Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Köszi!

Sikerült szereznem szerszámot hozzá!! Most aztán nagyon szuper, és még a hidrotőkém is frankó lett! szép csendesen jár a moci!

Háromszoros hiphiphúrrá! :w00t: Ezt örömmel haljuk!

Végre jók lettek azok a fránya hidrók!!!!!! :icon13:

Végülis az újjabb komplett csere oldotta meg?? :confused:

Link to comment
Megosztás:

Háromszoros hiphiphúrrá! :w00t: Ezt örömmel haljuk! Végre jók lettek azok a fránya hidrók!!!!!! :icon13: Végülis az újjabb komplett csere oldotta meg?? :confused:

Szia!

Remélem igen! mert csere után szép hangja lett az autónak! Persze a vezérlés bekavart egy kicsit :omg: de már nincs gond! :hiya:

A valóság az , hogy a szívó oldalon 3 hidrot simán tudtam nyomkodni, abból 5 az jó volt amit biztonságból félre is raktam!

Érdekes mert a szívó oldalon néztem milyen márka is lehet, 2db ina a többi valami névtelen márka! Akkor sejtitek milyen márka lehet az ami beszart! :pinch:

Mindent szépen kitakarítottam még az olaj nyomás szelepet is , megnéztem a rugót is amit elég nehezen sikerült kibányászni de szerencsére ott minden tiszta és semmi rendellenesség nem volt.

Mindenkinek köszi a sok sok jó tanácsot! :D

Link to comment
Megosztás:

Szaisztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem. 2000-es évjáratú, 2000ccm-es benzines g astrám van ( motor x20xev ). A probléma hogy hidegen rángat, szinte alig megy el alapjáraton. Amikor elindulok vele akkor megtorpan, rángat. Majd ha bemelegedett akkor semmi baja, mindent úgy csinál ahogy kell. 2 napig kigyulladt a motorhiba visszajelző, elvittem szervizbe kiolvastatni lambdaszonda hibát írt. Utána már nem jelez hibát, de a tünetek megmaradtak.

Biztos hogy a szondával van a gond vagy van valakinek esetleg tippje?

Ahogy utána olvastam azt írták hogy ha szonda hibás akkor a fogyasztás is megnő, viszont nekem az nem változott.

Előre is köszönöm a segítséget!

Baga

Link to comment
Megosztás:

Szaisztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem. 2000-es évjáratú, 2000ccm-es benzines g astrám van ( motor x20xev ). A probléma hogy hidegen rángat, szinte alig megy el alapjáraton. Amikor elindulok vele akkor megtorpan, rángat. Majd ha bemelegedett akkor semmi baja, mindent úgy csinál ahogy kell. 2 napig kigyulladt a motorhiba visszajelző, elvittem szervizbe kiolvastatni lambdaszonda hibát írt. Utána már nem jelez hibát, de a tünetek megmaradtak.

Biztos hogy a szondával van a gond vagy van valakinek esetleg tippje?

Ahogy utána olvastam azt írták hogy ha szonda hibás akkor a fogyasztás is megnő, viszont nekem az nem változott.

Előre is köszönöm a segítséget!

Baga

Mi volt a pontos hibakód? Meg csak 1 volt? És semmit nem csináltak vele, csak törölték a hibát?

Link to comment
Megosztás:

Mi volt a pontos hibakód? Meg csak 1 volt? És semmit nem csináltak vele, csak törölték a hibát?

Szia Imy!

Köszönöm hogy írtál!

Lamdaszonda hibát írt, ezen belül nem is kérdeztem pontosan mi, illetve nem is gondoltam hogy rá hogy többféle lehet belőle.

Amit mondott a szerelő hogy 228000 km- nél már előfordul az ilyen hiba. Nem csináltunk vele semmit, csak megnéztük mennyi lenne bele egy szonda.

