Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Üdv. Egy kis helyzet jelentés a nem induló ventillátor ügyében. Hőgombát teszteltem működik ,de azért biztonság kedvéért egy másik astrából kivettem amibe megy és azzal se műküdik. Vettem új termosztátot továbbra sem működik, átmostam hűtőt 2x nem megy, kiszedtem a vízpumpát,hogy van e rajta sérülés,de tökéletes állapotban van. Mostmár tényleg nincs semmi egyéb ötletem. Mit tudnék még tenni?

a vízforralós dolgot kipróbáltad? me ha úgy megy és ha kiveszed leáll, akkor elektromosan jó

és akkor vagy nem megy oda víz, vagy tényleg nem elég meleg

Link to comment
Megosztás:

azért kell a satyi hogy amikor forr a víz akkor maradjon mán a rendszerben is víz ne "fusson ki"

Na akkor van nyomás mert ugye forró gőz=nyomás... de üzemi hőfokon elenyésző....

Ha jó, ha nem a kupak, attól ugyanúgy fel fog forrni csak ha jó rajta akkor elöbb....

Tipikus Konyha eset...Ha van födő elöbb forr a víz.. :D

Többszöri nekifutásra is csak ennyit tudok erre reagálni....

tumblr_m37rkp8LVG1r9nrs0.jpg

Link to comment
Megosztás:

azért kell a satyi hogy amikor forr a víz akkor maradjon mán a rendszerben is víz ne "fusson ki"

Na akkor van nyomás mert ugye forró gőz=nyomás... de üzemi hőfokon elenyésző....

Ha jó, ha nem a kupak, attól ugyanúgy fel fog forrni csak ha jó rajta akkor elöbb....

Tipikus Konyha eset...Ha van födő elöbb forr a víz.. :D

ahogy gondolod.....

Link to comment
Megosztás:

Csak egy apróság ami képet találtam. A kormány kitakarja kicsit de látszik, hogy a vízhőfokmérő tovább van skálázva mint 100 mivel a zárt rendszerben gőzképződés nélkül is fölé tud menni. Régen még fizikaórán tanították, hogy nyomáson magasabb hőfokon vákumban alacsonyabb hőfokon forr a víz. http://www.vitorlazas.hu/userfiles/fastest-ferrari-revealed-the-2013-f12-berlinetta_503.jpg

Link to comment
Megosztás:

Így van, ahogy gondolom, de javítsatok már ki ha nem így van, nem pedig szakálas arcokat vágni, meg ráhagyni!!! KÖSZI!!!!!!!!!!!!!

A gépkocsik hűtőrendszere zárt, túlnyomásos rendszer. A kiegyenlítő tartály sapija egy bizonyos nyomás felett (ha nincs eltömődve) engedni el a nyomást, illetve levegőt enged be ha kell. A víz a légkörinél magasabb nyomáson 100fok felett a légkörinél alacsonyabb nyomáson 100fok alatt forr. A termosztát pölö 92-fokon kezd nyitni és ha jól rémlik 102-körül nyit ki teljesen. A fedővel letakart lábosban azért kezd hamarabb forrni a víz, mert nem veszít annyi hőt mint a fedő nélküli. Lehet közlekedni levett kiegyenlítő sapival én is mentem már így mert elfelejtettem visszarakni de nem akkora távon hogy a víz forrni kezdett volna.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

A gépkocsik hűtőrendszere zárt, túlnyomásos rendszer. A kiegyenlítő tartály sapija egy bizonyos nyomás felett (ha nincs eltömődve) engedni el a nyomást, illetve levegőt enged be ha kell. A víz a légkörinél magasabb nyomáson 100fok felett a légkörinél alacsonyabb nyomáson 100fok alatt forr. A termosztát pölö 92-fokon kezd nyitni és ha jól rémlik 102-körül nyit ki teljesen. A fedővel letakart lábosban azért kezd hamarabb forrni a víz, mert nem veszít annyi hőt mint a fedő nélküli. Lehet közlekedni levett kiegyenlítő sapival én is mentem már így mert elfelejtettem visszarakni de nem akkora távon hogy a víz forrni kezdett volna.

