Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Most lehet én értek félre valamit mert nehéz a gondolkodás:), kövezzetek meg ha igen, de ha alfa 159 volt akkor az min 1.8-as lehetett, de abba is van ló bőven. ha meg 156, akkor elég masszív emberek és betonkockák lehettek benne, ha összesen kiadtak 800 kg, mert az olyan 1100 kg körül van üresen.

Rosszul tudod, e30-ba is volt 316 os 1.8-as motorral szerelve...:huh:

Még nem eszi az olajat?? Akkor az a 7 dl hová lett? Könyörgöm, ha egy suzukis (ezer éves vagy új, most lényegtelen)meghallaná, hogy az autója 14 ezer alatt megevett 7 dl olajat, alighanem sírva fakadna, majd fogná, leengedné a benzintankot, és azzal a benyával felgyujtaná, majd betolná a dunába közbe anyázva, hogy hogy vehetett meg ilyen fostalicskát...

Bocs, lehet túl racionális vagyok.

SZP

Nem látod rosszul a dolgot, Japánban kicsit más a mentalitás, viszont kétségeim vannak, készül Japán autó Törökországtól Magyarországig, már elég sok helyen. Amiből arra következtetek hogy a fogyasztói társadalom fogalma már nem ismeretlen Japánban.

Ha pedig saját szememmel látom, hogy a Makitás vagy a Pioneear-os dobozon "Made in China" felirat díszeleg, akkor lassan megérjük, hogy a honda is enni fogja az olajat.

Link to comment
Megosztás:

Versenyezgetés témához hozzászólva!

Van egy marha jó pofa sztorim.Haverom rendelt magának egy új grande puntot 150 LE turbojet motorral.Ballagott szépen komotosan 150 el az autópályán :huh: és jött egy nagy bör fejű ürge 3 BMW vel és levillogtatta.Elengette szépen majd padló gáz utána ment.190-nél elfogyott a kraft a BMW ből és egy gyenge villogtatást is elengedett hogy tessékeld már ki magad a külső sávba.Majd mellé ért felmutatta hogy mi van öreg?Aztán 200 felett ott hagyta majd vissza állt 150 es tempóra és nem előzte meg a BMW többet :lol:.Láttam már kis polszkit 150 el is repeszteni csak úgy lestem.Versenygetés nem indig célszerű de adrenalinnak jó.Csak tudni kell kellő ellenfelet választani 1.8 as vectra nem valószinű lenyomja LE bajnokokat.Viszont kis autókat se jó földbe döngölni nem tehet róla hogy ez jutott neki de akkor meg az is igaz minek erölködik.Erre is van egy sztorim nem is olyan rég mentem Szentes felé Szegváron keresztül.A Szegvári vasút átkelő elég ratyi.Jött mögöttem egy öreg escort.Szinte át gurultam 1 be az átkelőnn annyira rossz tényleg.Láttam már hamarabb hogy meg akar előzni gondoltam magamba had menjen.Lassitok ő is de gondol kettőt ő nem akar mögöttem maradni az átkelőn és közbe meg jöttek szemből is.Satu fék.Átdöcögtem az átkelőn majd gyerünk utána megelőzni nem akartam gondoltam jó az a tempo amit ő megy nekem is ^_^ 140-150 ig kinozta előttem és megfőtt szerencsétlen autója.

De igazából közúton veszélyes a versenyzés volt már szerencsém túlélni egy balesetet felrobbant a gumi 140 tempoval és fát fogtam azóta tudom odaérek én 90 el is.Adrenalin kell ott a szimulátorjáték vannak frappáns bajnokságok és hajrá Én is ott élem ki magam.

Két elég izgalmas futam amibe volt izgalomam persze ez nem mindenkit érdekel .

Üdv Roli.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Volna egy kis problémám.Az baj lehet hogy 1 hónap alatt a kiegyenlitő tartájból kb 1 1,5 dl víz eltünik durván 1500-2000 km alatt.

Hiba forrás elestleg?A hiba kód kilovasást itt esetleg segítene?

Üdv Roli!

HIbakód kiolvasás itt nem segít, a vízszivárgást nem méri számítógép. Egész egyszerűen lukas a rendszer valahol, az enyém ugyanebben a bajban volt. A leginkább ciki az egészben, hogy nem látsz az autó alatt vízfoltot, mertüzemmeleg motornál minden elpárolog.

Ha a maradék hűtővíz nem olajos, és az olaj nem vizes, akkor a hengerfej tömítésed rendben van. Ezután érdemes az összes gumicsövet végignyomkodni, látsz-e rajta lukat, repedést (elég akrobatikus mutatvány). Majd ezekután érdemes magát a hűtőt megnézni, ugyanis a menetirány szerinti jobb oldala műanyag, és az a hőterheléstől el szokott fáradni, majd utána porladni. Az enyémen is ez volt elrepedve, ott ahol a ventilátor keret van bele fogatva.

Ami rossz hír, hogy miután ilyen anyagfáradásról van szó, javítani nem lehet, csak úgy, ha egy ügyes szaki alkot a műanyga helyéreegy aluminium részt. Ne lehetetlen, az enyém már ilyen!

Sok sikert!

Link to comment
Megosztás:

x18xe , és elég dinamizmussal...

Hát szerintem 1.8-al épphogy nem alul motorizált, mert ugye 1.6-al már bőven az. Valóba jól megy 4000-től, de alatta meg halott ügy! Lehet jól megy 1-2 be, de 4000 től sajna nincs elég kraft benne, hogy 4-be vagy 5-be olyan gyorsulást produkáljon amitől nagyon hanyat kéne esni. 8V rulez..:huh::)

A cserbinszky féle i500, na az már elég dinamikus és abba van tartalék is. De az se veheti fel a versenyt egy turbóssal.

Pedig elárulom neked, hogy gázüzemben lehet olyat produkálni a vekivel, amire nem lehet azt mondani , hogy alul van motorizálva. Nem a motor kicsi, hanem a vezérlő elektronika nincs a toppon. Mikor megvettem, kb. 7 liter körül ette a gázt százon, aztán ráállíttattam, most 9 körül eszi. Viszont most ahogy nyomom úgy megy, nem gondolkodik, nem torpan meg és a hegyek között autópályán 3 személlyel+csomagok+szerszámok szépen gyorsult hegynek felfelé. És igen, volt hogy építés miatt csak egy sáv volt, majd mikor a pálya ismét szabad lett emelkedőnek felfelé, A4 bevágódott a belső sávba előzni, aztán belátta, hogy jobb ha vissza áll mögém, aztán később nagyobb sebességnél és kisebb emelkedőnél fejezi be a manővert. Azt azért megkérdezném, hogy mentél már egyáltalán 1.8-sal? És miért csak 1-2-be megy jól? Érdekelne hogy honnan szerezted ezeket a tapasztalatokat, mert az én 1.8-omból kiindulva én nem ezeket tapasztaltam. Nekem is volt már több autóm, a 6 hengeres amerikai Datsuntól a BMW-n keresztül a Mazdáig, én mégsem köpködnék ennyire a Vekire.

Link to comment
Megosztás:

Szia Zaza73!

Gázos része érdekelne!Központi befecskendezésűd van vagy hengerenkénti.Nálam 8 litert eszik gázból igazából nem érzem hogy jobban menne mint benzinnel.Pedig hengerenkénti van.vagy rosszul van beállitva?Szintén 1.8 as.Kár szidni a vekiket ár érték arányba plusz fentartási költségei jók persze nem agyondemoláltat kell kifogni.Azt amit nyújt hasonló kategoriájú kocsik sokkal drágábbak plusz fentartási költségei is.Volt nekem saabom is 9.3 as isteni auto 140 le erejével meg biztonság magas fokon de na.Egyszer beszarik rajta valami gatya azért is adtam el.Plusz semmit nem lehet bontoba kapni hozzá.Mindenkinek más az igénye meg a pénztárcája.Tartsuk tiszteletbe ezt.

Link to comment
Megosztás:

Szia Zaza73!

Gázos része érdekelne!Központi befecskendezésűd van vagy hengerenkénti.Nálam 8 litert eszik gázból igazából nem érzem hogy jobban menne mint benzinnel.Pedig hengerenkénti van.vagy rosszul van beállitva?Szintén 1.8 as.Kár szidni a vekiket ár érték arányba plusz fentartási költségei jók persze nem agyondemoláltat kell kifogni.Azt amit nyújt hasonló kategoriájú kocsik sokkal drágábbak plusz fentartási költségei is.Volt nekem saabom is 9.3 as isteni auto 140 le erejével meg biztonság magas fokon de na.Egyszer beszarik rajta valami gatya azért is adtam el.Plusz semmit nem lehet bontoba kapni hozzá.Mindenkinek más az igénye meg a pénztárcája.Tartsuk tiszteletbe ezt.

Szia!

Enyémben központi van, és a barátom nagybátyja lőtte be computerrel. Igaz hogy nem sokkal megy jobban, csak nem gondolkodik annyit és sokkal dinamikusabb. Azért nem értem psz hozzászólását, mert én ha 140-nél megpadlózom, 180-ig meg sem áll és csak 180 után érzem hogy fogynak el a pacik. Városban 50-nél simán rakom az 5.-et és onnan is elkezd gyorsulni, míg a barátom 2.0-s bömöse nyomatékkal és 150 lóval 50-nél 5.-ben nekiáll rángatni aztán belassul. Nem a világ legjobb, legerősebb, legnyomatékosabb autója a veki, de ahhoz képest nem is egy fostalicska. Az olajpálcán meg a két vonás között 1 liter az olajmennyiség, 15000Km után ha még benne van az olajszint a következő cseréig akkor én nem hívnám olajzabálónak. Kérdezzetek meg egy vw passat 1.9 pdtdi új autó tulajdonost, hogy neki mennyit kell 10000km -en utánaöntenie. Na ezt tolnám én az árokszélére...

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Enyémben központi van, és a barátom nagybátyja lőtte be computerrel. Igaz hogy nem sokkal megy jobban, csak nem gondolkodik annyit és sokkal dinamikusabb. Azért nem értem psz hozzászólását, mert én ha 140-nél megpadlózom, 180-ig meg sem áll és csak 180 után érzem hogy fogynak el a pacik. Városban 50-nél simán rakom az 5.-et és onnan is elkezd gyorsulni, míg a barátom 2.0-s bömöse nyomatékkal és 150 lóval 50-nél 5.-ben nekiáll rángatni aztán belassul. Nem a világ legjobb, legerősebb, legnyomatékosabb autója a veki, de ahhoz képest nem is egy fostalicska. Az olajpálcán meg a két vonás között 1 liter az olajmennyiség, 15000Km után ha még benne van az olajszint a következő cseréig akkor én nem hívnám olajzabálónak. Kérdezzetek meg egy vw passat 1.9 pdtdi új autó tulajdonost, hogy neki mennyit kell 10000km -en utánaöntenie. Na ezt tolnám én az árokszélére...

Dinamikussággal nincs baj azt én is úgy érzem dinamikusabb mint benzinnel csak a hirtelen nyomatékon veszem észre pl helyből indulásnál hogy benzinnel jobban szedi a lábát.Bár lehet a szürőm koszos majd megnézem.Hol lehet a szürő?

http://www.kepfeltoltes.hu/view/090801/DSC...ltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Dinamikussággal nincs baj azt én is úgy érzem dinamikusabb mint benzinnel csak a hirtelen nyomatékon veszem észre pl helyből indulásnál hogy benzinnel jobban szedi a lábát.Bár lehet a szürőm koszos majd megnézem.Hol lehet a szürő?

http://www.kepfeltoltes.hu/view/090801/DSC...ltoltes.hu_.jpg

Melyik szűrőre gondolsz? Ha a gázéra, az nekem a mágnesszelep alján van. Mondjuk én évente egyszer elviszem átnézetni+membráncsere+tisztítás. Induláskor az enyém is torpanik egy kicsit, de ez azért van, mert nekem a szívócsonkon van egy gázrózsa, ahonnan a gázt szívja és ugye onnan azért "idő" kell amíg eljut a hengerbe. Csak benzinnel indul és az első 2000-es fordulatnál vált át gázra gázüzemben.

Link to comment
Megosztás:

Az ényém is csak benzinnel indul sőt csak 40-50 fokos vízhőmérsékletnél vált át gázra addig nem.Na majd meglesem.Lehet elviszem egy átnézésre bár megvagyok elégedve vele de sosem árt neki.Igazából nagy sebességgel úgy halottam nem igazán kellőképp jó nyúzni a kocsit nagy fordulaton.

Mennyi ideje hajtod gázzal a kocsit?Konkrétan arra lennék kiváncsi hogy mi kopik jobban mint benzinnel való járással pl a gyertyákat tom hamarabb megeszi meg úgy tudom a hátsó dobot de ez mit takar?

Link to comment
Megosztás:

Az ényém is csak benzinnel indul sőt csak 40-50 fokos vízhőmérsékletnél vált át gázra addig nem.Na majd meglesem.Lehet elviszem egy átnézésre bár megvagyok elégedve vele de sosem árt neki.Igazából nagy sebességgel úgy halottam nem igazán kellőképp jó nyúzni a kocsit nagy fordulaton.

Mennyi ideje hajtod gázzal a kocsit?Konkrétan arra lennék kiváncsi hogy mi kopik jobban mint benzinnel való járással pl a gyertyákat tom hamarabb megeszi meg úgy tudom a hátsó dobot de ez mit takar?

A hátsó dobot én sem igazán értem. Amúgy már lassan 4 éve van nálam, azóta én gázzal megyek. Télen én is megvárom amíg felmegy a víz, mert a reduktort is az fűti és ugye itt lesz a cseppfolyós gázból légnemű a meleg hatására. Egyszer télen nem vártam vele és tiszta jég lett a reduktor ahogy a gáz elvonta a hőt és mondanom sem kell hogy nem igazán akart menni vele. Kutakodván a neten a legújabb az, hogy a gáz még annyira sem gyepálja a motort mint a benzin. Ahol régen dolgoztam ott csak gázos targoncák voltak, gázzal is indultak és bizony emelésnél igencsak magas fordulatszámon voltak pörgetve és mégsem volt sok baj velük, pedig 3 műszakban nyúzták őket. Én nem hinném hogy a gáz jobban károsítaná a motort. A jó olajat persze meg kell adni a motornak, igen a gyertyákat sűrübben cserélni, és a membránt a reduktorban évente cseréltetni. És ne felejtsül el, hogy a gáz sokkal tisztábban ég, (lásd fogymérő: ami benzinnél 6,5l/100km, ott gáznál csak 3,9l/100km-t mutat a fogymérő a tisztább égés miatt), azaz sokkal kisebb a károsanyag kibocsájtás.

Link to comment
Megosztás:

Na hát nekem a kadettom volt ilyen.Mindig kijött rajta valami,bár részben az előző gazdája jóvoltából.PL mikor megvettem és ki akartam cserélni a gyertyákat,az egyiket nem tudtam kiszedni.Na mondom akkor azt majd a szerelő haveromnál kicserélem valami normális kulccsal.Hát azzal se tudtuk,csak egy nagy csövet a gyertyakulcsra téve bírtuk csak kiszedni.Aztán rájöttünk,hogy bele volt ragasztva a gyertya.Na képzelhetitek.Hengerfej le,megperselyeztük,az bírta 2000 km-t,aztán kifújt,így hát mérgemben hoztam Németből egy hengerfejet meg egy újabb porlasztót.De nem utáltam meg,mert nem az ő hibája volt.De volt sok ilyen bosszantó dolog,igaz nem ilyen komolyak,de cserben soha de soha nem hagyott,pedig Németbe meg Horvátba már magától járt ki.De cserébe kárpótolt a következő autóm,ami egy általam behozott F Astra volt.Na arra nagyon minimálisat kellett költeni azt nagyon szerettem,de most a Vekire sem kell hálistennek,igaz meg is kapja mindig a jófajta cuccokat,nem skótoskodom rajta,és így talán nem lesz nagyobb baj vele.Bár tény,hogy az évek múlásával nem csak ez számít.Az ilyen müanyag porladásokkal,vagy esetleges elektronikai hibák ellen nem tud védekezni senki sem. De remélem mindenki annyit költ a Vekiére mint én,és akkor minden rendben lesz........ :lol:

Bocs Kelly!

Még véletlen sem szerettem volna a vectrát szidni. Volt már öregebb autóm (csak az volt) egyáltalán nem meglepő, ha néha vmi tönkremegy. Én általában figyelek az autóim műszaki állapotára meg a karbantartásra, hogy ne az árokparton keljen kulcsolni. Ez az autó pár hónapja van nálam, folyamatosan dob vmi hibát, de remélem lassan elfogynak. Meg emellett van sok más amire most hirtelen költeni kell, kellett (másik autó, motor, jogsi...stb) ezért került közelebb a család az éhenhaláshoz és ezért vagyok kevésbé toleráns a folyamatosan fellépő apró hibákkal szemben. :huh:

Link to comment
Megosztás:

A versenyzős sztorikhoz annyit szeretnék hozzászólni,hogy kereskedő múltamból kiindulva volt szerencsém egy pár száz autót kipróbálni.Vannak amik jobban mennek mint a Vekik ez tény de vannak amik nem (momentán a 156-os alfától nem vagyok hanyatt esve)Szerintem az 1.8-as már nem megy azért annyira rosszul,bár tény hogy nem egy versenygép,de fordulaton tartva,és nem agyonpakolva azért nem olyan rossz egy tizen akárhány éves konstrukcióhoz képest.Persze szerintem egy 318-as BMW,vagy egy újabb konstrukciójú hasonló löket térfogatú autóval azért szerintem sem veszi fel a versenyt,bár én nem vagyok egy nagy versenyző típus,és nem sok tapasztalatom van e-téren.Pusztán az autók kipróbálása alapján írom ezt.Ja és az én Vectrám se eszi az olajat,de asszony G Astrája sem!

Azért arra vigyázzatok hogy a Suzukikat ne becsüljétek le az utakon!1.3-as Swift 180-190-el azért "hasított" Sokan néztek ám a pályán!Ja és tényleg nem eszi az olajat. :huh: :lol:

Link to comment
Megosztás:

HIbakód kiolvasás itt nem segít, a vízszivárgást nem méri számítógép. Egész egyszerűen lukas a rendszer valahol, az enyém ugyanebben a bajban volt. A leginkább ciki az egészben, hogy nem látsz az autó alatt vízfoltot, mertüzemmeleg motornál minden elpárolog.

Ha a maradék hűtővíz nem olajos, és az olaj nem vizes, akkor a hengerfej tömítésed rendben van. Ezután érdemes az összes gumicsövet végignyomkodni, látsz-e rajta lukat, repedést (elég akrobatikus mutatvány). Majd ezekután érdemes magát a hűtőt megnézni, ugyanis a menetirány szerinti jobb oldala műanyag, és az a hőterheléstől el szokott fáradni, majd utána porladni. Az enyémen is ez volt elrepedve, ott ahol a ventilátor keret van bele fogatva.

