Cimbi Elküldve Július27, 2011 Elküldve Július27, 2011 Na megnéztem! Z14xe! És most kaptam az infót, hogy szelephimbát cseréltek már rajta egyszer...
Mc-elek Elküldve Július27, 2011 Elküldve Július27, 2011 Na megnéztem! Z14xe! És most kaptam az infót, hogy szelephimbát cseréltek már rajta egyszer... akkor megnyugodhatok ... azért egy olaj csere nem ártana :)
Cimbi Elküldve Július27, 2011 Elküldve Július27, 2011 Köszönöm a segítséget :) Holnap jön is a csere, na de most meg megyek lurdyba :D
gyalázó Elküldve Július27, 2011 Elküldve Július27, 2011 elvileg eccer :) én azért ránézek olajcserénként :D nyugodtabban alszok :D Na túlestem az orvosláson!! Vezérműtengely tökéletes 1 csavar sem volt laza..... huh Kormányzás rendben!! Főként a gumiabroncsok szarok sajna, de azért állítgatni kellett a futóműveket minden határon volt tehát elvileg nem volt baj a kormányzással de belelógott a pirosba az eleje is és a hátulja is. Most úgy érzem minden oks!!
gyalázó Elküldve Július27, 2011 Elküldve Július27, 2011 Köszönöm a segítséget :) Holnap jön is a csere, na de most meg megyek lurdyba :D Kicsit megint másba kérdeznék bele!! g astránál z14xep lehet az elektronikát átíratni, hogy a fogyasztást is mutassa?
Gery Elküldve Július27, 2011 Elküldve Július27, 2011 Kicsit megint másba kérdeznék bele!! g astránál z14xep lehet az elektronikát átíratni, hogy a fogyasztást is mutassa? Ezt a funkciót csak a fedélzeti sz.géppel felszerelt autók tudják, én úgy tudom a z14xep nem tudja kezelni a gyári mid-et
vargata Elküldve Július27, 2011 Elküldve Július27, 2011 Üdv, olyanról hallottatok már, hogy a vezérlőegység nem kommunikál a hivatalos márkaszerviz diagnosztikai műszerével? :) 1.4 16V 2004.10 havi Z14XE
gyalázó Elküldve Július27, 2011 Elküldve Július27, 2011 Ezt a funkciót csak a fedélzeti sz.géppel felszerelt autók tudják, én úgy tudom a z14xep nem tudja kezelni a gyári mid-et :)
Mc-elek Elküldve Július27, 2011 Elküldve Július27, 2011 Üdv, olyanról hallottatok már, hogy a vezérlőegység nem kommunikál a hivatalos márkaszerviz diagnosztikai műszerével? :) 1.4 16V 2004.10 havi Z14XE belsővilágítás megy?? mert annak a biztije tartozik a diaghoz. gondolom márkaszervizbe csak tudnak erről :D
vargata Elküldve Július27, 2011 Elküldve Július27, 2011 belsővilágítás megy?? mert annak a biztije tartozik a diaghoz. gondolom márkaszervizbe csak tudnak erről :D Belsővil. megy. Egyedül annyit mutatott, hogy a légzsákok rendben. De semmi más infót nem tudtak kiszedni belőle.... :)
mr. bb Elküldve Július27, 2011 Elküldve Július27, 2011 na ma előjött a tréfa vasúti átjárónál vonat elment indulok és a sínek közepén lent maradt a kuplungpedál a sebességet meg nem vette be kis rugdosás után visszajött belé az élet. ez minek lehet a problémája tipp vagy egyéb?
