Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Hazafelé beugrottam a boltba tűszelepért, de nem tudott adni a srác, mert nem tudta beazonosítani. Odáig eljutott, hogy valami mérő csatlakozó lehet a neve, de amit talált, az az injektorhíd tetejére való talán 1.6-oshoz. Legalább is a rajz szerint.

Link to comment
Megosztás:

Hazafelé beugrottam a boltba tűszelepért, de nem tudott adni a srác, mert nem tudta beazonosítani. Odáig eljutott, hogy valami mérő csatlakozó lehet a neve, de amit talált, az az injektorhíd tetejére való talán 1.6-oshoz. Legalább is a rajz szerint.

Benzinnyomás mérőre gondolt szerintem.

Link to comment
Megosztás:

Benzinnyomás mérőre gondolt szerintem.

Neki valójában fogalma sem volt, mi az, pedig kijött, megnézte. A gép adatait olvasgatta. Próbáltam elmutogatni, mire is való az ott. Egyelőre megpróbálom megnézni, hogy nem csak koszos-e a a szelep, csak még nincs hozzá célszerszámom.

Link to comment
Megosztás:

köszönöm szépen a segítséget!Akkor kicseréltetem aztán meglátjuk abba marad e.Ha nem akkor majd lépünk tovább <_<

Mint ahogyan előttem is írták előbb a csatalkozóját nézd meg.

Kopogás szenzor ritkán megy tönkre. Sokkal nagyobb az esélye csatlakozó kontakt vagy vezeték hibának... csak mielőtt pénzt adnál egy újért érdemes ránézni.

Link to comment
Megosztás:

Hazafelé beugrottam a boltba tűszelepért, de nem tudott adni a srác, mert nem tudta beazonosítani. Odáig eljutott, hogy valami mérő csatlakozó lehet a neve, de amit talált, az az injektorhíd tetejére való talán 1.6-oshoz. Legalább is a rajz szerint.

Nem egy egyszerű a kerékszepelenkél is használt tűszelep van benne ? (Csak tipp nekem még nem kellett szétszedni)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Párom autója 94-es 1.4-es benzines Opel Astra F C14SE motorkód, hengerenkénti injektoros motorral, főleg télen, hidegebb időben de még a mai napig is, a reggeli első indításnál a motorból "kolompoló" hangot hallat. Ez a hang pár másodpercig hallható, de intenzíven. Van olyan indítás amikor nincs hang, ez a ritkább, de van, hogy minden reggel csinálja. Mi lehet ez?

Autószerelőm azt mondta, hogy koszos az injektor, annak van hangja, öntsek bele injektor tisztító adalékot.

Azért előtte megkérdezlek Titeket, hátha van valami ötlet...

Köszi

Esetleg váltó?? :) A kuplungot kinyomod, akkor is zenél?? Nálam a váltó tengely az ami zörög. Sajna a kopott váltó ilyen kolompoló hangot ad.

Link to comment
Megosztás:

Esetleg váltó?? :) A kuplungot kinyomod, akkor is zenél?? Nálam a váltó tengely az ami zörög. Sajna a kopott váltó ilyen kolompoló hangot ad.

Azzal jó lesz vigyázni! Nekem egy rossz nyelestengely csapágy miatt (amit csapágyhiány miatt nem tudtak kicserélni az egyik budapesti Skoda szervízben 1989-ben) Hollandiában törött el a nyelestengelyem!

Érdekes módon ott volt csapágy is, meg nyelestengely is, meg Skoda szervíz is a lerobbanásomtól mért 500 méteren belül.... Szombat délután történt az eset, és 8 órán belül már úton voltunk tovább.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Párom autója 94-es 1.4-es benzines Opel Astra F C14SE motorkód, hengerenkénti injektoros motorral, főleg télen, hidegebb időben de még a mai napig is, a reggeli első indításnál a motorból "kolompoló" hangot hallat. Ez a hang pár másodpercig hallható, de intenzíven. Van olyan indítás amikor nincs hang, ez a ritkább, de van, hogy minden reggel csinálja. Mi lehet ez?