Ami rossz hír, hogy miután ilyen anyagfáradásról van szó, javítani nem lehet, csak úgy, ha egy ügyes szaki alkot a műanyga helyéreegy aluminium részt. Ne lehetetlen, az enyém már ilyen!

Sok sikert!

ÉRdemes megnézni a gombák alati réztömítést, mert pl nekem ott engedte, de csak akkor, mikor már hült az autó. Amíg meleg volt a hőtágulástól befeszült annyira, hogy ne csöpögjön!

Link to comment
Megosztás:

Persze, nem is a versenyzés a lényeg. De engem például rohadtúl irritál, amikor 130-nál kamion előzése közben levillogtat a paraszt, mivel:

1. 130 a megengedett sebesség felső határa

2. kb. 5 másodperc alatt még a 100-zal robogó kamiont is megelőzöm

Akkor most miért is villogtatnak? Ennyire nincs idejük vagy felsőbbrendűznek a kocsijukkal? De ami baleseteket láttam (nem keveset), mindig volt ott egy törött Audi vagy BMW 80%-ban. Gondolom mert annyira szabályosak voltak. A baj az, hogy majdnem mindig a vétlenek halnak. Osztrákba és németbe is száguldoznak, de ott ha kirakom az indexet, a hátam mögött 200 méterrel jövő audis is lassít( nem gyorsít!) és megvárja míg megelőzöm a kamiont, aztán hasít tovább. Azért egy-két szuperautó tulajdonosnak is lenne mit tanulnia és megértenie, hogy a pályán a 130 nem a minimum sebesség! Ja és bocs hogy nem az egyéb topicba írok, de itt ment ez a téma.

Link to comment
Megosztás:

Hát nézd engem is így villogtak a lényeg csak az lett volna, hogy oké, hogy utólér felőlem nyomja neki majd megáll egy oszlopon csak az volt a nevetséges benne, hogy amikor lehúzódtam a külsőbe akkor ugye vártam volna a nagy villogás, index stb után, hogy akkor padlógázzal elsuhan mert ugye siet ennek ellenére alig nagyobb sebességgel nagy füst kíséretében előz meg kb a padlógáz mennyééé má te dög mé nem mész lehetett a sofőr fejében...

Link to comment
Megosztás:

Osztrákba és németbe is száguldoznak, de ott ha kirakom az indexet, a hátam mögött 200 méterrel jövő audis is lassít( nem gyorsít!) és megvárja míg megelőzöm a kamiont, aztán hasít tovább.

Ehhez csak egy adalék: én elég sokat autózom, és egyre többször fordul elő hogy osztrák, német, sőt svéd rendszámú autóból levillognak-letolnak a pályáról, pedig elvileg ott nagyságrendekkel jobb vezetési kultúrának kéne lennie mint nálunk. És van is, szóval arra jöttem rá hogy ezek a villogós majmok (már bocs) kint dolgozó román meg török vendégmunkások, akik a külföldi rendszámú autójukkal májerkodnak, rontva ezzel az adott ország presztízsét.

Link to comment
Megosztás:

Hát igen, a kinn dolgozó vendégmunkások megint egy külön kategoria. Akikről én írtam, azok a felsőkategóriás autókat vezető hazafiak általában öltönyben. És ők arra használják a refit, amire való. A vendégmunkásokról: egyet gondolnak, 90-nél bevágódnak a belső sávba kamiont előzni, visszapillantó minek, én meg 50 méterre vagyok tőle aztán lehet taposni a féket. Ennyit a vendégmunkás furgonosokról. És kinn a barmok és villogtatósok táborába beléptek a csehek és a szlovákok is. De az osztrákokra és a németekre még mindig nem panaszkodom.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Újabb kérdéssel fordulok hozzátok,mégpedig: olyat csinál az autó ,hogy nyugisan haladok egyszercsak elkezd rángatni a motor fordulatszámmérő vadul ugrál összevissza de a motor nem pörög föl inkább fuldoklik van úgy hogy le is áll :lol: újraindítom megy tovább mintha mi sem történt volna vagy szintén újraindítom és világít a szervízlámpa ilyenkor lebutul az autó lomha lesz és 4500-as fordulatnál leszabályoz. Megállok pár perc indít szervízlámpa nem világít és semmi probléma. :huh: ja és csak d.u.-án csinálja d.e.-t soha lehet a meleg miatt? X20XEV

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Újabb kérdéssel fordulok hozzátok,mégpedig: olyat csinál az autó ,hogy nyugisan haladok egyszercsak elkezd rángatni a motor fordulatszámmérő vadul ugrál összevissza de a motor nem pörög föl inkább fuldoklik van úgy hogy le is áll :lol: újraindítom megy tovább mintha mi sem történt volna vagy szintén újraindítom és világít a szervízlámpa ilyenkor lebutul az autó lomha lesz és 4500-as fordulatnál leszabályoz. Megállok pár perc indít szervízlámpa nem világít és semmi probléma. :huh: ja és csak d.u.-án csinálja d.e.-t soha lehet a meleg miatt? X20XEV

Hibakód kiolvasás biztosan segítene ha világított a c.engine lámpád. Amúgy én főtengely vagy vezérműtengely jeladóra tippelnék.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

lenne egy sürgős kérdésem!

történt az a kocsimmal (még mindig 2.0l 16v x20xev és automata) hogy a hűtőfolyadék kiegyenlítőnél az egyik csőnél picit megrepedt a burkolat, és így nagy nyomásnál szivárgott. Ezt akkor sikerült észre vennem, mikor ferihegyi úton mentem kifele és nézem hogy hoppá, a hőfokmérő bizony maximumot mutat, félre is álltam azonnal és hagytam kihűlni és töltöttem is bele vizet. Amíg sikerült elmennem bontóba venni új tartályt meg hazaérni és beszerelni addig még 1x volt ilyen eset, hogy kb 2-3l elfolyt és meg kellett állnom hűlni hagyni és után tölteni.

Szóval most kicseréltem a tartályt, minden szép és jó, viszont az van, hogy mikor bemelegszik a motor olyan 90-95fok közelébe kigyullad a motorhiba és lomha lesz a kocsi valamint 4500fordulatnál már (hegynek felfele vissza kellett váltania ennyire..) akkor döcög és rángat. Viszont ha hagyom 1órát pihenni és kihül a motor 70-80fokra akkor már nem ég a motorlámpa és megy minden rendesen.

na ez mitől lehetséges?

gyors válasz kéne, mert holnap megyek vele balcsira, és nem tudom féljek-e:/

előre is köszi a segítséget!

Gery

Most nézem Tambinak is hasonló gondjai vannak, érdekes, lehet a hőséget nem bírják a járgányok?

Alapjárati motort hol találom? és a csatlakozók tisztítása alatt azt érted, hogy mindent kihúzok wd40el befúj és vissza?

Link to comment
Megosztás:

Kelly!

Most vettem észre hogy Te szegedi vagy.Jó lenne egy talit összehozni kiváncsi lennék a ledesitésre élőben is ha nem gond.A msn rolikacsakocsi@hotmail.com vegyél fel msn re és akkor ha nem túl nagy kérés megtekinteném a vectrádat plusz egy két dolgot kérdeznék.Bár most egy hétig nem leszek de hétvégente gép közelbe vagyok.

Lenne mégy egy kérdésem.Szerintetek a lámpabura sötétitő sprayk azok mennyire tartósak illetve jók e?

Üdv Roli!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.