Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

és ez mire jó?

úgy értelmezi a gomb nyomást mint ha 30mpig nyomnád? és akkor fél percet vársz míg riasztót kapcsolhatsz?

hát nekem még a bedugós módszer is új :rolleyes: ezért most ennek örülök

de hát ha van távirányító, akkor úgy volna ésszerű.

Igaz az is hogy nyitni lehet gombbal, csukni meg egye fene kulccsal

ez az ablak dolog úgy is csak nyáron lesz esedékes

Amit küldtem, ott magad is összerakhatod házilag ugyanezt, fele ennyibe sem kerül. Ez nem más, mint egy monostabil áramkör. Igen, azt csinálja, hogy helyetted nyomja a gombot 30 másodpercig, ami alatt felmegy az ablak.

Link to comment
Megosztás:

ilyen (véletlenül van egy képem :rolleyes: )

Ez nem tudom melyik évjárattól/ig, de így került kiadásra (persze egyforma toll résszel). A távos részű a "user v. primary key", a másik "service v. secondary key". A szervizkulcs csak az immot kezeli, a gyári riasztót, kp. zárat nem (ill. csak az ajtó zárjáról).

Link to comment
Megosztás:

és ez mire jó?

úgy értelmezi a gomb nyomást mint ha 30mpig nyomnád? és akkor fél percet vársz míg riasztót kapcsolhatsz?

hát nekem még a bedugós módszer is új :rolleyes: ezért most ennek örülök

de hát ha van távirányító, akkor úgy volna ésszerű.

Igaz az is hogy nyitni lehet gombbal, csukni meg egye fene kulccsal

ez az ablak dolog úgy is csak nyáron lesz esedékes

Igen,ad neki egy X mp-es jelet,és ezáltal felviszi az ablakot.De még valamit okosítanom kell,mert most úgy működik, pl lehúzom az ablakokat,kiszállok 1szer nyomok egy záró gombot,kocsi lezár,majd rögtön reteszel,és utána húzza az ablakokat.Ebbe annyi a rossz,hogy autómatikusan ráteszi a riasztót.Tehát még valamit mókolni kell vele,hogy ez ne így történjen.

Link to comment
Megosztás:

Ez nem tudom melyik évjárattól/ig, de így került kiadásra (persze egyforma toll résszel). A távos részű a "user v. primary key", a másik "service v. secondary key". A szervizkulcs csak az immot kezeli, a kp. zárat, gyári riasztót nem.

cl2-be már újítottak, nincs led és a toll része szögletes és abba van belemarva valami minta.

Link to comment
Megosztás:

Utólagosan rakattam be riasztót és utána simán tutta a leengedett ablakot felhúzni táv. zárásra, egészen addig amig egyszer ki nem ment a közp. zár biztosítéka, a bizt. csere óta meg már elfelejtette eme funkcijót.

Lehet újra kéne programozni riasztót?

Link to comment
Megosztás:

Megrendeltem a tütükémnek a cuccot. (Már kellett eléggé zavart).

Köszönöm a segítséget, de ha nem megy a tükrözés akkor majd kérek infót. :rolleyes:

Meg észrevettem hogy kicsit megsérült az ablaküveg pár pici pont lett rajta, de nem tudom hogy lehet vele valamit kezdeni mondjuk polír vagy ilyesmi; vagy kérdezzem a meg a kaszniápolás topikban?

Köszönöm

Link to comment
Megosztás:

Guest kumabushi
megkértem a kulcscserés árajánlatot, ha lesz infóm szólok!

Célszerű a gyújtáskapcsolót hozzá alakítani az ajtózárak kulcsához, így újra egy kulcsos lesz az autó.

Az átkódolás után, ha szükséges, tudunk működőképes másolatot készíteni a kulcsról, ami nyitja és idítja is az autót.

Az átkódolás költsége 5000 Ft, a pótkulcs 16.500 Ft, illetvee ugyanaz távirányítós kivitelben 25.500 Ft lehet.

A nem működő távirányítót esetleg tudjuk javítani és újra programozni, az attól függ orvosolható-e a távirányító problémája.

A kódolás és kulcskészítés 1-2 órát vehet igénybe, bármely hétköznapon el tudjuk végezni, csak előtte időpontot kell egyeztetnünk.

Tehát akkor

Átkódolás 5.000,- Ft

Pótkulcs 25.500,- Ft

A gyújtáskapcsoló cserét is ők csinálják vajon vagy azt nekem kell?

Ez így sok szerintetek?

Link to comment
Megosztás:

akkor nekem nincs is immóm?

így kinézetre látszik az?

Az immót kívülről nem látod. Ha szétszeded a kulcsot, akkor egy megközelítőleg téglalap alapú hasáb, kerámiajellegű izé az a kulcs elejében. Mintha valaki azt mondta volna, hogy a G Astrák mind immósak.

Link to comment
Megosztás:

Az immót kívülről nem látod. Ha szétszeded a kulcsot, akkor egy megközelítőleg téglalap alapú hasáb, kerámiajellegű izé az a kulcs elejében. Mintha valaki azt mondta volna, hogy a G Astrák mind immósak.

én még nem láttam nem immósat

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A 2004-es Classic II astrámban arra lettem figyelmes hogy a középkonzolon lévő gyári hőmérő 6 fokot mutat -6 fok helyett, és a fagyásjelző kis hópihét sem tette ki a kijelzőre. Tudja valaki ezt hogy lehet orvosolni? Vegyem le az akkusarut? Megbolondult a computer? Hőmérővel ellenőríztem, jó hőmérsékletet mutat, csak +ban a minusz helyett .

Köszi minden segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A 2004-es Classic II astrámban arra lettem figyelmes hogy a középkonzolon lévő gyári hőmérő 6 fokot mutat -6 fok helyett, és a fagyásjelző kis hópihét sem tette ki a kijelzőre. Tudja valaki ezt hogy lehet orvosolni? Vegyem le az akkusarut? Megbolondult a computer? Hőmérővel ellenőríztem, jó hőmérsékletet mutat, csak +ban a minusz helyett .

Köszi minden segítséget!

Kérj kölcsön egy jeladót, hátha az a baja, vagy húzd le tedd vissza módszer hátha segít. Gondolom hirtelen nem kezdett abszolút értéket számolni.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A 2004-es Classic II astrámban arra lettem figyelmes hogy a középkonzolon lévő gyári hőmérő 6 fokot mutat -6 fok helyett, és a fagyásjelző kis hópihét sem tette ki a kijelzőre. Tudja valaki ezt hogy lehet orvosolni? Vegyem le az akkusarut? Megbolondult a computer? Hőmérővel ellenőríztem, jó hőmérsékletet mutat, csak +ban a minusz helyett .

Köszi minden segítséget!

A hiba kereséssel/elhárítással nyugodtan megvárhatod a jobb időt is, mivel ez a mérés csak az infopanelen jelenik meg, máshol nem játszik (pl. az ECU sem ennek a jeléről dolgozik).

Állandó érték maradt a 6 °C?

Link to comment
Megosztás:

Az immót kívülről nem látod. Ha szétszeded a kulcsot, akkor egy megközelítőleg téglalap alapú hasáb, kerámiajellegű izé az a kulcs elejében. Mintha valaki azt mondta volna, hogy a G Astrák mind immósak.

Még az F-ek nagy része is úgy tudom....

Link to comment
Megosztás:

Guest kumabushi
Ami az aláirásodban szerepel saját szerelési jegyzékek.

Az oldal megjelenik, de letölteni nem tudom a fájlokat.

404-es hibát ír ki!

Mi lehet a probléma? Esetleg valakinek megy?

ami nem megy az még nincs kész :rolleyes:

csak elő van készítve!

az extra kiadásban lesz pl a hamutartó mögötti fény kialakítása, fűtésszabályzó extra megvilágítása

Link to comment
Megosztás:

Guest kumabushi
Az immót kívülről nem látod. Ha szétszeded a kulcsot, akkor egy megközelítőleg téglalap alapú hasáb, kerámiajellegű izé az a kulcs elejében. Mintha valaki azt mondta volna, hogy a G Astrák mind immósak.

ja olyan kis fekete cucc van benne!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.