Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Sziasztok Megvolt a próba,0fok volt kint,10 perc alapjárat után,a termosztátból a hűtőre menő cső,már meleg volt,és a hőtő bal oldala is,a hűtő jobb oldala hideg volt,és a visszatérő cső is.Természetesen a hőfokmutató,meg se mozdult még.

Ezt leírtad tegnap is! <_< Mi változott azóta???

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok Megvolt a próba,0fok volt kint,10 perc alapjárat után,a termosztátból a hűtőre menő cső,már meleg volt,és a hőtő bal oldala is,a hűtő jobb oldala hideg volt,és a visszatérő cső is.Természetesen a hőfokmutató,meg se mozdult még.

Szia!

Úgy van ahogy Mc-elek cartárs írta,valószinüleg nem jó a termosztát,cseréld ki.

Link to comment
Megosztás:

Ezt leírtad tegnap is! <_< Mi változott azóta???

Szia Nem írt senki,hogy akkor rossz a termosztát,vagy jó,azért tettem be ide is.Hátha itt többen olvassák.

Látod ilyenek ezek,nem segítenek!

Szerintem lehet a termosztát rossz,azt kellene kicserélni.Miatta melegszik korán az

a cső,nyitva van a termosztát és ezért átengedi a melegedő vizet

a termosztát és nem tud felmelegedni a víz mert a nagykörbe kiengedi

hamarabb a termosztát a vizet,mint kellene-tehát valószínűleg a termosztát

lesz a ludas.Annak ugyanis az a dolga,hogy akkor nyisson ki,mikor már elég jó meleg a víz

a motorban.Hát ilyenek ezek a termosztátok.Még jó,hogy az Opelbe olcsón hozzá lehet

jutni egy termosztáthoz.Pl. egy Toyota termosztát sokkal drágább,mint egy Astrába

való.

Esetleg még termosztát baja is lehet,nem?

A termosztátot:a Tát nevű községben készítik használt termoszokból.

Így lett a neve:TermoszTÁT!

Hungarikum,vigyázat hamisítják!

Link to comment
Megosztás:

Köszi, akkor gyári lesz bele.

Mi a gyári gyertya gyártó/típusa?

Ha nem érdemes váltani, akkor csak arra lennék kíváncsi. <_<

Gyári gyertya kereskedés: 2030Ft/Db

NGK 2 pólusú BIRNER: 1250Ft...

Asszem akkor lesz bele NGK, én abban még sosem csalódtam, motorom mindegyik azzal ment, semmi gond nem volt vele...

Link to comment
Megosztás:

Gyári gyertya kereskedés: 2030Ft/Db

NGK 2 pólusú BIRNER: 1250Ft...

Asszem akkor lesz bele NGK, én abban még sosem csalódtam, motorom mindegyik azzal ment, semmi gond nem volt vele...

és hol 2e darabja...

én ma vettem 1214031-et de nem ennyiért <_<

a 1214000 1613ft ,1214031 1730ft

Link to comment
Megosztás:

és hol 2e darabja...

én ma vettem 1214031-et de nem ennyiért :D

a 1214000 1613ft ,1214031 1730ft

Zalaegerszeg OPEL kereskedés. Ha már messzebb megyek gyertyáért, akkor meg a benzin drágább. Neten nézegettem, a postaköltséggel meg ugyanott vagyok. :D Az NGK meg jó gyertya, megbízható, japán minőség szerintem.

Amúgy alkatrészben, munkadíjban drágák, s kocsihoz nem nagyon értenek...

Van pár történetem.

Pl munkatársamnak egy használt relét 20k-ért akartak eladni, megkérdezte mennyi az új, s kiderült hogy 8k. <_<

Link to comment
Megosztás:

Látod ilyenek ezek,nem segítenek!

Szerintem lehet a termosztát rossz,azt kellene kicserélni.Miatta melegszik korán az

a cső,nyitva van a termosztát és ezért átengedi a melegedő vizet

a termosztát és nem tud felmelegedni a víz mert a nagykörbe kiengedi

hamarabb a termosztát a vizet,mint kellene-tehát valószínűleg a termosztát

lesz a ludas.Annak ugyanis az a dolga,hogy akkor nyisson ki,mikor már elég jó meleg a víz

a motorban.Hát ilyenek ezek a termosztátok.Még jó,hogy az Opelbe olcsón hozzá lehet

jutni egy termosztáthoz.Pl. egy Toyota termosztát sokkal drágább,mint egy Astrába

való.

Esetleg még termosztát baja is lehet,nem?

A termosztátot:a Tát nevű községben készítik használt termoszokból.

Így lett a neve:TermoszTÁT!

Hungarikum,vigyázat hamisítják!

Te beteg vagy! <_<

Mellesleg a termosztát témához még annyit hozzáfűznék, hogy azért tud csalóka is lenni, mivel valamennyit ha jól tudom folyamatosan átereszt (még zárt állapotban is). Ez engem is megtréfált miután megvettem az autót, holott a termosztátnak semmi baja sem volt (kiszereltem és kipróbáltam).

Link to comment
Megosztás:

Zalaegerszeg OPEL kereskedés. Ha már messzebb megyek gyertyáért, akkor meg a benzin drágább. Neten nézegettem, a postaköltséggel meg ugyanott vagyok. :D Az NGK meg jó gyertya, megbízható, japán minőség szerintem.

Amúgy alkatrészben, munkadíjban drágák, s kocsihoz nem nagyon értenek...

Van pár történetem.

Pl munkatársamnak egy használt relét 20k-ért akartak eladni, megkérdezte mennyi az új, s kiderült hogy 8k. <_<

Akinek van autós emléke legalább 20-25 évre visszamenőleg, az tudja, hogy hiába a gyertya jó minősége és neve, ha a motor nem megy vele. Így volt ez pl. a Wartburggal. Ha nem a megfelelő hőértékű Isolatort tették bele, akkor csak a nyűg volt vele, legyen az Bosh, Magnetti Marelli, stb.

A Rometem a Bakony gyertyát szerette. Hehe. Sem a "motor", sem a gyertya nem volt legendásan jó márkanév.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.