Én 107-re emlékszem.

Link to comment
Megosztás:

A gépkocsik hűtőrendszere zárt, túlnyomásos rendszer. A kiegyenlítő tartály sapija egy bizonyos nyomás felett (ha nincs eltömődve) engedni el a nyomást, illetve levegőt enged be ha kell. A víz a légkörinél magasabb nyomáson 100fok felett a légkörinél alacsonyabb nyomáson 100fok alatt forr. A termosztát pölö 92-fokon kezd nyitni és ha jól rémlik 102-körül nyit ki teljesen. A fedővel letakart lábosban azért kezd hamarabb forrni a víz, mert nem veszít annyi hőt mint a fedő nélküli. Lehet közlekedni levett kiegyenlítő sapival én is mentem már így mert elfelejtettem visszarakni de nem akkora távon hogy a víz forrni kezdett volna.

Na valami ilyenre gondoltam, nem pedig Starshipp-ekre...

KÖSZÖNÖM ZOTYA!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!Nos a szombati délutánt is az Astrám társaságában töltöttem...eredmény nélkül..Vezérlést ellenőriztem,rendben van,minden a jelen van,vezézműteng.fog.kerék,főteng.fog.kerék,ill.feszítőgörgő nyelve is...Gyújtás gyertyánként ellenőrizve,majd az összes gyertya kitekerve és úgy is ellenőriztem,rendben..Gyújtásbeállítással is játszadoztam,tekergettem miliméterenként kb.egy centit előre-hátra,de semmi...Holnap jön az üzemanyagszűrő,bár nincs egy éve hogy lecseréltem!Kb.2000km-t mentem vele,talán még annyit sem....mindegy,egy próbát megér...Aztán végső elkeseredésemben kérek kölcsön egy HARMADIK AC-t is,és azzal is kipróbálom!Bár igaz hogy most kínai AC van benne,de ez már a második új benzinpumpám...már nincs bőr a képemen ezt is kicseréltetni az autósboltban...Indítózás után kitekertem a gyertyákat,a gyújtás felől 1.2.hengerben benzinesek a gyertyák,a 3.4.hengerben meg csak inkább kormosak.. :unsure: Na mindegy,majd ha valami eredményre jutok,írok konkrétumot.... :cry:

Link to comment
Megosztás:

zárt rendszer, nyomás alatt kell lennie,,ha jó a kiegyenlítő kupakja akkor elengedi a nyomást ha már sok

azért kell a satyi hogy amikor forr a víz akkor maradjon mán a rendszerben is víz ne "fusson ki"

Na akkor van nyomás mert ugye forró gőz=nyomás... de üzemi hőfokon elenyésző....

Ha jó, ha nem a kupak, attól ugyanúgy fel fog forrni csak ha jó rajta akkor elöbb....

Tipikus Konyha eset...Ha van födő elöbb forr a víz.. :D

Na valami ilyenre gondoltam, nem pedig Starshipp-ekre...

KÖSZÖNÖM ZOTYA!

Szoval....

Leirjak, hogy kell mukodnie....

Morpheus megcafolja....

majd amikor helyre rakjak, az neki nem tetszik

vegul ujra elmagyarazzak...

azt meg megkoszoni....

I cant understand thjs....

Link to comment
Megosztás:

Na valami ilyenre gondoltam, nem pedig Starshipp-ekre...

KÖSZÖNÖM ZOTYA!

Valakire innen régről nagyon emlékeztetsz, de nem is ez lényeg. Nem kötözködni szeretnék veled, de szerintem érdemesebb csak az olyan hozzászólásokra reagálni/válaszolni, amiben 100%-ig biztosak vagyunk, különben hiteltelenné válhatunk, nem muszáj mindenhez hozzászólni (a kevesebb, néha több).

Egy jóakaród. :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!Nos a szombati délutánt is az Astrám társaságában töltöttem...eredmény nélkül..Vezérlést ellenőriztem,rendben van,minden a jelen van,vezézműteng.fog.kerék,főteng.fog.kerék,ill.feszítőgörgő nyelve is...Gyújtás gyertyánként ellenőrizve,majd az összes gyertya kitekerve és úgy is ellenőriztem,rendben..Gyújtásbeállítással is játszadoztam,tekergettem miliméterenként kb.egy centit előre-hátra,de semmi...Holnap jön az üzemanyagszűrő,bár nincs egy éve hogy lecseréltem!Kb.2000km-t mentem vele,talán még annyit sem....mindegy,egy próbát megér...Aztán végső elkeseredésemben kérek kölcsön egy HARMADIK AC-t is,és azzal is kipróbálom!Bár igaz hogy most kínai AC van benne,de ez már a második új benzinpumpám...már nincs bőr a képemen ezt is kicseréltetni az autósboltban...Indítózás után kitekertem a gyertyákat,a gyújtás felől 1.2.hengerben benzinesek a gyertyák,a 3.4.hengerben meg csak inkább kormosak.. :unsure: Na mindegy,majd ha valami eredményre jutok,írok konkrétumot.... :cry:

Nekem mikor nem tudott eleget szállítani az AC, akkor sem indult be, meg ugye az eltömődött benzinszűrőtől. Indításnál még egy pillanatra sem hajlandó elkapni a fonalat?

Nincs kedvem és időm visszaolvasni, ezért megkérdem, hogy próbáltad azt, hogy a pillangószelepre benzint öntesz? Egy keveset, aztán valaki meg indít? Ha így beröffen, akkor tuti benzinhiányos. Az is érdekes, hogy a 3-4 hengerben nem volt benzines (valszeg szikra miatt eltűnt), míg az 1-2-ben benzines volt a gyertya. Hall jeladó is okozhat problémát és a rotorfedél is. Gyertyakábelek? Legjobb lenne ilyenkor egy másik ilyen motorú Astra és átpakolni sorban mindent, hogy mi lehet a baj.

Azt is meg lehet nézni, hogy indításnál az injektor fröcsköli-e a benzint. Alapjárati motor jó? Diag módban kiszerelve ki-be kell mozognia.

Más ötletem nincs.

Link to comment
Megosztás:

Nekem mikor nem tudott eleget szállítani az AC, akkor sem indult be, meg ugye az eltömődött benzinszűrőtől. Indításnál még egy pillanatra sem hajlandó elkapni a fonalat?

Nincs kedvem és időm visszaolvasni, ezért megkérdem, hogy próbáltad azt, hogy a pillangószelepre benzint öntesz? Egy keveset, aztán valaki meg indít? Ha így beröffen, akkor tuti benzinhiányos. Az is érdekes, hogy a 3-4 hengerben nem volt benzines (valszeg szikra miatt eltűnt), míg az 1-2-ben benzines volt a gyertya. Hall jeladó is okozhat problémát és a rotorfedél is. Gyertyakábelek? Legjobb lenne ilyenkor egy másik ilyen motorú Astra és átpakolni sorban mindent, hogy mi lehet a baj.

Azt is meg lehet nézni, hogy indításnál az injektor fröcsköli-e a benzint. Alapjárati motor jó? Diag módban kiszerelve ki-be kell mozognia.

Más ötletem nincs.

Hello!Köszi szépen a tippeket! Nos,amit eddig megcsináltam:Összes csövet(üzemanyag+vákum)kifújkáltam,mostmár olyanok,hogy tüdővel át tudom fújni őket!Szinte új(fél éves)trafó van benne,de kipróbáltam a régit is,még megvan az is,azzal néha leállt de mindig beindult vele.most azzal sem hajlandó..Akkor ellenőriztem a szénszűrőt,de semmi sem jött belőle.El volt dugulva a szellőzés az tuti,azért szívta össza a tankot,de mostmár annak a csöve is tiszta..Sötét trutyi jött a szellöző csőböl,valószinű ha nem a szén,akkor a lecsapodó benzingőz sűrűsödött be és az dugította el..amúgyis nehéz elhinnem hogy visszafele megy a szénpor a tankba,holott előre kéne hogy vigye a vákum,főleg hogy a szűrőből meg egyáltalán nem jött a szén...na mindegy mostmár az is tiszta!Akkor vadiúj gyújtáskábeleim vannak!Rotor+elosztó jó,gyertyák kb.1 évesek,max.3-4ezer km van bennük!Gyújtás biztos hogy jó,mert az összes gyertya ki volt tekerve,bedugva a pipákba,le volt testelve mind a 4gyertya,és indítózásnál direkt figyeltem őket,szépen sorban adják a szikrát ahogy kell 1-3-4-2,azt hiszem ez a normális Opeléknál..Ha a Hall jeladó a hibás,szerintem nem is ad szikrát ugye?Ugyanez a helyzet a gyújtásmodul hibájánál is ugye?Injektorból kiszedtem a befecskendező szelepet,megtisztítottam,átfújkáltam,bár igazán nem volt mit takarítani rajta..AC kapja normálisan a 12V-ot,megy is..Benzinszűrőt most szedem ki,most van rá időm..Benzint öntöttem a pillangószelepre,egy flakon kupakjának a felét,szerintem ennek elégnek kellett volna lenni,de akkor sem indult el...próbáltam fél gázzal,tök gázzal..úgy sem..Néha csak böffen egyet-kettőt,mintha elkapná,de aztán leáll...Indítózásnál,porlassza be a benzint normálisan,néha még vissza is böfögi,kis felhő képében :icon1: Szóval,igazán még a fonalat sem hajlandó elkapni indítózásnál...mert én azt az 1-2 pöffenést nem nevezném annak.Nos még az alapjárati motort sem néztem meg,de az is nemrég lett kitakarítva! Meg szerintem tök gázon akkor is be kéne indulnia alapjárati nélkül...Úgyhogy szerintem igen pechesen kifogtam 2db sz..r AC-t a kínai fajtából,de most egyenlőre még várok a harmadikra,hogy azzal is kipróbáljam Szerintem valami miatt terheléskor ejti a nyomást az AC..de ez már csak egy tipp :unsure: Mert lekötött üzemanyagcsővel hozza a percenkénti 1,3 litert!A tankot is lehet hogy kitakarítom,bár belenézve,amennyi trutyi van benne,annyi szerintem bármely autónak a tankjában van..minimális!

Link to comment
Megosztás:

Hello!Köszi szépen a tippeket! Nos,amit eddig megcsináltam:Összes csövet(üzemanyag+vákum)kifújkáltam,mostmár olyanok,hogy tüdővel át tudom fújni őket!Szinte új(fél éves)trafó van benne,de kipróbáltam a régit is,még megvan az is,azzal néha leállt de mindig beindult vele.most azzal sem hajlandó..Akkor ellenőriztem a szénszűrőt,de semmi sem jött belőle.El volt dugulva a szellőzés az tuti,azért szívta össza a tankot,de mostmár annak a csöve is tiszta..Sötét trutyi jött a szellöző csőböl,valószinű ha nem a szén,akkor a lecsapodó benzingőz sűrűsödött be és az dugította el..amúgyis nehéz elhinnem hogy visszafele megy a szénpor a tankba,holott előre kéne hogy vigye a vákum,főleg hogy a szűrőből meg egyáltalán nem jött a szén...na mindegy mostmár az is tiszta!Akkor vadiúj gyújtáskábeleim vannak!Rotor+elosztó jó,gyertyák kb.1 évesek,max.3-4ezer km van bennük!Gyújtás biztos hogy jó,mert az összes gyertya ki volt tekerve,bedugva a pipákba,le volt testelve mind a 4gyertya,és indítózásnál direkt figyeltem őket,szépen sorban adják a szikrát ahogy kell 1-3-4-2,azt hiszem ez a normális Opeléknál..Ha a Hall jeladó a hibás,szerintem nem is ad szikrát ugye?Ugyanez a helyzet a gyújtásmodul hibájánál is ugye?Injektorból kiszedtem a befecskendező szelepet,megtisztítottam,átfújkáltam,bár igazán nem volt mit takarítani rajta..AC kapja normálisan a 12V-ot,megy is..Benzinszűrőt most szedem ki,most van rá időm..Benzint öntöttem a pillangószelepre,egy flakon kupakjának a felét,szerintem ennek elégnek kellett volna lenni,de akkor sem indult el...próbáltam fél gázzal,tök gázzal..úgy sem..Néha csak böffen egyet-kettőt,mintha elkapná,de aztán leáll...Indítózásnál,porlassza be a benzint normálisan,néha még vissza is böfögi,kis felhő képében :icon1: Szóval,igazán még a fonalat sem hajlandó elkapni indítózásnál...mert én azt az 1-2 pöffenést nem nevezném annak.Nos még az alapjárati motort sem néztem meg,de az is nemrég lett kitakarítva! Meg szerintem tök gázon akkor is be kéne indulnia alapjárati nélkül...Úgyhogy szerintem igen pechesen kifogtam 2db sz..r AC-t a kínai fajtából,de most egyenlőre még várok a harmadikra,hogy azzal is kipróbáljam Szerintem valami miatt terheléskor ejti a nyomást az AC..de ez már csak egy tipp :unsure: Mert lekötött üzemanyagcsővel hozza a percenkénti 1,3 litert!A tankot is lehet hogy kitakarítom,bár belenézve,amennyi trutyi van benne,annyi szerintem bármely autónak a tankjában van..minimális!

Nekem is ezt csinálta a motor a kocsimban, mikor az AC döglődött illetve a benzinszűrő el volt tömődve. Indítózásnál néha elkapta, de aztán annyi volt. Véleményem szerint benzint nem kap eleget. Egyébként terhelés nélkül a legtöbb rossz AC is hozza az elvárt teljesítményt, de mikor nyomást kell produkálnia egy rendszerben, akkor már lehetnek bajok.

Nekem pl mikor ürítettem ki a benzint a tankból az AC-val az elején szépen jött a benzin a csőből, mint a csapból, de aztán elkezdett habos benzint küldeni kifele. Ha üres lett volna és a végét szívja, még megértem, de így is kitolt magából még 5 liter benyát.

A szénszűrőből a széndarabkák pedig el tudnak jutni a tankig. Kár, hogy nem fotóztam le, hogy nézett ki a tankom belül és ami cső megy hátulra, az tele volt széndarabkával. Nincs ott akkora légáramlás a szűrő fele a tankból, hogy megakadályozza a széndarabkák lejutását, a trutyi pedig valóban benzingőz és szén keverék lehetett.

A pillangóra öntött benzintől nem kell beindulnia (bár nekem majd 1 másodpercig üzemelt), hanem csak böffennie párat, mintha akarna indulni, ahogy te is jellemezted. Benzinszűrőt cserélj mindenképp.

Link to comment
Megosztás:

Nem akarok okoskodni, de nekem a rossz trafóval is volt szikra mindegyik gyertyán hengeren kívül és pont büffögött és visszafelé lőtte a benzinpárát a pillangószelepnél. Nem tudom lehet hülye vagyok vagy akármi de ha a pillangó szelepre szemmel láthatóan porlasztja be a benzint az injektor az nekem nagyon nem AC-hibának tűnik legalábbis nem akkorának hogy legalább alapjáraton ne járjon a motor. A központi injektoros meg ha kap szikrát csak benzint nem, a pillangó szelepre öntött benzintől határozottan be berren és nem pöffen.

Link to comment
Megosztás:

Hát srácok,mostmár végképp nem tudom mitévő legyek...A tank aljáról igen primitív módszerrel(nagy injekciós fecskendőre vékony gumicső)kitakarítottam az összes trutyit,legalábbis ami a kis műanyag tálkában van a tank alján..mostmár legalább ott tökre tiszta..Biztos megy oda még trutyi,de most egyhelyben áll az autó,egy ideig biztos tiszta anyagot szív!Leszedtem a szűrőt,átfújva rajta..hát elég sőtét benzin jött elő belőle...Na de,most jön a lényeg,kiiktatva a szűrőt,csővel összekötve a szűrő helyét SEM INDULT AZ AUTÓ!!Persze ez nyílván nem végleges megoldás lesz,kap majd új szűrőt,de kíváncsi voltam hogy a szűrő ellenállása nélkül mit produkál...Akkor lehet hogy mégis a gyújtás irányába kell hogy elinduljak?? Szóval vezérlés a helyén,üzemanyag+vákumcsövek tiszták,üzemanyagot nyom az AC a pillangószelepre,sőt még öntöttem is rá benyát,szikra hengeren kívül van ráadásul gyújtási sorrendben,trafó-gyújtáskábelek szinte újak,mégsem indul a verda..Kész X akta!Még esetleg valami ötlet,hogy ilyen szituban mi a túró lehet még a gond??Én már tényleg kifogytam belőlük... :sick: Ja Zotyának üzi:ami trafót lecseréltem az sem totál rossz,mert azzal mindig beindult,csak amikor bemelegedett,akkor állt meg..most meg azzal sem akar indulni..Vagy esetleg egy új gyertya garnitúra?? Most a gyári GM van benne,azok is kb másfél évesek,szintén 3-4ezer km van bennük...

Link to comment
Megosztás:

Nem akarok okoskodni, de nekem a rossz trafóval is volt szikra mindegyik gyertyán hengeren kívül és pont büffögött és visszafelé lőtte a benzinpárát a pillangószelepnél. Nem tudom lehet hülye vagyok vagy akármi de ha a pillangó szelepre szemmel láthatóan porlasztja be a benzint az injektor az nekem nagyon nem AC-hibának tűnik legalábbis nem akkorának hogy legalább alapjáraton ne járjon a motor. A központi injektoros meg ha kap szikrát csak benzint nem, a pillangó szelepre öntött benzintől határozottan be berren és nem pöffen.

Karácsony előtt ugye bedöglött az AC, legalábbis kezdett és voltak nem indulásos pillanatok. Na ekkor indítóztam és figyeltem, hogy mit csinál vagy nem csinál az injektor. Porlasztott mégsem indult be. Mikor beindult, járt látszott, hogy azért több anyagot permetez a pillangó tetejére, mint mikor nem akart indulni vagy csak pöffent egy kettőt.

Az indítózás meg nem nagy kunszt egyedül a motortérben.

Link to comment
Megosztás:

Hát srácok,mostmár végképp nem tudom mitévő legyek...A tank aljáról igen primitív módszerrel(nagy injekciós fecskendőre vékony gumicső)kitakarítottam az összes trutyit,legalábbis ami a kis műanyag tálkában van a tank alján..mostmár legalább ott tökre tiszta..Biztos megy oda még trutyi,de most egyhelyben áll az autó,egy ideig biztos tiszta anyagot szív!Leszedtem a szűrőt,átfújva rajta..hát elég sőtét benzin jött elő belőle...Na de,most jön a lényeg,kiiktatva a szűrőt,csővel összekötve a szűrő helyét SEM INDULT AZ AUTÓ!!Persze ez nyílván nem végleges megoldás lesz,kap majd új szűrőt,de kíváncsi voltam hogy a szűrő ellenállása nélkül mit produkál...Akkor lehet hogy mégis a gyújtás irányába kell hogy elinduljak?? Szóval vezérlés a helyén,üzemanyag+vákumcsövek tiszták,üzemanyagot nyom az AC a pillangószelepre,sőt még öntöttem is rá benyát,szikra hengeren kívül van ráadásul gyújtási sorrendben,trafó-gyújtáskábelek szinte újak,mégsem indul a verda..Kész X akta!Még esetleg valami ötlet,hogy ilyen szituban mi a túró lehet még a gond??Én már tényleg kifogytam belőlük... :sick: Ja Zotyának üzi:ami trafót lecseréltem az sem totál rossz,mert azzal mindig beindult,csak amikor bemelegedett,akkor állt meg..most meg azzal sem akar indulni..Vagy esetleg egy új gyertya garnitúra?? Most a gyári GM van benne,azok is kb másfél évesek,szintén 3-4ezer km van bennük...

Alapjárati léptetőmotort megnézted? Bár gázpedál nyomása közben ugye kell kapnia levegőt, ha az alapjáratitól nem tud.

Egy gond lehet még, az ECU.

Link to comment
Megosztás:

Hát srácok,mostmár végképp nem tudom mitévő legyek...A tank aljáról igen primitív módszerrel(nagy injekciós fecskendőre vékony gumicső)kitakarítottam az összes trutyit,legalábbis ami a kis műanyag tálkában van a tank alján..mostmár legalább ott tökre tiszta..Biztos megy oda még trutyi,de most egyhelyben áll az autó,egy ideig biztos tiszta anyagot szív!Leszedtem a szűrőt,átfújva rajta..hát elég sőtét benzin jött elő belőle...Na de,most jön a lényeg,kiiktatva a szűrőt,csővel összekötve a szűrő helyét SEM INDULT AZ AUTÓ!!Persze ez nyílván nem végleges megoldás lesz,kap majd új szűrőt,de kíváncsi voltam hogy a szűrő ellenállása nélkül mit produkál...Akkor lehet hogy mégis a gyújtás irányába kell hogy elinduljak?? Szóval vezérlés a helyén,üzemanyag+vákumcsövek tiszták,üzemanyagot nyom az AC a pillangószelepre,sőt még öntöttem is rá benyát,szikra hengeren kívül van ráadásul gyújtási sorrendben,trafó-gyújtáskábelek szinte újak,mégsem indul a verda..Kész X akta!Még esetleg valami ötlet,hogy ilyen szituban mi a túró lehet még a gond??Én már tényleg kifogytam belőlük... :sick: Ja Zotyának üzi:ami trafót lecseréltem az sem totál rossz,mert azzal mindig beindult,csak amikor bemelegedett,akkor állt meg..most meg azzal sem akar indulni..Vagy esetleg egy új gyertya garnitúra?? Most a gyári GM van benne,azok is kb másfél évesek,szintén 3-4ezer km van bennük...

Hát mostanában nekem hidegen rohadt nehezen indult a reggeli 1-2-fokban volt hogy 10 percig is játszottam vele, új gyertyától megjavult, de a régiek nekem 5 évesek voltak már és 50-60 ezer volt bennük.

Link to comment
Megosztás:

Alapjárati léptetőmotort megnézted? Bár gázpedál nyomása közben ugye kell kapnia levegőt, ha az alapjáratitól nem tud.

Egy gond lehet még, az ECU.

Na igen...az alapjáratit néhány hónapja szedtem ki,és takarítottam meg,bár tiszta volt akkor is,így azt még nem néztem meg...Hát első helyen nekem is még mindig az AC áll! Nekem úgy kezdődött hogy a gyári Boss volt még benne kb.1hónapja mikor elkezdett leállogatni meg megtorpanni...Na akkor nem vártam meg míg végleg megadja magát az AC,vettem ezt a kínait 6500-ért,kicseréltem,és szuper is volt minden kb.300km-ig.Akkor leállt,de még nehezen beindult,és kb30-40el haza tudtam jönni..Itthon visszatettem bele a régi Bosst,azzal megint jó volt egy pár napig,majd egyszer leállt és azóta nem is indult el..Időközben megjött a másik kínai AC is,mert az elözőt kicseréltettem hogy az tuti rossz.Beletettem az új kínait,de már azzal sem volt hajlandó beindulni.Na akkor kezdődött a procedúrám,mikor módszeresen kezdtem átvizsgálni az autót! Akkor kaptam a szénszűrős tippet is,ami be is igazolódott,mert be volt horpadva a tankom.Azóta már amire józan paraszti ésszel gondoltam,azt már ellenőriztem kitisztítottam stb...illetve fentebb le is írtam már néhányszor hogy miket csináltam meg..de a lényeg hogy azóta itt van az udvaromban és mindennek ellenére nem hajlandó beindulni.. :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.