosztás:

A típushiba oldaláról úgy tudom, hogy pl. a vezető ülés alatti csatlakozóval szokott a gond lenni az övfeszítőnél, amit szintén légzsák hibaként jelez a masina, de ezt is csak szervízben tudják kiolvasni illetve kitörölni a hibát, ha helyre lett állítva a csatlakozás, ez általában annak a következménye, hogy túl sokat volt állítgatva az ülés.... B)

uhuhu javíts ki ha tévednék.. :blink:

Igen ez lehet, nekem ugyan ilyet még nem csinált, de az off-Stilomnál voltam emiatt szervízben. Ha nagyon hátra lett tolva az ülés, akkor megfeszült a kábelköteg és az oldallégzsák bejelzett.. bár ott legalább gyújtás le/igazítás/gyújtás vissza után a lámpa kialudt, csak a hiba maradt benn a komputerben.

Link to comment
Megosztás:

Na igen... talán tényleg nem... ráadásul túl könnyen bizonyítható a dolog, mert ugye a komputer jelzi. A légzsák ráadásul nem az a kategória, hogy "...ja, tényleg, el is felejtettem mondani, hogy az nincs benne..."

Voltál már szervízben Helkis? Mi derült ki az alvázszám alapján, és mit mond a komputer?

Tegnap elvittük a gépet a szerelőmhöz, és kiolvastatta a hibát, ami az 55-ös kódon szerepel, és azt jelenti hogy a légzsákvezérlő elektronika szart be. ami kb 100eHUF. :D + beszerelés... :blink:

a hiba állandó, nem törölhető, vagyis ha törölni akarta a srác, akkor újra előjött 1s alatt..

bár nem nézte át a csatlakozásokat, meg semmit szerinte az van, amit a gép kiírt..

hétfőn elviszem egy autóvillamossági szakemberhez, aki talán jobban ért az elektronikához. B)

nem márkakereskedőtől lett véve a kocsi, csak egy autókereskedőtől (hiéna?) bár az adásvételin egy márkakereskedő az eladó (beszámított kocsi, átnézve stb..) de a régi forgalmiban még a régi tulaj neve volt.

(direkt 2 vagy több légzsákosat akatunk, mert decemberbe totálkárosra törtem az 1.6-os 16v-s F-Astránkat egy jégborda 40-nél átdobott az út másik oldalára és ott frontálisan ütköztünk egy rendörségi Nivával, Édesanyám és kedvesem is súlyosan sérült, örültem, hogy már meggyógyultak, és normalizálódik a helyzet. :D ), kell az eladónak valamennyi szavatosságot vállalnia a kocsira? úgy halottam hogy 6 hónapot kell, még akkor is ha a megtekintett, megismert állapot szerint meg lett véve a kocsi, ez igaz?

az ülést természetesen állígattam, (le-föl-előre-hátra), mert csak kényelmesen 100%-os a vezetési élmény! ;)

nagyon örülnék ha csak ennyi baja lenne..

a kábelszakadást házilag meg lehet nézni? vagy a szigetelésen belül mehetett tönkre, ha tönkrement? vagy van valami alulméretezett csatlakozó ami egyszerüen szét csúszott? vagy ne vacakoljak vele, hátha eldurran a légzsák, ha van benne?

végülis van reális esély rá, hogy ez lehet a hibaforrás, most egy kicsit meg is nyugodtam a következő átvizsgálásig.. ;)

köszi mindenkinek a tippeket, ha van fejlemény jelentkezem! ;)

Link to comment
Megosztás:

Tegnap elvittük a gépet a szerelőmhöz, és kiolvastatta a hibát, ami az 55-ös kódon szerepel, és azt jelenti hogy a légzsákvezérlő elektronika szart be. ami kb 100eHUF. ;) + beszerelés... :blink:

a hiba állandó, nem törölhető, vagyis ha törölni akarta a srác, akkor újra előjött 1s alatt..

bár nem nézte át a csatlakozásokat, meg semmit szerinte az van, amit a gép kiírt..

hétfőn elviszem egy autóvillamossági szakemberhez, aki talán jobban ért az elektronikához. :D

nem márkakereskedőtől lett véve a kocsi, csak egy autókereskedőtől (hiéna?) bár az adásvételin egy márkakereskedő az eladó (beszámított kocsi, átnézve stb..) de a régi forgalmiban még a régi tulaj neve volt.

(direkt 2 vagy több légzsákosat akatunk, mert decemberbe totálkárosra törtem az 1.6-os 16v-s F-Astránkat egy jégborda 40-nél átdobott az út másik oldalára és ott frontálisan ütköztünk egy rendörségi Nivával, Édesanyám és kedvesem is súlyosan sérült, örültem, hogy már meggyógyultak, és normalizálódik a helyzet. :D ), kell az eladónak valamennyi szavatosságot vállalnia a kocsira? úgy halottam hogy 6 hónapot kell, még akkor is ha a megtekintett, megismert állapot szerint meg lett véve a kocsi, ez igaz?

az ülést természetesen állígattam, (le-föl-előre-hátra), mert csak kényelmesen 100%-os a vezetési élmény! ;)

nagyon örülnék ha csak ennyi baja lenne..

a kábelszakadást házilag meg lehet nézni? vagy a szigetelésen belül mehetett tönkre, ha tönkrement? vagy van valami alulméretezett csatlakozó ami egyszerüen szét csúszott? vagy ne vacakoljak vele, hátha eldurran a légzsák, ha van benne?

végülis van reális esély rá, hogy ez lehet a hibaforrás, most egy kicsit meg is nyugodtam a következő átvizsgálásig.. :D

köszi mindenkinek a tippeket, ha van fejlemény jelentkezem! ;)

A légzsákok kábelei szép sárga szigetelt kábelek, tehát megismered őket. Elvben elegendő, ha a gyújtáskapcsoló OFF állásban van, de ha tutira akrasz menni, mielőtt ezeket a kábeleket széthúzgálnád vagy dugdosnád azért inkább vedd le az akkusarut...

A hibakódot jó lenne tudni, sajnos, ha az "55 SRS Control Module - internal fault" volt a hiba, akkor igaza van a szerelőnek, egyébként viszont az összes többi hibánál ezer más dolog is (90%-ban a huzalozás, csatlakozók, biztosíték) okozhatja a dolgot... Nem akarok egy szervízt rögtön bemószerolni, de nekik is jó biznisz lehet egy légzsákvezérlő csere.... B)

Ja, és nézd meg az övfeszítők csatlakozását is, mert ezeknek a hibáját is a légzsákrendszer jelzi vissza.

Amúgy a magyar jogszabályok szerint úgy tudom, hogy a kereskedőnek valóban kell szavatosságot vállalnia az autóra, akkor is ha az használt volt. Arra is van jogszabály, hogy az ún "rejtett" hibák egy bizonyos ideig az eladót terhelik, tehát, akár a javítási költséget is be lehet rajta vasalni (mivel szerződés szerint az Opel márkakereskedés volt az eladó, így rajtuk).

Végső megoldásként pedig az is működhet, hogy amennyiben szerződéssel vetted (mint ahogy azzal is vetted, ugye) két héten belül indoklás nélkül elállhatsz a szerződéstől, és vissza kell adják a pénzt!

Szóval olyan nagyon azért ne keseredj el - menj és verd ki a balhét!

Link to comment
Megosztás:

A típushiba oldaláról úgy tudom, hogy pl. a vezető ülés alatti csatlakozóval szokott a gond lenni az övfeszítőnél, amit szintén légzsák hibaként jelez a masina, de ezt is csak szervízben tudják kiolvasni illetve kitörölni a hibát, ha helyre lett állítva a csatlakozás, ez általában annak a következménye, hogy túl sokat volt állítgatva az ülés.... B)

uhuhu javíts ki ha tévednék.. :blink:

jót irtál....

Link to comment
Megosztás:

A légzsákok kábelei szép sárga szigetelt kábelek, tehát megismered őket. Elvben elegendő, ha a gyújtáskapcsoló OFF állásban van, de ha tutira akrasz menni, mielőtt ezeket a kábeleket széthúzgálnád vagy dugdosnád azért inkább vedd le az akkusarut...

A hibakódot jó lenne tudni, sajnos, ha az "55 SRS Control Module - internal fault" volt a hiba, akkor igaza van a szerelőnek, egyébként viszont az összes többi hibánál ezer más dolog is (90%-ban a huzalozás, csatlakozók, biztosíték) okozhatja a dolgot... Nem akarok egy szervízt rögtön bemószerolni, de nekik is jó biznisz lehet egy légzsákvezérlő csere.... B)

Ja, és nézd meg az övfeszítők csatlakozását is, mert ezeknek a hibáját is a légzsákrendszer jelzi vissza.

