Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

PGA! hány kilométert tettél már az új vasba?

6000 felé közelítek. Eddig semmi gond, jön-megy, csendes, jól fogyaszt, olajfogyás nincs. :devlish: Fagyit még nem kapott (nagyon ritkán pályázok), csak dinamikusabban járok vele, mint régebben. Majd lassacskán azért megnézem, mit szól egy egygombócoshoz. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest kumabushi
Te erre hogy jöttél rá?

Azt hitted olyan, mint az ablakemelő? Ha hosszan nyomod lemegy a szélvédő? :devlish:

INSP-et nyomtam ki, és nem engedtem el anno, és előjött :lol:

Link to comment
Megosztás:

na ezt kipróbálom délután...

nem lehet, hogy valami primitív hibajelzés? Valami nem ODB szintű, egyszerű hibák tárolására... öcsém nem mondjuk ki milyen autójában ilyen volt:

"Műszerdiagnosztika:Autóba beülni a computer léptető gombját folyamatosan benyomva tartva gyújtást ráadni, gombot elengedni.Ekkor minden műszer elindul és minden lámpa villog! Újra egyszer megnyomni a gombot, ekkor kiírja, hogy mennyi üzemanyag van a tartályban, még egy gombnyomás:mennyi az üzemanyag szállítás liter/óra (csak járó motornál,nélküle 0.0 lesz!) majd még egy g.nyomás:jönnek a memorizált hibák, ha nincs akkor csak ennyit láttok: ----, ha van akkor 4 betűt lehet összesen látni: t,j,d,b. Ezek jelentése "t": befecskendezési információ (4 mp. hiba legalább) "j":üzemanyag szintjelző hiba, "d": befecskendezési hiba (ez a komolyabb pl. porlasztó kezdeti megbetegedése) "b": olajszint érzékelő hibája!Ezek után megnyomjátok a nullázó gombot akkor kilép a diagnosztikai sorozatból, leáll minden és törli a memorizált hibákat! Nekem tökéletesen működik!De a komolyabb hibakód olvasás és törlés az még mindig a gyári géppel történik sajnos!"

Persze még ennél is egyszerűbbre gondolok... csak tipp :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A segítségetekre lenne szükségem! Két éves, 2008-as gyártású, 1.4 Twinport 90LE Astra G-m van. A motortérbe nézve a minap láttam, hogy a hűtővíz szintjét jelző tartály felének a felénél (tehát az ajánlott szint alatt egy negyeddel) van a hűtővíz.

A kérdésem, hogy milyen vizet önthetek bele (ez speciális lehet a narancssárga színe miatt), ill. hogy milyen a gyári (annak adatai) és hogy TI milyent ajánlatok nekem?

A válaszaitokat, segítségeteket előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A segítségetekre lenne szükségem! Két éves, 2008-as gyártású, 1.4 Twinport 90LE Astra G-m van. A motortérbe nézve a minap láttam, hogy a hűtővíz szintjét jelző tartály felének a felénél (tehát az ajánlott szint alatt egy negyeddel) van a hűtővíz.

A kérdésem, hogy milyen vizet önthetek bele (ez speciális lehet a narancssárga színe miatt), ill. hogy milyen a gyári (annak adatai) és hogy TI milyent ajánlatok nekem?

A válaszaitokat, segítségeteket előre is köszönöm!

Én azt javasolnám, hogy jelöld meg rajta, hogy most meddig van a szint (pl. alkoholos filctollal) és figyeld, hogy csökken-e. Rátölteni ráérsz máskor is, viszont ha csökken a szint, akkor az valami problémát jelent. Kupakja rá van szorítva rendesen?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A segítségetekre lenne szükségem! Két éves, 2008-as gyártású, 1.4 Twinport 90LE Astra G-m van. A motortérbe nézve a minap láttam, hogy a hűtővíz szintjét jelző tartály felének a felénél (tehát az ajánlott szint alatt egy negyeddel) van a hűtővíz.

A kérdésem, hogy milyen vizet önthetek bele (ez speciális lehet a narancssárga színe miatt), ill. hogy milyen a gyári (annak adatai) és hogy TI milyent ajánlatok nekem?

A válaszaitokat, segítségeteket előre is köszönöm!

egy pár oldallal ezelőtt részletesen kiveséztük a hűtővíz témát, kicsit olvass visszafelé és mindent megtalálsz :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Én azt javasolnám, hogy jelöld meg rajta, hogy most meddig van a szint (pl. alkoholos filctollal) és figyeld, hogy csökken-e. Rátölteni ráérsz máskor is, viszont ha csökken a szint, akkor az valami problémát jelent. Kupakja rá van szorítva rendesen?

Rá, ellenőriztem többször is. Már vásárláskor is a középső szint alatt volt valamelyest (már akkor is szerettem volna rátölteni, csak elmaradt), most egy kevéssel még az alatt is. 23000km van az autóban, garázsban van tartva télen-nyáron...

Link to comment
Megosztás:

Ha lassan teszed be nem hirtelen akkor nem reccsenik. Nektek kb hol kezd el fogni a kuplung? Nekem kb a pedálút felénél és 3/4nél kell megtartani ahoz hogy indulni tudjak. Azért kérdem mert haver szerint ez igy szar, ugyais szerinte 2 -3 re a padlótól fognia kéne. Vélemény?

Én úgy kapcsolom a hátramenetet hogy, kinyomom a kuplongot be 3-ba vissza üresbe és és be r-be.

Link to comment
Megosztás:

Cartársak!

Közérdekű közlemény!

Itt mondok köszönetet Uhuhunak, mert a tippje megmentette a szép új motoromat. Z14XEP, 2006 januári. Kicsivel több, mint 20000km van benne. Tegnap levettük a szelepfedelet és ellenőriztük Uhuhu tanácsára a vezérmű-tengely csapágyainak rögzítését. Apám két ujjal ki tudta némelyiket tekerni. Érdemes ezt ellenőrizni, mert eltörhet a vezérmű-tengely. Kép mellékelve.

Szép moci :lol:

Kié lehet ugyan :devlish:

Link to comment
Megosztás:

az a kérdésem lett viszont közben, hogy ha záráskor a kulcsot elfordítva hagyom akkor rendesen felmegy az ablak, de távirányítóra nem... mikor megvettem még tudta, csak kiszedettem belőle egy ilyen utólagos inditásgátló sz#rt, azóta nem megy... ezt is elfelejtette, vagy le lett valami kötve vagy mi lehet ennek az oka?

lehet már neked is írtam, de a komfort funkció nálad aktív? tehát az ablakemelő gomb hosszab megnyomására teljesen fel/le megy? mert nálam a nem gyári riasztónál is ez a risztóra felhúzom csak akkor megy, ha ez be van tanítva, különben nem! :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.