Zachi Elküldve Május5, 2012 Megoszt Elküldve Május5, 2012 Hát azt sem tudom mi a z ECU? és mit keressek?Meg hogyan? :omg: Legjobb lenne egy jó szakembert és személyesen! :icon10: Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Május5, 2012 Megoszt Elküldve Május5, 2012 Szevasztok! Kicsit kevésnek talaálom az autómon a töltést 12,5-13,5 között van.A napokban ok nélkül totál lemerült az aksi.Feltöltöttem ,most mükszik minden de szerintem keveset tölt.Nektek menyi a töltésetek.Lehet ,hogy feszültség szabályzó csere lesz. 13.8-14,4V bekapcsolt fogyasztóktól függően Link to comment Megosztás: More sharing options...
Speede Elküldve Május5, 2012 Megoszt Elküldve Május5, 2012 Sziasztok! Kettő dologban kérném a segitségeteket ha lehet. Az egyik hogy nehezen tudom betenni egyesbe a váltót (kettesböl tudom csak feltolni) de hangja nincs nem recseg nem ropog a többi sebességet tökéletesen veszi csak az egyessel szenvedek! A másik most már tényleg nem tudom milyen olajat vegyek a gépbe mert itt olvasgatva teljesen összekavarodtam!! Most akkor 10w40 vagy 5w30? Egyébként:astra g 1.2 z12xe motoros 160 ezer km-el. Köszi a válaszokat előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve Május5, 2012 Megoszt Elküldve Május5, 2012 T Speede! A követelmény nem viszkozitás, hanem az aktuális gyártóművi követelmény (GM Dexos 2). GM Dexos 2-vel rendelkező motorolajok. És még: eni i-Sint MS 5W-30, Castrol Magnatec C3 5W-40. A kenőolajgyártók szerint teljesítik a követelményt, de liszensz nincs: Castrol Edge 5W-40, Valvoline SynPower MST 5W-30, Addinol Premium 0530 C3-DX 5W-30, Divinol Syntholight HC-FE 5W-30. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi 1.6 Elküldve Május5, 2012 Megoszt Elküldve Május5, 2012 ne má :) három emberke is??? :icon1: Vasárnap nézzük meg az enyémet is! Köszi. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Május5, 2012 Megoszt Elküldve Május5, 2012 Vasárnap nézzük meg az enyémet is! Köszi. :icon1: :) elhagytad a gyárba :D :D,vagy nem :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi 1.6 Elküldve Május5, 2012 Megoszt Elküldve Május5, 2012 :) elhagytad a gyárba :D :D,vagy nem :) Majd kiderül. (de a Lengyeleknél sokminden ott maradt a vámnál :icon4: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Május5, 2012 Megoszt Elküldve Május5, 2012 Majd kiderül. (de a Lengyeleknél sokminden ott maradt a vámnál :icon4: ) többek között pár gyerek betegség is :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Speede Elküldve Május5, 2012 Megoszt Elküldve Május5, 2012 Kösz a segitséget! Igazán akkor kutyulódtam meg amikor páran azt irták hogy 10w40-est raktak bele és le lettek "cseszve"hogy az nem jó mert az 5w-s kell bele. De akkor dexos2 ezt szem elött tartom köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
bindzsula Elküldve Május5, 2012 Megoszt Elküldve Május5, 2012 :omg: Legjobb lenne egy jó szakembert és személyesen! :icon10: Csak reménykedtem hátha valaki tudja a választ.Az enyém mezei 1200-es láncos motorral és nincs fedélzeti számítógép,csak óra és dátum kijelzés...szóval ma 1 órán keresztül kisérletesztem mire elindult és haza tudtam menni vele..nyamvadt inmo nem jó semmire csak szivat..mehetek rabló szakszervizbe..ott mindig lehúzzak az embert.. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve Május6, 2012 Megoszt Elküldve Május6, 2012 <br /> Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve Május6, 2012 Megoszt Elküldve Május6, 2012 Sziasztok! Az olaj engem is érdekelne milyet tegyek bele a gépembe. Z14XEP Jelenleg CASTROL 5W30 ami benne van szintetikus! Kicsit hignak tűnik mikor felmelegedigk az autó, és nehezen kapja fel az olajat egy pillanatra kii is gyullad a visszajelző! Segítséget előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Május6, 2012 Megoszt Elküldve Május6, 2012 Sziasztok! Az olaj engem is érdekelne milyet tegyek bele a gépembe. Z14XEP Jelenleg CASTROL 5W30 ami benne van szintetikus! Kicsit hignak tűnik mikor felmelegedigk az autó, és nehezen kapja fel az olajat egy pillanatra kii is gyullad a visszajelző! Segítséget előre is köszönöm. a lényeg 5W30 legyen és dexos2 minősítéssel ;) hogy milyen márkajelzés van az olajos dobozon, azt majd Te eldöntöd ;) Nekem hibátlan a GM 5W30 Dexos2 ;) a kivillanás akár lehet haldokló olajgomba is .... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május6, 2012 Megoszt Elküldve Május6, 2012 http://opeloem.com/o.../coupe_f07.html Itt a 2-essel jelölt díszvalami már mindkét oldalt 10-10cm-re jön fel. A ebben lévő fém merevítés rozsdásodik. De ez már ilyen pár éves kora óta... Nálatok? Vagy ezzel lehet valamit kezdeni? Megkérdem az árát, de biztos les min 10e, és az is pár év útán így jár. :( Vélemények? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve Május6, 2012 Megoszt Elküldve Május6, 2012 a lényeg 5W30 legyen és dexos2 minősítéssel ;) hogy milyen márkajelzés van az olajos dobozon, azt majd Te eldöntöd ;) Nekem hibátlan a GM 5W30 Dexos2 ;) a kivillanás akár lehet haldokló olajgomba is .... De amikor kivillan sokkal tovább tart míg felkapja az olajat!És baromi szar hangja van. Mindha nem lenne benne olaj, de az rendesen van banne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
TibAnd Elküldve Május6, 2012 Megoszt Elküldve Május6, 2012 http://opeloem.com/o.../coupe_f07.html Itt a 2-essel jelölt díszvalami már mindkét oldalt 10-10cm-re jön fel. A ebben lévő fém merevítés rozsdásodik. De ez már ilyen pár éves kora óta... Nálatok? Vagy ezzel lehet valamit kezdeni? Megkérdem az árát, de biztos les min 10e, és az is pár év útán így jár. :( Vélemények? Ez nálam is hasonló állapotban van,az öcsém kocsiján(2005)is ilyen állapotú.Az árát jól tippelted:http://www.cromax.hu/index.php?katid=51583595&termek_al_id=36973&katnev=D%C3%ADszl%C3%A9c%20a%20sz%C3%A9lv%C3%A9d%C5%91%20al%C3%A1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május6, 2012 Megoszt Elküldve Május6, 2012 Ez nálam is hasonló állapotban van,az öcsém kocsiján(2005)is ilyen állapotú.Az árát jól tippelted:http://www.cromax.hu...5%91%20al%C3%A1 Úh, annyit nem adok érte. Azért ez elég gáz, hogy már gari lejárta után jelentkezett, és már 4.5 éves korában ilyen állapotú. :( Nem lehet valamit kezdeni vele? Link to comment Megosztás: More sharing options...