Amúgy a magyar jogszabályok szerint úgy tudom, hogy a kereskedőnek valóban kell szavatosságot vállalnia az autóra, akkor is ha az használt volt. Arra is van jogszabály, hogy az ún "rejtett" hibák egy bizonyos ideig az eladót terhelik, tehát, akár a javítási költséget is be lehet rajta vasalni (mivel szerződés szerint az Opel márkakereskedés volt az eladó, így rajtuk).

Végső megoldásként pedig az is működhet, hogy amennyiben szerződéssel vetted (mint ahogy azzal is vetted, ugye) két héten belül indoklás nélkül elállhatsz a szerződéstől, és vissza kell adják a pénzt!

Szóval olyan nagyon azért ne keseredj el - menj és verd ki a balhét!

ez a hibakód volt, amit írsz... :D

szerény számítógépes tudásommal úgy értelmezem ezt a kódot, hogy nem tud semmit kiolvasni a vezérlőből, (vagy meg sincs?) ami azt jelenti számomra, hogy a "perifériákkal" még akár mi is lehet, jelenleg nem tudja detektálni.. vagyis a csere után még érhet meglepetés. jól gondolom? :blink:

nem kp-re vettem a kocsit, beugró + hitel combo. így most a banknak tartozom. szerintem ezt a "money back"-et nem lehetne 0-ra kihozni, de ha mégis akkor is kocsi nélkül maradnék, amit nem igazán akarok..

pont egy ilyen autóra vágytam, se jobbra, se rosszabbra!

szar érzés hogy rögtön így indul a dolog... ;)

ami azért megnyugtató: pár helyen olvastam, hogy mikor "kilopják" a légzsákot a kocsiból, a visszajelzést átforrasztják egy tápfeszre, hogy az ne jelezze, hogy nincs is légzsák, ehhez képest tök jól állok! :D

ha már itt tartunk, hogy lehet kilopni a légzsákot a kormányból? van ennek látható nyoma? vagy van olyan kormány amiben nincs benne, vagy már eleve kivették belőle és azt hamar át lehet szerelni? hogy lehet leellenőrizni hogy megvan, és nem csak egy szenzor jelzi? (na abbahagyom nem is akarok ilyesmire gondolni..)

kitépném tőből a kezeit annak, aki ilyet művel, úgy törökösen..

Link to comment
Megosztás:

ez a hibakód volt, amit írsz... :D

szerény számítógépes tudásommal úgy értelmezem ezt a kódot, hogy nem tud semmit kiolvasni a vezérlőből, (vagy meg sincs?) ami azt jelenti számomra, hogy a "perifériákkal" még akár mi is lehet, jelenleg nem tudja detektálni.. vagyis a csere után még érhet meglepetés. jól gondolom? :blink:

nem kp-re vettem a kocsit, beugró + hitel combo. így most a banknak tartozom. szerintem ezt a "money back"-et nem lehetne 0-ra kihozni, de ha mégis akkor is kocsi nélkül maradnék, amit nem igazán akarok..

pont egy ilyen autóra vágytam, se jobbra, se rosszabbra!

szar érzés hogy rögtön így indul a dolog... :D

ami azért megnyugtató: pár helyen olvastam, hogy mikor "kilopják" a légzsákot a kocsiból, a visszajelzést átforrasztják egy tápfeszre, hogy az ne jelezze, hogy nincs is légzsák, ehhez képest tök jól állok! B)

ha már itt tartunk, hogy lehet kilopni a légzsákot a kormányból? van ennek látható nyoma? vagy van olyan kormány amiben nincs benne, vagy már eleve kivették belőle és azt hamar át lehet szerelni? hogy lehet leellenőrizni hogy megvan, és nem csak egy szenzor jelzi? (na abbahagyom nem is akarok ilyesmire gondolni..)

kitépném tőből a kezeit annak, aki ilyet művel, úgy törökösen..

nyugi, a kormányban szerintem benne van a légzsák, legalábbis az Autodata szerint az Astra G-nél a kezdetektől fogva széria, és az biztos, hogy ha kidurran, akkor a kormány közepén a műanyag szétreped a könnyítésnél, szóval kozmetikázni elég nehéz lenne.

Ha a hibakód az 55-ös volt, még mindig érdemes lenne megnézni a kábelezést, hátha pont az SRS vezérlő csatlakozója sz@r. Ez a középkonzolban a kézifék mögött van beépítve. Hátha....

Vagy helyezd a hangsúlyt a szavatosság/rejtett hiba vonalra. Ha nem is adod vissza az autót, akkor is meg kell próbálni a javítást az eladóra rálőcsölni... Ha az eladó márkakereskedés volt, akkor meg pláne. Most az mindegy, hogy konkrétan egy autókereskedő, mint ügynök, közreműködött. A lényeg a szerződés. A rejtett hibákért pedig az eladót terheli a felelősség - a megtekintéskor nem észleltélk semmilyen problémát, és külön fel sem hívták a figyelmedet, márpedig te a megtekintett (azaz a légzsákhiba-mentes) állapothoz ragaszkodsz. Pont.

Link to comment
Megosztás:

help

ma este a jobb oldali első kerék felöl nyiszorgó hangot hallotam, de csak pár ms-ig, midnez egyenesben lassú tempónál, aztán megfordultam és akkor is halottam egyszer

olyan hang mint fém a fémmel csiszolnák egymást

Mi lehet a bibi?

Felni nem lett cserélve mostanában a kocsin ?

Féknél van terelőlap - gondolom a G is -, ami tud ilyen hangot adni, ha nem megfelelő a poziciója.

Link to comment
Megosztás:

help

ma este a jobb oldali első kerék felöl nyiszorgó hangot hallotam, de csak pár ms-ig, midnez egyenesben lassú tempónál, aztán megfordultam és akkor is halottam egyszer

olyan hang mint fém a fémmel csiszolnák egymást

Mi lehet a bibi?

elkopott a fékbetét, akkor is ilyen hangot ad :blink:

Link to comment
Megosztás:

Felni nem lett cserélve mostanában a kocsin ?

Féknél van terelőlap - gondolom a G is -, ami tud ilyen hangot adni, ha nem megfelelő a poziciója.

igen, mostanában lett felni cserélve

Ezt a fékbetétet más is mondta, de 17.000 Km alatt elkopna??? :blink:

az azért elég szomorú dolog lenne

ezt a terelőlapot el tudom én otthon mozdítani, vagy vissza a gumishoz?

lesz vmi baja, ha így használom ?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok !!!

Ma délután kigyulladt és folyamatosan ég a Kipufogogáz-kibocsátás ellenőrző lámpám :blink:

Ez a jelenség tankolás után jelentkezett.Mitől lehet ? Járhatok e így Hétfőig míg elviszem szervízbe ????

Kinek mi a tapasztalata evvel kapcsolatba ??? Mi okozza ???

Az autó 9 hónapos és eddig semmi probléma nem volt vele.

Előre is köszi

üdv : Friczi

Link to comment
Megosztás:

igen, mostanában lett felni cserélve

Ezt a fékbetétet más is mondta, de 17.000 Km alatt elkopna??? B)

az azért elég szomorú dolog lenne

ezt a terelőlapot el tudom én otthon mozdítani, vagy vissza a gumishoz?

lesz vmi baja, ha így használom ?

Hali!

Nem lehet, hogy csak felkaptál egy követ pl...és az beszorúlt a féktárcsához? Előre - hátra vagy nagyobb sebesség segíteni szokott ilyenkor, de javasloma kerék levételét és kézzel forgatva meggyőződni a hiba okáról illetve az irányultságáról, mert íg nehéz okosnak lennünk...egy kereket le tudsz szerelni az tuti és gondolom meg is tudod forgatni kézzel a tárcsát...akkor jobban fogod hallani honnan jön... :blink:

Link to comment
Megosztás:

nyugi, a kormányban szerintem benne van a légzsák, legalábbis az Autodata szerint az Astra G-nél a kezdetektől fogva széria, és az biztos, hogy ha kidurran, akkor a kormány közepén a műanyag szétreped a könnyítésnél, szóval kozmetikázni elég nehéz lenne.

Ha a hibakód az 55-ös volt, még mindig érdemes lenne megnézni a kábelezést, hátha pont az SRS vezérlő csatlakozója sz@r. Ez a középkonzolban a kézifék mögött van beépítve. Hátha....

Vagy helyezd a hangsúlyt a szavatosság/rejtett hiba vonalra. Ha nem is adod vissza az autót, akkor is meg kell próbálni a javítást az eladóra rálőcsölni... Ha az eladó márkakereskedés volt, akkor meg pláne. Most az mindegy, hogy konkrétan egy autókereskedő, mint ügynök, közreműködött. A lényeg a szerződés. A rejtett hibákért pedig az eladót terheli a felelősség - a megtekintéskor nem észleltélk semmilyen problémát, és külön fel sem hívták a figyelmedet, márpedig te a megtekintett (azaz a légzsákhiba-mentes) állapothoz ragaszkodsz. Pont.

üdv!

fejlemény van, autóvillamossági műszerész mester megleste a gépet, szintén az a hibakód, ill a bővített szöveg: vezérlőelektronika önteszt hiba, jött elö. a "perifériák" jók. egyik bedolgozó kollegája javít SRS-áramköröket is, elvileg 20k-ért megjavítja, ha tudja, ellenkező esetben: 0.- Ft. ha nem sikerül akkor megyünk vissza opel-kereskedőhöz intézni a dolgokat... ami még érdekessége a dolognak, hogy azt is kiírta a computer, hogy el voltak/vannak durranva a légzsákok! :blink:

a kocsi 100%- hogy nem volt törve, ponthegesztések a helyükön, illesztések is a helyükön, kocsival azonos évjáratú gyári üvegek, festékmérő minden ok! a kormányon és a műszerfelon is, gyári állapot uralkodik. így ezt csak a hibajelenségből fakadő hibának tudom be egyenlőre.. rákérdeztem a légzsáklopós elméletre azt mondta, hogy nem lehetetlen a computer-t átverni, mert az csak egy meghatározott ellenállás értéket mér a légzsákokon, ha megfelel, akkor jónak veszi. ha valaki beforraszt egy mezei ellenállást, ami akkora értékű amekkora kell, akkor már nem is jelzi a légzsák hiányát a gép...

egyszerüen meg lehet nézni valahogy, hogy "hardware"-esen benne vannak a zsákok a kormányban és a műszerfalban?

Link to comment
Megosztás:

üdv!

fejlemény van, autóvillamossági műszerész mester megleste a gépet, szintén az a hibakód, ill a bővített szöveg: vezérlőelektronika önteszt hiba, jött elö. a "perifériák" jók. egyik bedolgozó kollegája javít SRS-áramköröket is, elvileg 20k-ért megjavítja, ha tudja, ellenkező esetben: 0.- Ft. ha nem sikerül akkor megyünk vissza opel-kereskedőhöz intézni a dolgokat... ami még érdekessége a dolognak, hogy azt is kiírta a computer, hogy el voltak/vannak durranva a légzsákok! :blink:

a kocsi 100%- hogy nem volt törve, ponthegesztések a helyükön, illesztések is a helyükön, kocsival azonos évjáratú gyári üvegek, festékmérő minden ok! a kormányon és a műszerfelon is, gyári állapot uralkodik. így ezt csak a hibajelenségből fakadő hibának tudom be egyenlőre.. rákérdeztem a légzsáklopós elméletre azt mondta, hogy nem lehetetlen a computer-t átverni, mert az csak egy meghatározott ellenállás értéket mér a légzsákokon, ha megfelel, akkor jónak veszi. ha valaki beforraszt egy mezei ellenállást, ami akkora értékű amekkora kell, akkor már nem is jelzi a légzsák hiányát a gép...

egyszerüen meg lehet nézni valahogy, hogy "hardware"-esen benne vannak a zsákok a kormányban és a műszerfalban?

Igen, mint írtam, ha a légzsák kidurran, akkor a műanyag sérül. Az egyes légzsákok komplett modulként vannak beépítve, szétszedni nem lehet - illetve akkor tönkremennek. A kormányod közepe ha megvan és ép, akkor az valszeg rendben van (ld. kép uhuhu-tól). Az ülések oldalában vannak az oldallégzsákok moduljai, azok is műanyagborításúak, tehát ha az sértetlen akkor az is ok. Az utaslégzsáknál a műszerfal borítása reped meg. Itt a modul a borítás alatt van beépítve, ha kiszereled a kesztyűtartót, akkor fel tudsz kukkolni, ott van-e.... mindenütt a sárga kábeleket keresd. A légzsákvezetékek kettős citromsárga szigeteléssel vannak ellátva. Ha van függönylégzsák, akkor a B oszlop borítást levéve látnod kell a modulokat mindkét oldalon...

Ha a modul hibás, lehet, hogy egyszerűen nem érzi a légzsákokat.... A csatlakozóját nézted már? Nincs kilazulva, vagy ilyesmi?

Link to comment
Megosztás:

sok esetbe ha kinyiltak a légzsákok, akkor a vezérlőegység is kuka.

valamikor lehet ujrainditani a vezérlőt de van amikor nem...

ha ezt a hibakódot kidobta, akkor asszem amegvan a hiba forrása, vagy kinyiltak a légzsákok, vagy egyszerüen valamilyért kicserélték a vezérlőt egy rosszra....

az hogy a csavar szép, és a sárvédő rétegvastagsága jó, nmég nem azt jelenti, hogy nem volt sérült az autó....

Link to comment
Megosztás:

sok esetbe ha kinyiltak a légzsákok, akkor a vezérlőegység is kuka.

valamikor lehet ujrainditani a vezérlőt de van amikor nem...

ha ezt a hibakódot kidobta, akkor asszem amegvan a hiba forrása, vagy kinyiltak a légzsákok, vagy egyszerüen valamilyért kicserélték a vezérlőt egy rosszra....

az hogy a csavar szép, és a sárvédő rétegvastagsága jó, nmég nem azt jelenti, hogy nem volt sérült az autó....

van valami biztos "trükk" hogy meg lehessen állípítani a kocsiról, hogy volt-e sérülve?

a kormányban van ilyen: >>Astra G airbag<< nem látszik sérültnek, és az utasoldalon sem. minden jól néz ki..

autószerelő arra gyanakszik, hogy kimosták a kocsit belül és beázhatottt a ketyere, én meg arra amit te is írsz, hogy csere egy rosszra.. :blink:

köszi mindenkinek az eddigieket! B)

Link to comment
Megosztás:

sziasztok lenne egy nagy problémám van egy 2.0-es 16V-es sport G Astram

na az a baj vele hogy most lett szétbontva a motorja kapott új hajtókart csapágyat dugót gyűrűt stb.

összeraktuk és beindult a kocsi csak, - alapjárat van ha lassan nyomom a gázt akkor felpörög de a nyomok egy telit vagy egy kicsit nagyobb gázt akkor rögtön lefullad. na ez a gondom

nem légtömegmérő mert az új folytószelep vezérlő sem mert az is új és lambdaszonda sem mert az is új

:blink:

Link to comment
Megosztás:

van valami biztos "trükk" hogy meg lehessen állípítani a kocsiról, hogy volt-e sérülve?

a kormányban van ilyen: >>Astra G airbag<< nem látszik sérültnek, és az utasoldalon sem. minden jól néz ki..

autószerelő arra gyanakszik, hogy kimosták a kocsit belül és beázhatottt a ketyere, én meg arra amit te is írsz, hogy csere egy rosszra.. :blink:

köszi mindenkinek az eddigieket! :D

nos, megjavult az SRS-kütyü, egy ügyes autüvillamossági emberke kiolvasta a programját és összehasonlította a korabeli-gyárival, csak annyit mondott hogy sok "f@szság" volt benne, felülírta a gyárival, azóta jól működik. meglestük "hardware"-esen is megvannak a zsákok! :D kipróbáltuk, ha be van kötve, ha lehúzva a zsák, akkor is jól működik a rendszer! 23k-m bánta, de tudom hogy mostmár 100%-os a gép! köszi mindenkienk a helpet! B) remélem soha nem lesz rá szükségem! ;)

Link to comment
Megosztás:

nos, megjavult az SRS-kütyü, egy ügyes autüvillamossági emberke kiolvasta a programját és összehasonlította a korabeli-gyárival, csak annyit mondott hogy sok "f@szság" volt benne, felülírta a gyárival, azóta jól működik. meglestük "hardware"-esen is megvannak a zsákok! B) kipróbáltuk, ha be van kötve, ha lehúzva a zsák, akkor is jól működik a rendszer! 23k-m bánta, de tudom hogy mostmár 100%-os a gép! köszi mindenkienk a helpet! :blink: remélem soha nem lesz rá szükségem! :D

Hogy néztétek meg hardware-esen, lehet tudni? Engem is érdekelne...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.