Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Nem tom mi lett a vassal,erőtlen lett.Nagy gáz kell,hogy elindulja,mert fullad.Tegnap egy ferde bejáróról,úgy álltam ki,mint az öregek,nagy gáz,csuszakuplung,máskülönben nem jön fel.Az összes szűrő 3000km-s.hibakód nincs,se villogtatva,se kiolvasva.

tanács,ötlet....

:angry:

Tegnapelőtt nekem is hasonlót csinált: nem akarta megtartani az alapjáratot, mindig lefulladt, elindulni, alapjáratot megtartani csak állandó pumpálással, erőlködve lehetett. Utána fordulaton már semmi gond nem volt vele, csak ha 2000 alá esett a fordulat, jött megint az erőtlenség, lefulladni akarás. Hibakódom nekem se volt, AGR-em vakítva, szűrők, gyertyák nemrég cserélve, fojtószelepház levéve, kipucolva, Tech2-vel megjáratva. Ezután köpött mindenféle hibakódot az alapjárati motorra. Törlés után többször már nem dobott sárgát, de erőtlen, lefulladós maradt az alapjárat környékén. Aztán teljes kihűlés után újraindítva megszűnt a gond, azóta se csinálta. <_<

Szerelővel okoskodtunk, és felmerült az ECU baja is. Ugyanis a lefulladni akarás olyan volt, mintha megszűnne egy-egy pillanatra benzinadagolás. Szerinte lehet, hogy az ECU AC-pumpát vezérlő kimenete vacakol. Ami érdekes, hogy amikor csinálta a fulladozást, akkor elsősorban 70-80 C közötti hűtővízhőmérsékletnél, hidegebben vagy melegebben kevésbé. Az meg, hogy nem volt hibakód, lehet, hogy pont a saját baját fel nem ismerő ECU miatt volt.

Szóval, most én is rezgő gatyaszárral ülök be az autóba, de most már 2 nap óta semmi baja. Remélem, múló rosszullét volt csak.

Link to comment
Megosztás:

Tegnapelőtt nekem is hasonlót csinált: nem akarta megtartani az alapjáratot, mindig lefulladt, elindulni, alapjáratot megtartani csak állandó pumpálással, erőlködve lehetett. Utána fordulaton már semmi gond nem volt vele, csak ha 2000 alá esett a fordulat, jött megint az erőtlenség, lefulladni akarás. Hibakódom nekem se volt, AGR-em vakítva, szűrők, gyertyák nemrég cserélve, fojtószelepház levéve, kipucolva, Tech2-vel megjáratva. Ezután köpött mindenféle hibakódot az alapjárati motorra. Törlés után többször már nem dobott sárgát, de erőtlen, lefulladós maradt az alapjárat környékén. Aztán teljes kihűlés után újraindítva megszűnt a gond, azóta se csinálta. <_<

Szerelővel okoskodtunk, és felmerült az ECU baja is. Ugyanis a lefulladni akarás olyan volt, mintha megszűnne egy-egy pillanatra benzinadagolás. Szerinte lehet, hogy az ECU AC-pumpát vezérlő kimenete vacakol. Ami érdekes, hogy amikor csinálta a fulladozást, akkor elsősorban 70-80 C közötti hűtővízhőmérsékletnél, hidegebben vagy melegebben kevésbé. Az meg, hogy nem volt hibakód, lehet, hogy pont a saját baját fel nem ismerő ECU miatt volt.

Szóval, most én is rezgő gatyaszárral ülök be az autóba, de most már 2 nap óta semmi baja. Remélem, múló rosszullét volt csak.

Nálam nincs ez az alapjárat ingadozás,de mikor erőtlen,akkor viszont nehezen veszi a fordulatot,gondolom mivel erölködik.Itt mindegy,hogy hideg vagy meleg a moci,csinálja mindig.és mintha nem úgy menne,mint előtte,lustább,taposni kell neki.

Link to comment
Megosztás:

A műanyag küszöbvédő elbírja ezt az igénybevételt , nem deformálódik el?

A képen is látszik, hogy a műanyag nem ér hozzá a bakoláshoz. A tartó perem alacsonyabban van.

Nekem a térkő - diófa variáció jól bevált. Fenyő lécet ne tegyél alá, mert szétnyomja.

Link to comment
Megosztás:

Nem a műanyag, mögötte az él, amibe az emelőt teszed!

De az is jó, ha a hátsó híd alá pakolsz!

Szerk.: Ja, és ne idézz képpel!

Nekem ilyen 3 lábú fém bakjaim vannak és a gyári emelő.

Na mármost amíg az emelő alatta van nem tudom a helyére tenni a bakot.

Hát ez az én problémám.

Link to comment
Megosztás:

Nekem ilyen 3 lábú fém bakjaim vannak és a gyári emelő.

Na mármost amíg az emelő alatta van nem tudom a helyére tenni a bakot.

Hát ez az én problémám.

akkor tegyél a háromlábú bakod tetjére egy erős keményfa deszkát és azt teheted az emelő mellé a peremhez

Lehetőleg a súlyponttól elfelé, nehogy billenjen a kocsi.

Aztán erre ereszd rá a kocsit. Nem sz@rból van az nem lesz baja <_<

Link to comment
Megosztás:

Nekem ilyen 3 lábú fém bakjaim vannak és a gyári emelő.

Na mármost amíg az emelő alatta van nem tudom a helyére tenni a bakot.

Hát ez az én problémám.

<_< Emeld olyan magasra, hogy aláférjen a bak. Azután vissza engeded.....

Vagy nem jól értem a problémát?

Link to comment
Megosztás:

<_< Emeld olyan magasra, hogy aláférjen a bak. Azután vissza engeded.....

Vagy nem jól értem a problémát?

Igen én sem értem mi a probléma valójában

szerk: egyébként az a legbiztosabb, ha az emelő is bent marad és a bak is.

Be lehet úgy löni kb, hogy a két tárgy egyformán viselje a terhet. Ekkor a legbiztosabba a tartás

Link to comment
Megosztás:

Igen én sem értem mi a probléma valójában

szerk: egyébként az a legbiztosabb, ha az emelő is bent marad és a bak is.

Be lehet úgy löni kb, hogy a két tárgy egyformán viselje a terhet. Ekkor a legbiztosabba a tartás

Köszi a válaszokat majd gondosabban megvizsgálom a helyzetet, mert eddig csak felületesen nézegettem.

A kép idézetért meg elnézést kérek.

Link to comment
Megosztás:

Nálam nincs ez az alapjárat ingadozás,de mikor erőtlen,akkor viszont nehezen veszi a fordulatot,gondolom mivel erölködik.Itt mindegy,hogy hideg vagy meleg a moci,csinálja mindig.és mintha nem úgy menne,mint előtte,lustább,taposni kell neki.

Esetleg meg kellene dugni egy Tech2-vel, élőadatokat nézni, hátha kimutatja a foga fehérjét a hiba.

Link to comment
Megosztás:

szerezz be egy krokodil emelőt 6E ft 1,5- 2 Tonnásat kb és vas bakot ami kimondottan erre a célra szolgál

mielőtt véletlenül rád esik és még az asszony se fogja hallani ha kiabálsz, amikor kiszorul a levegő a mellkasodból

ragozzam még.

darwin díjas akarsz lenni akkor hajrá

a kő bármikor ketté roppanhat előjel nélkül

kővel bakolni TILOS!!!!!!!!!!!

az öreg szerelő az iskolába figyelmeztetett mindenkit

max fatuskóval de az se 100%os

nekem egyszer már ledőlt a kocsi a gyári emelőről nem ér egy forintot se .

ezért vettem csápos emelőt nem kicsit stabilabb.

megéri benevezni rá

emelő

pl

bak

pl

egyszer kell megvenni életed végéig kiszolgál tuti

Link to comment
Megosztás:

Esetleg meg kellene dugni egy Tech2-vel, élőadatokat nézni, hátha kimutatja a foga fehérjét a hiba.

Most már elkezdett csörömpölni valami a motortérből,olyan fémes csilingelő hang,de nem motorból szerintem,dadog,erőtlenebb,meg néha dob ki fekete füstöt... <_< persze hibakód nincs...

szétb@sz az ideg......

szerintem én beválasztottam

Link to comment
Megosztás:

szerezz be egy krokodil emelőt 6E ft 1,5- 2 Tonnásat kb és vas bakot ami kimondottan erre a célra szolgál

mielőtt véletlenül rád esik és még az asszony se fogja hallani ha kiabálsz, amikor kiszorul a levegő a mellkasodból

ragozzam még.

darwin díjas akarsz lenni akkor hajrá

a kő bármikor ketté roppanhat előjel nélkül

kővel bakolni TILOS!!!!!!!!!!!

az öreg szerelő az iskolába figyelmeztetett mindenkit

max fatuskóval de az se 100%os

nekem egyszer már ledőlt a kocsi a gyári emelőről nem ér egy forintot se .

ezért vettem csápos emelőt nem kicsit stabilabb.

megéri benevezni rá

emelő

pl

bak

pl

egyszer kell megvenni életed végéig kiszolgál tuti

<_<

pont erre gondoltam én is. Nekem van aknám is :P De otthon, ha emelni kell én is csak krokodilozok azóta mióta egy Nissan 300ZX dőlt le nálam a gyári Skoda emelőről, mert a Nissané nem fér be a kocsi alá:angry:!!

Link to comment
Megosztás:

Most már elkezdett csörömpölni valami a motortérből,olyan fémes csilingelő hang,de nem motorból szerintem,dadog,erőtlenebb,meg néha dob ki fekete füstöt... <_< persze hibakód nincs...

szétb@sz az ideg......

szerintem én beválasztottam

Tyűűű rosszul hangzik! Nem szorul meg szelep?

Link to comment
Megosztás:

nem tom,de már tele van vele a ....,nem hinném,nem lustán járok vele,elég pörgősen,meg sokat hosszúzom

Bocs ,hogy már korábban nem írtam,de 8-16 óráig áramszünet van nálunk.Néhány napig

tartóoszlopokat cserélnek a környéken és nincs addig netem!

Eddig a kuplungra gyanakodtam volna,de most,hogy írtad a füstöt akkor mégiscsak

valami motorbaj lesz! <_<

Link to comment
Megosztás:

Bocs ,hogy már korábban nem írtam,de 8-16 óráig áramszünet van nálunk.Néhány napig

tartóoszlopokat cserélnek a környéken és nincs addig netem!

Eddig a kuplungra gyanakodtam volna,de most,hogy írtad a füstöt akkor mégiscsak

valami motorbaj lesz! <_<

Semmi baj. :angry:

Holnap viszem szakihoz,megszakértik.Most annyi a változás,hogy a csilingelő hang megszünt,a rángatás is kevesebb.De erőtlen a jószág.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.