Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Bufi

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    45
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Gödöllő

MOTE klubkártya

  • Város
    Gödöllő

Bufi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Van egy eladó hibakód olvasóm törlőm eladó szemteleül olcsón, nem akarom most ecsetelni a dolgot mindent olvas töröl 2004-ig, ha érdekel valakit.
  2. Bufi

    Egyéb csevegés

    Van egy eladó hibakód olvasóm törlőm eladó szemteleül olcsón, nem akarom most ecsetelni a dolgot mindent olvas töröl 2004-ig, ha érdekel valakit.
  3. Teljesen felesleges az 5W40 inkább keress egy jó teljesítményszintű (API érték a doboz hátulján) 10w40-est olcsóbb is lesz és a motorod is tovább bírja majd. De ha érdekel hogy mit töltesz az autódba olvass egy kicsit http://www.liqui-moly.hu/kenoanyag.cgi
  4. Hát akkor ez az a hiba lesz amin egy egész hétvégét el tudsz tölteni és mérgedbe eljutsz a " lerúgom a lökhárítót " állapotig, vagy egy szerelőnél köt ki és ő a "bármennyit elkérhetek" kategóriába fogja sorolni, véleményem szerint.
  5. Ha tippelhetek a hátsó stabilizátor rúd belső szilentje könnyen megviccelhet, mert a "mindent kicseréltünk"-nél szokott kiderülni, hogy ezt mégsem sikerült, vagy ha tényleg új minden gumialkatrész cserés volt akkor a kopott lengéscsillapító tud kotyogó hangot adni ami nem azt jelenti hogy rossz lenne csak ahol legtöbbet mozog (kb 1 cm) ott kikopik a szár. Nyikorogni a keresztmerevítő belső szilentje szokott. Szilentek tételesen: Keresztmerevítőből van kettő 1-1 szilentel Lengőkaron van 3 db Stabilizátorrúd 1db Segéd stabrúd 1db amin 2db szilent van Ez csak az egyik oldal volt értelem szerűen a hátsó futóműben 16db szilent van plusz a lengéscsillapítóban lévők.
  6. Ha tényleg szeretnél mindent tudni egy 2.0 dti-ről, keress meg mindent megmutatok elmondok, hogy mire figyelj oda, nem mellesleg ha tetszik meg is veheted.
  7. Sziasztok! A véleményetekre lennék kíváncsi, hogy a 2.0dti vectra b vissza fogom sírni, ha lecserélem egy c-re, ebből is a dti a jobb vagy a cdti, vagy ha nyugalmat akarok vegyek kézikocsit. Előre is köszi.
  8. Bufi

    Fogyasztás

    Arra kell figyelned, hogy az alkohol feloldja a dzsuvát az üzemanyag rendszerben és dugulást eredményezhet, de fokozatosan adagolva nem lesz bajod.
  9. Bufi

    Egyéb csevegés

    Gondolom hengerfejezni nem akarod a készüléket, a futóművet nélküle is meg tudod szilentezni, ha esetlegesen kuplung cserére vetemednél akkor a feladat elvégzése után a könyvet kidobod a pi@ába és felbontasz egy üveg bort.
  10. A jelenség roppant mód hasonlít a légtömegmérő hibájára, de ez csak tipp, ha érzel magadban elég motivációt némi féktisztítóval tisztítsd meg aztán vagy jó lesz vagy nem.
  11. Bufi

    Motor

    A villogtatást meg se próbáld csak 98 előtt működik. A probléma kísértetiesen hasonlít az üzemanyagrendszer dugulására, már az enyém is csinált ilyet amikor dzsunga gázolajjal betankoltam, ha van energiád megnézheted az üzemanyagszűrőt, hogy milyen az állapota? Vehetsz bele adalékot ami feloldja a szennyeződéseket a tankban illetve az adagolóban, feltéve ha tudsz vele közlekedni. Az én dugulásom jelei tejfehér füst brutális mennyiségben és erőtlenség amikor felvillant a cheklámpa aztán megindult eltűnt a füst és elaludt a cheklámpa, aztán előröl. A gödöllői adagolós a Pap Csabi műhelye lesz, nagyon korrektek, jól dolgoznak, nem a legolcsóbb, de legalább profik a kérdésben.
  12. Bufi

    Motor

    Két dologra tippelnék az első hogy lelevegősödött, ami lehet p.csúcs szimering vagy résolajcső gatya, vagy az adagoló engedi el az olajat. A másik tippem hogy, az adagoló elektronika szabotálja a munkát, és ez tud ilyen furcsaságot csinálni hogy egyik pillanatban műk a másikban meg nem, de ne legyen igazam mert ez nagyon fog fájni. Én optimistán megkérdezném, hogy cserélt rajta üzemanyagszűrőt? Gyakorlati tapasztalat hiába lazítom fel a csúcsokat és megjön az olaj de a levegő sz..arik kijönni. A legutóbbi alkalommal eltört a mécses és meghúztuk, és pikk pakk beindult, de a jó opelos tudja, hogy ez igen rizikós.
  13. A hiba a kormánystabilizátor szilentnél adódik, nem biztos, hogy ez a neve de ha alánézel van oldalanként két lemezből hajlított u alakú rúd, aminek az egyik vége a kerékagyhoz csatlakozik a másik vége pedig a kaszni közepénél van felfogatva ott van karonként 1 szilent. A cseréjéhez nyugodtan házilag is hozzákezdhetsz, 2 db 18-as csillagvillás, 15cm 50-es vascső, (esetleg satu) és egy kisebb ill. egy nagyobb kalapács meg némi erőszak szükséges.
  14. Bufi

    Elektromos

    Köszi a segítséget, a soros portos kábel már megvan, olyan embert akinek a gépén lenne soros port, olyat még nem találtam, de annak tudatában hogy ez az összeállítás működőképes lehet, sokkal nagyobb kedvel fogok összekukázni egy ilyen gépet.
  15. Elvileg minden gumimérethez más más keréknyomás tartozik. Leginkább neked kell kitapasztalnod, hogy adott hőmérsékleten (tél vagy nyár) hogy érzed megfelelőnek a tapadást. Ami alapszabály nyáron nagyobb míg télen alacsonyabb nyomás szükséges, viszont a gyártók, egy optimális alternatívát adnak meg a beállítási értéknek ami időjárástól függetlenül alkalmazható.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.