Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Szevasztok!

Kicsit kevésnek talaálom az autómon a töltést 12,5-13,5 között van.A napokban ok nélkül totál lemerült az aksi.Feltöltöttem ,most mükszik minden de szerintem keveset tölt.Nektek menyi a töltésetek.Lehet ,hogy feszültség szabályzó csere lesz.

13.8-14,4V bekapcsolt fogyasztóktól függően
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kettő dologban kérném a segitségeteket ha lehet. Az egyik hogy nehezen tudom betenni egyesbe a váltót (kettesböl tudom csak feltolni) de hangja nincs nem recseg nem ropog a többi sebességet tökéletesen veszi csak az egyessel szenvedek!

A másik most már tényleg nem tudom milyen olajat vegyek a gépbe mert itt olvasgatva teljesen összekavarodtam!!

Most akkor 10w40 vagy 5w30?

Egyébként:astra g 1.2 z12xe motoros 160 ezer km-el.

Köszi a válaszokat előre is!

Link to comment
Megosztás:

T Speede!

A követelmény nem viszkozitás, hanem az aktuális gyártóművi követelmény (GM Dexos 2).

GM Dexos 2-vel rendelkező motorolajok.

És még:

eni i-Sint MS 5W-30,

Castrol Magnatec C3 5W-40.

A kenőolajgyártók szerint teljesítik a követelményt, de liszensz nincs:

Castrol Edge 5W-40,

Valvoline SynPower MST 5W-30,

Addinol Premium 0530 C3-DX 5W-30,

Divinol Syntholight HC-FE 5W-30.

Link to comment
Megosztás:

:omg:

Legjobb lenne egy jó szakembert és személyesen! :icon10:

Csak reménykedtem hátha valaki tudja a választ.Az enyém mezei 1200-es láncos motorral és nincs fedélzeti számítógép,csak óra és dátum kijelzés...szóval ma 1 órán keresztül kisérletesztem mire elindult és haza tudtam menni vele..nyamvadt inmo nem jó semmire csak szivat..mehetek rabló szakszervizbe..ott mindig lehúzzak az embert.. :(

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az olaj engem is érdekelne milyet tegyek bele a gépembe.

Z14XEP

Jelenleg CASTROL 5W30 ami benne van szintetikus! Kicsit hignak tűnik mikor felmelegedigk az autó, és nehezen kapja fel az olajat egy pillanatra kii is gyullad a visszajelző!

Segítséget előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az olaj engem is érdekelne milyet tegyek bele a gépembe.

Z14XEP

Jelenleg CASTROL 5W30 ami benne van szintetikus! Kicsit hignak tűnik mikor felmelegedigk az autó, és nehezen kapja fel az olajat egy pillanatra kii is gyullad a visszajelző!

Segítséget előre is köszönöm.

a lényeg

5W30 legyen és dexos2 minősítéssel ;)

hogy milyen márkajelzés van az olajos dobozon, azt majd Te eldöntöd ;)

Nekem hibátlan a GM 5W30 Dexos2 ;)

a kivillanás akár lehet haldokló olajgomba is ....

Link to comment
Megosztás:

a lényeg

5W30 legyen és dexos2 minősítéssel ;)

hogy milyen márkajelzés van az olajos dobozon, azt majd Te eldöntöd ;)

Nekem hibátlan a GM 5W30 Dexos2 ;)

a kivillanás akár lehet haldokló olajgomba is ....

De amikor kivillan sokkal tovább tart míg felkapja az olajat!És baromi szar hangja van. Mindha nem lenne benne olaj, de az rendesen van banne.

Link to comment
Megosztás:

http://opeloem.com/o.../coupe_f07.html

Itt a 2-essel jelölt díszvalami már mindkét oldalt 10-10cm-re jön fel. A ebben lévő fém merevítés rozsdásodik. De ez már ilyen pár éves kora óta... Nálatok? Vagy ezzel lehet valamit kezdeni? Megkérdem az árát, de biztos les min 10e, és az is pár év útán így jár. :( Vélemények?

