pikta Elküldve Augusztus2, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2014 Amúgy persze, hogy nem megy vissza senki reklamálni, mert valamivel jobb lesz ez nem vitás. És aki a lötyögős váltót szokta meg, annak az is eredmény, ha valamivel jobb lesz. De az még messze van a jótól :) Pontosítanék :) Visszajöttek (mivel visszajáró ügyfelek) de nem panaszkodtak. Volt akinek a bovdent is ki kellet cserélni mivel a váltó felőli vége kopott ki annyira, hogy nem lehetett sebességbe tenni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Augusztus3, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2014 Egyszer majd próbáld ki azt a verziót is, amit írtam.Csak annyi a a probléma, hogyha szerelő vagy, akkor nem éri meg neked ezt a javítást megcsinálni, mert annyi szívás van vele, hogy 30-40 ezret el kéne kérj érte, de akkor az ügyfél be fog sírni rajta.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
mati08 Elküldve Augusztus8, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2014 Sziasztok! 2001-es Vectra B benzines kocsim van, és olyan problémám van vele, hogy meleg motornál néha rángat, ha meg kell állnom pl. lámpánál akkor lefullad, és 3500 fordulatnál letilt nem enged tovább. Lett benne trafó meg egr szelep cserélve, tettem bele injector tisztító adalékot de attól sem javult meg. Ha tudjátok mi lehet a gondja írjatok! Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Augusztus8, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2014 Sziasztok! 2001-es Vectra B benzines kocsim van, és olyan problémám van vele, hogy meleg motornál néha rángat, ha meg kell állnom pl. lámpánál akkor lefullad, és 3500 fordulatnál letilt nem enged tovább. Lett benne trafó meg egr szelep cserélve, tettem bele injector tisztító adalékot de attól sem javult meg. Ha tudjátok mi lehet a gondja írjatok! Köszi Pontosan milyen motor(kód)? Check engine lámpa nem világít? Miért pont azokat a dolgokat cserélted? Hogyan jött a hiba? Egyik napról a másikra vagy egyre csak erősödött? Köthető valamihez például valamilyen szereléshez/alkatrészcseréhez? Mióta van nálad az autó? Kötelező dolgok (olaj, szűrők, gyertya) cseréje volt mostanában? Hidegen abszolút nem produkálja? Akkor megy 3500 fölé is? Melegen is csak néha? A rángatás és a tiltás egymással összefügg vagy külön-külön is megjelennek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mati08 Elküldve Augusztus10, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2014 Pontosan milyen motor(kód)? Check engine lámpa nem világít? Miért pont azokat a dolgokat cserélted? Hogyan jött a hiba? Egyik napról a másikra vagy egyre csak erősödött? Köthető valamihez például valamilyen szereléshez/alkatrészcseréhez? Mióta van nálad az autó? Kötelező dolgok (olaj, szűrők, gyertya) cseréje volt mostanában? Hidegen abszolút nem produkálja? Akkor megy 3500 fölé is? Melegen is csak néha? A rángatás és a tiltás egymással összefügg vagy külön-külön is megjelennek? Szia! Z16XE. A lámpa világított, aztán nem most pedig ismét világít tegnap óta. Nem én cseréltem hanem szerelő a dolgokat rajta, azután 2-3 hónapig jó volt és most ismét produkálja a hibát. A hiba úgy jött, hogy először csak rángatózott ritkán, utána egyre sűrűbben majd jöttek a lefulladások, aztán most végül ez a 3500 fordulatnál letiltás. Az autó 5 éve van nálam, persze volt olajcsere 170.000-nél és most van benne 174.000, és a gyertyák is ki lettek cserélve. Hidegen nem produkálja a hibát és nem mindíg tilt le 3500-nál. Tegnap mentem vele autópályán szépen beálltam 120-130 km/h-ra és semmi baja nem volt, viszont ahogy beértem a városba lassítás-gyorsítás akkor rögtön jöttek a rángatások, mikor pedig pirosat kaptam akkor párszor le is fulladt. A rángatni szokott tiltás nélkül is, viszont letiltani csak rángatás után szokott. Remélem a leírtakból tudsz nekem valami ötletet adni, hogy mihez kéne még nyúlni vagy mi lehet a gond. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Levanna Elküldve Augusztus10, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2014 Sziasztok. Sajnos hanyagságom miatt 1.6 16V Vectra B vezermuszija elszakadt. . 2000km-el mentem túl 100.000km-t. Kérdésem következő lenne: Mi az ami megadhatta magat? (Esetleg valaki hasonló tapasztalatokkal rendelkezik) Másik szijat probakepp ratettuk de ugyan úgy vez.tengely meg sem mozdul(szerelő azt mondta ha szetszedi sokba fog kerülni nagyon) Ha nagy a baj honnan érdemes alkatrészt-esetleg használtat-venni? 2gyermekem van nem igazán kocsira szeretnék sok pénzt fektetni.. Köszönöm válaszokat Üdv Ervin Link to comment Megosztás: More sharing options...
zxlacee Elküldve Augusztus10, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2014 Sziasztok. Sajnos hanyagságom miatt 1.6 16V Vectra B vezermuszija elszakadt. . 2000km-el mentem túl 100.000km-t. Kérdésem következő lenne: Mi az ami megadhatta magat? (Esetleg valaki hasonló tapasztalatokkal rendelkezik) Másik szijat probakepp ratettuk de ugyan úgy vez.tengely meg sem mozdul(szerelő azt mondta ha szetszedi sokba fog kerülni nagyon) Ha nagy a baj honnan érdemes alkatrészt-esetleg használtat-venni? 2gyermekem van nem igazán kocsira szeretnék sok pénzt fektetni.. Köszönöm válaszokat Üdv Ervin Legjobb esetben csak két szelep görbült. De számíts rosszabbra szerintem. Hengerfej levétele után kiderül minden. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Augusztus10, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2014 (edited) Sziasztok. Sajnos hanyagságom miatt 1.6 16V Vectra B vezermuszija elszakadt. . 2000km-el mentem túl 100.000km-t. Kérdésem következő lenne: Mi az ami megadhatta magat? (Esetleg valaki hasonló tapasztalatokkal rendelkezik) Másik szijat probakepp ratettuk de ugyan úgy vez.tengely meg sem mozdul(szerelő azt mondta ha szetszedi sokba fog kerülni nagyon) Ha nagy a baj honnan érdemes alkatrészt-esetleg használtat-venni? 2gyermekem van nem igazán kocsira szeretnék sok pénzt fektetni.. Köszönöm válaszokat Üdv Ervin Nem akarok nagy igazságokat mesélni, de inkább 10 ezer km-rel előbb kell cserélni, mint 2000 km-rel később. Mert így ahelyett, hogy megúsztad volna egy vezérlés cserével, most még megfejelheted ezt az összeget kb 60-80 ezer Ft-al. Itt minden alkatrész fogyó-kopó alkatrész, tehát szóba sem jöhet a bontott. Kivéve ha a hengerfejből is másik kell, akkor az lehet bontott. Nagyjából úgy néz ki a javítás hogy: Hengerfej le, gépműhelybe beadni, hogy újítsák fel. Síkolás, elgörbült szelepek cseréje, stb. Minden tömítését, szimmeringjét cserélni kell az utolsó darabig. Hidrotőkéket ellenőrizni, amelyik rossz azt cserélni. Ha kész, akkor a szerelő felrakhatja, itt is minden tömítést újra kell cserélni. Ezen kívül új vezérlés, új görgők, új vízpumpa, új hosszbordás szíj, új fagyálló. Munkadíjjal együtt olyan 90-100 ezer Ft-ra saccolom a javítást. Igazából nem is értem mit vártatok, felrakjátok az új szíjat a régi helyére és menni fog a gép? Módosítva Augusztus10, 2014 : Adam1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Augusztus10, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2014 Arról nem is beszélve, hogy ezeknél a motoroknál azthiszem 60000km a csere. Én mindig hatvannál cseréltem, és semmi gond nem volt vele. Nem akarok nagy igazságokat mesélni, de inkább 10 ezer km-rel előbb kell cserélni, mint 2000 km-rel később. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Augusztus10, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2014 Szia! Z16XE. A lámpa világított, aztán nem most pedig ismét világít tegnap óta. Nem én cseréltem hanem szerelő a dolgokat rajta, azután 2-3 hónapig jó volt és most ismét produkálja a hibát. A hiba úgy jött, hogy először csak rángatózott ritkán, utána egyre sűrűbben majd jöttek a lefulladások, aztán most végül ez a 3500 fordulatnál letiltás. Az autó 5 éve van nálam, persze volt olajcsere 170.000-nél és most van benne 174.000, és a gyertyák is ki lettek cserélve. Hidegen nem produkálja a hibát és nem mindíg tilt le 3500-nál. Tegnap mentem vele autópályán szépen beálltam 120-130 km/h-ra és semmi baja nem volt, viszont ahogy beértem a városba lassítás-gyorsítás akkor rögtön jöttek a rángatások, mikor pedig pirosat kaptam akkor párszor le is fulladt. A rángatni szokott tiltás nélkül is, viszont letiltani csak rángatás után szokott. Remélem a leírtakból tudsz nekem valami ötletet adni, hogy mihez kéne még nyúlni vagy mi lehet a gond. Ha van hibakód, akkor azt ki kell olvasni. Ha csak korábban volt, akkor is jó esély van rá hogy el van tárolva. Ez alapján szinte biztosan meg lehet mondani mi a hiba vagy legalábbis azt, hogy merre kell keresni. Addig felesleges bármit is tippelni. Ha nincs saját olvasód vagy ismerősöd akinek van, akkor gurulj be egy szerelőhöz esetleg ruházz be egyre. Pár ezer forintos tétel, de konkrét típust nem tudok javasolni. Hátha a többiek... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Augusztus10, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2014 Nem akarok nagy igazságokat mesélni, de inkább 10 ezer km-rel előbb kell cserélni, mint 2000 km-rel később. Mert így ahelyett, hogy megúsztad volna egy vezérlés cserével, most még megfejelheted ezt az összeget kb 60-80 ezer Ft-al. Itt minden alkatrész fogyó-kopó alkatrész, tehát szóba sem jöhet a bontott. Kivéve ha a hengerfejből is másik kell, akkor az lehet bontott. Nagyjából úgy néz ki a javítás hogy: Hengerfej le, gépműhelybe beadni, hogy újítsák fel. Síkolás, elgörbült szelepek cseréje, stb. Minden tömítését, szimmeringjét cserélni kell az utolsó darabig. Hidrotőkéket ellenőrizni, amelyik rossz azt cserélni. Ha kész, akkor a szerelő felrakhatja, itt is minden tömítést újra kell cserélni. Ezen kívül új vezérlés, új görgők, új vízpumpa, új hosszbordás szíj, új fagyálló. Munkadíjjal együtt olyan 90-100 ezer Ft-ra saccolom a javítást. Igazából nem is értem mit vártatok, felrakjátok az új szíjat a régi helyére és menni fog a gép? Szerintem alulbecsülted az összeget. Szerintem csak az alkatrészek állnak meg ~50-70-ből. Erre jön még a gépműhely és a munkadíj. Esetleg még a hengerfej is. Ez rosszabb esetben 150 is lehet. :( Egyébként vannak olyan motorok, ahol a szíjszakadással nem feltétlen akad össze semmi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Augusztus10, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2014 Szerintem alulbecsülted az összeget. Szerintem csak az alkatrészek állnak meg ~50-70-ből. Erre jön még a gépműhely és a munkadíj. Esetleg még a hengerfej is. Ez rosszabb esetben 150 is lehet. :( Egyébként vannak olyan motorok, ahol a szíjszakadással nem feltétlen akad össze semmi. A 16 szelepesek sajnos összekócolják a szelepeket ilyenkor. A 8 szelepesek között van olyan, ahol nem éri el a dugót a szelep. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kadett17dforever Elküldve Augusztus11, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2014 Sziasztok, Hetekkel ezelőtt eltört a kuplungpedal visszahuzó rugója, utána ki lett cserélve, azóta egy olyan jelenség van hosszú várakozási idő után, hogy a pedál 3-4 cm-rel beljebb van. Ha alalepek és visszahuzom akkor onnantól kezdve visszajon teljesen. Ez minden reggel így van. Mi lehet a gond szerintetek? A kuplung munkahenger nem tomithet rendesen? Váltási probléma nincs. Már nem tudom, hol keressem a hibát, a kuplungom kompletten lett cserélve 40000 km- rel ezelőtt. A régi munkahenger megvan még, annak nem volt baja. Köszi a segítséget. Üdv, Péter Lehetséges, hogy van összefüggés a kuplung pedál bentmaradása (2-3 cm) és a kuplungcsúszás között? Mert ha igen akkor szétszedem a munkahengert és megpróbálom visszatenni a gyárit. Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nanasmet Elküldve Augusztus13, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2014 Sziasztok! 2001-es benzines Vecrta b 1.6 16V z16xe -m van. Engine lámpám világitott, voltam szervizbe azt monták hajtsam meg az verdát magasabb fordulaton és akkor elfog aludni, meghajtottam pályán mentem vele, ezután viszont elaludt a lámpa, pár nap múlva a lámpa újra kigyulladt, néha világit néha nem! Eztán jött az igazi probléma. Elinditom a motort alapjárat ha minden oké akkor 1000 alatt van kicsivel, ekkor megy a verda nem rángat semmi rendellenes. De mostanság mikor elinditom 1500 körül van az alapjárat és a fordulatszámom megáll kb 2000 körül még ha padlógázt nyomok akkor is csak nagyon lassan emelkedik a fordulat. 30-40 től gyorsabban nem megy. Mai nap kigyulladt a Villáskulcsos lámpa, Ha leállitom a motort akkor a lámpa elalszik és rendesen elindul az verda. Alapjárat 1500 körül van amikor nem megy a gép, ha leállítom akkor utánna minden rendesen megy, egészen addig mig nem váltok 3. ba aztán megint beáll a motor a 2000-2200 fordulatra. Mi lehet a baj, találkozott már valaki ilyennel, mert most hétvégén tudom elvinni szerelőhöz, csak előtte azért gondoltam irok ide hátha tudtok segiteni, mit nézzek meg, mehetek e igy vele? Nem szeretnék többszázezres kárt a kocsiba? Mit csináljak? Várom a válaszokat. Köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Augusztus14, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2014 Sziasztok! 2001-es benzines Vecrta b 1.6 16V z16xe -m van. Engine lámpám világitott, voltam szervizbe azt monták hajtsam meg az verdát magasabb fordulaton és akkor elfog aludni, meghajtottam pályán mentem vele, ezután viszont elaludt a lámpa, pár nap múlva a lámpa újra kigyulladt, néha világit néha nem! Eztán jött az igazi probléma. Elinditom a motort alapjárat ha minden oké akkor 1000 alatt van kicsivel, ekkor megy a verda nem rángat semmi rendellenes. De mostanság mikor elinditom 1500 körül van az alapjárat és a fordulatszámom megáll kb 2000 körül még ha padlógázt nyomok akkor is csak nagyon lassan emelkedik a fordulat. 30-40 től gyorsabban nem megy. Mai nap kigyulladt a Villáskulcsos lámpa, Ha leállitom a motort akkor a lámpa elalszik és rendesen elindul az verda. Alapjárat 1500 körül van amikor nem megy a gép, ha leállítom akkor utánna minden rendesen megy, egészen addig mig nem váltok 3. ba aztán megint beáll a motor a 2000-2200 fordulatra. Mi lehet a baj, találkozott már valaki ilyennel, mert most hétvégén tudom elvinni szerelőhöz, csak előtte azért gondoltam irok ide hátha tudtok segiteni, mit nézzek meg, mehetek e igy vele? Nem szeretnék többszázezres kárt a kocsiba? Mit csináljak? Várom a válaszokat. Köszönöm. Érdekes javítási mód. Csak olyan esetet tudok elképzelni, ahol valami lerakodás/elkoszolódás okozhat problémát. Például egr vagy lambda (katalizátor). Mindenképpen tudni kellene a hibakódot, de lehetőleg ne menj túl sokat vele addig. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Augusztus14, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2014 @Nanasmet, @mati08 Találtam egy ilyet: "if you have a car with no throttle cable you can get fault codes by putting foot on brake and accellerator pedals and then switching on the ignition, the codes will then blink. this works on my 2002 mk4 astra with z16xe." http://www.migweb.co.uk/forums/engines-transmission/374448-diy-fault-code-reading-mk4-astra.html Meg egy ilyet: "Method 1 1. Press and hold the brake and accelerator pedals to the limit of their respective travels 2. Turn on ignition to position 2 3. The engine symbol on the dash will then begin to blink 4. Continue as below step 8 Method 2 1. Press and hold the brake and accelerator pedals to the limit of their respective travels 2. Turn ignition key to Position 2, ie dash lights on 3. Release accelerator pedal 4. Re-depress accelerator pedal to the floor 5. Turn off ignition 6. Turn on ignition to position 2 7. The engine symbol on the dash will then begin to blink 8. There will be a sequence of flashes, separated by small pauses between numbers and a longer pause between separate fault codes. 9. The number of flashes needs to be counted and thus the 4 digit fault code can be determined." http://www.vauxhallownersnetwork.co.uk/index.php?threads/please-help-paper-clip-test-on-vectra-2-2-with-pic.212351/ 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nanasmet Elküldve Augusztus14, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2014 @Nanasmet, @mati08 Találtam egy ilyet: "if you have a car with no throttle cable you can get fault codes by putting foot on brake and accellerator pedals and then switching on the ignition, the codes will then blink. this works on my 2002 mk4 astra with z16xe." http://www.migweb.co.uk/forums/engines-transmission/374448-diy-fault-code-reading-mk4-astra.html Meg egy ilyet: "Method 1 1. Press and hold the brake and accelerator pedals to the limit of their respective travels 2. Turn on ignition to position 2 3. The engine symbol on the dash will then begin to blink 4. Continue as below step 8 Method 2 1. Press and hold the brake and accelerator pedals to the limit of their respective travels 2. Turn ignition key to Position 2, ie dash lights on 3. Release accelerator pedal 4. Re-depress accelerator pedal to the floor 5. Turn off ignition 6. Turn on ignition to position 2 7. The engine symbol on the dash will then begin to blink 8. There will be a sequence of flashes, separated by small pauses between numbers and a longer pause between separate fault codes. 9. The number of flashes needs to be counted and thus the 4 digit fault code can be determined." http://www.vauxhallownersnetwork.co.uk/index.php?threads/please-help-paper-clip-test-on-vectra-2-2-with-pic.212351/ köszi szépen! Villogtattam : következőket kaptam: 0400 Kipufogó gáz visszavezetés funkció rendellenesség - El lehet pl EGR szelep? ezt kitudom egyedül takarítani? 0120 fojtószelep pedálhelyzet jeladó funkció rendellenesség - Ez fogalmam sincs mi? 1550 Elektromos gáz szabályozás csökkent teljesítmény - Nos ezt tapasztalom is! 1550 Elektromos gázpedál erőtlen, tétlen - Miért dobja kétszer ezt a 1550 -es kódot? 1122 Gázpedál szenzor pozíció. - Nos ezt hol találom pontosan? 1120 Gázpedál pozíció szenzor magas vagy alacsony? - Fogalmam sincs mi! Nos Remélem így többet tudok meg a problémáról, ma már nem mentem a verdával. Várom a további segítséget végre egy fórum ahol válaszolnak is :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Augusztus15, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2014 köszi szépen! Villogtattam : következőket kaptam: 0400 Kipufogó gáz visszavezetés funkció rendellenesség - El lehet pl EGR szelep? ezt kitudom egyedül takarítani? 0120 fojtószelep pedálhelyzet jeladó funkció rendellenesség - Ez fogalmam sincs mi? 1550 Elektromos gáz szabályozás csökkent teljesítmény - Nos ezt tapasztalom is! 1550 Elektromos gázpedál erőtlen, tétlen - Miért dobja kétszer ezt a 1550 -es kódot? 1122 Gázpedál szenzor pozíció. - Nos ezt hol találom pontosan? 1120 Gázpedál pozíció szenzor magas vagy alacsony? - Fogalmam sincs mi! Nos Remélem így többet tudok meg a problémáról, ma már nem mentem a verdával. Várom a további segítséget végre egy fórum ahol válaszolnak is :icon1: Akkor a tipp jó volt. :) Azt írd már meg, hogy pontosan melyik módszer volt amit alkalmaztál, és hogy a hibakódot honnan kerested vissza. A hibákról úgy gondolom, hogy mind az EGR hibás működésének következménye, úgyhogy én egyelőre csak ezzel foglalkoznék. Az EGR tisztítással lehet próbálkozni, sokat nem veszíthetsz vele. De ha már nagyon haldoklik, akkor nincs sok esély. Az mondjuk jó jel, hogy néha még jól indul az autó. Én féktisztítóval esnék neki, de elképzelhető hogy van ennél jobb szer is. Ha nem jön be, akkor 3 úton haladhatsz tovább: - vagy lezárod (bár ha teljesen meghalt a szelep, akkor azt hiszem a lezárás után is dobja majd a hibakódot, de talán rosszul nem fog menni az autó) - vagy szerzel egy bontottat (az állapot ugye kérdéses, de relatíve olcsó) - vagy veszel egy újat (sok10ezerbe kerül, de biztosan jó, persze ha a járatokban is le van rakodva a kosz akkor lehet hogy ez sem 100%-os megoldás) Mivel ez a motor G astrákban is elég gyakori, én a helyedben meglátogatnám a G topikot, biztosra veszem hogy ott van tapasztalat az EGR problémák kezeléséről. Én egyébként 2 hete zártam le a sajátomat (de nálam nem volt még hiba), a kifordításos módszerrel: https://z22se.uk/data/attachment-files/2007/03/27687_acdn.z22se.com_userpix_13_egr_3.jpg Meglepően pozitív hatásokról tudok csak beszámolni. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nanasmet Elküldve Augusztus15, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2014 Akkor a tipp jó volt. :) Azt írd már meg, hogy pontosan melyik módszer volt amit alkalmaztál, és hogy a hibakódot honnan kerested vissza. A hibákról úgy gondolom, hogy mind az EGR hibás működésének következménye, úgyhogy én egyelőre csak ezzel foglalkoznék. Az EGR tisztítással lehet próbálkozni, sokat nem veszíthetsz vele. De ha már nagyon haldoklik, akkor nincs sok esély. Az mondjuk jó jel, hogy néha még jól indul az autó. Én féktisztítóval esnék neki, de elképzelhető hogy van ennél jobb szer is. Ha nem jön be, akkor 3 úton haladhatsz tovább: - vagy lezárod (bár ha teljesen meghalt a szelep, akkor azt hiszem a lezárás után is dobja majd a hibakódot, de talán rosszul nem fog menni az autó) - vagy szerzel egy bontottat (az állapot ugye kérdéses, de relatíve olcsó) - vagy veszel egy újat (sok10ezerbe kerül, de biztosan jó, persze ha a járatokban is le van rakodva a kosz akkor lehet hogy ez sem 100%-os megoldás) Mivel ez a motor G astrákban is elég gyakori, én a helyedben meglátogatnám a G topikot, biztosra veszem hogy ott van tapasztalat az EGR problémák kezeléséről. Én egyébként 2 hete zártam le a sajátomat (de nálam nem volt még hiba), a kifordításos módszerrel: https://z22se.uk/data/attachment-files/2007/03/27687_acdn.z22se.com_userpix_13_egr_3.jpg Meglepően pozitív hatásokról tudok csak beszámolni. Fék + gáz benyom tövig egyszerre + gyújtás ráad! -->> Elkezd villogni felvettem videóra hibakódokat innen néztem https://docs.google.com/file/d/0B282mpwg7ZdOOTQ5NTMxMzAtMmY0Yy00NjJmLWIxMTgtODM0MzkwODAzZTlj/edit?hl=en_US&pli=1 Hétvégén viszem a szakemberhez aki megmondja majd hogy mi is a gáz bizom benne hogy nem ver át. A videót a villogtatásról. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ManoBeer Elküldve Augusztus16, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2014 Sziasztok! A segítségetekre lenne szükségem újra! Szépen megcsináltam az autón az olajcserét, és ahogyan az illik a benzinszűrőt is ki szeretném cserélni, de mintha merev falu csövekkel lenne csatlakoztatva a szűrő. Az F astrámon már csukott szemmel is ment, de most megakadtam, nem esnék neki ész nélkül. Valaki leírná a menetrendet azt nagyon megköszönném, esetleg fotó! Előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
VegyészVaki Elküldve Augusztus17, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2014 Sziasztok! Nem tudom, hogy jó helyre írom-e, de olyan kérdésem lenne, hogy nem tudja valaki hol lehet a vecihez zárba számozott lamellákat kapni! Tönkre ment a gyújtás zár, vettem újat és szeretném átlamellázni az ajtókat is hogy ne kelljen két kulccsal ökörködni! Válaszokat előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Augusztus17, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2014 Szerintem ne bonyolítsd feleslegesen a saját életedet, illetve ne szegényítsd feleslegesen a pénztárcádat. Alap, hogy ha 4 zár közül 1-hez kell másik kulcs, akkor azt az egyet (gyújtáskapcsoló) alakítjuk át, és nem a másik hármat (ajtózár, kesztyűtartózár, csoamgtérzár). Megoldás: Ahogy írtam feljebb, a gyújtáskapcsolót kell átlamellázni, erről van tapasztalat. A lamellákat pedig a régi és az új gyújtáskapcsolóból kell összeválogatni, úgy, hogy az eredeti kulcshoz legyen jó a zárbetét. Ha nem sikerül maradéktalanul a válogatás, akkor a kiálló lamellákat reszelővel kell szintbe hozni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
D4n63L Elküldve Augusztus18, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2014 Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. Van egy 1.8 16V-s 97'-es Kombi "B" Vectrám. Kb 1,5 hónapja vettem, de mostanában előfordul, hogy az akkumulátor visszajelző a műszerfalon kijelez menet közben, csak halványan világít, ettől függetlenül feltűnő (lévén, hogy eddig ilyet nem csinált). Ezt miért produkálja? Generátor? Akksi? Előre is köszönöm a választ, Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Augusztus18, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2014 Sziasztok!Segítségre lenne szükségem. Van egy 1.8 16V-s 97'-es Kombi "B" Vectrám. Kb 1,5 hónapja vettem, de mostanában előfordul, hogy az akkumulátor visszajelző a műszerfalon kijelez menet közben, csak halványan világít, ettől függetlenül feltűnő (lévén, hogy eddig ilyet nem csinált). Ezt miért produkálja? Generátor? Akksi? Előre is köszönöm a választ, Mérj töltést. Link to comment Megosztás: More sharing options...
D4n63L Elküldve Augusztus18, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2014 Köszönöm, de nem mindig jelzi ki, akkor próbáljam nézni amikor aktuális? Mert ez általában indítás után, 1-2 km megtétele után jelentkezik és addig, amíg le nem állítom az autót. Ha újraindítom akkor megint nem jelez semmit. (és ha jelez, akkor is csak halványan) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts