Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Sajnos a rohadt tolvajok elviszik az autót ha akarják és ezellen nem tudunk tenni, viszont a minél több védelem annál nagyobb biztonságban van. Needforspeed neked viszont izgulósabb, mert nagyon szép autód van és elég ritka. Sztem csak néhány tipusnál lehet "kiakasztani" a váltó zárat én is láttam szerelőt hogy is csinlja de nem opelnél.. a legjobb védelmi eszköz amit német autós újságban láttam 10 évvel ezelőtt, nem nyom meg egy gombot a delikvens az autó elindul, csak mikor hozzá ér a váltóhoz kijön belőle brutál kés, tűk meg a kormányból. Valamiét nem engedték,hogy bevezetésre kerüljön, nekem tetszene, 200 az ülésből ilyenek.

Na igen..... ez kicsit brutális, de hatékony modszer, max. lehet kárpitot tisztítani utána... B)

De, száradjon le az összes ilyen gané embereknek a keze, hogy más (esetleg nehezen összekuporgatott, hitelre megvásárolt és féltett) autóját elköti.

Az ilyen embert...... , inkább le sem írom.....

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Szerintetek mennyibe kerül egy normális márkaszervízben a 16 db hidrotőke csere munkadíja( X14XE, 99-es)?

Mondtak egy összeget,de szerintem ez nagyon sok, ezrt lennék kíváncsi a véleményetekre.

Köszi előre is.

A jó minőségű hidrotőke darabja sem olcsó, nem beszélve arról, hogy azért bontani kell hozzá a motort rendesen.

Én egyszer érdeklődtem ilyenről, az rémlik, hogy darabja közel 3-4 ezer HUF volt +a munkadíj 25-30 ezer HUF, azaz bőven egy kiló körül.

És ami, leginkább visszatartott, azt mondta a szaki, nem biztos, hogy nem fog utánna kopogni....

Itt teljesen elbizonytalanodtam, de jó hogy nem fogtam bele, mert nem az volt a gond.....

De, létezik egy olyan megoldás is, hogy lebontják és megvizsgálják őket külön-külön, (állítólag így szétszedve meg lehet állapítani melyik a hibás és csak azt cserélik) kimossák a szennyeződéseket az olajcsatornából (van amikor csak ennyi a gond és ezért "ragad" fel) visszarakják és talán jó...

De a munkadíjat fizetni kell így is-úgy is....

Szerintem gondold át, vagy kérj több helyről szakvéleményt...

Link to comment
Megosztás:

A jó minőségű hidrotőke darabja sem olcsó, nem beszélve arról, hogy azért bontani kell hozzá a motort rendesen.

Én egyszer érdeklődtem ilyenről, az rémlik, hogy darabja közel 3-4 ezer HUF volt +a munkadíj 25-30 ezer HUF, azaz bőven egy kiló körül.

És ami, leginkább visszatartott, azt mondta a szaki, nem biztos, hogy nem fog utánna kopogni....

Itt teljesen elbizonytalanodtam, de jó hogy nem fogtam bele, mert nem az volt a gond.....

De, létezik egy olyan megoldás is, hogy lebontják és megvizsgálják őket külön-külön, (állítólag így szétszedve meg lehet állapítani melyik a hibás és csak azt cserélik) kimossák a szennyeződéseket az olajcsatornából (van amikor csak ennyi a gond és ezért "ragad" fel) visszarakják és talán jó...

De a munkadíjat fizetni kell így is-úgy is....

Szerintem gondold át, vagy kérj több helyről szakvéleményt...

Köszi a segítséget!

Már sok helyen érdeklődtem. Neked mi volt a probléma?

Link to comment
Megosztás:

Az a késes védelem azért elég meredek... mi van, ha a gyereked mászik be egy vasárnap délután az autóba

az elcsent kulccsal, és megpróbálja utánozni apát, hogy vezet? B)

Én azt mondom, jó a riasztó, csak az a brutál kürt nem kívülre kell, hanem az utastérbe. B)

Link to comment
Megosztás:

Hát igen ez volt az egyik indok amiért is nem engedélyezték. Úgy emlékszem csak beindított motornál "jött volna ki a cucc" Amikor olvastam megfogadtam nekem kell ilyen. De nem lett, de azt tuti ha egyszer ellopnák az autómat akkor valami hasonlót fabrikálnék. Aztán mennék a sitre mert szegény autó tolvaj...

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek!

Az autóm egy 2002-es 1.4-es 16v g astra 39000 e km!

Hideg motornál gázelvétel után,miután le esik a ford.szám kereplő,kattogó hangot hallani a motortérből,ami néhány pillanat múlva elhalkul.

Valaki tapasztalt már ilyet,normálisnak mondható ez a hang? B)

Link to comment
Megosztás:

Tud valaki Veszprém, Székesfehérvár, Győr környékén olyan szerelőt, akire nyugodtan rábízhatom az Astrámat?

Ezelőtt Mitsubishim volt, a márkaszervízről inkább ne beszéljünk, viszont találtam Pesten egy srácot,Tomitsut. Ha valakinek szüksége lenne egy kiváló szakemberre, megadom az elérhetőségét. Jó lenne ehhez az autóhoz is találni egy ilyet... B)

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek!

Az autóm egy 2002-es 1.4-es 16v g astra 39000 e km!

Hideg motornál gázelvétel után,miután le esik a ford.szám kereplő,kattogó hangot hallani a motortérből,ami néhány pillanat múlva elhalkul.

Valaki tapasztalt már ilyet,normálisnak mondható ez a hang? B)

a szivócsonk kerepel.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem. Van egy 2002 es 1.4 z14xe es g astrám 98000 ezer kilóméter van benne. Egy ideje elég hangosan el kezdett kopogni valamelyik hidrotőkém. Meg lehet állapítani hogy melyik szól vagy mind a 16 -ot ki kell cserélni? Mi a külömbség a gyári hidrotőke és az utángyártott között az árán kívül?!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem. Van egy 2002 es 1.4 z14xe es g astrám 98000 ezer kilóméter van benne. Egy ideje elég hangosan el kezdett kopogni valamelyik hidrotőkém. Meg lehet állapítani hogy melyik szól vagy mind a 16 -ot ki kell cserélni? Mi a külömbség a gyári hidrotőke és az utángyártott között az árán kívül?!

a minősége és tartóssága B)

szokásos kérdés: olaj? milyen? mikor volt cserélve? rakj bele egy jó minőségű 10W40-et B)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.