Autószerelőm azt mondta, hogy koszos az injektor, annak van hangja, öntsek bele injektor tisztító adalékot.

Azért előtte megkérdezlek Titeket, hátha van valami ötlet...

Köszi

Nekem ugyan ez a típus van 1.4se,és volt ilyen problémám!Szerintem is önindító!A kicsi valeo van benne nem javítható mert a belsejében levő áttétel fogaskerekei mennek tönkre.Otthon magad egy óra alatt ki tudod cserélni!Bontott 10 000ft körül van az új 35 000 nél kezdődik!

Ha a váltóból jön akkor nyeles tengely csapágy is lehet de azt észre kellene venni mikor kinyomod a kuplungot menet közben és olyan hangot ad mint a lend kerekes autó!

Link to comment
Megosztás:

Nekem ugyan ez a típus van 1.4se,és volt ilyen problémám!Szerintem is önindító!A kicsi valeo van benne nem javítható mert a belsejében levő áttétel fogaskerekei mennek tönkre.Otthon magad egy óra alatt ki tudod cserélni!Bontott 10 000ft körül van az új 35 000 nél kezdődik!

Ha a váltóból jön akkor nyeles tengely csapágy is lehet de azt észre kellene venni mikor kinyomod a kuplungot menet közben és olyan hangot ad mint a lend kerekes autó!

Igazából ha tudsz hozzá szerezni fogakereket akkor tudod cserélni, de szerintem sem érdemes kínlódni vle, egyszerűbb a csere.

518021-20120407-EXgOS6.jpg

Max annyit lehetne tenni ha veszel olcsón rossz (elektromos hibás) önindítót akkor a 3-as fogaskerékpárt és a belső fogas műanyag kereket átteszed a tiédbe.

Link to comment
Megosztás:

Megnéztem a szelepet. Leállítás után, és néhány óra állás után is csak kifolyt néhány cseppnyi. Úgyhogy ezt nem tudom kiértékelni. Sajnos közben észrevettem, hogy járó motornál folyik, ha nincs fenn a kupak. Meg lehet húzni azt a szelepet? vagy kicserélni? Nem tartom túl biztonságosnak.

Én beletörtem és nem kaptam sehol még az alkat részek között sem szerepelt,csak bontóban jutottam hozzá!

Azt mondom szedd szét,ugyan úgy tudod ki csavarni a belsejét mint az autógumi szelepet az is lehet hogy csak meg kell húzni!Erre tökéletes egy olyan szelepsapka amelyiken van szelep kiszedő!

Link to comment
Megosztás:

Pár napja megint előjött az alapjárati probléma, időszkas felpörgés, ugye új alapjárati moci van benne. Motorkiszedéskor vettem észre hogy a légszűrőházról le van csúszva a kék vákumcső, hát ez volt a bűnös.

Az enyém 14se és csinálja ugyanezt a felpörgést,de az én légszűrő házamon egy darab vákumcső sincs!Nincs valami tipped mi lehet?

Az alapjárati motortól a légtömeg mérőig mindent kicseréltem a lambda szondátis!A leömlőm volt elrepedve a lambda szonda előtt,azt is behegesztettem valamivel jobb lett!

Link to comment
Megosztás:

Az enyém 14se és csinálja ugyanezt a felpörgést,de az én légszűrő házamon egy darab vákumcső sincs!Nincs valami tipped mi lehet?

Az alapjárati motortól a légtömeg mérőig mindent kicseréltem a lambda szondátis!A leömlőm volt elrepedve a lambda szonda előtt,azt is behegesztettem valamivel jobb lett!

Hát vákumcsövek sokfele mennek pölö egy bejön az utastérben a pollenszűrő alatt az mozgatja a belső levegő-keringtető zsaluját még akár ott is lehet repedés.

Link to comment
Megosztás:

Hát vákumcsövek sokfele mennek pölö egy bejön az utastérben a pollenszűrő alatt az mozgatja a belső levegő-keringtető zsaluját még akár ott is lehet repedés.

Tudom már többször szétszedtem mivel majdnem kosárba vettem!Megköszönném ha leírnád honnan indul az általad említett vákumcső és hova megy!Saját emlékeim szerint mégis van egy cső hely a légszűrő ház alján!

Link to comment
Megosztás:

Én beletörtem És nem kaptam sehol mÉg az alkat rÉszek között sem szerepelt,csak bontóban jutottam hozzá! Azt mondom szedd szÉt,ugyan úgy tudod ki csavarni a belsejÉt mint az autógumi szelepet az is lehet hogy csak meg kell húzni!Erre tökÉletes egy olyan szelepsapka amelyiken van szelep kiszedő!

Igen, az volt az első, amire gondoltam. Végig is néztem a közeli palacktároló kocsikat, és egyebeket, de eddig még nem találtam. Majd megoldom valahogy.

Link to comment
Megosztás:

Pár napja megint előjött az alapjárati probléma, időszkas felpörgés, ugye új alapjárati moci van benne. Motorkiszedéskor vettem észre hogy a légszűrőházról le van csúszva a kék vákumcső, hát ez volt a bűnös.

ne mán!!! :omg:Azt elfelejtettem visszarakni, mikor kivettem a JE lámpát.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

A segítségeteket szeretném kérni. Van egy X16SZ motor. Pár napja arra figyeltem fel,hogy

alacsony tartományba kicsit rángat. Ilyenkor a motor kontról lámpa is felvillan. Ez azóta van mióta

kicseréltem a gyújtógyertyákat. A kérdésem az lenne elképzelhető e, hogy ez okozza a problémát. Vagy csak egy véletlen egybeesés?? Ha valakinek van ötlete kérem írja meg. Előre is köszönöm.

További szép napot, sziasztok.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

A segítségeteket szeretném kérni. Van egy X16SZ motor. Pár napja arra figyeltem fel,hogy

alacsony tartományba kicsit rángat. Ilyenkor a motor kontról lámpa is felvillan. Ez azóta van mióta

kicseréltem a gyújtógyertyákat. A kérdésem az lenne elképzelhető e, hogy ez okozza a problémát. Vagy csak egy véletlen egybeesés?? Ha valakinek van ötlete kérem írja meg. Előre is köszönöm.

További szép napot, sziasztok.

Lehet gyújtáskimaradás is. Legjobb lenne kivillogtatni, hogy mi a fenéért sír.

Link to comment
Megosztás:

hali!nem tudja valaki,hogy ha eldurrantak az övfeszítőim és nem akarom cserélni,vissza lehet valahogy húzni a "sárga nyelvét" ?

mert vizsgán nem hiszem,hogy jó szemmel néznék :)

köszi

Nem, akik trükköznek levágják a kilógó nyelvet de szerintem úgy is látszik és nem én mondtam.

Link to comment
Megosztás:

Nem, akik trükköznek levágják a kilógó nyelvet de szerintem úgy is látszik és nem én mondtam.

hali!nem tudja valaki,hogy ha eldurrantak az övfeszítőim és nem akarom cserélni,vissza lehet valahogy húzni a "sárga nyelvét" ?

mert vizsgán nem hiszem,hogy jó szemmel néznék :)

köszi

Mi anno levágtuk a kilógó nyelvet, de kpm vizsgán a vizsgabiztos első pillanatban kiszúrta, úgyhogy bukta lett. Sztem cseréld ki.

Link to comment
Megosztás:

hali!nem tudja valaki,hogy ha eldurrantak az övfeszítőim és nem akarom cserélni,vissza lehet valahogy húzni a "sárga nyelvét" ?

mert vizsgán nem hiszem,hogy jó szemmel néznék :)

köszi

Nekem simán átment műszakin, kilógó nyelvvel. Kpm-nél

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.