Mc-elek Elküldve Július27, 2011 Elküldve Július27, 2011 Belsővil. megy. Egyedül annyit mutatott, hogy a légzsákok rendben. De semmi más infót nem tudtak kiszedni belőle.... :) aha.. ha légzsákot elérte akkor nem azzal van a bibi... részemről passz :D
Gonczgabi Elküldve Július27, 2011 Elküldve Július27, 2011 Jó estét kívánok! Lenne egy jelenség, aminek a megoldásában tanácsot szeretnék kérni. Z14XE 2002-es gép 190.000km Probléma: alapjárat dadog, 750 ről 2-3 mp-enként le le esik 650-re 700ra és közben rángat elég erősen. hideg és meleg motornál egyaránt előfordul, az utóbbi időben állandósult a jelenség. Fordulaton minden rendben van. Gyertyákat és trafósort kiszedve "megszikráztattuk" kb 2cm-es szikrákat húz minden trafó (brisk "kúszó szikrás izés gyertyák kb 20.000km van benük, színük ok") elektromos gázpedállal van szerelve, folytószelepházat leszedtem, csilli-villire pucoltam, EGR szelep lezárva, vak tömítéssel, lég és vákumcsöveknél nincs repedés, törés stb. lambda jele rendben van, MIL nem világít, tárolt hiba nincsen az ECU ban. Teszteltük továbbá ECU és még sok csatit menet közben rángatva, ECU hűtőbordájára féktisztítót nyomtunk hogy hátha túlmelegszik, illetve a légcsövek és egyéb tömítések mentén spricceltünk féktisztítót, de nem változott semmi, féktiszító fújkálásra nem pörgött föl. Kompreszió II. hengerben 14 a többiben 14.5 ez elméletileg ennek az eltérésnek még bele kéne férnie. Van valami ötlet? Tanácstalan vagyok mint egy kisközség :) Előre is köszönöm a válaszokat.
vargata Elküldve Július27, 2011 Elküldve Július27, 2011 aha.. ha légzsákot elérte akkor nem azzal van a bibi... részemről passz :) egyébként tegnap egész nap égett a check engine, ma meg egész nap nem...
Korzika Elküldve Július27, 2011 Elküldve Július27, 2011 Jó estét kívánok! Lenne egy jelenség, aminek a megoldásában tanácsot szeretnék kérni. Z14XE 2002-es gép 190.000km Van valami ötlet? Tanácstalan vagyok mint egy kisközség :) Előre is köszönöm a válaszokat. Esetleg még megpróbálnám a levegő útját végig kitisztítani ,meg a szívósort,meg a vákumcsöveket is.Azok is jól el tudnak tömődni. Mást így hirtelen nem tudok.A Z14XE-nél mi állítja az alapjáratot,abban van még alapjárati motor? Ha van még azt is jó lenne pucolni!
Korzika Elküldve Július27, 2011 Elküldve Július27, 2011 aha.. ha légzsákot elérte akkor nem azzal van a bibi... részemről passz :D Ma kiolvastuk az agyából a légzsákhibát!A jobboldali övfeszítő csatlakozót írta,be is akartam WD40-ezni,de hogy jön az szét?Piros színű az a nyomója,de mit kell azzal csinálni?Nyomtam fel-le,húztam ki-be de nem indult meg,feszegetni meg nem mertem. :)
Mc-elek Elküldve Július27, 2011 Elküldve Július27, 2011 Jó estét kívánok! Nem téged szoktalak látni az Újszász utcán??? :)
Mc-elek Elküldve Július27, 2011 Elküldve Július27, 2011 egyébként tegnap egész nap égett a check engine, ma meg egész nap nem... kivillogtatás ?? fék+gáz majd gyújtás ráad és számol :)
Mc-elek Elküldve Július27, 2011 Elküldve Július27, 2011 Ma kiolvastuk az agyából a légzsákhibát!A jobboldali övfeszítő csatlakozót írta,be is akartam WD40-ezni,de hogy jön az szét?Piros színű az a nyomója,de mit kell azzal csinálni?Nyomtam fel-le,húztam ki-be de nem indult meg,feszegetni meg nem mertem. :D pedig szettem szét már szét én is amikor kiborítottam a belsejét... de most nincs előttem így fejbe :)
Gonczgabi Elküldve Július27, 2011 Elküldve Július27, 2011 Nem téged szoktalak látni az Újszász utcán??? :) Az előfordulhat
gyalázó Elküldve Július28, 2011 Elküldve Július28, 2011 Ezt a funkciót csak a fedélzeti sz.géppel felszerelt autók tudják, én úgy tudom a z14xep nem tudja kezelni a gyári mid-et Ez érdekes mert a sebességet előtudom hívni a kijelzőn..... Akkor lehetne okosítani?
PGA Elküldve Július28, 2011 Elküldve Július28, 2011 Jó estét kívánok! Lenne egy jelenség, aminek a megoldásában tanácsot szeretnék kérni. Z14XE 2002-es gép 190.000km Probléma: alapjárat dadog, 750 ről 2-3 mp-enként le le esik 650-re 700ra és közben rángat elég erősen. hideg és meleg motornál egyaránt előfordul, az utóbbi időben állandósult a jelenség. Fordulaton minden rendben van. Gyertyákat és trafósort kiszedve "megszikráztattuk" kb 2cm-es szikrákat húz minden trafó (brisk "kúszó szikrás izés gyertyák kb 20.000km van benük, színük ok") elektromos gázpedállal van szerelve, folytószelepházat leszedtem, csilli-villire pucoltam, EGR szelep lezárva, vak tömítéssel, lég és vákumcsöveknél nincs repedés, törés stb. lambda jele rendben van, MIL nem világít, tárolt hiba nincsen az ECU ban. Teszteltük továbbá ECU és még sok csatit menet közben rángatva, ECU hűtőbordájára féktisztítót nyomtunk hogy hátha túlmelegszik, illetve a légcsövek és egyéb tömítések mentén spricceltünk féktisztítót, de nem változott semmi, féktiszító fújkálásra nem pörgött föl. Kompreszió II. hengerben 14 a többiben 14.5 ez elméletileg ennek az eltérésnek még bele kéne férnie. Van valami ötlet? Tanácstalan vagyok mint egy kisközség :) Előre is köszönöm a válaszokat. Pillangószelep tengely esetleg megkopott, amiatt csinálhatja. Vagy akadozhat a benzinszállítás, benzinszűrő csere? Az ECU vezérli az AC pumpát, esetleg ott valami kontakt dolog?
celebrin Elküldve Július28, 2011 Elküldve Július28, 2011 Ma kiolvastuk az agyából a légzsákhibát!A jobboldali övfeszítő csatlakozót írta,be is akartam WD40-ezni,de hogy jön az szét?Piros színű az a nyomója,de mit kell azzal csinálni?Nyomtam fel-le,húztam ki-be de nem indult meg,feszegetni meg nem mertem. :) Kiollóztam az "Így csináld"-ból egy oldalt, remélem segít :D http://data.hu/get/4077141/csati.jpg Egyébként ha nem szűnik a hiba, akkor a kesztyűtartó mögött a légzsák csatival lesz a gond, én ezzel szívok már jó ideje :D
celebrin Elküldve Július28, 2011 Elküldve Július28, 2011 Ma kiolvastuk az agyából a légzsákhibát!A jobboldali övfeszítő csatlakozót írta,be is akartam WD40-ezni,de hogy jön az szét?Piros színű az a nyomója,de mit kell azzal csinálni?Nyomtam fel-le,húztam ki-be de nem indult meg,feszegetni meg nem mertem. :) Kiollóztam az "Így csináld"-ból egy oldalt, remélem segít :D http://data.hu/get/4077141/csati.jpg Egyébként ha nem szűnik a hiba, akkor a kesztyűtartó mögött a légzsák csatival lesz a gond, én ezzel szívok már jó ideje :D
celebrin Elküldve Július28, 2011 Elküldve Július28, 2011 ebbe a motorba ami valszeg z14xep ,vagy z14xe 5W30 olaj kell pl GM dexos 2 ,vagy bármi más ami teljesíti a dexos 2 előírást :D első sorban egy olajcsere kellene ... Ugye X14XE-re ez nem vonatkozik?! :) Csak mert én most raktam bele Castrol Magnatec-et! Egyszer Wessz is a Metabond Speed-et ajánlotta, ami 10W40-es!
Recommended Posts