Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

holnap ha lesz idöm lerendelem az alkatrészt de szerintem z22re érvényes....

Kicsit olvastam a fórumot tovább.

13_EGR_cheater_version_2_1.jpg

for non z22se engines the following circuit should be made, the reason for the different circuit is the z22se is positive switched and the other systems are negative switched.

non z22se engines are x16xel, z16xe, x18xe1, z18xe

Aztán elolvastam az ucsó hozzászólást és ott azt írja a srác,hogy ő modósított rajta,de még így is dob neki néha hibalámpát.

egrcheater.jpg

pin A - switchitching between ground and +12V

pin B - ground

pin C - output

pin D - connect to +5V

pin E - connect to +12V

A lényeg a C lábon van,ott kellene egy jó kimeneti értéket produkálni és akkor kussolna az ECU! :lol:

Link to comment
Megosztás:

na, hogy lehessen röhögni, meg fikázni, meg mindent.

hát tessék:

nincs valakinek valami jó opele eladó? :lol:

részvétem

én amikor vettem a kocsit, úgy gondoltam lejár a hitel és jöhet a következő autó.

már csak pár hónap van hátra és egyre jobban győzködöm magam, hogy meg kéne tartani. Hála semmi baja nem volt (csak egy gyujtásmittomén mi, de azt még gariba cserélték) csak kötelező dolgogat meg benyát kért a kicsike (kopp-kopp-kopp)

Link to comment
Megosztás:

részvétem

én amikor vettem a kocsit, úgy gondoltam lejár a hitel és jöhet a következő autó.

már csak pár hónap van hátra és egyre jobban győzködöm magam, hogy meg kéne tartani. Hála semmi baja nem volt (csak egy gyujtásmittomén mi, de azt még gariba cserélték) csak kötelező dolgogat meg benyát kért a kicsike (kopp-kopp-kopp)

hány kilométert tettél bele?

Link to comment
Megosztás:

p0400 egr .... hiba nincs kiiktatva

és nem gyujtás hiba olyan nincs az autón............... legalábbis nem hibakód alapján.

Köszi az infókat wessz! A egr-t kipucoltam,kivettem alóla a tele tömítést,a ford.szám leesés így is megvan,érdekes hogy nem mindig... :lol: A kocsi 2001-es és ahogy olvastam az írásodbol nem tudom kiiktatni szoftveresen így marad a tele tömítés....

Légyszives írja meg nekem valaki hogy az alapjárati motort hol találom meg,mert arrol lövésem sincs!Azt még kipucolom hátha segít valamit!

Köszi előre is!Alszom egy kicsit mert hosszú volt az éjszaka!

Szép napot Mindenkinek!

Link to comment
Megosztás:

megvn a baja a taligámnak...

AGR szelep :lol:

nyitva marad és megfullad a motor az oxigén hiánytól...

szóval ez nem csak opel betegség....

( 39.000 km nél :lol: )

:( Durva...

Hiába, vissza húz a szíved a régi bajokhoz...vegyél újra egy jó coupét, osz't elfelejtjük neked ezt a japó kitérőt... :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

A hűtő ventilátoraim (klima) állandóan mennek. Ha a termosztát melletti jeladóról lehúzom a csatlakozót még nagyobb fordulaton megy.

Állítólag van még egy hőpatron valahol, és az lesz a rossz. Az alkatrész boltba azt mondták hogy fogalmuk sincs róla hogy van e-olyan, vigyem szervizbe!

Ha lehet kicserélném én, de nem tudom hogy van e, és hogyha van, hol?

17 dtl

Link to comment
Megosztás:

Na befejeztem a tisztogatást (átmostam benzinben)a pillangó szelep körül,és továbbra is dadog a motor...!Egy hangyafa..nyival jobb lett a helyzet,de nem tökéletes! :lol: Mivel a marha német a fojtószelepet és az alapárati motort egybe rakta bele így komplett kicserélem az egészet! Ha az sem segít akkor lehet falsot szív valahol (ezt már egy szerelő mondta)!

Ha utána sem áll helyre a dolog,akkor ............. na ezt inkább nem írom le!

Link to comment
Megosztás:

Miért jó egyből a következő hitelbe ugrani? Nem jó érzés hogy végre nem te tartod el a bankot?? :S

nem 0% önerővel 20 évre veszem :lol:

ezt pl50%-osan hoztam el, és balgaság lett volna kifizetni! 6% THM-re kaptam, a pénz meg 9-re volt lekötve. és mivel jókor vettem fel nekem nagy változás nem volt még most se, mert nagyon sokáig kevesebbet fizettem.

más ezt a pénzt elpiálja, elbagozza.

de míg nem lesz komoly baja marad a kicsike :lol:

Link to comment
Megosztás:

nem 0% önerővel 20 évre veszem :lol:

ezt pl50%-osan hoztam el, és balgaság lett volna kifizetni! 6% THM-re kaptam, a pénz meg 9-re volt lekötve. és mivel jókor vettem fel nekem nagy változás nem volt még most se, mert nagyon sokáig kevesebbet fizettem.

más ezt a pénzt elpiálja, elbagozza.

de míg nem lesz komoly baja marad a kicsike :lol:

Ja, és végre piálhatsz és bagózhatsz te is : D: D :(

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Új vagyok itt, remélem Ti tudtok segíteni.

Meggyűlt a bajom egy G Astrával, 99-es modell X16XEL motor van benne.

Pár hónapja az alapjáratot kezdte elfelejteni, össze-vissza nagyon leesett a fordulatszám, de annyira, hogy a töltésjelző lámpa kigyulladt, és az egész autó remegett, és a motor többször le is állt.

Ekkor pont esedékes volt a 165.000 -es szervíz, így mondtam a szerelőnek, hogy ezt tapasztalom.

A korrekt szervízelés mellett sajnos nem talált semmit, a Tech-2 szerint rendben van/volt minden.

A biztonság kedvéért azért néhány dolgot kitisztított rajta, hátha...

A hiba pár napig nem jelentkezett.

Aztán ismét.

Azóta az elmúlt pár hétben ezt felváltotta az, hogy az alapjárat 3000 -es fordulatra költözött.

Van, amikor bemelegszik az autó, és észhez tér, az alapjárat visszaesik a 750 körüli értékre, de van, hogy nem.

Próbáltam már alaposan megfigyelni, és tudom, hogy az autó nem szereti a hideget, az esőt, és a párás időjárást, olyankor szinte mindíg ezt csinálja.

Mivel az autóhoz szerelésileg nagyon nem értek, ezért kérlek ajánljatok egy olyan szakembert, akinek a tudománya túlmutat a Tech-2 eszközön, és annak ellenére meg tudja csinálni az autót, hogy az esetleg nem mutat semmit.

Segítségeteket előre is köszönöm !

Üdv: G.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Új vagyok itt, remélem Ti tudtok segíteni.

Meggyűlt a bajom egy G Astrával, 99-es modell X16XEL motor van benne.

Pár hónapja az alapjáratot kezdte elfelejteni, össze-vissza nagyon leesett a fordulatszám, de annyira, hogy a töltésjelző lámpa kigyulladt, és az egész autó remegett, és a motor többször le is állt.

Ekkor pont esedékes volt a 165.000 -es szervíz, így mondtam a szerelőnek, hogy ezt tapasztalom.

A korrekt szervízelés mellett sajnos nem talált semmit, a Tech-2 szerint rendben van/volt minden.

A biztonság kedvéért azért néhány dolgot kitisztított rajta, hátha...

A hiba pár napig nem jelentkezett.

Aztán ismét.

Azóta az elmúlt pár hétben ezt felváltotta az, hogy az alapjárat 3000 -es fordulatra költözött.

Van, amikor bemelegszik az autó, és észhez tér, az alapjárat visszaesik a 750 körüli értékre, de van, hogy nem.

Próbáltam már alaposan megfigyelni, és tudom, hogy az autó nem szereti a hideget, az esőt, és a párás időjárást, olyankor szinte mindíg ezt csinálja.

Mivel az autóhoz szerelésileg nagyon nem értek, ezért kérlek ajánljatok egy olyan szakembert, akinek a tudománya túlmutat a Tech-2 eszközön, és annak ellenére meg tudja csinálni az autót, hogy az esetleg nem mutat semmit.

Segítségeteket előre is köszönöm !

Üdv: G.

Üdv a fórumon!

írj PÜ-t wessznek (magánszervíz) vagy uhuhunak (márkaszervíz) ők megoldják :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.