A 2 napban többször is jelezte a hibát, illetve kigyulladt a motorhiba jelző. Ha leálltam és újra indítottam akkor viszont nagy részben elaludt, de nem mindig. Viszont azt vettem észre ha úgy indulok hogy beindítom az autót, megvárom míg a szivatót leveszi akkor nem rángat, vagy csak minimálisan.

Link to comment
Megosztás:

Szia Imy!

Köszönöm hogy írtál!

Lamdaszonda hibát írt, ezen belül nem is kérdeztem pontosan mi, illetve nem is gondoltam hogy rá hogy többféle lehet belőle.

Amit mondott a szerelő hogy 228000 km- nél már előfordul az ilyen hiba. Nem csináltunk vele semmit, csak megnéztük mennyi lenne bele egy szonda.

A 2 napban többször is jelezte a hibát, illetve kigyulladt a motorhiba jelző. Ha leálltam és újra indítottam akkor viszont nagy részben elaludt, de nem mindig. Viszont azt vettem észre ha úgy indulok hogy beindítom az autót, megvárom míg a szivatót leveszi akkor nem rángat, vagy csak minimálisan.

Sztem azért lehet érdemes lenne megnézni a folytószelepház, hogy tiszta-e, ha nem megpucolni, és az AGR-t.... Hátha ezek zavarnak be.

Link to comment
Megosztás:

Sztem azért lehet érdemes lenne megnézni a folytószelepház, hogy tiszta-e, ha nem megpucolni, és az AGR-t.... Hátha ezek zavarnak be.

Az Ő tipusánál nem lehet kivillogtatni a hibakódot? Mert irta hogy azóta (ha ki is törölték neki) újra kivillant! Hátha megtudjuk hogy még mi a baja...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lenne egy láma kérdésem.

Digit. klíma van az autóban és ma vettem észre először, hogy ha nincs gyújtás, csak simán a kulcs a kapcsolóban van, és

felnyitom a csomagtartót akkor bekapcsol automatikusan a hátsó ablak fűtése. Ha lezárom akkor kikapcsol.

Ez mi lehet?

Tuti egy láma bemászott a kocsiba és benyomta amikor felnyitottad...

Link to comment
Megosztás:

Szia Imy!

Köszönöm hogy írtál!

Lamdaszonda hibát írt, ezen belül nem is kérdeztem pontosan mi, illetve nem is gondoltam hogy rá hogy többféle lehet belőle.

Amit mondott a szerelő hogy 228000 km- nél már előfordul az ilyen hiba. Nem csináltunk vele semmit, csak megnéztük mennyi lenne bele egy szonda.

A 2 napban többször is jelezte a hibát, illetve kigyulladt a motorhiba jelző. Ha leálltam és újra indítottam akkor viszont nagy részben elaludt, de nem mindig. Viszont azt vettem észre ha úgy indulok hogy beindítom az autót, megvárom míg a szivatót leveszi akkor nem rángat, vagy csak minimálisan.

Ki kellene villogtatni... Akkor is dobhat lambdaszondára, ha nem megfelelő a keverékképzés. AGR hidegen nem játszik. Falsot nem szívhat vhol? Elég sok vákuumcső van, ami, ha elöregszik, bekeverhet.

Link to comment
Megosztás:

Ki kellene villogtatni... Akkor is dobhat lambdaszondára, ha nem megfelelő a keverékképzés. AGR hidegen nem játszik. Falsot nem szívhat vhol? Elég sok vákuumcső van, ami, ha elöregszik, bekeverhet.

Szia!

Köszi a tippet. Ha falsot szív akkor mindig kellene csinálnia, vagy nem? De lehet hogy rosszul gondolom.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Korábban véletlen akadtam itt egy általatok említett típushibára ami az én 2006-os 1.4 Classicomat is érinti, de természetesen most már nem találom azokat a hozzászólásokat. Kérlek segítsetek!

A vezérlésen belül valamilyen csavarról írták, hogy kb 40E km után kilazul és szétveri a szelepeket. (remélem jól emlékszem és nem írok hülyeséget) Abszolút felhasználó szinten értek a motortéren belüli dolgokhoz. :) Az én Astrámban már 47E km van és minden egyes elinduláskor bevillan, hogy ezt meg kell nézetnem, nehogy egy komolyabb motor generált kelljen elvégeztetnem miatta. Szóval abban kérem a segítségeteket, hogy írjátok le nekem mi is ez pontosan.

Előre is köszi a válaszokat!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Korábban véletlen akadtam itt egy általatok említett típushibára ami az én 2006-os 1.4 Classicomat is érinti, de természetesen most már nem találom azokat a hozzászólásokat. Kérlek segítsetek!

A vezérlésen belül valamilyen csavarról írták, hogy kb 40E km után kilazul és szétveri a szelepeket. (remélem jól emlékszem és nem írok hülyeséget) Abszolút felhasználó szinten értek a motortéren belüli dolgokhoz. :) Az én Astrámban már 47E km van és minden egyes elinduláskor bevillan, hogy ezt meg kell nézetnem, nehogy egy komolyabb motor generált kelljen elvégeztetnem miatta.

Előre is köszi a válaszokat!

Szia!

Úgy sejtem a vezérműtengely lefogató csavarjaira gondolsz. Gyártási hiba miatt nem húzták meg rendesen, és ha fellazulnak eltörhet a vez.tengely, aminek csúnya következményei vannak. Ezért erre volt is visszahívás egy megadott motorszám tartományba eső autókra, de találkoztak már laza csavarokkal olyan motorban is, ami ebbe a tartományba nem esett bele. Ezért mivel nem nagy munka, mindenképpen érdemes megnézetni és az előírt nyomatékra meghúzni őket a Z14XEP motorokban, nehogy meglepetés érje az embert.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, G -sek! Egy kérdés, az övfeszítő patronhoz tartozik egy vezeték, a kérdés az hogy ezen a vaezetéken keresztül kap jelet a patron és elektromosan nyílik? vagy olyan mind az F Astrában, azaz mechanikusan nyílik a patron és ez ad egy jelet a légzsáknak, azon a bizonyon mazzagon keresztül?? Magyarul miért van benne vezeték?

Link to comment
Megosztás:

sziasztok azt akarom kérdezni hogy mi lehet a gond és hol találhato nem megy a km orám és nem tet ki hibalámpát viszont ha olyan kedve van jobra indexelek akkor meg nekiál ugrálni a mutato abszel szerelt 2000-res dizel 98 as évjárat már probáltam másik kilométer orával de ugyan azt csinálta

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

sziasztok azt akarom kérdezni hogy mi lehet a gond és hol találhato nem megy a km orám és nem tet ki hibalámpát viszont ha olyan kedve van jobra indexelek akkor meg nekiál ugrálni a mutato abszel szerelt 2000-res dizel 98 as évjárat már probáltam másik kilométer orával de ugyan azt csinálta

Ha ABS-es az autó, és nem világít hibalámpa, működik az ABS, akkor én az ABS jeladót kizárnám. A sebességjel az ABS elektronikától jön, és ebben az esetben szerintem vagy valami vezetékcsatlakozás hiba lehet, pl. a műszeregység csatlakozójában, vagy egy hibás egység zárlatba húzza a sebességjelet, nem egyszer volt már rá példa, hogy ez az egység az autórádió volt.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy olyan jelenséggel találkoztam, h mintha egy kicsit felkeményedett volna a fékpedálom. És tegnap a jeges úton fékezve működött az ABS de viszont a műszerfalon nem világított! Most egy kérdés áll fent.. amikor fékezek és dolgozik az ABS akkor a műszerfalon villog az ABS lámpa? Kell villognia? Mert lehet, h akkor valami köze lesz a fékpedálomhoz...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.