Ez nálam is hasonló állapotban van,az öcsém kocsiján(2005)is ilyen állapotú.Az árát jól tippelted:http://www.cromax.hu/index.php?katid=51583595&termek_al_id=36973&katnev=D%C3%ADszl%C3%A9c%20a%20sz%C3%A9lv%C3%A9d%C5%91%20al%C3%A1
Link to comment
Megosztás:

De amikor kivillan sokkal tovább tart míg felkapja az olajat!És baromi szar hangja van. Mindha nem lenne benne olaj, de az rendesen van banne.

nálam ugyanez volt...mivel aktuális is volt, olaj, s szűrő csere magorvosolta, azóta rendben. a gagyi olajszűrő okozhatta, okozta.

Link to comment
Megosztás:

Tisztelt Mindenki,

A következő problémára keresem a megoldást:

Az alany 99-es 1.6 G Astra.

Ha álló helyzetben alapjáraton (900 körüli fordulat) tekerek egy kicsit a kormányon vagy egyszerre nyomom meg mindkét elektromos ablak felhúzó gombját már felhúzott állapotban akkor az áramfelvételtől leesik 500-ra a fordulatszámom kb. 2 másodpercre és emiatt a motor borzalmasan megrázza a kasztnit.

Sajnos mivel parkolásnál az első eset elég sűrűn előfordul így ez nagyon kényelmetlen (rázkódó kasztni, aggodalom hogy lefullad esetleg) illetve tartok tőle hogy sem a motornak sem a motortartó bakoknak nem tesz jót hosszútávon.

Kérdés hogy mi a hiba oka?

Az autó 1 éve van nálunk és már ilyen volt.

Előző, sajnos ellopott G Astránk nem csinált ilyet pedig az ráadásul 1.4-es volt csak fiatalabb.

Mindkettő elektromos szervószivattyús tudtommal.

Azért nem a szervót gyanúsítom mert mint írtam az elektromos ablakokkal is csinálja ha egyszerre a kettőnél rányomok a felhúzásra már felhúzott állapotban.

Tehát valami más gond lesz és valószínűleg elektromos, de nemtudom hogy mi.

Előre is köszönök minden segítséget, ötletet.

Ti vagytok az utolsó reményem, szerelők mind a szervót akarják babrálni hiába mondom hogy az elektromos ablakra is produkálja a hibajelenséget.

Annyi még hogy egy 55AH-s akksi van benne amivel kapcsolatban eddig nem volt gondom, a tavalyi telet hibátlanul teljesítette sok indítással.

Tisztelt Mindenki, Kedves sixday,

Kisértetiesen hasonló gondokkal küzdök Én is, annyi külömbséggel, hogy nekem 98-as 1.4-es G astram van.

Máig nem találtam megoldást erre aproblémára, ha esetleg Neked/nektek sikerült megoldani kérlek írd meg Nekem. Segítséged előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Másnak milyen? Vagy hogy oldotta meg?

Szia Imy!

Nekem is kb így néz ki,ahogyan Te leírtad (a két szélén feljött kb 10 cm-re). Sajna megoldást még Én sem találtam,de engem is érdekelne,hogyan lehet orvosolni ezt a problémát,főleg azért,mert az új baromi drága( és ki tudja tényleg meddig bírja az is).

Link to comment
Megosztás:

Tisztelt Mindenki, Kedves sixday,

Kisértetiesen hasonló gondokkal küzdök Én is, annyi külömbséggel, hogy nekem 98-as 1.4-es G astram van.

Máig nem találtam megoldást erre aproblémára, ha esetleg Neked/nektek sikerült megoldani kérlek írd meg Nekem. Segítséged előre is köszönöm!

Én első körben megnézném a testet a kasztni és a motor között,multival ki lehet mérni.Én erre gyanakodnék.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.