rozsav Elküldve Május6, 2012 Megoszt Elküldve Május6, 2012 De amikor kivillan sokkal tovább tart míg felkapja az olajat!És baromi szar hangja van. Mindha nem lenne benne olaj, de az rendesen van banne. nálam ugyanez volt...mivel aktuális is volt, olaj, s szűrő csere magorvosolta, azóta rendben. a gagyi olajszűrő okozhatta, okozta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve Május6, 2012 Megoszt Elküldve Május6, 2012 nálam ugyanez volt...mivel aktuális is volt, olaj, s szűrő csere magorvosolta, azóta rendben. a gagyi olajszűrő okozhatta, okozta. Nekem labdaszondás! az is okozhatja? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Május6, 2012 Megoszt Elküldve Május6, 2012 Nekem labdaszondás! az is okozhatja? az nem okozhatja :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május6, 2012 Megoszt Elküldve Május6, 2012 Úh, annyit nem adok érte. Azért ez elég gáz, hogy már gari lejárta után jelentkezett, és már 4.5 éves korában ilyen állapotú. :( Nem lehet valamit kezdeni vele? Másnak milyen? Vagy hogy oldotta meg? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve Május6, 2012 Megoszt Elküldve Május6, 2012 az nem okozhatja :) Mitől lehet? nem mentem még az olajjal 8e km-t Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lord-hory Elküldve Május6, 2012 Megoszt Elküldve Május6, 2012 Tisztelt Mindenki, A következő problémára keresem a megoldást: Az alany 99-es 1.6 G Astra. Ha álló helyzetben alapjáraton (900 körüli fordulat) tekerek egy kicsit a kormányon vagy egyszerre nyomom meg mindkét elektromos ablak felhúzó gombját már felhúzott állapotban akkor az áramfelvételtől leesik 500-ra a fordulatszámom kb. 2 másodpercre és emiatt a motor borzalmasan megrázza a kasztnit. Sajnos mivel parkolásnál az első eset elég sűrűn előfordul így ez nagyon kényelmetlen (rázkódó kasztni, aggodalom hogy lefullad esetleg) illetve tartok tőle hogy sem a motornak sem a motortartó bakoknak nem tesz jót hosszútávon. Kérdés hogy mi a hiba oka? Az autó 1 éve van nálunk és már ilyen volt. Előző, sajnos ellopott G Astránk nem csinált ilyet pedig az ráadásul 1.4-es volt csak fiatalabb. Mindkettő elektromos szervószivattyús tudtommal. Azért nem a szervót gyanúsítom mert mint írtam az elektromos ablakokkal is csinálja ha egyszerre a kettőnél rányomok a felhúzásra már felhúzott állapotban. Tehát valami más gond lesz és valószínűleg elektromos, de nemtudom hogy mi. Előre is köszönök minden segítséget, ötletet. Ti vagytok az utolsó reményem, szerelők mind a szervót akarják babrálni hiába mondom hogy az elektromos ablakra is produkálja a hibajelenséget. Annyi még hogy egy 55AH-s akksi van benne amivel kapcsolatban eddig nem volt gondom, a tavalyi telet hibátlanul teljesítette sok indítással. Tisztelt Mindenki, Kedves sixday, Kisértetiesen hasonló gondokkal küzdök Én is, annyi külömbséggel, hogy nekem 98-as 1.4-es G astram van. Máig nem találtam megoldást erre aproblémára, ha esetleg Neked/nektek sikerült megoldani kérlek írd meg Nekem. Segítséged előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Május6, 2012 Megoszt Elküldve Május6, 2012 Másnak milyen? Vagy hogy oldotta meg? Szia Imy! Nekem is kb így néz ki,ahogyan Te leírtad (a két szélén feljött kb 10 cm-re). Sajna megoldást még Én sem találtam,de engem is érdekelne,hogyan lehet orvosolni ezt a problémát,főleg azért,mert az új baromi drága( és ki tudja tényleg meddig bírja az is). Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Május6, 2012 Megoszt Elküldve Május6, 2012 Tisztelt Mindenki, Kedves sixday, Kisértetiesen hasonló gondokkal küzdök Én is, annyi külömbséggel, hogy nekem 98-as 1.4-es G astram van. Máig nem találtam megoldást erre aproblémára, ha esetleg Neked/nektek sikerült megoldani kérlek írd meg Nekem. Segítséged előre is köszönöm! Én első körben megnézném a testet a kasztni és a motor között,multival ki lehet mérni.Én erre gyanakodnék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts