Levi80 Elküldve Február15, 2012 Megoszt Elküldve Február15, 2012 Sziasztok! Egy 1.6i vectra friss tulaja vagyok,tavaly Júniusban vettem a gépet.A problémám az,hogy üresben,vagy kinyomott kuplungnál időnként felpörög a motor,akár 4000-es fordulatszámig is,majd visszaesik alapjáratra.Decemberben az első futómű alkatrészeinek cseréje közben az alapjárati motor is meg lett takarítva,akkor lett beállítva 800 környékére az alapjárati fordulat,előtte 1100 körül volt. Ha valakinek van ötlete,megköszönöm az infókat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sunny1.4 8V Elküldve Február15, 2012 Megoszt Elküldve Február15, 2012 Sziasztok! Egy 1.6i vectra friss tulaja vagyok,tavaly Júniusban vettem a gépet.A problémám az,hogy üresben,vagy kinyomott kuplungnál időnként felpörög a motor,akár 4000-es fordulatszámig is,majd visszaesik alapjáratra.Decemberben az első futómű alkatrészeinek cseréje közben az alapjárati motor is meg lett takarítva,akkor lett beállítva 800 környékére az alapjárati fordulat,előtte 1100 körül volt. Ha valakinek van ötlete,megköszönöm az infókat! A 244. oldalon volt az alapjárat megakadás/Ingadozásról téma. Az ottani infók közül hátha segít valami. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Levi80 Elküldve Február16, 2012 Megoszt Elküldve Február16, 2012 Utána járok!Köszi:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tkvectra Elküldve Február18, 2012 Megoszt Elküldve Február18, 2012 Sziasztok lehet valaki emlékszik rá panaszkodtam, hogy melegen nem indul a vectrám 1,8 ecotech motoros. Nos a - 20 as hidegben teljesen megadta magát úgy kellett a havernak hazahúznia de nem ez a lényeg. Kezembe vette a telefont oszt kőrbetelefonáltam az összes szerelőt de rá kellett jönnöm ma már autószerelő nem sok van csak új alkatrész cserélő mesterek vannak mindegyik tápszivattyút nyomásszabályozószelepet benzinszűrőt meg a jóég tudja még mit akartak vetetni velem amikor közöltem, hogy várjunk még nem is tudjuk mi a baja előbb keressük meg a hibát akkor elhajtottak. Na mérges lettem és megkerestem én a hibát szoval az volt a baja hogy az a nagyon ügyes szerelő aki már javította megint alkotott mert a tápszivattyú sarujait mindha direkt kitágította volna hogy lötyögjön a saru a szivattyún megcsináltam. Azóta van alapjáratom nem tarakírozik a motor van motorfékem is tökéletesen ejti a fordulatot és ami a leglényegesebb akármilyen meleg a motor az első dugattyúfordulatra indul gáz nélkül mert eddig csak gázzal indult tehát semmi baja nem volt a gépnek csak mindenki le akart venni. Egyetlen egy problem van még de azt a szervízbe kiolvastatom miért villan ki néha a sárga motorlámpa de csak alapjáraton pedig tökéletes stabil az alapjárat. Pici gázt adok oszt rögtön elalszik. Csak mind érdekességet írtam le hogy jártam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rolend Elküldve Február20, 2012 Megoszt Elküldve Február20, 2012 Na sziasztok! Újra itt! :/ Az izzítógyertyák cseréjével annyi oldódott meg, hogy indul az autó. Az első indítás is elég mókás volt, mert nyomtuk bele a féktisztító spayt, hogy beröfennyen (mert levolt ragadva egy pár szelep) és sikerült. Azóta elpárolgott a cucc simán, de pl 0 fok körüli első indulásnál dadogva indul el kb 10. tekerés után és éktelen kipuffogó szag áramlik ki egy ideig, a fordulatszám mutató pedig ugrándozik egy pár másodpercig majd beáll minden zsírul. Ha bemelegszik, akkor már semmi baj nincs az indulással. Más fórumon azt mondták, h lehet olaj hőmérséklet jeladó. lehet benne valami vagy szerintetek mi lehet? Köszi: Roland Link to comment Megosztás: More sharing options...
goggi Elküldve Február23, 2012 Megoszt Elküldve Február23, 2012 sziasztok egy roppant fontos kérdésem volna a Tisztelt forumtársakhoz 97-es diesel veki középkonzolján megadta magát a kapcsolok megvilágitása .Hogyan lehet szétszedni ,cserélni az égőt Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hanguci Elküldve Február23, 2012 Megoszt Elküldve Február23, 2012 Na sziasztok! Újra itt! :/ Az izzítógyertyák cseréjével annyi oldódott meg, hogy indul az autó. Az első indítás is elég mókás volt, mert nyomtuk bele a féktisztító spayt, hogy beröfennyen (mert levolt ragadva egy pár szelep) és sikerült. Azóta elpárolgott a cucc simán, de pl 0 fok körüli első indulásnál dadogva indul el kb 10. tekerés után és éktelen kipuffogó szag áramlik ki egy ideig, a fordulatszám mutató pedig ugrándozik egy pár másodpercig majd beáll minden zsírul. Ha bemelegszik, akkor már semmi baj nincs az indulással. Más fórumon azt mondták, h lehet olaj hőmérséklet jeladó. lehet benne valami vagy szerintetek mi lehet? Köszi: Roland porlasztók? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Február23, 2012 Megoszt Elküldve Február23, 2012 sziasztok egy roppant fontos kérdésem volna a Tisztelt forumtársakhoz 97-es diesel veki középkonzolján megadta magát a kapcsolok megvilágitása .Hogyan lehet szétszedni ,cserélni az égőt Üdv. Húzd ki a kapcsolót a helyéről, onnan már látni fogod, hogy kell szétszedni. Általában nem az izzók égnek ki, hanem érintkezési hiba van. Az érintkezés helyre állításával lehet javítani. Kontakt spray, tisztítás stb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Február23, 2012 Megoszt Elküldve Február23, 2012 Na sziasztok! Újra itt! :/ Az izzítógyertyák cseréjével annyi oldódott meg, hogy indul az autó. Az első indítás is elég mókás volt, mert nyomtuk bele a féktisztító spayt, hogy beröfennyen (mert levolt ragadva egy pár szelep) és sikerült. Azóta elpárolgott a cucc simán, de pl 0 fok körüli első indulásnál dadogva indul el kb 10. tekerés után és éktelen kipuffogó szag áramlik ki egy ideig, a fordulatszám mutató pedig ugrándozik egy pár másodpercig majd beáll minden zsírul. Ha bemelegszik, akkor már semmi baj nincs az indulással. Más fórumon azt mondták, h lehet olaj hőmérséklet jeladó. lehet benne valami vagy szerintetek mi lehet? Köszi: Roland Ki mondta ezt a marhaságot? :) nincs semmi tócsa, de megkérdeztem egy szerlőt és aztmondta hogy télen elvileg ezt aszót használta "összehúzódika fagyálló folyadék "nyáron vagyis mikormár jóidő van akkor meg vissza enged nemtom én ezt cáfolnám vagyis valótlannak állítom, de nemtom. Jó nagy marhaság. Ha felöntöd szintig, annak ugyanúgy kell állnia, plusz-mínusz 1-2 cm csökkenés, illetve növekedés lehet. Ha csökken, és nincs a kocsi alatt tócsa, akkor vagy hengerfejes a motor és fogyasztja a vizet (ennek más jelei is vannak) vagy forró motornál olyan helyen ereszt a hűtőrendszer, ahol azonnal el is párolog. Előbbinél jobban, utóbbinál kevésbő fogy a hűtővíz. Párologhat a fűtőventilátornál is, de akkor érezni lehet az utastárben a fagyálló szagot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
goggi Elküldve Február24, 2012 Megoszt Elküldve Február24, 2012 Húzd ki a kapcsolót a helyéről, onnan már látni fogod, hogy kell szétszedni. Általában nem az izzók égnek ki, hanem érintkezési hiba van. Az érintkezés helyre állításával lehet javítani. Kontakt spray, tisztítás stb. kössz a segitséget . hétvégén megprobálom szétszedni , az elmúlt 8 évben nemvolt szétszedve,ezért nemcsodálkoznék egykis kontakt hibán Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
egri011 Elküldve Február24, 2012 Megoszt Elküldve Február24, 2012 Sziasztok! Egy olyan problémával fordulok hozzátok, hogy nem indul az autónk. A következő történt. Mostanában sűrűn csináltuk azt, hogy keveset tankoltunk bele. Jártunk úgy, hogy kifogyott a benzin. Az egyik ilyen alkalommal szintén után töltöttük a tankot, viszont utána már nem indult el. Olyan érzésem van, mintha nem kapna benzint a motor. Lehet-e benzin szivattyú eldugulása? Ezt saját kezűleg ki tudom takarítani, vagy mindenképpen szerviz szükséges? Várom a javaslatokat! Előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Február24, 2012 Megoszt Elküldve Február24, 2012 Sziasztok! Egy olyan problémával fordulok hozzátok, hogy nem indul az autónk. A következő történt. Mostanában sűrűn csináltuk azt, hogy keveset tankoltunk bele. Jártunk úgy, hogy kifogyott a benzin. Az egyik ilyen alkalommal szintén után töltöttük a tankot, viszont utána már nem indult el. Olyan érzésem van, mintha nem kapna benzint a motor. Lehet-e benzin szivattyú eldugulása? Ezt saját kezűleg ki tudom takarítani, vagy mindenképpen szerviz szükséges? Várom a javaslatokat! Előre is köszönöm! Ez nagyon nagy hiba volt. Egyrészt kevés benzin esetén könnyebben kapja fel a tank alján lévő szemetet az AC pumpa. Másrészt ha kifogy a benzin, akkor az AC pumpa kenés és hűtés nélkül marad, ezért pillanatok alatt tönkre megy. Szóval valószínűleg nyertetek magatoknak egy AC pumpa cserét ezzel a kevés benzines, benzin kifogyasztós játékkal. Sosem fogom megérteni, hogy ez miért jó... Kifogy a benzin lerohadsz a puszta közepén, aztán lehet szívni, telefonálni haverért... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rolend Elküldve Február26, 2012 Megoszt Elküldve Február26, 2012 Hali! Porlasztók is rendben vannak! Észrevettem, hogy a hőfok és rádió kijelzőn a hőfok mellett van egy kis csillag kb 2-3 fok és az alatt. Ha ez ott van és villog akkor indul nehezen, ha nincs akkor pöcre röffen. Ez jelezné az előmelegítőt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
rolika99 Elküldve Február26, 2012 Megoszt Elküldve Február26, 2012 Hali! Porlasztók is rendben vannak! Észrevettem, hogy a hőfok és rádió kijelzőn a hőfok mellett van egy kis csillag kb 2-3 fok és az alatt. Ha ez ott van és villog akkor indul nehezen, ha nincs akkor pöcre röffen. Ez jelezné az előmelegítőt? :D Nem,a csillag a fagyra figyelmeztet,amiért nehezen indulhat:előtöltés/befecskendezés kezdet rossz állása,henger tömítetlensége-hengerveszteség,izzítás,illetve csúcsok porlasztási képe,akksi legyen jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Február26, 2012 Megoszt Elküldve Február26, 2012 :D Nem,a csillag a fagyra figyelmeztet,amiért nehezen indulhat:előtöltés/befecskendezés kezdet rossz állása,henger tömítetlensége-hengerveszteség,izzítás,illetve csúcsok porlasztási képe,akksi legyen jó. A 20DTL és 20DTH elektronikusan állítja a befecskendezés kezdetet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rolika99 Elküldve Február26, 2012 Megoszt Elküldve Február26, 2012 Azt nem tudtam,milyen motor van benne,de így oké,csak az "alap befecskendezés kezdet"-ről beszélek,amikor még nincs háznyomás,addig nem szabályoz semmit. A 20DTL és 20DTH elektronikusan állítja a befecskendezés kezdetet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Február26, 2012 Megoszt Elküldve Február26, 2012 Hy! A turbóból a cooler-csőhöz való csatlakozásnál milyen tömítés kell bele? Tűzkarika a neve? http://kephost.hu/share-8A26_4F4A3182.html Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hanguci Elküldve Február26, 2012 Megoszt Elküldve Február26, 2012 Hy! A turbóból a cooler-csőhöz való csatlakozásnál milyen tömítés kell bele? Tűzkarika a neve? http://kephost.hu/sh...6_4F4A3182.html Köszi! Szia!Sz.tem nem jár semmilyen tömítés... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Február27, 2012 Megoszt Elküldve Február27, 2012 Szia!Sz.tem nem jár semmilyen tömítés... Hali! Akkor mitől lehet olajos ott egy kicsit a cső, a csatalakozásnál, a bilincsnél? épphogy, ráadásul alatta van egy érzékelő, amit nem tudom, hogy micsoda, na annak a vezetékének a teteje is könnyes az olajtól. Kaptam arról a részről rajzot, elvileg tényleg van ott tűzkarika. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Február27, 2012 Megoszt Elküldve Február27, 2012 Hali! Akkor mitől lehet olajos ott egy kicsit a cső, a csatalakozásnál, a bilincsnél? épphogy, ráadásul alatta van egy érzékelő, amit nem tudom, hogy micsoda, na annak a vezetékének a teteje is könnyes az olajtól. Kaptam arról a részről rajzot, elvileg tényleg van ott tűzkarika. :) A turbóra egy gumicső megy rá, bilinccsel leszorítva? Ha igen, akkor nem kell oda semmiféle tömítés. Hogy miért olajos? A kartegázban lévő olajpárából kicsapódik valamennyi olaj, Vagy eszi az olajat a turbó, és ott kiszivárog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fort Elküldve Február27, 2012 Megoszt Elküldve Február27, 2012 A turbóra egy gumicső megy rá, bilinccsel leszorítva? Ha igen, akkor nem kell oda semmiféle tömítés. Hogy miért olajos? A kartegázban lévő olajpárából kicsapódik valamennyi olaj, Vagy eszi az olajat a turbó, és ott kiszivárog. Szintén semmi tömítés nincs ott,csak a gumicső,de mind a hármunké X17DT és 2.0DTH-nál a franc sem tudja mit variáltak még oda! Ha van a közelben bolt Zozor,add fel a leckét az eladónak,nézzen utána...vagy EPC robbantott ábra! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Február27, 2012 Megoszt Elküldve Február27, 2012 (edited) A turbóra egy gumicső megy rá, bilinccsel leszorítva? Ha igen, akkor nem kell oda semmiféle tömítés. Hogy miért olajos? A kartegázban lévő olajpárából kicsapódik valamennyi olaj, Vagy eszi az olajat a turbó, és ott kiszivárog. Fémcső jön a turbótól, azért kell a tömítés. :) Hát igen, DTH-s motor, sokak szerint egy elqrt motor, de remélem még sokáig fog szolgálni, próbálok vigyázni rá. :) Valamennyi kis olajpára-szerűségre gondoltam én is, ezek szerint jól tippeltem- egy olajcsere alkalmával kb. 1l olajat kell utántölteni, 80-90% városon belüli (2x4km) használattal. Szintén semmi tömítés nincs ott,csak a gumicső,de mind a hármunké X17DT és 2.0DTH-nál a franc sem tudja mit variáltak még oda! Ha van a közelben bolt Zozor,add fel a leckét az eladónak,nézzen utána...vagy EPC robbantott ábra! Onnan volt a kép, a 6-os számú alkatrész (086836). :D Más: megtaláltam egy lengyel oldalon a feszítőgörgő alkatrészt, amit régóta keresek- és nem egyben a feszítőkarral, hanem csak egyszerűen a görgő: Ugyanazon a cikkszámon fut, mint itthon a komplett feszítő, már csak az árára lennék kíváncsi. Mivel van SKF cikkszáma is, holnap bemegyek az itteni SKF-be és kíváncsian várom, hogy van-e, lesz-e, mennyiért... :) Itt találtam: http://caffaro.pl/Start.asp?WCU=~TTIqOCo5MTcwNCoxMA== Módosítva Február27, 2012 : zozor Link to comment Megosztás: More sharing options...
rolika99 Elküldve Február27, 2012 Megoszt Elküldve Február27, 2012 Ilyet simán lehet esztergálnianyag kb.1500ft. Mi a bolti ára? Fémcső jön a turbótól, azért kell a tömítés. :) Hát igen, DTH-s motor, sokak szerint egy elqrt motor, de remélem még sokáig fog szolgálni, próbálok vigyázni rá. :) Valamennyi kis olajpára-szerűségre gondoltam én is, ezek szerint jól tippeltem- egy olajcsere alkalmával kb. 1l olajat kell utántölteni, 80-90% városon belüli (2x4km) használattal. Onnan volt a kép, a 6-os számú alkatrész (086836). :D Más: megtaláltam egy lengyel oldalon a feszítőgörgő alkatrészt, amit régóta keresek- és nem egyben a feszítőkarral, hanem csak egyszerűen a görgő: Ugyanazon a cikkszámon fut, mint itthon a komplett feszítő, már csak az árára lennék kíváncsi. Mivel van SKF cikkszáma is, holnap bemegyek az itteni SKF-be és kíváncsian várom, hogy van-e, lesz-e, mennyiért... :) Itt találtam: http://caffaro.pl/Start.asp?WCU=~TTIqOCo5MTcwNCoxMA== Link to comment Megosztás: More sharing options...
pikta Elküldve Február27, 2012 Megoszt Elküldve Február27, 2012 Hy! A turbóból a cooler-csőhöz való csatlakozásnál milyen tömítés kell bele? Tűzkarika a neve? http://kephost.hu/sh...6_4F4A3182.html Köszi! Szia! Ott kell lennie egy olajálló "O" gyűrűnek! 2 v 3 méret létezik. (motor függő) Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Február28, 2012 Megoszt Elküldve Február28, 2012 Szia! Ott kell lennie egy olajálló "O" gyűrűnek! 2 v 3 méret létezik. (motor függő) Üdv. Így van, írtam is hogy megnézettem, 086836 a cikkszáma, kb. 8-900 ft. Ilyet simán lehet esztergálnianyag kb.1500ft. Mi a bolti ára? Na az majd ma kiderül-remélem :) Annál biztos hogy több. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts