riki Elküldve Június19, 2013 Megoszt Elküldve Június19, 2013 Kell Neked válasz egyáltalán? :rolleyes: Egyszer már tartottunk itt, akkor nem ez volt a hiba. :icon1: EGR-t le lehet falazni, de előtte ki kell tisztítani, hogy működjön. Ha nem működőképes, akkor lesz sárga lámpa, mert időnként ellenőrződik a működése. Amelyik azt is ellenőrzi, hogy működéskor változik-e a kipufogógáz összetétele, az fog jelezni hibát falazás után is, de általában ritkán, hosszú motorféknél. Azért érdemes lefalazni, hogy a tengelye többet ne rakódjon fel korommal. Szét kell szedni, kipucolni és megnézni működik-e. Ha működik, lefalazni és kész, ha nem működik, akkor a bontott, de azt is kitisztítani és érdemes lefalazni. Van olyan fajta is, ahol az EGR belenyit a tömítő felületbe, ott egy vastagabb alátétet lehet betenni, hogy tudjon nyitni falazás után is. Szénszűrőről megy vezeték a tankba, igen, ezt kell kifúvatni. Érdemes betenni egy sima átlátszó műanyag benzinszűrőt a motortérbe, ahol a szénszűrőből megy vissza a tank felé, így nem tud a szén bejutni, de látod, hogy kilyukadt-e a szénszűrő. Köszönöm a választ! Először megpróbálom kitakarítani a szelep, és használni, ha megint hamar elkoszolódik, akkor levakolom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június19, 2013 Megoszt Elküldve Június19, 2013 Próbáld meg kimérni, kap-e áramot, esetleg. Vagy adj fix tápot a ventinek, megy-e. A hűtőről is le lehet húzni a hőgomba csatiját majd a kábelköteg végén rövidrezárni a két pint ha gyujtáson elindul akkor a venti jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Június19, 2013 Megoszt Elküldve Június19, 2013 szerintem a SAL szar, de a 300hoz még sok is....https://www.sal.hu/sal-2-utas-autohangszoro-par/specifikacio/4527.aspx"zenei telj.: 150 W (2 x 75 W max.)" :D beszarásennyi erővel írhatnák, hogy:"zenei telj.: 300 W (egyszer)" egyébként ami a lényeg: "Beépítési mélység: 53 mm" ez neccesen elférNekem is ilyen szemét van az első ajtómban, épp elfér tőle az üveg, a hangzását nem mondanám szépnek, épp csak kicsit tisztább a gyárinál. Idén cserélem is egy komponens szettre aminek a csipogóját berakom a tükörburkolatba... Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomH Elküldve Június19, 2013 Megoszt Elküldve Június19, 2013 Sziasztok! A probléma nem általános de eléggé nagynak tűnik. 1.6 16 szelepes G Astrám úgy döntött, h az olaj az nem a deknibe való, hanem az autó egyébb részeire. Ausztriába volt egy 1000 km-es utam ebbe a batár melegbe 2db hatalmas dugó ácsorgással. Hallottam egy fura hangot menetközben, olyan volt, mintha eresztene az egyik kerék. Ahogy gyorsultam úgy gyorsult az is és visszafelé. Leálltam egy pihenőbe azzal a tudattal, h akkor kerékcsere hajrá. A kerekek jók voltak nagy öröm, de akkor mi volt ez. Benéztem az autó alá és a deknitől a hátsó hídig minden olaj volt. Úgy nem folyott csak a dekni legalsó pontjánál, ahol egy motortartó is csatlakozik hozzá, ott csöpögött lefelé (Gondolom mert ez a legalsó pontja a motornak azt dolgozott a gravitáció) és minden úszott az olajban a motortérben is ami mögötte volt. Igazából itt volt a lgetöbb, mert a kaszni amit tudott felfogott (kormány rudazatok, kábelek ami csak van). Gondolom a menetszél nyomta hátra. Beindítottam a gépet hátha meglátok valamit de semmi. Hibakód, kicsi világító olajkanna még nincs, nivó szerint olajhiány van. Kérdésem, h mit nézzek meg, honnan jöhetett ki. Előfordulhat, h a nagy melegben meg az ezer km-ben felforrósodott valami és eldurrant aztán a nyomás meg kinyomta a nedűt? Köszönöm az ötleteket, itt nem vinném szerelőhöz ha nem muszáj mert baromi drága :P Ha lehet várni vele augusztusig akkor otthon csináltatnám inkább, de a csináld magad is belefér, csak tudjam, h mizu :) Köszönöm az ötleteket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolesz24 Elküldve Június19, 2013 Megoszt Elküldve Június19, 2013 hello urak! adott egy 93-as astra c16nz motorkódos tehát a 75 lovas változat. Fent akad a fordulatszámom 1500 körül. De van amikor leesik, alapjárati motor takarítás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június20, 2013 Megoszt Elküldve Június20, 2013 Sziasztok! A probléma nem általános de eléggé nagynak tűnik. 1.6 16 szelepes G Astrám úgy döntött, h az olaj az nem a deknibe való, hanem az autó egyébb részeire. Ausztriába volt egy 1000 km-es utam ebbe a batár melegbe 2db hatalmas dugó ácsorgással. Hallottam egy fura hangot menetközben, olyan volt, mintha eresztene az egyik kerék. Ahogy gyorsultam úgy gyorsult az is és visszafelé. Leálltam egy pihenőbe azzal a tudattal, h akkor kerékcsere hajrá. A kerekek jók voltak nagy öröm, de akkor mi volt ez. Benéztem az autó alá és a deknitől a hátsó hídig minden olaj volt. Úgy nem folyott csak a dekni legalsó pontjánál, ahol egy motortartó is csatlakozik hozzá, ott csöpögött lefelé (Gondolom mert ez a legalsó pontja a motornak azt dolgozott a gravitáció) és minden úszott az olajban a motortérben is ami mögötte volt. Igazából itt volt a lgetöbb, mert a kaszni amit tudott felfogott (kormány rudazatok, kábelek ami csak van). Gondolom a menetszél nyomta hátra. Beindítottam a gépet hátha meglátok valamit de semmi. Hibakód, kicsi világító olajkanna még nincs, nivó szerint olajhiány van. Kérdésem, h mit nézzek meg, honnan jöhetett ki. Előfordulhat, h a nagy melegben meg az ezer km-ben felforrósodott valami és eldurrant aztán a nyomás meg kinyomta a nedűt? Köszönöm az ötleteket, itt nem vinném szerelőhöz ha nem muszáj mert baromi drága :P Ha lehet várni vele augusztusig akkor otthon csináltatnám inkább, de a csináld magad is belefér, csak tudjam, h mizu :) Köszönöm az ötleteket. Meg lehetne nézni például a kartergáz visszavezető gumicsövét ( ha ezen még az van) a HF, és a karter között. Ezen kívül a karter és szelepfedél tömítések gyenge pontok esetleg valamelyik főtengely szimering. Vagy egyszerűen önteni kell bele tescós olajat járatni és megnézni honnan follyik. hello urak! adott egy 93-as astra c16nz motorkódos tehát a 75 lovas változat. Fent akad a fordulatszámom 1500 körül. De van amikor leesik, alapjárati motor takarítás? Például. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Június20, 2013 Megoszt Elküldve Június20, 2013 hello urak! adott egy 93-as astra c16nz motorkódos tehát a 75 lovas változat. Fent akad a fordulatszámom 1500 körül. De van amikor leesik, alapjárati motor takarítás? vagy fojtószelep poti vagy map szenzor vagy vákuumcsőcsere :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomH Elküldve Június20, 2013 Megoszt Elküldve Június20, 2013 Uh, most látom csak, h F Astrás fórumba írtam :) Bocs. Ma végig vizslattam a teknőt, szerintem valahol megadta magát a tömítés. Veszek olajat, után töltöm aztán meglátjuk. Meg azért felnyomom a G Astrás részre is. :) Köszönöm a válaszod :) Meg lehetne nézni például a kartergáz visszavezető gumicsövét ( ha ezen még az van) a HF, és a karter között. Ezen kívül a karter és szelepfedél tömítések gyenge pontok esetleg valamelyik főtengely szimering. Vagy egyszerűen önteni kell bele tescós olajat járatni és megnézni honnan follyik. Például. Link to comment Megosztás: More sharing options...
petiii Elküldve Június20, 2013 Megoszt Elküldve Június20, 2013 Nekem is ilyen szemét van az első ajtómban, épp elfér tőle az üveg, a hangzását nem mondanám szépnek, épp csak kicsit tisztább a gyárinál. Idén cserélem is egy komponens szettre aminek a csipogóját berakom a tükörburkolatba... Hello! Egyébként ma megvettem a hangszórópárt. 4000 Ft volt egy pár belőle. Annyit szerintem megért. Megtudnád mondani milyen szetten gondolkozol és mennyiért? Milyen márkákat ajánlanak a hozzáértők? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Június21, 2013 Megoszt Elküldve Június21, 2013 Valójában két kiszemeltem volt, http://www.autohifibolt.hu/index.php?P=termek&S=3&FKAT=2&AKAT=44&TID=13631&TN=Hertz DSK 170, dsk170.3, dsk-170.3, dsk 170.3, dieci, hertz, dieci Szett - 16cm - Autos Hangszoro és http://www.autohifibolt.hu/index.php?P=termek&S=3&FKAT=2&AKAT=44&TID=13368&TN=Kicker DS65.2, DS652, DS-65 2, DS 652, DS 65.2 Szett - 16cm - Autos Hangszoro a beépítési mélység eléggé bekorlátozza a mozgásteret. Ezek még talán nem annyival drágábbak mint amennyivel szebben szólnak. :) Mikor még nézegettem, hogy mit kellene venni akkor még 18 rugó volt a kicker szett. Az én kritériumom volt, hogy külön legyen hangváltó és ne a csipogó vezetékén legyen egy szűrőkondi mert az a megoldás nálam nem bírt sokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagydavid Elküldve Június24, 2013 Megoszt Elküldve Június24, 2013 Hellosztok légtömegmérő hiba milyen tünetekkel jár 1.6 16v motornál?okozhat magas alapjáratot,? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Június24, 2013 Megoszt Elküldve Június24, 2013 Hellosztok légtömegmérő hiba milyen tünetekkel jár 1.6 16v motornál?okozhat magas alapjáratot,? Légtömegmérő hiba X16XEl-nél semmilyen hibát nem okoz... Mivel, hogy nincsen! Magas alapjárat okai: - Alapjárati motor szorul, mert tiszta dzsuva... - Falsot szív a pillangószelepnél... - Gázbowden akad... - Mapszenzor esetleges hibája... - Sebesség szenzor hiba... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Június25, 2013 Megoszt Elküldve Június25, 2013 Fojtószelep potméter is lehet még Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagydavid Elküldve Június26, 2013 Megoszt Elküldve Június26, 2013 Légtömegmérő hiba X16XEl-nél semmilyen hibát nem okoz... Mivel, hogy nincsen! Magas alapjárat okai: - Alapjárati motor szorul, mert tiszta dzsuva... - Falsot szív a pillangószelepnél... - Gázbowden akad... - Mapszenzor esetleges hibája... - Sebesség szenzor hiba... És az az érzékelő mi ami a légszűrőház után van a szívócsőben? az hittem az a légtömegmérő :(és a sebesség szenzort merre találom? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június26, 2013 Megoszt Elküldve Június26, 2013 És az az érzékelő mi ami a légszűrőház után van a szívócsőben? az hittem az a légtömegmérő :(és a sebesség szenzort merre találom? Ha egyre gondolunk akkor az óraegység hátuljában. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Június26, 2013 Megoszt Elküldve Június26, 2013 És az az érzékelő mi ami a légszűrőház után van a szívócsőben? az hittem az a légtömegmérő :(és a sebesség szenzort merre találom? Az a beáramló levegő hőmérséklet érzékelő szenzora. Igazából egy önmagát fűtő ellenállás. Az a lényeg, hogy az ellenállás melegszik a ráengedett áramtól. Ettől nő tovább az ellenállása, majd mikor a levegő elkezdi hűteni, akkor ugye csökkenni fog az ellenállás értéke. Minél nagyobb az áramlás, annál jobban hűti le az ellenállást, így nő az átmenő áram, amit a motorvezérlős érzékel, és az alapján, illetve a lambda jel segíti a befecskendezés szabályozását. Ehhez jön még egy rahedli érzékelő... 99%, hogy az a kis ellenállás nem ment tönkre! Egyébként olyan 8-10000 ft-ért láttam, de alig lehet belőle kapni. Szinte csak gyári van, mert ritkán hibásodik meg. Egy tisztogatás nem árt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
djhalasi Elküldve Június27, 2013 Megoszt Elküldve Június27, 2013 Na végre dobott hibát a vas. Délután első indításra nem akart beindulni, másodikra beindult és világított a hibalámpa, majd 4-5 mp múlva kialudt. Megpróbáltam kivillogtatni, de nem igazán sikerült értelmezni, ebben kérném a segítségeteket. 1 villogás, 5 villogás, 10 villogás, 3 villogás. Közte értelem szerűen szünet, majd ugyan ez ismétlődik előröl. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június27, 2013 Megoszt Elküldve Június27, 2013 Na végre dobott hibát a vas. Délután első indításra nem akart beindulni, másodikra beindult és világított a hibalámpa, majd 4-5 mp múlva kialudt. Megpróbáltam kivillogtatni, de nem igazán sikerült értelmezni, ebben kérném a segítségeteket. 1 villogás, 5 villogás, 10 villogás, 3 villogás. Közte értelem szerűen szünet, majd ugyan ez ismétlődik előröl. 1503: Immobiliser Control Unit Link to comment Megosztás: More sharing options...
djhalasi Elküldve Június27, 2013 Megoszt Elküldve Június27, 2013 1503: Immobiliser Control Unit Köszi! Akkor ez gondolom a bicskakulcs miatt van, valószínűleg nem látta rendesen az immo chipet. Már kezdtem örülni, hogy kidob pl egy főtengely jeladó hibát, vagy valamit, de sajnos úgy látszik nem. Nem úszom meg a vezérlés lebontást, ott lesz valami bibi. Vagy átugrott egy fogat, vagy ahogy már valaki itt említette kikopott a főtengelyen lévő fogaskerék ékje, picit el van mozdulva és ezért püfög, dadog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Június27, 2013 Megoszt Elküldve Június27, 2013 Köszi! Akkor ez gondolom a bicskakulcs miatt van, valószínűleg nem látta rendesen az immo chipet. Már kezdtem örülni, hogy kidob pl egy főtengely jeladó hibát, vagy valamit, de sajnos úgy látszik nem. Nem úszom meg a vezérlés lebontást, ott lesz valami bibi. Vagy átugrott egy fogat, vagy ahogy már valaki itt említette kikopott a főtengelyen lévő fogaskerék ékje, picit el van mozdulva és ezért püfög, dadog. Hát szerintem... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagydavid Elküldve Június28, 2013 Megoszt Elküldve Június28, 2013 Alapjárati motorról hogyan lehet meggyőződni hogy megfelelően működik-e? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június29, 2013 Megoszt Elküldve Június29, 2013 Alapjárati motorról hogyan lehet meggyőződni hogy megfelelően működik-e? Mondjuk kiszereled, és diagnosztikai üzemmódban így kell járnia akadás nélkül: Kiszerelés nélkül meg ha nagyjából állandó az alapjárai fordulatszám, nincs felpörgés , gázelvételre hamar elejti , akkor jó. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagydavid Elküldve Június29, 2013 Megoszt Elküldve Június29, 2013 Sikerült megjavítani fojtószelep potméter volt a hibás.Köszönöm segítségeteket! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Július1, 2013 Megoszt Elküldve Július1, 2013 Énszótam... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Július2, 2013 Megoszt Elküldve Július2, 2013 A gyújtáskapcsoló zárhengert hogy lehet kiszedni? Annó valahol megtaláltam, de most az istenért se. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts